420 cdi

Mersumies myös

Näin tuollaisen Mecen liikenteessä.Vihti 5 oli kuvussa.Siellä päin menee ilmeisen hyvin,mutta onko tossa nyt enää mitään järkeä vaikka olis kuinka paljon ylimääräistä.Maksaa vissiin yli 100.000 euroo.Luulis tulevan helvetisti takkiin kun on vaihto iässä,vai mitä arvelette?Ja olisihan tuolla rahalla saanut jo S-sarjalaisen tosin vaan 320 cdi-koneella.Sitä pitäisin kyllä järkevämpänä kuin E-sarjalaista V-8 koneella.

23

3665

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minä itse

      kaiken maailman toyotat ja touranit meni edellisen auton aikana (mese 200 cdi) vasemmalta ohi.
      Päätin vaihtaa seuraavaksi autoksi pikkuisen nopeamman ja kyllä olen tyytyväinen vaihtoon!!!
      Vihdin kolleegalla taisi olla samat ongelmat muttei ole enään.
      se ei ole rahasta kiinni ko märkäkorvat ohittelee mistä sattuu.

      • automaatti?

        Näyttäisi paperilla parantavan suoritusarvoja melkoisesti. Miten käytännössä?


    • olkoon

      Jussille, ostanut näköjään kunnon auton.

      • Isäntä

        Yleensä noissa on takana se, että sitä omaisuutta ja rahaa on tullut jostain muualta kuin tältä alalta. Ei tuollaisien ostamisessa ja pitämisessä muuten ole mitään järkeä. Ei niin paljoa kerkiä ajamaan että taksituloilla niitä ylläpidetään.


      • omaa luokkaansa jo
        Isäntä kirjoitti:

        Yleensä noissa on takana se, että sitä omaisuutta ja rahaa on tullut jostain muualta kuin tältä alalta. Ei tuollaisien ostamisessa ja pitämisessä muuten ole mitään järkeä. Ei niin paljoa kerkiä ajamaan että taksituloilla niitä ylläpidetään.

        Aina mitä kalliimpi sitä kalliimmat menotkin autossa, mutta ainahan joitakin yksilöitä on liikenteessä, varmaan jossain on traktorikin taksina.


    • taksimersu

      Uusi E 200 CDI vai E 220 CDI? Kumpia tulee enemmän taksikäyttöön?

      • tulee

        tuota 220 enemmän tolpalle koska nyt siitä on puristettu 170 hepan tienoille tehoa.Ja hinta sitten taas ei ole montaa tonnia kalliimpi kuin 200 sella jossa on 40 kaakkia vähemmän.


      • kimvan

        e 200 cdi:tä.5000e halvenpi kuin 220 cdi.taas e 280 cdi vain 3000e kalliimpi kuin 220 e cdi.kokemuksessta voin sanoa että ainakin vielä on e 200cdi;ssä ongelmia päivitysten kanssa,autosta hävis tehot 8000km.veholla löysivät ne takaisin mutta,auto käy tyhjäkynillä kuin vanhat 123 koriset.maahantuoja etsii utta päivitystä,3.10-06 ei vielä ollut.


    • vaiko s-malli

      Toden totta olisin ainakin ässän ottanut itselle.Sen hinta 320 koneella on 108500 ja kuuleman mukaan tuo 420 on maksanut lisävarusteineen 109000,huh huh.Kyllä tuo ässä olisi paljon kyrväkkäämpi jatke jos sitä tarttee.Itse täytyy naputella vaan nallipyssyllä e200cdi:llä.

      • Työntäjä

        Vihdin isäntä on varmaan hankkinut viimeisen pelinsä ja ajatellut, että eläkkeellä ehtii paremmin.


      • Pöksy
        Työntäjä kirjoitti:

        Vihdin isäntä on varmaan hankkinut viimeisen pelinsä ja ajatellut, että eläkkeellä ehtii paremmin.

