Suositelkaa parturi-kampaajaa

uusi tulokas

Juuri Lapualle muuttaneena olen huomannut, että partureita on kyllä kylällä pilvin pimein, mutta mistä löytyisi yksi hyvä!

Suositelkaa alle kolmikymppiselle naiselle sopivaa parturi-kampaajaa, ammattitaitoista, trenditietoista ja mielellään edullista!

Ettei tarvitsisi astella parturista ulos mummo-permanentti päässä...

43

10439

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minä vaan

      suvin hiuspiste asemakadulla..edullinen ja ilman ajanvarausta..ja todella mukava parturi.

      • pawe1974

        Osuuspankin/apteekin vieressä oleva parturi (Lapuan hovin talossa). Toinen niistä kampaajista on erikoistunut naisten hiuksiin. Ammatti ihmisiä! Suosittelen, 10v:n kokemuksella mitä olen siinä käynyt.


      • ainut
        pawe1974 kirjoitti:

        Osuuspankin/apteekin vieressä oleva parturi (Lapuan hovin talossa). Toinen niistä kampaajista on erikoistunut naisten hiuksiin. Ammatti ihmisiä! Suosittelen, 10v:n kokemuksella mitä olen siinä käynyt.

        paikka on fressi, johon saa jonottaa kauan,mutta ehdottomasti paras!


      • kampaaja
        ainut kirjoitti:

        paikka on fressi, johon saa jonottaa kauan,mutta ehdottomasti paras!

        Olen kokeillut lähes kaikkia keskustan kampaamoja ja ehdottamasti parhaaksi olen todennut Visiitin, Kelan talossa


      • mieltä
        kampaaja kirjoitti:

        Olen kokeillut lähes kaikkia keskustan kampaamoja ja ehdottamasti parhaaksi olen todennut Visiitin, Kelan talossa

        hyviä kokemuksia on minullakin Satun parturoinnista kelan talossa


      • Suvi fani

        Suvin hiuspiste kans mun mielestä paras .... mukavat jutut ja miellyttävä lopputulos :)


    • minnihiiri 77

      Mielestäni Mek on hyvä.

    • kaikista....

      paras on parturi-kampaamo Susannan salonki. On trenditietoinen ja suhteellisen halpa.

      • vuosien kokemus

        Minäkin olen saanut aina hyvää työtä ja palvelua Susannan salongista. On hyvä!!


    • puukko-masa

      nylykäsee sut liki ilimaseksi.

      • on varmasti

        parAs ja tehokkasin.


      • Jinna83
        on varmasti kirjoitti:

        parAs ja tehokkasin.

        Parturi-kampaamo Johanna ärrän talossa \,,/


    • kizkizlolzhgdfjyh

      Johannaa en suosittele ainakaan jos et halua mummo tyyliä. itse kävin kyseisellä parturilla niin ei kehdannut kauppaan mennä kun leikkauksen jälkeen asetteli hiukset niin isoksi mummo tukaksi kuin vain voi. hyvää ja halpaa kun ei ole :)

      • Anonyymi

        Minulla on sama kokemus ja minä sentään olen mies! 😳


    • KajaM

      Pääpaikka tai Jenhair.

      • luukissa löytyy

        Johanna on hyvä---selaa kirjasista malleja ja neuvottele mikä sopii---taatusti tulee sellanen ku ajattelit---en oo ikinä mummotyylin kanssa sieltä pois lähtenny


    • tykkään

      saksi ja mirjam, ehdottomasti!

    • ihgevf

      kelan talosta löytyvä visiitti.

    • Sitä saa mitä tilaa

      Lähes jokaasesta taloosta keskustssa löytyy parturi.
      Yks tykkää yhyrsetä ja toinen toisesta.
      Si so!

    • kokemusta on

      pääpaikka on paras!

    • ykkös parturi

      Mutta meillä päitä leikatahan ja tukkia ajetahan

    • Ikuusesti katehis

      Kuulkaas ny! Jos tua viestiketjun aloottaja "uusi tulokas" ei viäläkään oo lapualta parturiansa löynny, kun se on sitä kyselly 25.11.2006 11.21, niin ei se sitä sitte enää tarttekkaan =D
      Rauhoottukaa.

    • tietämätön

      kuka tietää paljonko suvin hiuspisteessä maksaa hiusten värjäys?

      • ________--________

        Onkohan tämä varmasti paras paikka kysellä tuota kun voi Suvilta kysyä ihan suoraankin?

        ;)


    • lapualla asunu

      70- luvulla kävin eka kerran parturissa hautala oli parturin nimi

      • visiteeraava

        Mulla olis tiedos hyvä, mutta valitettavasti en voi antaa puhelinnumeroa, koska mainostaminen on kielletty.


      • upunuho

        ajaako viulu-köpi vielä hiuksia , se vasta o hjyvä


      • Keikura

        Köpi on muuttanut pienempään yksiöön, eikä enää leikkaa.


    • hyvin leikkasi

      Kauhavalla oli seksiparturi ainakin 60-luvulla, vieläköhän mahtaa toimia.

    • jooo

      saxi on niin paras, parturi tekee hiustenleikkauksesta niin mukavan, niillä omilla puheilla ja höpinöillä

    • kerran käyny

      Tiistellä Sirkka. Tuloo puhetta ja sylyki lentää, notta on naama märkänä ja kaikki samahan sopu hintahan.

    • taäydenpalveluntalo

      Parhaat parturiliikeet löytyy Thaimaasta. Kun thai-nainen leikkasi hiuksiani samalla thai-tyttö otti minulta suihin samaan hintaan.
      Tuskin näin hyvää palvelua Lapualta saa.

      • lalllalllaaaa

        Toiveajattelua et oo Thaimaata nähänykkään sika.


    • elina791

      kelan talos lapualla parturi-kampaamo.satu loistava parturi.käy kysymäs aikaa

      • verokohtelu tasapuol

        Maksaako tämä parturi-kampaamo ennakkoreron ja alvin, niin kun muut?
        Ei ainakaan ole ennakkoverorekisterissa, poistettu sieltä jo kesällä.


    • kartelliepäillys

      Verolliset hinnat esiin ja mistä parturiliikeestä saa kuitin ?
      Onko partureilla Lapualla kilpailua, vai ovat sopineet hinnat keskenään ?

    • maksaako veroja

      Maksaako Lapualaiset parturi-kampaamot kaikki veroja, vai onko joukossa vapaamatkustajia?

      • Anonyymi

        Poutuntiällä ei veroosta oo niin väliä. Son visiitin paikka.


    • joojuujaa

      Kaikki makdaa veronsa.

    • Anonyymi

      En oo vielä päättäny mihin parturiin menisin, onko tullut uusia vaihtoehtoja?

    • Anonyymi

      Saako Lapualla parturissa koneleikkauksen kympillä (10€) niin kun Seinäjoella Epstorilla ja Ideaparkissa?

    • Anonyymi

      Kaikki parturit ovat huoria, mutta kaikki huorat eivät ole partureita (vanha sanonta vuosien takaa)

      • Anonyymi

        Tämä on niin kuin Fingerpori, muutamaan kertaan pitää lukea että ymmärtää


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      88
      1234
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1036
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      61
      778
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      14
      730
    5. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      688
    6. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      287
      685
    7. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      684
    8. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      37
      636
    9. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      42
      634
    10. Viime yönä mietin paikkoja luonnossa, missä olen kulkenut

      kävellyt ja ikävöinyt, ja ollut niin yksin. Monet kerrat. Ne palauttavat mieleeni sinut ja sen, kuinka kipeää on se kaip
      Ikävä
      57
      612
    Aihe