Norvital-yhteystietoja?

CEW

Onko kellään yhteystietoja? Kuka tai mikä yritys myy Norvital tuotteita Suomessa? Tarvitsisin puhelinnumeron tai yrityksen virallisen nimen. Alzheimeria sairastava anoppini on ilmeisesti tilannut sieltä jotain. Tiliotteessa lukee vain Norvital FI ja hän on vienyt laskut maksupalveluun eikä häneltä löydy minkäänlaista paperia kyseisestä asiasta. Hän ei itse muista mistä olisi kysymys. Raha menee tililtä säännöllisesti ja löysimme sieltä myös kyseisen 2,95 (josta jossain mainittiin). Onko ehkä kyseessä jokin kestotilaus?!

110

49673

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Saara

      Asiakaspalvelu: Puh 0800 55 0100 faksi: 0800 55 0101 ja sähköposti [email protected]

      Itsekin tilasin sieltä kalanmaksaöljykapseleita.

      • CEW

        Kiitos sinulle tiedoista :)
        Tästä päästään eteenpäin.
        Syysterveisin,

        CEW


      • luontaistuote "pilleri...

        Kuinkahan tuohon Norvitaliin saa yhteyden?
        Haluaisin peruuttaa jatkotilaukset, mutta puh. n:o 0800-550100 on jatkuvasti varattu.
        Nettiin pääsee vain ruotsalaisille (tai norjalaisille) sivuille)
        Ja eihän internetosoite koskaan voi alkaa sanalla "asiakaspalvelu".
        Huijauksen makua.


      • minä lähetin
        luontaistuote "pilleri... kirjoitti:

        Kuinkahan tuohon Norvitaliin saa yhteyden?
        Haluaisin peruuttaa jatkotilaukset, mutta puh. n:o 0800-550100 on jatkuvasti varattu.
        Nettiin pääsee vain ruotsalaisille (tai norjalaisille) sivuille)
        Ja eihän internetosoite koskaan voi alkaa sanalla "asiakaspalvelu".
        Huijauksen makua.

        Itse lähetin sähköpostia sinne ja vastattiin jo heti seuraavana päivänä ja homma kunnossa.

        Kait sulla sähköpostiosote on.

        Eihän tuollaisiin asiakaspalvelunumeroihin nyt pääse koskaan, vaikka mihin soittais.


      • Luontaistuote"pilleri...
        minä lähetin kirjoitti:

        Itse lähetin sähköpostia sinne ja vastattiin jo heti seuraavana päivänä ja homma kunnossa.

        Kait sulla sähköpostiosote on.

        Eihän tuollaisiin asiakaspalvelunumeroihin nyt pääse koskaan, vaikka mihin soittais.

        Kiitos viestistä, tajusin kyllä itsekin myöhemmin mokani, meni sähköposti- ja internetsoitteet sekaisin.
        Muuten, kyllä siellä puhelimeenkin vastataan kun aikansa jaksaa yrittää...
        Nimimerkkiäni on (miksiköhän?) sensuroitu. Yritin olla humoristi ja alkuper. nimimerkkini oli luontaistuote"pilleristi".


      • Sama ongelma
        luontaistuote "pilleri... kirjoitti:

        Kuinkahan tuohon Norvitaliin saa yhteyden?
        Haluaisin peruuttaa jatkotilaukset, mutta puh. n:o 0800-550100 on jatkuvasti varattu.
        Nettiin pääsee vain ruotsalaisille (tai norjalaisille) sivuille)
        Ja eihän internetosoite koskaan voi alkaa sanalla "asiakaspalvelu".
        Huijauksen makua.

        Ei sinne saa yhteyttä ja sillä siisti. Taitaa olla rahastus mielessä, kun ei saa yhteyttä koskaan. Pitänee ottaa yhteyttä kulutusasia-mieheen. Ei enää koskaan mitään pillereitä postin kautta! Apteekit on olemassa sitä varten!


      • halusin lopettaa pillerien ...
        Sama ongelma kirjoitti:

        Ei sinne saa yhteyttä ja sillä siisti. Taitaa olla rahastus mielessä, kun ei saa yhteyttä koskaan. Pitänee ottaa yhteyttä kulutusasia-mieheen. Ei enää koskaan mitään pillereitä postin kautta! Apteekit on olemassa sitä varten!

        Tosi on! internet-osoite "[email protected]" ei toimi.

        Viittaa huijaukseen. Otan myös yhteyttä kuluttaja-asiamieheen.


      • Voi hellanlettas
        halusin lopettaa pillerien ... kirjoitti:

        Tosi on! internet-osoite "[email protected]" ei toimi.

        Viittaa huijaukseen. Otan myös yhteyttä kuluttaja-asiamieheen.

        Koittaakaapa ymmärtää että [email protected] on asiakapalvelun sähköposti osoite eikä internetosoite!! :D


      • pliamyr
        Voi hellanlettas kirjoitti:

        Koittaakaapa ymmärtää että [email protected] on asiakapalvelun sähköposti osoite eikä internetosoite!! :D

        kyseessä on pakko olla kestotilaus, jonka voi peruuttaa palauttamalla tuotteen tai keskeyttää.
        toisaalta voi jatkaa jäsenyyttä ja peruuttaa vaan aina tulevan tilauksen.
        muuten keskeyttäessä joutuu ehkä maksamaan ensipaketista normaalin hinnan mikä lienee 24,95.
        http://www.norvital.no/fi.asp
        [email protected], tosin turha odottaa vastausta.
        0800 55 01 00 tosin ei tiedä mitä kustantaa moinen numero ja milloin sieltä joku muka vastaisi.

        http://www.norvital.com/sider.asp?ID=4&L=1
        [email protected]

        Kuluttajavirasto tutkii laillisuutta.
        Nyt heillä on menossa laihdustus"tutkimus"-kampanja, josta saa odotella tuleeko oheistuotteita...


      • Edunvalvoja

        Olen puolen vuoden ajan epätoivoisesti yrittänyt tehdä pesäeroa äitin ja Norvitalin välille hän oli tilannut joitakin kapseleita hintaa noi 3 €
        sitte alko satamaan 29€ laskuja ja kapseleista ei ole hajuakaan koska kielsimme toimittamasta ilman eri sopimusta , ja laskuissa sanotaan että ne on muistutuksia ja pitää maksaa heti vaikka
        jokaisen maksun yhteydessä olen henkilökohtaisesti äitini toivomuksesta ilmoittanut ettei saa toimittaa mitään lisää
        silti he laskuttavat koko ajan

        Norvital on sellanen tyypillinen huijarifirma joka myy väkisin tuotteitaan kun ei ne mene muuten kaupaksi .. varokaa sellaisia jotka myy
        jotakin halvalla se maksaa hunajaa kun ne meinaa
        että sitte saa lähettää tavraa kun on saanu osoitteen ja ottaa kymmenen kertaa enmmän hintaa


      • Lue toimitusehdot
        Edunvalvoja kirjoitti:

        Olen puolen vuoden ajan epätoivoisesti yrittänyt tehdä pesäeroa äitin ja Norvitalin välille hän oli tilannut joitakin kapseleita hintaa noi 3 €
        sitte alko satamaan 29€ laskuja ja kapseleista ei ole hajuakaan koska kielsimme toimittamasta ilman eri sopimusta , ja laskuissa sanotaan että ne on muistutuksia ja pitää maksaa heti vaikka
        jokaisen maksun yhteydessä olen henkilökohtaisesti äitini toivomuksesta ilmoittanut ettei saa toimittaa mitään lisää
        silti he laskuttavat koko ajan

        Norvital on sellanen tyypillinen huijarifirma joka myy väkisin tuotteitaan kun ei ne mene muuten kaupaksi .. varokaa sellaisia jotka myy
        jotakin halvalla se maksaa hunajaa kun ne meinaa
        että sitte saa lähettää tavraa kun on saanu osoitteen ja ottaa kymmenen kertaa enmmän hintaa

        Kannattaa aina lukea toimitusehdot ennekuin tilaa yhtään mitään! Kannattaa myös lukea miten pitää toimia jos haluaa perua tilauksensa! Joskus tuntuu että lukutaito ja lukemisen ymmärtäminen on äärettömän vaikeaa!


      • kustaan vaan
        Voi hellanlettas kirjoitti:

        Koittaakaapa ymmärtää että [email protected] on asiakapalvelun sähköposti osoite eikä internetosoite!! :D

        Koittakaa ymmärtää että sähköpostiosoite on yhdyssana eikä mikään erillis sana hirvi ö


      • Tiina P.
        luontaistuote "pilleri... kirjoitti:

        Kuinkahan tuohon Norvitaliin saa yhteyden?
        Haluaisin peruuttaa jatkotilaukset, mutta puh. n:o 0800-550100 on jatkuvasti varattu.
        Nettiin pääsee vain ruotsalaisille (tai norjalaisille) sivuille)
        Ja eihän internetosoite koskaan voi alkaa sanalla "asiakaspalvelu".
        Huijauksen makua.

