miksi

vastustajat

eivät kävele suoraan Moven toimistolle ja esitä kysymyksiä suoraan sinne?ettekö kehtaa näyttää naamaanne siellä?saisitte vastauksia,eikä tarvi täällä arvailla asioita.eikä tarvi kinata asioista jälkeenpäin täällä kuin pikkukakarat.pyytäkää vaikka mustaa valkoisella vastaukset sieltä,varmaan saa jos asiallisesti pyytää!täällä viikosta toiseen mietitään miten joku asia menee tai ei mene.todistakaa olevanne fiksuja vastustajia,niinkuin väitätte.
mitä te teette kun/jos move ei saa tuomiota mistään,oletteko täällä foorumilla vielä vuodenkin kuluttua ihmettelemässä maailman menoa?toivottavasti vastaukset ovat asiallisia,pakko ei tosin ole vastata lainkaan.

13

1858

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

      No mutta entäs jos sieltä saa kaikki tarvittavat vastaukset ja sit onkin noloa soittaa kaverille et jospa mä nyt sit kuitenki lähtisin tekemään sun kanssa. :)

    • verkosto-pena

      En todellakaan jaksa lähteä Helsingistä Turkuun Manun tai Ollin takia.

      Tämä palsta oli olemassa paljon ennen Movea ja tulee olemaan Moven jälkeenkin.

    • Oletteko koskaan käyneet siellä? Minä kävin betaniankadulla, ja 1c paljastui aivan tavalliseksi kerrostaloksi. S2E:stä en löytänyt siihen mitään viittaavaa. Rapussa olevassa nimitaulussa ei edes komeillut kenenkään isosaappaisen movelaisen nimi. Mitenköhän mahtaa olla itse moven toimiston laita? Mahtaako käydä samoin kuin s2E:n ja moven kuuluisan varaston? ;-)

    • AdaFlink

      ... käynti hyödyttäisi?

      Mulla on omat mielipiteeni/näkemykseni asioista ja niin on Moven herroillakin. Movettajat väittäisi vastaan ja mä väittäisin kanssa. Ei siitä tulis hullua hurskaammaksi kumpikaan osapuoli. Tuhlattais vaan toistemme aikaa.

      Ja toisekseen henkilöllisyyden paljastuminen voisi taas tuoda harmia kavereille. Raha saa ihmiset tekemään kaikkea likaista, sellaistakin, mitä he eivät yleensä harrasta.

      Ja mitaan ette voi...

      • tarvittis

        ainakaan arvailla miten tekniset asiat kulkee. jos aivan aikuisten oikeesti esittää mutu-teorioita totuuksinan, niin kannattaa todellakin tehdä se täällä tuntemattomana, oikeessa maailmassa voi meinaan tulla pipi. jos molemmilla olisi samat faktat tiedossa niin pääsis kiinni oikeisiin keskusteluihin eikä asiat menis teknisistä jutuista kinaamiseen.

        En kuulu moveen, mutta verkostoija olen kylläkin, sekä päivätyössäni että vapaa-ajallani. Faktat ovat toki faktoja mutta että niitä pitäisi vielä ymmärtääkin, niin se voi olla monelle ylivoimainen tehtävä. Ja siitähän saadaan taas kinaa aikaan.

        ja mitaan ette voi...


    • joku_taas

      Silloin kun movetin niin kävin toimistolla ja tapailin useasti näitä johtohahmoja. Myös emailit ja puhelimet toimivat. Miksi sinne toimistolle nyt pitäisi mennä?

      Mitä se muuttaisi?

      Nämä faktat eivät tapaamisesta muutu ja olivat myös syynä lopettamiseen
      - hinnat ei kilpailukykyisiä
      - ei toimita kuluttajansuojaviranomaisten ohjeiden mukaisesti esim. kun ostaa paketit rahoituksella ja peruu 14 vrk sisällä
      - logistiikka hidasta ja muutenkin ei ammattimaista
      - yrityksen tj VV täysin yhteistyökyvytön "huutaja".
      - Todella outoja uhkauksia lakimiehistä yms.
      - organisaatiossa tehdään outoja siirtoja edes takaisin. Aamulla ei tiedä miten alalinjaa on hävinnyt.
      - provisioita ei makseta ajoissa tai ei ollenkaan.
      - valehtelut poliisitutkinnasta
      - jne...

      • HAHHAHHAH

        HAH


    • Team_Idiotica

      "eivät kävele suoraan Moven toimistolle ja esitä kysymyksiä suoraan sinne?"
      Ei maksa vaivaa lähteä käymään Turkkuseen. Vesa ja Manuhan kirjoittelevat toisinaan hyvinkin ahkerasti palstalle.

      "ettekö kehtaa näyttää naamaanne siellä?saisitte vastauksia,eikä tarvi täällä arvailla asioita.eikä tarvi kinata asioista jälkeenpäin täällä kuin pikkukakarat."
      Profiilissa on naama ja nimittely on aina asiallista, runkkari :-]

      "pyytäkää vaikka mustaa valkoisella vastaukset sieltä,varmaan saa jos asiallisesti pyytää!täällä viikosta toiseen mietitään miten joku asia menee tai ei mene."
      Vastaukset eivät varmasti eroasi palstalla saaduista.

      "todistakaa olevanne fiksuja vastustajia,niinkuin väitätte."
      No eipäs todisteta :-]

      "mitä te teette kun/jos move ei saa tuomiota mistään,oletteko täällä foorumilla vielä vuodenkin kuluttua ihmettelemässä maailman menoa?"
      Epäilläänkö Movea jostain rikoksesta? Senhän piti olla ihan laillista liiketoimintaa...

