Oliko se niin, etää jos taksin katolla oleva valo paloi, niin taksi oli varattu vai tarkottiko sammutettu valo sitä?
Taksin katolla oleva valo
13
8875
Vastaukset
- sammunut
loppukin valo ällistäsi?
- niin isännällä
menee niin hyvin että hänellä on lamput kunnossa.
Valo palaa silloin kun taxi on vapaa ja voi ottaa kyytiin asiakasta.
Huom moottoritiellä EI SAA OLLA VALO koska taxi ei voi ottaa kyytiä moottoritieltä kun on kielletty pysähtyä motarilla.- Savolaisisäntä
No näytäpäs minulle se kohta laista, jossa sanotaan että taksin valo ei saa palaa moottoritiellä. En väitä etteikö näin voisi olla, mutta en ole koskaan moisesta kuullut. Ja tähän kohtaan ei riitä että essolla kuulit....
- sinä ...
Savolaisisäntä kirjoitti:
No näytäpäs minulle se kohta laista, jossa sanotaan että taksin valo ei saa palaa moottoritiellä. En väitä etteikö näin voisi olla, mutta en ole koskaan moisesta kuullut. Ja tähän kohtaan ei riitä että essolla kuulit....
No kyllä näytän, mutta näytä sinä ensin se lainkohta missä sallitaan taksin ajaa ylinopeutta moottoritiellä. En väitä etteikö näin olisi, mutta jatkuvasti moista näkee. Voit käydä Essolla kyselemässä kavereilta ...
- Savolaisisäntä
sinä ... kirjoitti:
No kyllä näytän, mutta näytä sinä ensin se lainkohta missä sallitaan taksin ajaa ylinopeutta moottoritiellä. En väitä etteikö näin olisi, mutta jatkuvasti moista näkee. Voit käydä Essolla kyselemässä kavereilta ...
Mistähän johtuu, että jos täällä yrittää kysyä jotain asiallista, niin joku tulee heti jauhamaan paskaa ? Ehkä juuri siksi suurin osa keskustelusta käydäänkin toisaalla, asiallisella foorumilla....
- ja asiasta
Mistähän johtuu, että jos täällä yrittää kysyä jotain asiallista, niin joku tulee heti jauhamaan paskaa ? Ehkä juuri siksi suurin osa keskustelusta käydäänkin toisaalla, asiallisella foorumilla....
No eipä ole Savolaisisännän kommentit täällä olleet paskanjauhantaa kummempaa. Joko ne on syyskynnöt tehty että ehtii sillä vanhakoppasella koulukyydeille.
- Anonyymi
Samaa mieltä
- taksitolppa
taksi on vapaa kun katolla valo palaa
sammutettu valo tarkoittaa varattua - tre-tx
valoa melkein aina päällä vaikka olisin menossa asiakkaan luokse enkä ole vapaana sen takia, että uskon/toivon, että poliisit katsoo sormien läpi paremmin jos ylinopeutta (eli huomaavat, että taksi eikä asiakas kyydissä).
- Savolaisisäntä
Ei ainakaan meidän systeemissä voi valoa pitää palamassa jos saat datalta kyydin ja lähdet ajamaan asiakkaan luokse. Valo sammuu kun kyyti tulee tauluun....
- Per Saukko
,,,
- Sepi
ei tarvitse kupuvaloa kun oma kuula loistaa niin komeasti.
Kyllä kuule ne sakot tulee jos on tullakseen, oli sulla asiakasta tai ei, valopää.
- Anonyymi
Minun skoodaasta sammuu takavalot kun olen varattu tai vapaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksoisliekki-ihmiset
Kun olette tavanneet kaksoisliekkinne, miltä se on tuntunut? Ole tosi utelias tietämään.3072989- 321445
- 851433
Oletko jo saanut apua mt-ongelmiisi?
Ja onko harhat helpottuneet? Vieläkö tunnet että sinua seurataan, ja kotonasi käydään poissa ollessasi?1791322- 1171141
- 49941
Vasemmisto osoittaa mieltä Berliinissä - Miksi?
Eikös siellä ollut juuri demokraattisesti järjestetyt vaalit jossa kansa on sanonut mielipiteensä ja KAIKKIA on kuultu t201923- 59874
- 76862
Yritin alkaa nukkumaan
Mutta ei tule uni. Jäin miettimään olikohan ne rakkaudelliset vastaukset juuri sinulta ja mulle osoitettuja... Olisi une46796