        Se on huijari yritys! Olen palauttanut lisäravinne ja sain laskun 15€ (palautuskustannukset). Oli pakko maksa...


      • Harhautettu
        Voi hellanlettas kirjoitti:

        Koittaakaapa ymmärtää että [email protected] on asiakapalvelun sähköposti osoite eikä internetosoite!! :D

        Joo koittakaapa ymmärtää tämä:
        olen yrittänyt soittaa useasti asiakasnumeroon, turhaan, ei vastata.
        Sähköposteja olen lähettänyt myös useita, yhteen tuli automaattinen vastaus: otamme yhteyttä 3 pv kuluessa, ei vastausta. Yritin siis peruuttaa toimitukset.
        Uhkailen nyt sekä kuluttajansuojaviranomaisella että poliisilla, jos vielä lähettävät tuotteita ja myös aioin toimia! Varokaa tätä yritystä.


      • No hoh hoi!!!
        halusin lopettaa pillerien ... kirjoitti:

        Tosi on! internet-osoite "[email protected]" ei toimi.

        Viittaa huijaukseen. Otan myös yhteyttä kuluttaja-asiamieheen.

        Voi hyvä jysäys, toi on kyllä sähköposti osoite, kottakaa nyt ymmärtää...ennekuin mdeette sinne kuluttaja-asiamiehelle mitää soitteleen....


      • Rikoksen uhri.
        Edunvalvoja kirjoitti:

        Olen puolen vuoden ajan epätoivoisesti yrittänyt tehdä pesäeroa äitin ja Norvitalin välille hän oli tilannut joitakin kapseleita hintaa noi 3 €
        sitte alko satamaan 29€ laskuja ja kapseleista ei ole hajuakaan koska kielsimme toimittamasta ilman eri sopimusta , ja laskuissa sanotaan että ne on muistutuksia ja pitää maksaa heti vaikka
        jokaisen maksun yhteydessä olen henkilökohtaisesti äitini toivomuksesta ilmoittanut ettei saa toimittaa mitään lisää
        silti he laskuttavat koko ajan

        Norvital on sellanen tyypillinen huijarifirma joka myy väkisin tuotteitaan kun ei ne mene muuten kaupaksi .. varokaa sellaisia jotka myy
        jotakin halvalla se maksaa hunajaa kun ne meinaa
        että sitte saa lähettää tavraa kun on saanu osoitteen ja ottaa kymmenen kertaa enmmän hintaa

        Sain Norvital'lta lähetyksen, jota en ole tilannut, siis en ole ollut Norvitalin kanssa missään tekemisissä.
        Otin yhteyttä kuluttajaneuvontaan, sekä tein asiata poliisille rikosilmoituksen.

        Jos saatte aiheettomia lähetyksiä ko. yritykseltä, niin ei muuta kuin rikosilmoitus poliisille.


    • norvitaali

      hei, kyse voi olla norjalaisesta DUOmega-3 kalaöljykapseleista. Tuttavani tilasi ja tuotteet tulevat kestotilauksena kuukausittain, niin kauan, kun sen peruu.

      Asiakaspalvelu: 0800 550100, faksi 0800 550101
      Sähköposti: [email protected]

      • antioksidantit

        Hei pyysin vain koe tuotteen joka piti olla vain ja ainoastaan ja että en sitoudu mihinkään muuhun.Nyt kyllä aiotaan lähettää lisää,joten ei kiitos .


      • puhelimessa
        antioksidantit kirjoitti:

        Hei pyysin vain koe tuotteen joka piti olla vain ja ainoastaan ja että en sitoudu mihinkään muuhun.Nyt kyllä aiotaan lähettää lisää,joten ei kiitos .

        tutustumispaketti lähtee postikulun hinnalla.oikeus perumiseen 2 viikkoa siitä kun on saanut tuon tutustumispaketin.nyt ilmainen puhelin numero asiakaspalveluun,josta voi kysyä myös muutakin tuotetta.aina pitää kysyä peruminen jos sitä erikseen ei kerrota,jos sittenkään ei kerrota tilaaminen kannattaa miettiä kahdesti.pitää tietää mihin sitoutuu ettei lähde kestotilaus päälle.avammattomilla paketeilla 2 viikon palautus oikeus.siihen päättyy nuo tilauksetkin.postista aina kuitti mukaan palautuksista.


    • siukku
    • jojo

      Norvital mainostaa luontaistuotteita, esim. Omega-kapseleita.
      Ensimmäisen paketin, joka sisältää 60 kapselia saa yleensä postikulujen hinnalla, joka on tuon 2,95.
      Jos silloin ei tilausta peru, niin sitten tuleekin jo isompi satsi noita pillereitä ja maksukin 29,50. Kapseleita tuohon hintaan saa 120 kpl.
      Tuotteita tulee niin kauan, kunnes on perunut, on siis kestotilaus.
      Puhelimella peruminen on hankalaa, koska kaikki linjat ovat aina varattuja ja luultavasti puhelinlaskua tulee odotuksestakin.

      Meillä isäntä oli tilannut juuri tuolta ja nyt minäkin pähkäilen, miten tuon tilauksen saisi peruttua.
      Laskussa on sähköpostiosoite ja puhelinnumero, sekä faksin numero.
      Palauttaakin voi, koska laskussa on asiakaspalautteen osoite.

      Kirjoitan tähän nyt kaikki, mitä laskusta irti saan, joten toivottavasti tämä auttaa sinua.

      Norvital
      Economy PP Finlande 132439 Italia Oyj

      Puh.no 0800-550100
      Faksi 0800-550101
      Sähköpostiosoite: [email protected]
      Asiakaspalautus
      Norvital
      PL450
      01511 Vantaa

      • jojo

        Hei
        Minä vähän kohelsin tuossa vastauksessa, kun oli huono valaistus.
        Tuossa ei pitäisi lukea Italia, vaan Itella.


      • JLö

        0800-alkuiset puhelin ja faksinumerot ovat soittajalle ilmaisia! Eli asiakas ei joudu näistä maksamaan! Tässä tapauksessa Norvital maksaa kaikki Norvitalin asiakaspalveluun tulevat puhelut.


    • Tytti

      Hei,
      Vastaavanlainen tilanne oman äitini kohdalla (Alzheimeria sairastava). En tiedä kuinka äitini on näitä tuotteita kotiinsa saanut, mutta laskussa oli onneksi yhteystiedot:

      asiakaspalvelu klo 9.00 - 15.00 ma-pe 0800-550100
      faksi 0800-550101
      sähköposti [email protected]
      tuotteiden palautusosoite (liitä laskun yläosa mahdolliseen palautukseen):
      Asiakaspalautus
      Norvital
      PL 450
      01511 Vantaa

    • Nora82

      Kyllä, se on kestotilaus jos ottaa sen ensimmäisen havemman paketin. Ensimmäisen paketin jälkeen maksu nousee johonkin 7euroon jos oikein muistan. Kuitenkin, tässä yhteystiedot: [email protected] ja puh. nro: 0800-550100 joka vastaa ma-pe klo 9-15 välillä.

    • Black-Jack

      hei tässä sulle puh numero mihin voit soittaa
      0800550100.

    • karutta

      Sain juuri Norvitalin mainoksen ja siinä oli asiakaspalvelun puhnro 0800 55 01 00,
      faksi 0800 55 01 01, sähköposti: [email protected].

      • CEW

        On nää yhteystiedot täällä jo 10 kertaan kirjoitettu eli perille meni.


    • vra

      Olen itsekin tilannut yhden näytepakkauksen DUOmega-3 tuotetta hintaan 2.95 (sain pakkauksen). Nyt olen yrittänyt soittaa numeroon 0800 550 100 lopettaakseni muut joka toinen kuukausi lähetettävät pakkaukset (29,50 €). Numero on aina kiireinen ja pyytää soittamaan uudelleen! 13.11.2007

      • ilkka omega

        olen soittanut,lähettänyt sähköpostia tuloksetta
        Nyt laitoin tavallisena postina (otin kirjeestä kopon) osoite:
        Norvital
        PL450
        01511
        Kuinka ihmiset(minäkin) voivat luottaa tuollaisen firman tuotteisiin,joka lymyää ties missä.Joku viitseliäs voisi ottaa yhteyttä kuluttajasuojaan,sinne pääsee sähköpotilla!


