Itsetehty kalenteri

mitenkä?

Tahtoisin tehdä itse kalenterin seuraavalle vuodelle, mutta onko olemassa mitään ilmaiseksi ladattavaa vuoden 2008 kalenteria? Siis sitä pohjaa jossa näkyvät päivät oikein. Kuvat tahtoisin itse laittaa.

Saako esim photoshoppiin ladattua jonkun kalenteri homman? Muistelisin joskus vanhassa PC:ssäni olleen joku ohjelma mistä sai tehtyä itse kalenterin mutta MACistani en ainakaan vielä ole löytänyt sellaista...

4

4975

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Seppo Jr.

      I photo PISTE

      Seppo Jr.

    • as-keetti

      noita netissä.
      Tällaisen osoitteen olen laittanut kirjanmerkkiini
      ja sieltä sain aineistoa omaan kalenteriini
      vuosi sitten.

      http://www.timeanddate.com/calendar/index.html?year=2007&country=24

      En muista nyt tarkkaan, miten toi toimi, mutta
      eiköhän sieltä pienellä hakemisella löydä
      tarvittavan jujun.

      Itse olen Windows-ihmisiä, mutta eiköhän tuosta
      ainakin soveltamalla saa macciinkin.

    • Kuvankäsittelijä 9

      Itse olen tehnyt monia kalentereita. Ihan lahjaksikin asti.
      Ensin tein ihan Windowsin WordBad ohjelmalla.
      Nyt Excelillä.
      Pidän Excelin ihan hyvänä.
      Nuo pohjat on niin "kankeita jotenkin.
      Excelillä saa vaikka joka kuukauden eri värillä, mieleisensä fontit siihen. Kaikki tekstit keskitettyä siten kun haluaa jne.
      Ja siihen saa myös sen oman kuvan liitettyä yhtä lailla.
      Mikä muukin taulukkoohjelma menee samalla lailla. Vaikka Wintoosaa käytänkin, niin ei ole mainos.

      • saattaisi käydä

        Scribuksella http://www.scribus.net onnistuu myös. Scribuksen mukana tulee kalentervelho (tai miten tuota nyt pitäisi kutsua), jonka avulla saa perusrungon kalenterille. Tuosta sitten vain muokkaamaan haluamansa näköiseksi. Scribuksen etu esim. Exceliin verrattuna on, että se on taitto-ohjelma eli se on suunniteltu juuri tällaisia töitä varten.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1789
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1391
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1367
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1345
    5. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      14
      1342
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1314
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1294
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1250
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1200
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1173
    Aihe