Noita-nainen

meiktsi

osaatko pelotella koiraasi katseella???

alistin täysin vieraan susikoiran n.5sec kestävällä katseella. Se mitä ajattelin tms niin en kerro julkisesti. koira todella pelkäsi!

Toimii ainoastaan pienessä tuiskeessa. Kokeillut selvinpäin.. mitä lie tunnetiloja...

Kokenut yhden sahankaaren kummituksen vain.

25

1052

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Noita-Nainen.

1. En omista koiraa.:)

2. Tuskin viitsisin omaan pelotella.:)

3. No anyway - sita on tapahtunut, etta isokokoinen, "poliisikoiran" nakoinen koira ensin "rahjaa" kaikille ohikulkijoille, mutta kun meidan katseemme kohtaavat, se hiljenee/rauhoittuu ja istahtaa kiltisti paikalleen.

4. Kylla minun "koira-suhteeni" taitavat talla haavaa olla ihan ok. Joskus todella vihasin koiria (ja ne aistivat sen), koska periaatteessa olen kissa-ihminen. (Kuten noidan kuuluukin olla...;))

• sdfgsfs

yllättäen sulla on kokemusta TÄSTÄKIN. Aivan sama mitä tänne foorumille suoltaa, sulla on kuitenkin siitä kokemusta.

• Noita-Nainen.
        sdfgsfs kirjoitti:

yllättäen sulla on kokemusta TÄSTÄKIN. Aivan sama mitä tänne foorumille suoltaa, sulla on kuitenkin siitä kokemusta.

Kayko kateeksi...?;)

• kun epäillään
        Noita-Nainen. kirjoitti:

Kayko kateeksi...?;)

ei sun valheille ja paskanjauhannalle kukaan voi olla kateellinen. naurettava vaan olet. palstan suurin provo ja häirikkö, ei sen kummempaa.

• Mitä V********
        Noita-Nainen. kirjoitti:

Kayko kateeksi...?;)

Noita-nainen kuuntelee ilmeisesti slayeria?

• mutta,,

Tämä oli vieras susikoira. Yllätyin siitä että pystyn siihen.. Kyllä koira vaistoaa pelon mut mä en osannut odottaa et iso koira pelkää niin et korvat luimistelee ja menee nurkan taakse ja kurkkii pelokkaana.. Tämä susikoira murisi mulle aikasemmin ja päätin antaa takas.

kaikkea ihminen pystyy tekemään.. usein vain tietämättää/tahtomattaan.

Harva pystyy kontrolloida niinkuin vaikkapa sä NA

• ai niin

Sanoit olevas kissa-ihminen.. kissan ja ihmisen risteytys eli ihmis-kissa..

ihminen kutsuu "kisu kisuu"
        kissa kutsuu "ihminen ihmineeen"

Sairasta..

• saisikaan...
        mutta,, kirjoitti:

Tämä oli vieras susikoira. Yllätyin siitä että pystyn siihen.. Kyllä koira vaistoaa pelon mut mä en osannut odottaa et iso koira pelkää niin et korvat luimistelee ja menee nurkan taakse ja kurkkii pelokkaana.. Tämä susikoira murisi mulle aikasemmin ja päätin antaa takas.

tuijottaa silmiin...ne kokee sen usein jotenkin vaivalloiseksi/uhkaksi :D
        Ei siinä nyt mitään yliluonnollista ole...se koira reagoi vaan tilanteeseen omalla tavallaan...

• Aritta
        mutta,, kirjoitti:

olevansa iso. Pieni koirakin voi ottaa komennon. Se on energiasta kiinni.

Ei se minun mielestäni ollut mikään ihme juttu minkä teit mutta älyttömän tyhmä koska koira olisi voinut olla vihainen. Muriseminen ei tarkoita että koira on automaattisesti kiukkuinen. Arka koirakin voi murista kun se pelkää.

Paras ettet kokeile sitä kaikkiin koiriin. :-)

• chromecoma
        mutta,, kirjoitti:

Miksi ihminen luulee aina olevansa niin mahtava ja pystyvänsä kaikkeen.. Siis miksi ihminen luulee aina olevansa luonnon yläpuolella? Egon pönkittämistä viimesen päälle. Tässä on teille wannabe!koirakuiskaajille vähän faktaa:

Koira VÄLTTÄÄ suoraa katsetta! Tuijotus suoraan silmiin on koiralle uhkaava ele. Se pyrkii kääntämään päänsä pois tai esim nuolee huuliaan ja haukottelee osoittaakseen, ettei ainakaan sillä ole uhkaavia aikeita. Jotkut koirat tosin ovat niin erakoituneet lajistaan, kun eivät ole saaneet tarpeeksi toisen koirien kanssa telmiä, jolloin eivät osaa reagoida ärsykkeisiin niinku koirat yleensä. Koettu juttu.