      • parasta vaan

        paketin palautus avaamattomana,kannattaa ottaa postista tosite,tilaus peruuntuu automaattisesti


    • mindwe

      hei. Tilasin kyseiseltä firmalta myös näytepakkaukse, enkä itsekkään löytänyt mitään osoite tmv. tietoja.
      lähetin sähköpostia asiakaspalveluun että haluan peruuttaa tilaukseni. He sitten sen peruuttivat, mutta sen jälkeen minulle ehti tulla yksi paketti, ja viestissä luki että voin lähettää sen takaisin, eikä siinä kuintenkaan lukenut mitään osoitetta??
      mutta tuossa tuo asiakaspalvelun sähköpostiosoite, kannattaa laittaa sinne viestiä :)
      [email protected]

      • JoLö

        Norvitalin yhteystiedot:
        Puhelin: 0800 55 01 00
        Faksi: 0800 55 01 01
        Sähköposti: [email protected]

        Lisäksi lähetysten mukana on lasku jossa nämä yhteystiedot myös löytyvät! Myös tuotteiden palautusosoite löytyy laskusta!

        Puhelut, faksit ja asiakaspalautuskustannukset maksaa Norvital eli ovat asiakkaalle ilmaisia!


    • keamia

      Kysyit miten saat lopetettu niin ettei Duo Omega 3 enää tulee anoppillesi. Tähän voit ilmittaa:Sähköpostiosoite:[email protected]
      Toivottavasti tästä on sinulle apua.

      • mkp

        Miten ihmeessä toi sähköposti osoite toimii???
        Haluun perua tilauksen,enkä pääse puhelimella eikä sähköpostilla!!Kertokaa


      • Oikea osoite
        mkp kirjoitti:

        Miten ihmeessä toi sähköposti osoite toimii???
        Haluun perua tilauksen,enkä pääse puhelimella eikä sähköpostilla!!Kertokaa

        Sähköpostiosoite on:

        [email protected]


    • Huijattu

      NorVital:n (puhelinfirma) toimipiste on Helsingissä: Hitsaajankatu 22
      Direktmedia
      Finland Oy
      1. krs

    • Piiu

      Hei, olet varmasti jo päässyt selville Norvitalin yhteystiedoista, mutta varmuuden vuoksi. [email protected]
      Kyseessä on todellla kestotilaus. olen juuri perumassa äitini tilausta :-)

      Piiu

    • kiukttaa

      Nämä pakkomyyjät sais haastaa oikeuteen, on tosi törkeetä kauppaamista ja sairaan vaikeeta päästä eroon niistä.

    • Mimmimi

      Ootteko saaneet Norvital mainosta..
      Kyllä kiitos!
      Haluan osallistua Aktiivinen CLA ja Aktiivinen Kromi-laihdutusyhdistelmän kokeiluun!?
      Joka kestää 3kk sen avulla luvataan laihtuvan
      Osallistumishinta on vain 24,90 €/kk

      Onkohan tuokin jotain huuhaata??

      • KaupanPäälle

        Kyllähän se taitaa olla ihan tutkittu juttu että CLA ja Kromi ovat päteviä ainehia ihmisen elimistölle. Siitä en tiedä vaikuttavatko laihduttavasti mutta siksipä juuri ajattelin jotta jos itsekin kokeilisin moista satsia. Jokin kyllä itselläkin jarruttaa..


      • Mittumaari

        Sain saman tarjouksen, mutta kun joka tuutista tulee jatkuvasti tietoa, että laihtutuspoppakonstit ovat huuhaata, niin ei kannata rahojaan moisiin mielestäni tuhlata. Sitä paitsi tutkimuksenhan pitäisi olla maksuton, ei siitä kuulu maksaa....!!!!Laihtumiseen ei ole oikotietä, vain se, että syö vähemmän kuin kuluttaa ja liikkuu riittävästi ovat tie ja totuus tässä asiassa. Jos jollakin muulla konstilla saakin kiloja pois, niin ne tulevat nopeasta takaisin korkojen kanssa. Jos ravintomäärä vähenee kuurin aikana rajusti, huutavat ihmisen solut ravintoa jatkuvasti, koska ne ovat aliravittuja ja heti, kun kuuri loppuu, ne vaativat menetetyn energian pikavauhdilla takaisin ja painoa tulee siksi korkojen kanssa. Ainoa toimiva ja järkevän tuntuinen ns. dieetti, minkä olen löytänyt, on Arthur Agatstonin (sydäntautilääkäri) kirjoittama South Beach, löytyy kirjastosta, jos kiinnostaa. Siinäkin pitäisi alun vähähiilihydraattisen kahden viikon kuluttua lisätä ruoka-aineita niin, että ruokavaliosta tulee normaali, mutta hiilihydraattien määrällä säädellään painoa, eli miten paljon oma elimistö kestää niitä ilman painon nousua.
        Tsemppiä kokeiluun.
        t. Mittumaari


    • Räbä

      Puh.0800 55 01 01 ma-pe klo.9.00-15.00 asiakaspalvelu NorVital.

    • puputti

      [email protected]
      puh.0800-550100. faksi0800-550101. itse tilasin
      duomega kalanmaksaöljy kapseleita,ja olen yrittänyt
      soittaa pääsemättä perille.taitaa firmalla olla tarkoitus piykittää tilauksia.
      nyt lopetan tilauksen sähköpostiosoitteeseen. laskussa sanotaan sen käyvän päinsä puh.sähköp.tai faksi.

    • ohimennen

      Hoitelin tuossa joulun alla iäkkään isoäitini puolesta kalanmaksaöljykapseleiden palautusta ja sain s-postilla tästä kyseisestä firmasta palautusohjeet, jonka mukaan toimin. Norvitalilta tulleessa sähkopostivastauksessa väitettiin isoäitini tilanneen erään vanhuksille suunnatun lehden välissä olleella kupongilla ILMAISEN näytteen ja tilauksen jatkuvan kestotilauksena. Isoäitini on ehdottoman varma, ettei ole mitään tilannut. Reklamoin siis laskusta ensin s-postilla ja sitten palautin tuotteen. Nytpä oli isoäidilleni kuitenkin tullut uusi lasku... tuo 2,95 euroa. OMITUISTA TOIMINTAA!!! Itse huomaan tehneeni virheen ja hävittänyt aikaisemmat s-postit, kun ajattelin silloin asian olleen jo loppuun käsitelty. Kohtalotovereille siis vinkiksi, että asiat ei välttämättä hoidu tämän firman kanssa ihan niinkuin pitäisi.

      • pliamyr

        kysessä on postitus/toimitus-maksu, minkä pitäisi lukea *:llä pienellä jossain kupongin sivussa tai alareunassa.


    • Liisukka

      Tänään sain Norvitalilta postia, jossa kaupataan SchiSol- kapseleita. Systeemi aivan sama tietenkin, -4.n viikon testipakkaus ja kestotilaus! Katsoin tietoja ko- pillereistä, mutta eipä löytynyt kuin Norjan kielellä. Onko kenelläkään kokemusta näistä "kipujen lievittäjistä"?

      • iips

        Hei

        Kaikkien morkkaajien jälkeen tässä yksi tyytyväinen asiakas.
        Olen käyttänyt noita Schisol kapselita nyt reilun vuoden, mikään yleiskipulääke ne eivät ole vaan lähinnä nivelvaivoihin oleva apu.
        Ja siihen on todella auttanut. Sormeni nivelet olivat tosi pahassa kunnossa, alkuun söin kaksi kapselia per päivä kunnes kivut katosivat ja nyt ylläpitona yhden päivässä.
        Koska syön nykyään pienempää annosta en tarvitse joka lähetystä. Täysin ongelmitta olen saanut sähköpostitse ilmoitettua että jätän yhden toimituksen väliin.
        Nyt näillä sormilla kelpaa taas tehdä töitä tietokoneella ja tehdä käsitöitä ja vaikka mitä :) todella toimiva tuote ainakin minulle.
        tuon ekan toimituksen myötä tuli hyvä vihko tuottesta ja kaikesta mitä se sisältää.

        t. tyytyväinen käyttäjä, meitäkin on :)


      • hyöty
        iips kirjoitti:

        Hei

        Kaikkien morkkaajien jälkeen tässä yksi tyytyväinen asiakas.
        Olen käyttänyt noita Schisol kapselita nyt reilun vuoden, mikään yleiskipulääke ne eivät ole vaan lähinnä nivelvaivoihin oleva apu.
        Ja siihen on todella auttanut. Sormeni nivelet olivat tosi pahassa kunnossa, alkuun söin kaksi kapselia per päivä kunnes kivut katosivat ja nyt ylläpitona yhden päivässä.
        Koska syön nykyään pienempää annosta en tarvitse joka lähetystä. Täysin ongelmitta olen saanut sähköpostitse ilmoitettua että jätän yhden toimituksen väliin.
        Nyt näillä sormilla kelpaa taas tehdä töitä tietokoneella ja tehdä käsitöitä ja vaikka mitä :) todella toimiva tuote ainakin minulle.
        tuon ekan toimituksen myötä tuli hyvä vihko tuottesta ja kaikesta mitä se sisältää.

        t. tyytyväinen käyttäjä, meitäkin on :)

        Oli kiva lukea positiivinen kokemus tuotteesta. Olen käyttänyt parin viikon ajan tuotetta nivelvaivoihin. Ilmavaivat ovat lisääntyneet, muuta en ole huomannut. Onkohan ok, että alkuun ilmenee tälläistä?