      • ON VAIN NIIN

        ETTÄ BETANIANKADULLA TOSIAANKIN ON TOIMISTO OLEN ITSE VIERAILLUT, TOSIAAN SIJAINTI EI OLE APINA RAPPUKÄYTÄVÄSSÄ, LUULETKO ETTÄ NÄIN HIENO YRITYS OLISI JOSSAKIN KERROSTALO KAKSIOSSA ??? KÄVELE VAIKKA SEN TALON YMPÄRI NIIN YLLÄTYT S2E:LLÄ ON KOKO ALAKERTA KÄYTÖSSÄÄN.

        JA SIBELIUKSENKATU 3 ON MOVEN TOIMISTO, SIELLÄ ON MYÖS MUITA YRITYKSIÄ JOTEN OSTA LASIT NIIN NÄET JA LÖYDÄT.


      • mursis
        ON VAIN NIIN kirjoitti:

        ETTÄ BETANIANKADULLA TOSIAANKIN ON TOIMISTO OLEN ITSE VIERAILLUT, TOSIAAN SIJAINTI EI OLE APINA RAPPUKÄYTÄVÄSSÄ, LUULETKO ETTÄ NÄIN HIENO YRITYS OLISI JOSSAKIN KERROSTALO KAKSIOSSA ??? KÄVELE VAIKKA SEN TALON YMPÄRI NIIN YLLÄTYT S2E:LLÄ ON KOKO ALAKERTA KÄYTÖSSÄÄN.

        JA SIBELIUKSENKATU 3 ON MOVEN TOIMISTO, SIELLÄ ON MYÖS MUITA YRITYKSIÄ JOTEN OSTA LASIT NIIN NÄET JA LÖYDÄT.

        Osta lasit, etsi näppäimistöltä caps lock, paina sitä ja lue uudestaan tuo Team Idiotican viesti, jolloin ehkä huomaat, ettei siitä väitetty toimiston olemassaolosta, sijainnista, koosta, kaksio- tai kolmioluonteesta, rappukäytävän mallista tai apinoista mitään.

        Vaikka cazzesta.


      • ON VAIN NIIN kirjoitti:

        ETTÄ BETANIANKADULLA TOSIAANKIN ON TOIMISTO OLEN ITSE VIERAILLUT, TOSIAAN SIJAINTI EI OLE APINA RAPPUKÄYTÄVÄSSÄ, LUULETKO ETTÄ NÄIN HIENO YRITYS OLISI JOSSAKIN KERROSTALO KAKSIOSSA ??? KÄVELE VAIKKA SEN TALON YMPÄRI NIIN YLLÄTYT S2E:LLÄ ON KOKO ALAKERTA KÄYTÖSSÄÄN.

        JA SIBELIUKSENKATU 3 ON MOVEN TOIMISTO, SIELLÄ ON MYÖS MUITA YRITYKSIÄ JOTEN OSTA LASIT NIIN NÄET JA LÖYDÄT.

        Olihan siellä alakerrassa kaksi liikettä:

        Huoltoliike Hautamäki KY

        ATK-Korjaamo @-pros (jonka postiluukussa luki HP HEWLETT PACKARD)

        Kumpi näistä on s2e:n toimisto?


      • flamenco kirjoitti:

        Olihan siellä alakerrassa kaksi liikettä:

        Huoltoliike Hautamäki KY

        ATK-Korjaamo @-pros (jonka postiluukussa luki HP HEWLETT PACKARD)

        Kumpi näistä on s2e:n toimisto?

        tässä on atk-korjaamon sivujen osoite: http://www.suomenyritykset.fi/AT-Pros/8812397

        ja tässä linkki suomen yritysoppaaseen koskien huoltoliikettä: http://www.yritysopas.com/tiedot/Turku/Huoltoliike_Hautamaki_Ky.html

        ja entäs tämä:
        http://www.yritysopas.com/yritykset.html?tiedolla=betaniankatu 1&x=12&y=12


      • reino_reipas
        flamenco kirjoitti:

        tässä on atk-korjaamon sivujen osoite: http://www.suomenyritykset.fi/AT-Pros/8812397

        ja tässä linkki suomen yritysoppaaseen koskien huoltoliikettä: http://www.yritysopas.com/tiedot/Turku/Huoltoliike_Hautamaki_Ky.html

        ja entäs tämä:
        http://www.yritysopas.com/yritykset.html?tiedolla=betaniankatu 1&x=12&y=12

        se että s2e ei taaskaan ollut siellä missä sen olisi pitänyt olla.

        naurua kolmannella..yks, kaks, kolme.. ruhahahahahahahaha

        noo.. move_miehet.. onko osoite muuttunut?? vai onko kyseessä asiakkaiden harhauttamiseksi tehty väärä osoite??


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      98
      3037
    2. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      79
      3011
    3. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      311
      1931
    4. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      89
      1434
    5. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      6
      1226
    6. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      186
      1155
    7. Olen ollut ikävä, tiedän

      ja myönnän sitten ettei johdu mistään vahvuudesta, vaan siitä, että olen ollut aika loukkaantunut. Voit kerätä siitä pi
      Ikävä
      77
      869
    8. Keski-ikäinen nainen raiskasi miehen

      https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010451173.html Ei olisi varmasti kymmenen vuotta nuorempana tarvinnut pakottaa.
      Sinkut
      124
      795
    9. 46
      783
    10. Olet seksikäs nainen

      Olet seksikäs nainen
      Ikävä
      46
      747
    Aihe