        Ja Pöksyllä oli S Korinen tosin vaan 320nen.
        Pääsi ajasta kirkkauteen ja siinäkin on nykyään
        Korttelipobeda.


    • 8-reikää tulee olemaan

      täytyy kantaa murhetta toisten auton hankinnoista, onko hän pyytänyt kenties rahoitusta sinulta. Autokaupat olen tehdyt aina itsenäisessti pankin avustuksella. Heti kun saan imppotentin paperin, väkevin mersu hankitaan ja taas mennään.

      • sdfsd

        Näistä asioista just kannetaan murhetta, että miten joku pystyy hankkimaan 100tonnin raudan ja vielä tienaamaan sillä.


    • Ekku76

      On se varmaan asiallinen peli, mutta kyllä minustakin S-sarjalainen vaikka sitten 320cdi:nä olisi "järkevämpi" vaihtoehto.

      Siinä s-korisen ja E-sarjalaisen välissä vaan on tukeva hintaero.

      Kyllä 320cdi on ihan miellyttävä taksiauto sekin. Ja näyttää silläkin sen verran tienaavan että leivässä pysyy.

      • kun siinä

        s:än ja e:n välissä ei tässä tapauksessa ole mitään hinnaneroa.Joten S-320 olisi kyllä paljon järkevämpi tuossa tapauksessa.


      • Ässälla veivannut
        kun siinä kirjoitti:

        s:än ja e:n välissä ei tässä tapauksessa ole mitään hinnaneroa.Joten S-320 olisi kyllä paljon järkevämpi tuossa tapauksessa.

        ..kenelläkään ei ole niin pitkät kädet että kuljettajan puolelta pystyisi sulkemaan oikeanpuoleista takaovea Ässässä. Että siinä mielessä E-malli on "oikean kokoinen" taksiksi.


      • joku vaan
        Ässälla veivannut kirjoitti:

        ..kenelläkään ei ole niin pitkät kädet että kuljettajan puolelta pystyisi sulkemaan oikeanpuoleista takaovea Ässässä. Että siinä mielessä E-malli on "oikean kokoinen" taksiksi.

        mä oon itse tottunut avaamaan asiakkaalle oven ja sulkemaan sen koska se on kohteliasta asiakaskasta kohtaan


    • siellä Vihdissä

      ON. Vihdin tulot on samanlaisia kuin keskimäärin muissakin pikkukylissä. Jos on pätemisen tarvetta, niin mikäs siinä.
      Jokainen tekee niin kuin tekee, ite olen kuitenkin taksissa TYÖSSÄ ja työkaluni on AINOASTAAN työkalu, eli ihan halpa hinta/laatusuhteen omaava auto.
      Siviilikäyttöön sitten hankin, mitä hankin.
      Jurriset resuperseet autonpotkijat EIVÄT TARVITSE kapakkakyydeilleen tollasta peliä!
      Ja vielä tällä taksalla!?

      • asiaa joriset

        kyllä ne kusihousut halvemmillakin kärryillä pääsee.ja itse en ota edes halvempaan kusihousuja.


    • pirssiukko

      Vihti 5, Jussi R, on AINA halunnut olla parempi kuin muut, yläpuolella muiden. Kerskaileva mies, niin autoillaan, talollaan kuin jutuillaankin.
      Nyt kerskaillaan sitten autolla.

      Sairasta...

      • ja kateus

        lähe viivalle ja katotaan kuka on mies ja kuka nostaa kädet pystyyn!!
        Kaikki pitää olla suurta. Jormasta lähtien.


      • se Jussi
        ja kateus kirjoitti:

        lähe viivalle ja katotaan kuka on mies ja kuka nostaa kädet pystyyn!!
        Kaikki pitää olla suurta. Jormasta lähtien.

        jonka minä tunnen, ei keskustele noin...


    • wfssdfe

      Mites tällä menee nykyään?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      41
      2184
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      50
      1714
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      35
      1537
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      42
      1508
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1456
    6. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1450
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      3
      1417
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1351
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      4
      1275
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      7
      1243
    Aihe