      • Mittumaari
        hyöty kirjoitti:

        Oli kiva lukea positiivinen kokemus tuotteesta. Olen käyttänyt parin viikon ajan tuotetta nivelvaivoihin. Ilmavaivat ovat lisääntyneet, muuta en ole huomannut. Onkohan ok, että alkuun ilmenee tälläistä?

        Hei
        Minäkin olen käyttänyt parisen viikkoa ja ole huomannut saman, että ikäviä ilmavaivoja on. Mietin juuri, että johtuuko se rosmariinista. Käytin pari vuotta sitten valkosipulisipulikapseleita ja niissä oli pintakäsittelyaineena rosmariini, joka aiheutti minulle ihan kamalat vatsan turvotukset ja ilmavaivat, en voinut käyttää. Se saattaa siis olla mahdollisesti syy ja aprikoin, pystynkö jatkosa käyttämään. Jospa kokeilis yhtä päivässä ja katsoisi, helpottavatko vaivat. Kiva oli lukea, että joku on saanut niistä avun nivelvaivoihinsa.
        Mimosa


      • hyöty
        Mittumaari kirjoitti:

        Hei
        Minäkin olen käyttänyt parisen viikkoa ja ole huomannut saman, että ikäviä ilmavaivoja on. Mietin juuri, että johtuuko se rosmariinista. Käytin pari vuotta sitten valkosipulisipulikapseleita ja niissä oli pintakäsittelyaineena rosmariini, joka aiheutti minulle ihan kamalat vatsan turvotukset ja ilmavaivat, en voinut käyttää. Se saattaa siis olla mahdollisesti syy ja aprikoin, pystynkö jatkosa käyttämään. Jospa kokeilis yhtä päivässä ja katsoisi, helpottavatko vaivat. Kiva oli lukea, että joku on saanut niistä avun nivelvaivoihinsa.
        Mimosa

        Soitin ja kyselin tuotteesta. Ne valmistetaan Kiinassa. Puheluun vastannut henkilö sanoi, että eivät ne välttämättä kaikille sovi. No, minä vaihdoin Schisolin Fortodol -nimiseen tuotteeseen. Olen siihen oikeasti tyytyväinen. Sitä kannattaa kokeilla tarvittaessa.


    • En sentään noin urpo

          Kuinkahan tuohon Norvitaliin saa yhteyden?
      Haluaisin peruuttaa jatkotilaukset, mutta puh. n:o 0800-550100 on jatkuvasti varattu.
      Nettiin pääsee vain ruotsalaisille (tai norjalaisille) sivuille)
      Ja eihän internetosoite koskaan voi alkaa sanalla "asiakaspalvelu".
      Huijauksen makua.
      ___________________________________________________

      :D Ei voi kun nauraa näille ketjun viesteille. Tässä lyhyt kurssi jolla pääset eroon tuotteesta kuin tuotteesta.

      Jos et pääse läpi puhelimella, laita s-postia siihe osotteesee! Ja jos ilmotat asian niiku se on ei oo mitää ongelmaa.

      Jos et osaa käyttää sähköpostia tai yrität mennä internetosoitteeseen [email protected] laita suosiolla kirje. Nimittäin tuo on s-posti osoite, ei internet osoite!! :D

      Käyttäkää hyvät ihmiset järkee ja kuunnelkaa mitä puhelimes tai mis tahasa sanotaa! ja laskuis on aina tuotteessa ku tuotteessa yhteystiedot!

      Ja mainoksissaki on yhteystiedot!

      Sitä voi miettii että voisko itessä olla mitää vikaa..

      • pliamyr

        kyseessä on pakko olla kestotilaus, jonka voi peruuttaa palauttamalla tuotteen tai keskeyttää.
        toisaalta voi jatkaa jäsenyyttä ja peruuttaa vaan aina tulevan tilauksen.
        muuten keskeyttäessä joutuu ehkä maksamaan ensipaketista normaalin hinnan mikä lienee 24,95.
        http://www.norvital.no/fi.asp
        [email protected], tosin turha odottaa vastausta.
        0800 55 01 00 tosin ei tiedä mitä kustantaa moinen numero ja milloin sieltä joku muka vastaisi.

        http://www.norvital.com/sider.asp?ID=4&L=1
        [email protected]

        Kuluttajavirasto tutkii laillisuutta.


      • Tietää mistä puhuu eikä arv...
        pliamyr kirjoitti:

        kyseessä on pakko olla kestotilaus, jonka voi peruuttaa palauttamalla tuotteen tai keskeyttää.
        toisaalta voi jatkaa jäsenyyttä ja peruuttaa vaan aina tulevan tilauksen.
        muuten keskeyttäessä joutuu ehkä maksamaan ensipaketista normaalin hinnan mikä lienee 24,95.
        http://www.norvital.no/fi.asp
        [email protected], tosin turha odottaa vastausta.
        0800 55 01 00 tosin ei tiedä mitä kustantaa moinen numero ja milloin sieltä joku muka vastaisi.

        http://www.norvital.com/sider.asp?ID=4&L=1
        [email protected]

        Kuluttajavirasto tutkii laillisuutta.

        Asiakaspalvelun numero on 0800 55 01 00 ja kuten huomaa 0800 alkuinen numero joka on siis ilmainen, ja siellä ei ole jonoja. Ja siitä nyt on turha inistä tänne jos jatkossa tulee pakettia, ensimmäisessä näytepakkauksessa kerrotaan kyllä kaikki tiedot jatkossa, jos ei lukutaitoa omista niin se on oma vika eikä kyseisen yrityksen


      • pof
        Tietää mistä puhuu eikä arv... kirjoitti:

        Asiakaspalvelun numero on 0800 55 01 00 ja kuten huomaa 0800 alkuinen numero joka on siis ilmainen, ja siellä ei ole jonoja. Ja siitä nyt on turha inistä tänne jos jatkossa tulee pakettia, ensimmäisessä näytepakkauksessa kerrotaan kyllä kaikki tiedot jatkossa, jos ei lukutaitoa omista niin se on oma vika eikä kyseisen yrityksen

        Ole iloinen, että olet viisaampi ja tietävämpi kuin dementiaa sairastava 90 vuotias ja osaat lukea ja todennäköisesti jopa ymmärtää lähes kaiken mitä olet lukenut.Toivottavasti et itse tai kukaan läheisistäsi tule sairastumaan kyseiseen sairauteen. Silloin voit olla se auttava ja tukea antava läheinen joka ottaa läheisen asian hoitaakseen kun saat selville, että joku jolla ei ole tarvittavaa lukutaitoa ja ymmärrystä on tilannut kyseistä tuotetta. Vanhenet kyllä samaa päivävauhtia ja tahtia.


    • Ailulia

      Hei! Joo Norvital tarjosi 2,95 kipuun pillereitä, yritin mutteivät pure. Eli peruin soittamalla 0800-550100 tai e-mail: [email protected] ja osoite joka löytyy näistä esitteistä: Norvital, PL 450, 01511 Vantaa. Toivottavasti näistä on sinulle apua!

    • Maria0

      On kyseessä kestotilaus. Pitäsi postitse tulla kalaöljy kapseleita.
      [email protected] on sähköpostiosoite.
      puh. 0800550100
      arkisin 9-15 avoinna.
      Tässä itse myös peruutan kun "kaveri" oli minulle tilannut ja kestotilaus lukee ??? ;(

      • mmono

        Tilauksen peruminen onnistui 3 sekunnissa vastattiin puhelimeen. Siis ei ole huijausta!!!!!


    • itkuiikka

      Puhelin-numero on asiakaspalveluun:0800-550100.Olkaa hyvät,

    • Nimetön

      Norvital asiakaspalvelu klo 9-15 ma-pe puh.0800-
      550100. Asiakaspalautus Norvital PL 450 01511 Vantaa.Nämä tiedot löytyivät firman esitteestä joka tuli postissa. Kertoisitko keskustelupalstalle onnistuiko tilauksen peruutus puhelinsoitolla.

      • KUNKKU

        Peruutuksen voi helposti tehdä puhelimitse numerosta 0800 55 01 00! Samasta numerosta voi myös tilata Norvitalin muita erinomaisia tuotteita!


