hääpaikkoja + pitopalveluja JKL:n seudulla ?

häämorsian 03

Olen menossa naimisiin syksyllä /talvella 03. Kyselisin onnistuneista hääjuhlapaikoista Jyväskylän seudulla. Etsimme vanhan ajan tunnelmaa, jossa kuitenkin juhlaväki sopisi yhteen huoneeseen. Väkeä noin 60 - 100 henkeä (kerranhan sitä vaan naimisiin mennään). Kirkko on jo katsottu (Taulumäki) ja häämarssit valittu. Ja niistä pitopalveluista: minkä hintaisia ne ovat Keski-Suomen korkeudella / per henkilö... ym. Miten voi vaikuttaa itse koristeluun (emme halua mitään vaaleanpunaisia hömppähäitä)?
Auta minua pulassa!

5

1022

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jenni

pitopalveluthan laittaa yleensä ruoan, ja kestitsee, mutta itse pystyt vaikuttamaan juhlan koristeluun tekemällä itse tai ystäviesi kanssa.
      Menen ensi kesänä jyväskylässä naimisiin, kaupungin kirkossa, ja pidämme juhlatilaisuuden sitten tapiolassa, siellä keljonkankaalla, mikä onkaan nuorisoseuraintalo. En tiedä kuinka paljon sinne mahtuu ihmisiä, vuokra maksaa muistaakseni 225 euroa. Sitten romanttisempia on... survon kartano kuokkalassa päin. Siinä on myös pitopalvelua. Romanttisuudesta en tiedä, mutta: Ateria ja juhlapalvelu Alina, toimipiste puistokatu 31. Tilaa 60 hengelle. Enemmän löytyy (mistä nuo edellisetkin on otettu) osoitteesta keltaisetsivut.fi, ja palveluhaku, jonne hakusanaksi esimerkiksi pitopalvelu ja juhlapalvelu. Hinnoista en osaa sanoa, ne selviää parhaiten soittamalla ja kysymällä tarjousta. Ajattelin itse myös laittaa ruoat ja kahvit, sukulaisten avustuksella.

• jenni

pitopalveluthan laittaa yleensä ruoan, ja kestitsee, mutta itse pystyt vaikuttamaan juhlan koristeluun tekemällä itse tai ystäviesi kanssa.
      Menen ensi kesänä jyväskylässä naimisiin, kaupungin kirkossa, ja pidämme juhlatilaisuuden sitten tapiolassa, siellä keljonkankaalla, mikä onkaan nuorisoseuraintalo. En tiedä kuinka paljon sinne mahtuu ihmisiä, vuokra maksaa muistaakseni 225 euroa. Sitten romanttisempia on... survon kartano kuokkalassa päin. Siinä on myös pitopalvelua. Romanttisuudesta en tiedä, mutta: Ateria ja juhlapalvelu Alina, toimipiste puistokatu 31. Tilaa 60 hengelle. Enemmän löytyy (mistä nuo edellisetkin on otettu) osoitteesta keltaisetsivut.fi, ja palveluhaku, jonne hakusanaksi esimerkiksi pitopalvelu ja juhlapalvelu. Hinnoista en osaa sanoa, ne selviää parhaiten soittamalla ja kysymällä tarjousta. Ajattelin itse myös laittaa ruoat ja kahvit, sukulaisten avustuksella.

• Hääisäntä03!!!

Nyt ois tiedossa loistava hääpaikka. Paikka on Jyväskylän keskusta tuntumassa Kuokkalassa. Paikka on nimeltään Survon-kartano ja juhlia siellä järjestää yritys nimeltä Pitopalvelu Perinteiset. Survon-kartanoon mahtuu juhlijoita noin 110-120. Alueelle on myös hieman pienempi kartano nimeltä Korpela, jossa tilaa on noin 60-70 juhlijalle.

Survon kartanon ympäristö on erittäin idyllinen maalaismaisemineen, niin kesällä kuin myös talvella. Paikka on loistava häiden pitoo ja pitopalvelu on luotettava ja koristeluista ja muista häärituaaleista saa asiakas päättää hyvin pitkälle itse. Hinnoista en nyt osaa sanoa varmasti, mutta varmaan lähellä samaa hintatasoa kuin muillakin.

Puhelinnumero josta voi tiedustella varauksia on: 014-643699

• R

Survon kartanolla on vaihtunut vetäjä, nyt voi tiedustella tiloja numerosta 040 776 4011. Nettisivuilta löytyy muuten hyviä kuvia alueesta ja eri tiloista, joita siellä tarjolla: www.kartanopidot.com

• jooo mainostamista

hieman myöhässä tieto tästä... kun aloittaja kysellyt paikkaa vuonna 2003

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen

"Y­lei­ses­sä tie­dos­sa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki
      Maailman menoa
      231
      7314
    2. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      144
      2937
    3. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      50
      2422
    4. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      106
      2366
    5. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      238
      2091
    6. Missä näit kaivattusi

ekaa kertaa?
      Ikävä
      98
      1607
    7. Mitkä on ne arvot?

Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu
      Sinkut
      232
      1590
    8. Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."

Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää
      Tanssii tähtien kanssa
      14
      1458
    9. Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä

"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä
      Maailman menoa
      402
      1425
    10. Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.

Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j
      Kajaani
      7
      1414
    Aihe