Joten ei se koira mitään muuta siinä ajattele kuin että "Toi ihminen tuijottaa, se on uhkaava, 1)mua pelottaa; 2)ahdistun; 3)olen valmis hyökkäämään."

Siis voi huoh.. Tällaset palloilijat vie kaiken arvon niiltä, jotka oikeesti osaavat kuunnella eläimiä.

PS. Ja ihan sama minkä kokonen se koira on. Se voi olla saatanan kokonen tai sitten joku rääpäle ja pelätä ihan yhtä paljon. Pelkäähän isot ihmisetkin asioita.. Siis voi lol.

PPS. En jaksanut tsekata oliko joku tätä jo ehtinyt selittää palikoille.

• Noita-Nainen.
        kun epäillään kirjoitti:

ei sun valheille ja paskanjauhannalle kukaan voi olla kateellinen. naurettava vaan olet. palstan suurin provo ja häirikkö, ei sen kummempaa.

Hehe..."hairikko"...:) LOL! Ei viestejani ole PAKKO lukea, jos ne "hairitsevat".:)

• mitä puhutaan...
        Noita-Nainen. kirjoitti:

Hehe..."hairikko"...:) LOL! Ei viestejani ole PAKKO lukea, jos ne "hairitsevat".:)

"Hehe..."hairikko"...:) LOL! Ei viestejani ole PAKKO lukea, jos ne "hairitsevat".:)"

eihän sun viestejä olekaan pakko lukee mutta kun tunget niitä sun mielipiteitäs joka ikuseen ketjuun kehuakses kuinka sulla muka on joka asiasta kokemusta. rasittaa lukea joka ikisessä viestissä että noita nainen se on kokenut tämänkin. koirat ja ihmiset, kissat ja kedon kukat pelkää kuinka hän on niin helkkarin pelottavan noidan näköinen. ei mitään uskottavuutta enään ja juttus on menny täysin huuhaa linjoille. alamäkesi alkoi sen "haamu"koirakuvan jälkeen... mutta jatka vain provoiluasi tai oman egosi pönkittämistä, eihän se mitään jos joskus hyvä palsta menee täysin älyttömyyyksistä jauhamiseen. miten koiran pelko edes liittyy kummitteluun? jos se koira sua tuijottanu nii ei se sen ihmeempiä ole susta ajatellut. tai jos sekin huomasi miten latvalaho siellä kyylää niin väkisinhän siinä jopa koirakin alkaa tuijottelee.

• Noita-Nainen.
        mitä puhutaan... kirjoitti:

"Hehe..."hairikko"...:) LOL! Ei viestejani ole PAKKO lukea, jos ne "hairitsevat".:)"

eihän sun viestejä olekaan pakko lukee mutta kun tunget niitä sun mielipiteitäs joka ikuseen ketjuun kehuakses kuinka sulla muka on joka asiasta kokemusta. rasittaa lukea joka ikisessä viestissä että noita nainen se on kokenut tämänkin. koirat ja ihmiset, kissat ja kedon kukat pelkää kuinka hän on niin helkkarin pelottavan noidan näköinen. ei mitään uskottavuutta enään ja juttus on menny täysin huuhaa linjoille. alamäkesi alkoi sen "haamu"koirakuvan jälkeen... mutta jatka vain provoiluasi tai oman egosi pönkittämistä, eihän se mitään jos joskus hyvä palsta menee täysin älyttömyyyksistä jauhamiseen. miten koiran pelko edes liittyy kummitteluun? jos se koira sua tuijottanu nii ei se sen ihmeempiä ole susta ajatellut. tai jos sekin huomasi miten latvalaho siellä kyylää niin väkisinhän siinä jopa koirakin alkaa tuijottelee.

Muistaakseni en ole sanonut MITAAN siita, etta jokin koira olisi pelastynyt minua...!

Sanoin, etta kerran eras suht "vaikuttavannakoinen" koira RAUHOITTUI minut nahtyaan.

Tanaan eras koiranpentu tuli iloisesti pomppimaan jalkojani vasten.

• lollo.
        ai niin kirjoitti:

Sanoit olevas kissa-ihminen.. kissan ja ihmisen risteytys eli ihmis-kissa..

ihminen kutsuu "kisu kisuu"
        kissa kutsuu "ihminen ihmineeen"

Sairasta..

;);)

Skitsoa, mutta lol...;)

• sdfsdfsfsfdsf
        Noita-Nainen. kirjoitti:

Muistaakseni en ole sanonut MITAAN siita, etta jokin koira olisi pelastynyt minua...!

Sanoin, etta kerran eras suht "vaikuttavannakoinen" koira RAUHOITTUI minut nahtyaan.