      • 330570

        Peruutan jatkotilaukse.En toistaiseksi halua lisää tuotteitanne.Viite 3656260
        Asiakasnumero 330570


    • Tepa67

      Hei!
      Tässä näitä yhteistietoja:
      Puhelin: 0800-550 100
      Fax: 0800-550101

      Asiakaspalautus:
      Norvital
      PL 450
      01511 Vantaa

      • Hipe

        Hei!
        Olen itse tilannut tuotteita norvitalista, tuota mustikkatabuja ja olen kyllä saanut ihan sähköpostin kautta peruttua jäsenyyteni, eikä jatkotilauksia ole tullut, ja peruuttamisvahvistus on tullut sähköpostitse. Ihan laillista toimintaa on, mutta luulenpa vian olevan toisessa päässä, jos ei homma toimi.


    • Jokke9572

      Sama täällä soittakaa heti puhelinnumeroon joka on
      0800 55 01 00. Soitin itse henkilökohtaisesti otimme vain tuon yhden laatikon niiltä, kun väksin saivat muijan sen tilauksen hyväksymään. Meille kerran lähettivät kalaöljy tabletteja vaikka emme niitä tilanneet. Pakkausta ei saanut avata ja jos avasi niin joutui maksu mieheksi heti. Soitin Kuluttaja asiamiehelle ja hän sanoi, että koska emme ole tilanneet niitä voidaan pakkaus ilman muuta avata. Lähetin tulikiven katkuisen kirjeen siihen firmaan kun niitä ei saanut puhelimella kiinni. Ja sanoin, että käräjillä tavataan jos ette lopeta. Ja Suomi 24 sivuilla oli kymmenittäin ihmisiä jotka eivät kyllä hurranneet kun eivät saaneet firmaa kiinni. Oli muutamalle tullut laskukin ulosotto mieheltä kun eivät olleet niitten laskuja maksaneet. Miksi maksaa kun ei ole tilannutkaan. Asiaa ei saa jättää hoitamatta tai muuten käy niin, että käräjille jos ja kun mennään niin ne katsovat, että olet ne sittenkin hyväksynyt ne laskut ja vieläpä varmaankin olet ne tilannut kun et ole asialle mitään tehnytkään. Kyllä ne sitten u skoivat kun ilmoitin kirjeessä, että teen vielä rikosilmoituksen. Kuluttaja asiamies sanoi, että ei saa missään tapauksessa maksaa ja pakkauksen saa avata ilman muuta. Kyllä ne yrittävät tosissaan vaikka millä konstilla viedä ihmisten eurot. Sanoin niille, että tuo sähköposti osoite ei kyllä toimi voithan sinäkin kokeilla. asiakaspalvelu @ norvital.com

    • CEW

      puh. nro on 0800 55 01 00

    • enua

      Hei minä olen itse tilannut tuotteen "Vain mustikkaa". Norvitalin osoite on:
      Asiakaspalautus, NorVital, PL 450, 01510 Vantaa ja puhelinnumero sinne: 0800-550100 (9.00-15.00)
      terv. enua

    • Rita-Nita

      Nor/Vital Puh: 0800 550100 (asiakaspalvelu)

    • Rita-Nita

      Osoite on: Nor/Vital PL 450,01510 VANTAA

      Puh: 0800 550100

    • MikkoMikiKovapoikka

      Asiakaspalvelu puh.0800550100 (ma-pe 8.30-15.30)
      fax: 0800550101
      sähköposti: [email protected]

      Kotisivu: www.norvital.no/fi
      Asiakaspalautus:
      NorVital, PL 450, 01510 VANTAA

      Suomessa:
      Norvital
      Hitsaajankatu 22, 00810 Helsinki.

    • kh kaja
    • EI TILAAJA

      80 vuotiaalle äidilleni oli myös tullut Norvitalin lasku 2,95 ja näytepurkki. Hän ei ole tietääkseen tilannut mitään, mutta täysin varma ei voi olla. Muisti ei toimi enää normaalisti. Ja voihan olla,että puhelinmyyjä tulkitsee kaikki vastaukset enakkotilaukseksi. Laskussa on palautusosoite, jos vastaanottaja on tuntematon:
      NorVital AS, Rådhusgt. 36, N-8430 Myre.
      Eräässä läpyskässä on myös asiakaspalvelun osoite josta voi peruuttaa kaikki jatkotilaukset (saa nähdä toimiiko). Sähköposti on [email protected] ja puhelinnumero 0800 55 0100 (ma-pe klo 8.30-15.30).
      Puhelin saattaa olla maksullinen.

    • Tyhjän saa pyytämatt

      Norvital Economy PP Finlande Olipa Yllätys palautettu Red Omeca Tapletteja purkillinen, näin olemme aina tehmeet jos emme ole tuotteeseen tyytyväisiä, joten palautus POSTIIN ja sillä selvä.Mutta mitä vielä lasku tuli palautuksesta 15 € Ja 5 € jos tulee uusintalasku. On kuulemma käsitelty kuluttajalautakunnassa että tämä on oikea tapa.

      • ei toista kertaa

        Minä hölmö tilasin red omegoita netin kautta,mutta tulin katumapäälle,enkä sitten noutanut kyseisiä pillereitä lainkaan.Lasku tuli maksukehoituksena,vaikka en tosiaankaan edes noutanut mitään postista.
        Lähetin meilin ja sain asian purettua sitä kautta,,,mutta ei,sieltä tuli 15 euron lasku postikuluista,vaikka olin tilauksen perunut.Varokaa ihmiset tuota huijarifirmaa,siitä ei pääse eroon ilman että jotakin maksat tilille.
        Soitin kulutta-asianneuvojalle ja käskivät rekrytoida,sen aion tehdä.....eipä ole ennen tarvinnut tuollaista summaa mistään palautuksesta maksaa.


      • Lukekaa tarkemmin..
        ei toista kertaa kirjoitti:

        Minä hölmö tilasin red omegoita netin kautta,mutta tulin katumapäälle,enkä sitten noutanut kyseisiä pillereitä lainkaan.Lasku tuli maksukehoituksena,vaikka en tosiaankaan edes noutanut mitään postista.
        Lähetin meilin ja sain asian purettua sitä kautta,,,mutta ei,sieltä tuli 15 euron lasku postikuluista,vaikka olin tilauksen perunut.Varokaa ihmiset tuota huijarifirmaa,siitä ei pääse eroon ilman että jotakin maksat tilille.
        Soitin kulutta-asianneuvojalle ja käskivät rekrytoida,sen aion tehdä.....eipä ole ennen tarvinnut tuollaista summaa mistään palautuksesta maksaa.

        Postista tuli kirjekuori, ilman nimeä, otsikolla "Suomalainen terveystutkimus".

        Kuoren kun avasin lupasivat että voin voittaa tuhat euroa lahjakortteja. Mitä liekään tarkoittavan. Mutta kaksi hauskaa asiaa siinä oli, joilla taas saadaan eläkeläisiltä rahat pois, ja muilta jotka ei ole tarkkaavaisia.

        1. Toinen kappale alkoi: "Valittujen suomalaisia kotitalouksia kehoitetaan vastaamaan kyselyyn...." Jos kirjekuoressa ei ole nimeä, niin onko se siis posteljooni valinnut kenelle näitä jakaa?? Eli ehkäpä ei ole niin kovin tarkkaan valittuja. Mutta huomionarvoista on sana "...kehoitetaan..."

        2. Alla oli 50 % alennus lappunen Omega 3:sta, ihmettelin sitä että miten sen nyt tuosta leikaan irti kun takana on täytettäviä kohtia. Kunnes katsoin kohtaa jossa oli punainen rasti, ja se oli valmiina. Teksti sanoo:
        "Haluan osallistua terveystutkimukseen, ja osallistua 1000 € arvontaan... Hyödynnän samalla tarjouksen, jolla saa 50 % alennusta....."
        Tämä oli siis yhtä rastia. Eli kun lähetät kyselyn johon kehoitetaan vastaamaan, tilaat samalla 15 €:n tabut!!!! Kyselyyn ei siis voi osallistua ilman tilaamista?!?!?

        Sanoisin, että tälläinen firma kannattaisi kaataa konkurssiin. Silkkaa huijausta koko Norvital !!!


      • norjan kuningas
        Lukekaa tarkemmin.. kirjoitti:

        Postista tuli kirjekuori, ilman nimeä, otsikolla "Suomalainen terveystutkimus".

        Kuoren kun avasin lupasivat että voin voittaa tuhat euroa lahjakortteja. Mitä liekään tarkoittavan. Mutta kaksi hauskaa asiaa siinä oli, joilla taas saadaan eläkeläisiltä rahat pois, ja muilta jotka ei ole tarkkaavaisia.

