Turku

Maaria

Olen Turusta kuten kuvasta näkyy ja kyselisin,että millaiset mahikset täällä on tutustua bi-naisiin?Onko jotain muuta paikkaa tavata,kun Setan pirskeet Säätämöllä?

5

965

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lilith

      Pakko kysyä: miksi juuri bisset? Miksei lepakot?

      Mutta joka tapauksessa, Okkolaa voi kokeilla. Se on periaatteessa seksuaalisuus- ja sukupuolivapaa baari, josta voi tuurilla löytää jotain. Toinen mahdollisuus on TuSeTan toimistolla pyörivät eri järjestöt ja muut porukat. Linkin takana pitäisi olla lisää:

      http://www.tuseta.fi/

      • Maaria

        Eihän sillä minulle itselle väliä onko bi/lepakko porukkaa.Itse olen bi ja siksi kirjoitin niin.Olenkin tuosta Okkolasta kuullut,mut eikö siellä nytten ole jonkinlaista muutosta ollut kehitteillä?Lieneekö omistaja peräti vaihtunut!


      • Violet
        Maaria kirjoitti:

        Eihän sillä minulle itselle väliä onko bi/lepakko porukkaa.Itse olen bi ja siksi kirjoitin niin.Olenkin tuosta Okkolasta kuullut,mut eikö siellä nytten ole jonkinlaista muutosta ollut kehitteillä?Lieneekö omistaja peräti vaihtunut!

        Okko ei enää omista Okkolaa, nyt tilalla on hyvin samantyylinen paikka nimeltä Oluthuone Olkkone. Siellä tuli just eilen oltua, ja on edelleen viihtyisä paikka.


      • turkune
        Violet kirjoitti:

        Okko ei enää omista Okkolaa, nyt tilalla on hyvin samantyylinen paikka nimeltä Oluthuone Olkkone. Siellä tuli just eilen oltua, ja on edelleen viihtyisä paikka.

        kerrohan missä kyseinen olkkone sijaitsee?


      • maaria
        turkune kirjoitti:

        kerrohan missä kyseinen olkkone sijaitsee?

        Eiköhän se sijaitse vastapäätä Turun vanhaa pääkirjastoa.Entinen Okkola,nykyne Olkkone.Mitähän muuta siellä on vaihtunut ,ku nimi?Isommalta ainakin paikka näyttää.Ohi mennessäni katselin!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      11
      1635
    2. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      151
      1312
    3. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      282
      1226
    4. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      111
      1059
    5. Mää oikeasti vielä kuolen

      Tämän tilanteen takia. Minä tosissani yritin ja tiedän että tämä tilanne sattuu sinuunkin. Molemmat taidetaan olla niin
      Ikävä
      42
      897
    6. Oiskohan se aika

      Selvittää pää vihdoin ja viimein. Minun kaivattu ei todellakaan käy täällä ja piste. Ei ole mitään järkeä enää tuhlata t
      Ikävä
      4
      815
    7. Kun Suomen uutisiin ei voi luottaa?

      Kertoisitteko te uutismaailmasn perehtyneet ASIANTUNTIJAT nyt sitten sen, mihin voi?
      Maailman menoa
      218
      797
    8. Mikä kaivatullasi on WA tai Insta profiilikuva?

      Millainen ?!? asiallisesti häh ?!?
      Ikävä
      24
      729
    9. Mies, kysyisin vaan

      Että aiotko koskaan ottaa minuun yhteyttä? 🥺 Kerro suoraan sekin, jos et.
      Ikävä
      42
      711
    10. Olen etsinyt sinua

      Jokainen päivä olet sydämeni. En voinut käsittää silloin kun ensimmäisen kerran sinut näin, että hän, tuo kauniin ihana
      Ikävä
      20
      694
    Aihe