Hei, voisiko joku sokeroinnissa brassin ottanut kertoa aivan yksityikohtaisesti että mitä hoidon aikana tapahtuu. Siis ihan vaiheittain, että miten edetään.
Olen harkinnut tuota sokerointia ja nyt vaan mietityttää tosiaan kovasti mennä nyt haarojaan kosmetologin naaman eteen levittämään.
Kiitos jos vastaatte, te kokeneemmat naiset!
brassisokerointi-proseduuri
6
3391
Vastaukset
- muutamaan kertaan...
Housut pois ja hoitopöydälle, sokeroitava alue desinfioidaan ja kuivataan levittämällä talkkia. Sen jälkeen kosmetologi ottaa n. 40 asteeseen lämmitettyä sokerimassaa hyppysiinsä sellaisen sopivan kokoisen klöntin ja levittää sen vastakarvaan tiukasti painaen, pienelle alueelle kerrallaan, ja pyöräyttää sen samantien pois myötäkarvaan, karvoineen. Tätä samaa sitten jatketaan kunnes kaikki halutut karvat on poistettu. Samalla "klöntillä" voi käsitellä aika ison alueen. Etupuoli käsitellään edestä, mutta välilihasta ja peppuvaosta on paras asento kyljellä makuu. Se on ihan hauska tapahtuma, joten siitä vaan "levittelemään". Ammatti-ihmiset tekevät sitä työkseen.
Käsittelyn jälkeen iho punoittaa ja on arka. Se johtuu siitä, että iho kuoriintuu siinä käsittelyssä. Pari päivää kun varoo hinkkaamasta lisää, niin se on ok.- -------
Ymmärrän hyvin että ensimmäinen brassi-kokemus jännittää, itse kummiskin ollut samassa tilanteessa!:)
Eli noin se menee about niinkuin edellinen kirjoitti..tietenkin vähän riippuen paikasta.
-> Ensin meet pesulle, missä peset saippualla alapään. Sitten menet huoneeseen missä hoitaja jättää sut riisuuntumaan ja sitten vaan pyödälle makaamaan ilman housuja. Hoitja desinfioi alueen ja laittaa talkkia päälle. Sit hän ottaa lämpimän sokeriklöntin sormiin ja levittää sitä vasta karvaan ja repäsee pois. Pikkasen voi kyllä kirpasta, tai aika paljonkin (riippuu kohdasta) mutta kyllä sen kivun kestää! Se sattuu vaan sen repäsy hetken. Sitten kun se etupuoli on hoidettu niin hoitaja,ainakin siellä missä itse käyn, pyytää nelinkontille ja niin että kumarrat alaspäin, niin että hän saa pepusta karvat pois. Kuulemma paras tapa saada pois karvat sieltä. Onhan se ehkä vähän kiusallinen asento, mutta siihenkin tottuu, ja he ovat myös tottunut siihen!:)
Ja sit se onkin siinä se koko touhu. Nopsaahan tuo brassi menee, 15-20min.
Ei todellakaan tarvitse jännittää sitä..siellä on niin rento meininki ja nehän tekee todella paljon brasseja päivittäin, eli ovat nähneet vaikka mitä! - Helsingissä...?
------- kirjoitti:
Ymmärrän hyvin että ensimmäinen brassi-kokemus jännittää, itse kummiskin ollut samassa tilanteessa!:)
Eli noin se menee about niinkuin edellinen kirjoitti..tietenkin vähän riippuen paikasta.
-> Ensin meet pesulle, missä peset saippualla alapään. Sitten menet huoneeseen missä hoitaja jättää sut riisuuntumaan ja sitten vaan pyödälle makaamaan ilman housuja. Hoitja desinfioi alueen ja laittaa talkkia päälle. Sit hän ottaa lämpimän sokeriklöntin sormiin ja levittää sitä vasta karvaan ja repäsee pois. Pikkasen voi kyllä kirpasta, tai aika paljonkin (riippuu kohdasta) mutta kyllä sen kivun kestää! Se sattuu vaan sen repäsy hetken. Sitten kun se etupuoli on hoidettu niin hoitaja,ainakin siellä missä itse käyn, pyytää nelinkontille ja niin että kumarrat alaspäin, niin että hän saa pepusta karvat pois. Kuulemma paras tapa saada pois karvat sieltä. Onhan se ehkä vähän kiusallinen asento, mutta siihenkin tottuu, ja he ovat myös tottunut siihen!:)
Ja sit se onkin siinä se koko touhu. Nopsaahan tuo brassi menee, 15-20min.
Ei todellakaan tarvitse jännittää sitä..siellä on niin rento meininki ja nehän tekee todella paljon brasseja päivittäin, eli ovat nähneet vaikka mitä!niin missä paikassa?
Hyvää hoitolaa etsiskelen. - Nimimerkkikö
Helsingissä...? kirjoitti:
niin missä paikassa?
Hyvää hoitolaa etsiskelen.Onko Turussa joku hyvä paikka, missä on tehty paljon ja/tai kauan?
- --------------
Helsingissä...? kirjoitti:
niin missä paikassa?
Hyvää hoitolaa etsiskelen.Itse käyn mikonkadun kauneushoitola sunrisessa.
Olen ollut todella tyytyväinen siihen paikkaan, vaikka näillä sivustoilla on haukuttu sitä paikkaa..
Suosittelen! Ja hintakin hyvä! :) - "Brassi"
Nimimerkkikö kirjoitti:
Onko Turussa joku hyvä paikka, missä on tehty paljon ja/tai kauan?
kauneushoitola Fresca Turussa, katso WWW.fresca.fi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa762634Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2912342Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi1611277Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �581023Miksi haluat satuttaa
Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano28941- 70908
- 72874
- 76850
- 110835
- 65827