        1. Toinen kappale alkoi: "Valittujen suomalaisia kotitalouksia kehoitetaan vastaamaan kyselyyn...." Jos kirjekuoressa ei ole nimeä, niin onko se siis posteljooni valinnut kenelle näitä jakaa?? Eli ehkäpä ei ole niin kovin tarkkaan valittuja. Mutta huomionarvoista on sana "...kehoitetaan..."

        2. Alla oli 50 % alennus lappunen Omega 3:sta, ihmettelin sitä että miten sen nyt tuosta leikaan irti kun takana on täytettäviä kohtia. Kunnes katsoin kohtaa jossa oli punainen rasti, ja se oli valmiina. Teksti sanoo:
        "Haluan osallistua terveystutkimukseen, ja osallistua 1000 € arvontaan... Hyödynnän samalla tarjouksen, jolla saa 50 % alennusta....."
        Tämä oli siis yhtä rastia. Eli kun lähetät kyselyn johon kehoitetaan vastaamaan, tilaat samalla 15 €:n tabut!!!! Kyselyyn ei siis voi osallistua ilman tilaamista?!?!?

        Sanoisin, että tälläinen firma kannattaisi kaataa konkurssiin. Silkkaa huijausta koko Norvital !!!

        täysi huijarifirma!!! tälläkin sivulla 1(!) "tyytyväinen" asiakas joka on todennäköisesti huijauksen alullepanija. menkääpä norvitalin kotisivulle ja klikatkaa kohtaa artikkelit ja päätelkää itse onko rehellisen näköisiä miehiä kuvassa..


      • Vjo
        norjan kuningas kirjoitti:

        täysi huijarifirma!!! tälläkin sivulla 1(!) "tyytyväinen" asiakas joka on todennäköisesti huijauksen alullepanija. menkääpä norvitalin kotisivulle ja klikatkaa kohtaa artikkelit ja päätelkää itse onko rehellisen näköisiä miehiä kuvassa..

        Norvitalin krilliölykapselit ovat pitosuuksiltaan varsin hyviä sekä hinnaltaan edullisia.
        Krilliöljy on parempaa kuin kalanmaksaöljy sekä ei kuormita luontoa samalla tavalla kuin kalanmaksaöljy.

        Meidän perheeseen tilattiin aluksi yksi kokeilupurkki. Totesimme tietenkin pian että 1 purkki ei neljälle oikein riitä.

        Missään ei kuitenkaan neuvottu miten niitä sai tilata lisää. Soitin asiakaspalveluun (numeroon joka on täällä kerottu jo kymmeniä kertoja ja lisäksi täysin ilmainen). Siellä otettiin lisätilaus vastaan ja kun siitä yhdest purkista maksaa sen normaalin 29 ja risat niin lisäpurkit saa aina puoleen hintaa. ---> Nyt meille tulee kotiin kannettuna 4 pukkia krilliöljykapseleita kahden kuukauden välein.

        Kyseinen firma on täysin luotettava ja ainakin kun minä soitin em. numeroon niin vastattiin välittömästi ja ihan Suomeksi.

        Ja jos joku sairastaa Alzhaimeria niin kyllä kannattaa syödä niitä ja lisäksi paaaljon D-Vitamiinia.

        Kyllä katsoisin peiliin jos ei ole kyennyt katkaisemaan tilausta. Paketin mukana tulevassa laskussa lukee mihin päivään mennessä pitää perua jne. Ja ohjeet on mielestäni selkeät.

        Kyseinen firma ei mitenkään poikkea kirjakerhoista jne. Saman tyyppiset säännöt kaikilla.

        Harvoilla firmoilla kuitenkaan perumiset sun muut voi hoitaa ILMAISEKSI! Joten nostan hattua Norvitalille.

        Luultavasti ne normaalit persaukiset täällä taas itkee kuten minunkin alalla. Persaukiset jostain syystä aika usein on ne tyytymättömimmät ja hankalimmat asiakkaat. (jos joku osaa sanoa miksi niin olisin kiitollinen. Tähän tulokseen olen siis vain itse useamman vuoden kokemusella kuluttajamynnissä työskennelleenä) Olipa vaikea sana, toivottavasti meni oikein :)


    • KIrvestä koijareille

      Kehotan käyttämään vaikkapa kirvestä ko. firman edustajien kanssa

      • rehti65

        No taas tyypillinen suomalainen varmasti MIES! Ei väkivalta mitään ratkaise.


      • luontaistuote joo...
        rehti65 kirjoitti:

        No taas tyypillinen suomalainen varmasti MIES! Ei väkivalta mitään ratkaise.

        hyvissä voimin tuntuu firma olevan, todennäköisin tulon lähde on pirauttaa nopeasti jollekkin, joka soittaa takaisin ja firman kassa kilisee.
        kun siitä numerosta olette kiinnostuneita ja oikein väkisin haluatte rahaa soittamiseen työntää niin tässä on hyvä numero siihen tarkoitukseen 0985606273, tuonne voitte soitella "asiakaspalvelumme on varattu" tulee tutuksi kyllä, onnea vaan soittajille, voihan se olla että siellä joskus joku vastaa,hah ;)


    • Kolkyt ja risat äiti

      Minullekin on soitettu muutaman kerran tuosta 09-alkuisesta numerosta. Menin hölmönä soittamaan takaisin kun oon hoidellu muutamaa muutakin asiaa mm. autoasiaa ja en enää muista onko vakuutusfirmojen kaikki numerot jotain 0800- tai 010-alkuisia. No, mulla oli lounas kesken ja se piru vieköön kerkes tietenkin jäähtyä sillä aikaa kun yritin päästä jonon ohi, eli jonotin ja jonotin linjoilla varmaan noin 20 minuuttia, minkä jälkeen linjan toisessa päässä sanottiin, että "asiakaspalvelumme on ruuhkautunut, yrittäkää myöhemmin uudelleen...". Nyt kun lähetin numeron 16100:aan, tuli viesti, että numeroa ei löydy heiltä eli voi olla prePaid tai salainen.
      Ja sitten googletin ja sain selville tämän Norvital-jutun. Voi kauhistus! Mulla on salainen numero joten ovat varmaan jostain muusta yhteydestä napanneet numeroni! Pitääkö mun nyt vaihtaa numeroni? En halua joutua vaikeuksiin jonkun Norvitalin kanssa. Mur!

    • TiinaTu

      Moi. Myös koodilla NEN425 saa tuon 5$ alennuksen ensitilauksesta iherb.comista.

      http://www.iherb.com/?rcode=NEN425

      Kiitos jos käytät tätä.

    • kiitos kuuluu sulle
    • reform

      Onko uusi kikka Norvitalilla. Sain ensimmäisen lähetyksen 11.11.2011 ja viimeinen muutospäivä on 12.11.2011. Eli ei mitään kokeiluaikaa ja lähetys on ovelasti ajoitettu viikonlopuksi. Peruin la-na 12.11 sähköpostitse. Laskun pvm-ksi on laitettu 1.11.2011, eli mukaan ollut 10p toimitus. Sellaista. Saa nähdä.

    • 9+16

      Kuluttajavirasto on ottanut kantaa näitten veijareitten toimintaan:

      Norvital AS on lähettänyt Suomessa kuluttajille kirjeitä kesällä ja syksyllä 2010. Kirjeen otsikkona on ollut ”Suomalainen terveystutkimus – Suomalaisten suhde terveyteen”. Kirjeitä on lähetetty kirjekuorissa, joissa on lukenut päällä näyttävästi vastaava teksti eli ”Suomalainen terveystutkimus – Suomalaisten suhde terveyteen” sekä ”Osallistu terveystutkimukseen”.

      Kirjeen mukaan käynnissä on ollut tutkimus, jossa kartoitetaan suomalaisten suhdetta terveyteen, fyysisiin aktiviteetteihin ja ravitsemukseen. Kirjeen mukaan valittuja suomalaisia kotitalouksia kehotetaan vastaamaan kyselyyn. Kirjeessä pyydetään palauttamaan lomake kymmenen päivän kuluessa ja todetaan, että postimaksu on valmiiksi maksettu.

      Kirjeen kääntöpuolella, terveyttä koskevien kysymysten jälkeen, on ollut valmiiksi rastitettuna kohta, jonka mukaan terveystutkimukseen ja samalla lahjakortin arvontaan osallistuva sitoutuu Norvitalin Red Omega 3 –kalaöljykapseleiden kestotilaajaksi hintaan 29,95 euroa/2 kk. Jos kuluttaja ei ole halunnut tilata kapseita, hänen on tullut ilmoittaa tästä erikseen.

      Mainoksen esitystapa on jäljitellyt terveystutkimuslomaketta. Kirje ja kirjekuori, jossa kirje on lähetetty, on otsikoitu terveystutkimukseksi ja ovat antaneet vaikutelman meneillään olevasta laajamittaisesta suomalaisten terveyttä koskevasta tutkimuksesta. Myös kirjekuoressa käytetyt tekstit ja niiden esitystapa ovat lisänneet sekoitettavuutta. Kirjeestä ei ole käynyt selkeästi ilmi sen kaupallinen tarkoitus.

      Kuluttaja-asiamiehen näkemyksen mukaan Norvital AS:n toteuttaman menettelyn tarkoituksena ei ole voinut objektiivisesti arvioiden olla muu tarkoitus kuin saada kuluttaja tämän huomaamatta tai vastoin tämän tahtoaan sitoutumaan Red Omega 3 –kalaöljykapseleiden maksulliseen kestotilaukseen. Norvital AS on siten menetellyt kuluttajien kannalta sopimattomasti ja harhaanjohtavasti. Kuluttaja-asiamies on yllä mainitun johdosta määrännyt yritykselle markkinointikiellon, jota on tehostettu sadan tuhannen euron sakon uhalla. Norvital on ilmoittanut kyseisen kampanjan nyttemmin päättyneen ja tulevansa ottamaan nyt esille tulleet seikat vastaisessa markkinoinnissaan.

    • mami

      Asiakaspalveluun saat yhteyden numerosta 0800-550100. Ainakin itse sain tuohon numeroon yhteyden ja peruutettua tilauksen.

    • voisiko olla

      Hei

      Oletkin saanut onneksi jo vastauksia. Minä olen Norvitalin kanssa vaikeuksissa koska peruutukset eivät mene perille. Sain perintäkirjeen perintätoimistolta, vaikka olin lähettänyt Norvitalille sähköpostiviestin, jossa kerroin minä päivänä laskun olin maksanut.
      Oli yksi numero väärin viitenumerossa, jonka nyt vasta havaitsin. Norvital ei vastannut viestiini, joten luulin asian oleva ok. Nyt 4,95 euron lasku on 31,12.
      Vaikka minulla on todiste maksusta, joudun asioimaan perintätoimiston kanssa.
      Heidän myyntitapansa on erittäin harhauttavaa. Myydään ainoastaan postimaksulla erä tuotetta ja sen jälkeen oletkin vaikeuksissa, kun alkaa postiluukusta tulla lähetyksiä laskujen kanssa.
      En enää koskaan tule olemaan tekemisissä sen firman kanssa.
      Kehoittaisin toisia tekemään samoin.

    • vitaln

      äläkää missään nimessä menkö tilaamaan ainakaan vital nordicilta mitään. sekin on huijausta..

    • vvoiha vitalis

      Jokohan me opitaan olla ostamatta mitään noilta puhelinkauppiailtsa.
      Minä maksa tyhmyydelläni aiheytetun laskuni, mutta en tulevaisuudessa käy mauppaa puhelimessa.
      Se on loppunyt.

    • kaide von puu

      Norvital on täysin roikki ja ryöstäjä vanhemmilta ihmisiltä. Liiketavat roistomaiset. Puhelimessa vakuutetaan toista ja teot ovat toista. Vaimoni tilasi näytepurkin monen vakuuttelun jälkeen, että tulee vain 5,95 lasku. Kuinkas kävikään - tuli uusi lähetys 30 eurolla ja palautin lähetyksen. Siitä seurasi 15 euron lasku palautuskustannukksiin - en maksanut, koska käydyn puhelinkeskustelun aikana ilmeni, että ei ollut tehty tilausta. Tänään tuli taas lasku korotettuna eli nyt on summa 20 euroa. Täysin roistomaixset liikeperiaatteet. Varokaa. Puhelin on 0800 550 100, sähköposti [email protected]

      • Henna

        Ei tuo asiakaspalvelunumero vastaa eikä sähköpostikaan tunnu toimivan.
        Otan yhteyttä viranomaisiin.


    • Vihainen asiakas....

      Vastasin netissä mielestäni harmittomaan kyselyyn syksyllä, kyselyssä ei mainittu norvital tuotteita. Muutama viikko tämän jälkeen soitti minulle nainen joka kauppasi hyvään tarjoushintaan tuotettaan 4,95e en jaksanut alkaa vääntää kättä naisen kanssa joten tilasin tuotteen. Sanaakaan mistään kestotilauksesta tms. ei ollut puhetta, mutta tänään tuli postilaatikkoon paketti samoja kapseleita ja hinta oli 32,50e ja palautus osassa lukee että vain ensimmäisen tuotteen saa palauttaa, muuten palautuksesta täytyy maksaa 15e kulut.

      Mitäs nyt sitten en todellakaan aio maksaa mitään? Ikinä en puhelimessa edes lehteä tilaa ja nyt sitten heti joutui huijatuksi.

    • puuha pete

      ystävämi sai myös tuollaisen paketin ja puhelimessa sanottiin että se ei sido mihinkään ja kun paketti tuli oli pienellä teksti että se sitoo tämähäm on täysin ihmisten huijaamista .Olen päättänyt ottaa lakimieheeni yhteyttä ja alamme
      tarkistamaan miten laki toimii ja ainakin katkaisemaan tälläiset

      • SariHki

        Minulla myös vaikeuksia ko yrityksen kanssa. Olen myös aikeissa turvautua joko poliisin tai lakimieheen.


    • SariStadi

      Okei, tänään pääsinkin vihdoin puhelimitse asiakaspalveluun. Ovat kuulema lähettäneet sähköpostia, joka ei muka tule perille. Joka päivä tulee kuitenkin useita sähköposteja läpi. Kirje kuulema tulossa. Peruutus siten hyväksytty. Katsotaanpa, mikä on lopputulos. Odotan pari päivää ja sitten otan yhteyttä sekä kuluttajaviranomaiseen että poliisiin. Hyvä olisi varmaan myös ottaa yhteyttä Kuningaskuluttaja-ohjelmaan.

      • Se sama

        No niin, on siis kulunut jo useampi päivä, eikä kirjettä peruutuksestani kuulu.
        Olen myös lähettänyt taas sähköpostia, ylläriylläri automaattiviesti tulee perille, vaikka väittivät, etteivät saa viestejä lähetettyä. Nyt olen laitttanut viimeisen viestin ja seuraavakis saavat viranomaiset olla yhteydessä.


    • juijattu

      Kyllä on kiero firma kun tulee lasku tutstumistarkouksen tilanneille jossa on kaksi summaa, jos maksaa vain tämän niin summa oli pienempi, mutta jos haluaa tilata jatkossa niin summa on sitten isompi ja tilaus on sitten jatkuva. Tutustuin tuotteeseen ja sen haju oli niin kuvottava ettei sitä voinut suuhunsa panna.
      Kaiken huipuksi sitten tuli kohtapuoliin uusi lähetys jonka palauti. Palautuksesta tuli
      15 euron lasku jota en maksa, koska tilaus on niin harhaanjohtava ettei sitä voi käsittää jatkotilauksena. Pärjäävät kai näillä 15 e: veloituserillä pääassiassa.
      Tein valituksen markkinoinnista kuluttaja-asiamiehelle.
      VAROKAA NORVITAL HUIJAA
      nim. huijattu

    • Mäkikuismamustikkain

      Norvitalin nimissä soitti joku nainen, joka sanoi, että olen voittanut ilmaisen ACAI-pakkauksen eli 60 vitamiinitaplettia maksamalla postituskulut 4,95 ja sen jälkeen voi peruuttaa halutessaan jatkotilaukset kätevästi netissä. Odotin pari viikkoa pakkausta eikä sitä tullut. Viimein hiihtoloman aikana ilmestyi paketti, jossa oli lasku, että se oli päivätty helmikuun puolivälissä ja peruutuspäivämääräksi oli laitettu 4.3.2012 eli juuri ennen hiihtolomaa, ja edes pakettia ei ollut silloin vielä tullut postitse. Nyt pitäisi väkisin ostaa uusi vitamiinipakkaus hintaan 12,50 euroa, joka muka on 24,95 euron arvoinen. Sitä ei varmaan saa mitenkään peruttua ajoissa, koska lasku kirjoitetaan jo kuukausi etukäteen ja lasku tulee juuri eräpäivää edeltävänä viikkona ja viimeinen muutospäivä on aina ennen laskun saapumista. Todellista huijausta. Maksoin nuo ACAI-tapletit, koska juuri oli vitamiinit loppuneet, vaikka apteekista varmaan saisi Multi-Tabsia halvemmalla ja sitäkään ei varmasti voi tietää, mitä töhkää nuo pakkaukset oikeasti sisältävät?

      Onko pakko näillä ehdoilla jatkaa lähetysten maksamista, jos on sinne sähköpostiosoitteeseen tehnyt valituksen ja peruutusilmoituksen (sieltä tuli vastaus ja alkuperäinen viestikin on tallessa)? Voiko tulleen paketin vain palauttaa avaamattomana, vaikka muutospäivä meni umpeen yksipuolisella heidän päätöksellään, kun ei viesti tullut ajoissa perille?

      • huijattu

        Huijarifirma. Olen ilmoittanut kuluttajvirastoon.
        Mahdollisimman monen huijatun kannattaa ilmoittaa.
        Jotenkin ne pitäisi saada vastuuseen.
        Kai se on sitten myös poliisin ehkä seuraavaksi otettava yhteys.
        Mitään en aio kyllä maksaa.


      • Epätoivoinen
        huijattu kirjoitti:

        Huijarifirma. Olen ilmoittanut kuluttajvirastoon.
        Mahdollisimman monen huijatun kannattaa ilmoittaa.
        Jotenkin ne pitäisi saada vastuuseen.
        Kai se on sitten myös poliisin ehkä seuraavaksi otettava yhteys.
        Mitään en aio kyllä maksaa.

        Olen 2009-20011 tilannut Norvitalilta kahtakin eri tuotetta, toista tuotetta vain lyhyemmän ajan. Välillä jäi kk-toimitus tulematta, josta sain kyllä ilmoitetuksi sähköpostilla ja mielestäni kaiken piti olla kunnossa. Sitten, kun toisen tuotteen valmistus kokonaan päättyi, minulle kaupattiin tilalle jotain muuta, en halunnut ja näin asiakkuuteni kokonaan päättyi.
        Nyt perjantaina 3.8.2012 sain maksukehotuksen makasamattomasta laskusta, jonka päiväyksen pitäisi olla 31.3.2009 eli minulta karhutaan kolmen vuoden ja neljän kuukauden vanhaa laskua, jota en kyllä tiedä saaneeni. Löydän laskun jonka olen maksanut 30.3.2009, toimituspäivä10.3.2009 ja ilmoitus laskulla seuraavasta toimituksesta 8.4.2009 eli tämän mukaan minulle olisi toimitettu toinenkin erä samassa kuussa!!!! Tuntuu huijarihommalta karhuta ensimmäisen kerran laskua näin pitkän ajan takaa, mistä nyt enään löydän dokumentit, olenko saanut kaksi lähetystä ja kaksi laskua samassa kuussa. Olen 60-vuotisen elämäni aikana hoitanut aina laskuni, tämä on elämäni toinen maksumuistutus ja se ensimmäinenkin oli virheellinen. Kai minunkin pitää tätä selvittää kululuttajaviraston ja poliisin kanssa.


    • Hölmöläinen

      Yrittäkää päästä eroon ko firmasta.
      Mulle tuli lähetys, jonka kesti tulla kuukausi 1 kuokan postissa.
      Sillä välin olin jo myöhässä laskun maksamisen ja seuraavan lähetyksen peruutuksessa.
      Olen lähettänyt sähköposteja ja niihin tulee automaattivastaus(otamme yhteyttä
      viimeistään 3 päivän sisällä).
      Yhteyttä ei ole otettu ja puhelimella ei firmaan pääse.
      Onko kellään tietoa, miten homman saa loppumaan?

    • Minä

      19.3.2012 minulle tuli myös paketti Norvitalilta sisällä oli laskuja kaksin kappalein ja eräpäivä 17.3.2012 (laskutuspäivä 17.2.20129). Laitoin saman tien sähköpostia firmalle ja luvattiin ottaa yhteyttä 3 pv:n sisällä. Ei ole kuulunut. Sen sijaan sain 23.3.2012 jälleen paketin. Taas lähetin sähköpostia eikä vastausta ole tullut.
      Paketit olen palauttanut koska en ole niitä tilannut.

    • Norvital on

      Täysi huijari! 2kpl paketteja lähetetty takaisin heille ja nyt he haluavat palautuksesta yli 60 €. Kannattaa varoa tätä firmaa koska siitä et pääse eroon.
      Vaikka perut tilauksen he lähettävät tuotteita vain lisää.

      • Valvontaa kehiin.

        Sain Norvital'lta lähetyksen, jota en ole tilannut, siis en ole ollut Norvitalin kanssa missään tekemisissä.
        Otin yhteyttä kuluttajaneuvontaan, sekä tein asiata poliisille rikosilmoituksen.

        Jos saatte aiheettomia lähetyksiä ko. yritykseltä, niin ei muuta kuin rikosilmoitus poliisille.
        Rikosilmoituksen teko on siksi tärkeää, että nähdään, onko toiminta kuinka laajaa.


    • hämmästynyt

      Olemme lähettäneet jo pari vuotta sitten asiakaspalveluun sähköpostia ja pyytäneet asettamaan markkinointikiellon. Ilmeisesti jonkin aikaa oli hiljaista, mutta jostain syystä tuotteita on taas alkanut tulemaan. Lähetin uudelleen sähköpostia, katsotaan loppuuko nyt nämä oudot lähetykset. Tämänjälkeen otamme yhteyttä kuluttaja-asiamieheen.

    • Viisastukaa

      Miksi ihmeessä ihmiset ovat näin tyhmiä, että ostavat purkkikaupalla Norvital AS firman tuotteita (T-Max, VitaePro, etc.), joille ole minkäänlaista virallista näyttöä niiden terveysvaikutuksista, joita hullun lailla markkinoiva organisaatio väittää tuotteissaan olevan? Tuotteet ovat täyttä roskaa ja tyhmät ihmiset ostaa niitä ja tukevat todella kyseenalaisen firman vaurastumista. Lopettakaa nyt ihmeessä täyden humpuukin tilaamista.

    • Anonyymi

      Keskeytän toistaiseksi Norvital Ruusunjuuritilaukseni. Asiakasnumeroni on10108761
      Ilmoitan sitten kun haluan lisää.
      T. Esa Huotari

    • Anonyymi

      Tilauksen peruutus
      Asiakasnumero 10108761.
      Minulle ei tarvitse enää lähettää ruusunjuuri kapseleita. Maksan vielä 26.11.2022 erääntyneen laskun, vaikka olin jo viime kuussa perunut tilauksen. En maksa enää seuraavia laskuja. Toivottavasti tämä tieto menee perille.
      T. Esa Huotari Kurkelantie 1 C19 90230 Oulu

    • Anonyymi

      Minä haluan lopeta provexin. Numero 10507604.oma nimi Martti Heikkilä Haltijantie11c23 kotka.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miten voi olla muun sukupuolinen?

      Ei mitenkään. Kyllä tämä Euroviisujen voittaja on selvästi poika eikä tyttö, eikä mikään muun sukupuolinen. Olen aina pi
      Maailman menoa
      629
      3831
    2. Tunnustan nyt

      Tykkään katsella sua😍
      Ikävä
      45
      1700
    3. Huomenna teen sen

      Se on nyt päätetty. Pääsen pois tästä epätietosuudesta.
      Ikävä
      52
      1487
    4. Kuka on Suomussalmen rikkain mies?

      Jättäkää nimi pois, mutta antakaa sen verran vinkkiä, ettei erehdystä voi tulla. Ammatti pittää mainita.
      Suomussalmi
      39
      1433
    5. Hakkarainen: persut Venäjän ja Pohjois-Korean tiellä

      Hakkarainen entisenä persujen kärkipoliitikkona tietää, mitä puhuu. https://www.is.fi/politiikka/art-2000010422614.html
      Maailman menoa
      171
      1409
    6. Olipa kärsimystä kuunnella Martinaa huomenta suomessa

      Voi hyvää päivää sitä ulostuloa ja mitä liibalaabaa päästi suustaan. Esim. Kaikki äidit tietää mitä se arki on, what, mu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      229
      1309
    7. Volkkari olkoon tunniste....

      Ajattelen sua, en ole unohtanut. Vanhemmalle miehelle...
      Suhteet
      106
      1126
    8. Tiesitkö nainen että olen

      Tavattoman epävarma itsestäni. Pienikin takapakki tahaton tai tahallinen voi särkeä paljon ja vaikuttaa käytökseeni teh
      Ikävä
      48
      1036
    9. Tunnusta pois

      Tykkäät katsella mua
      Ikävä
      61
      1001
    10. Fuengirola.fi: Kohuissa rypenyt Jari Sillanpää, 58, harvinaisessa haastattelussa: "Minä haluan..."

      Ex-tangokuningas on kertonut kuulumisiaan Espanjan Aurinkorannikolta. Että ei muuta kuin elämässä etiäpäin, Jari Sillanp
      Kotimaiset julkkisjuorut
      18
      949
    Aihe