"Tanaan eras koiranpentu tuli iloisesti pomppimaan jalkojani vasten."

NO huhhuh, uskomaton paranormaali ilmiö :O:O

• Noita-Nainen.
        sdfsdfsfsfdsf kirjoitti:

NO huhhuh, uskomaton paranormaali ilmiö :O:O

Joopatirallaa...tiedat kylla, etta tuo kohta tarkoitti sita, etta en saikyttele koiria huvikseni.

• pimpelipompelipeli
        Noita-Nainen. kirjoitti:

"Muistaakseni en ole sanonut MITAAN siita, etta jokin koira olisi pelastynyt minua...! "

no kun se räyhäsi muille mutta sua katsellessaan se asettua. Muissa ketjuissa olet sitten kehunut kuinka kaveriskin pelkää ja kehuu sua tosi oikeen näköiseksi noidaksi silmiä myöten :) Sun muisti tekee tepposia kuten muutenkin nuppis :)

Tähänkin olet varmaan pienessä mielessäsi keksinyt itsellesi ihanan valeen kuinka koira kunnioittaa sinua ja sinä puhut Hänen kanssa astraalisella tasolla. Koira jakaa kaiken tietonsa sinulle telepaattisin radioaalloin tms. liirumlaarumia :)

Kyseessä ei kuitenkaan mikään yliluonnollinen juttu, valitan. Kannattaa mennä kämpille, siellä ne kummituksethan on liikkunut? Onkos vielä sielä naapurin hautaustoimistossa kummitellu? :P ja mummu näkyny yöllä parvekkeella ;)

• Noita-Nainen.
        pimpelipompelipeli kirjoitti:

"Muistaakseni en ole sanonut MITAAN siita, etta jokin koira olisi pelastynyt minua...! "

no kun se räyhäsi muille mutta sua katsellessaan se asettua. Muissa ketjuissa olet sitten kehunut kuinka kaveriskin pelkää ja kehuu sua tosi oikeen näköiseksi noidaksi silmiä myöten :) Sun muisti tekee tepposia kuten muutenkin nuppis :)

Tähänkin olet varmaan pienessä mielessäsi keksinyt itsellesi ihanan valeen kuinka koira kunnioittaa sinua ja sinä puhut Hänen kanssa astraalisella tasolla. Koira jakaa kaiken tietonsa sinulle telepaattisin radioaalloin tms. liirumlaarumia :)

Kyseessä ei kuitenkaan mikään yliluonnollinen juttu, valitan. Kannattaa mennä kämpille, siellä ne kummituksethan on liikkunut? Onkos vielä sielä naapurin hautaustoimistossa kummitellu? :P ja mummu näkyny yöllä parvekkeella ;)

En TODELLAKAAN ole kirjoittanut tanne, etta "kaverini PELKAA minua"! Ei kaverini PELKAA minua - han vain TOTESI, etta minulla on "noidan silmat".

Mieti itse, mita suustasi paastat.

• koiraan niin se

ei välttämättä päde kaikkiin koiriin. Monet saksanpaimenkoirat ovat pelkureita vaikka esittäisivät kuinka rohkeaa. Silti en kehoita koikeilemaan moista, sillä vahvaluontoiselle koiralle se on haaste; 'käsineen heitto maahan'
      > Haaste kaksintaisteluun ja voit joutua purruksi.

• Aritta

Jos heikkoa koiraa katsoo silmiin niin se alistuu. Jos tekee saman kiukkuiselle koiralle niin se hyökkää. Ja varsinkin saksanpaimenkoirissa on paljon heikkoja yksilöitä.

• Aritta

Koirat lukevat ajatuksia.

Miksi muuten halusit pelotella koiraa?

• Sympaatti:-)

Koirat ja muut lemmikit tietämäni mukaan pelkäävät ja vierastavat humalaisia isäntiäänkin, saati vieraita. Samoin lapset pelkäävät humalaisia aikuisia.

Kokonaan toinen kysymys on se, mitä ajat takaa tietoisella pahalla ja pelottelulla. Kuulostaa rumalta ja epäinhimilliseltä. Kyseiselle koiralle lähetän rohkaisevia taputuksia ja iloisia ajatuksia.

Älä tee pahaa. Edes eläimelle. Jos on pakko päteä, niin tee se edes hyvässä ja kannustavassa eikä pahassa ja pelottavassa hengessä.

• Zatani
    • koiran sielunelämään.

ei mutta tällä kertaa, tyrmistyin jo tarpeeksi.

• -b-

Se kuitenkin pitää sinua isäntänään ja luottaa sinuun täysi. Miltä tuntuisi jos omat vanhempasi olisivat kiusanneet sinua kun he olivat juovuksissa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tere Sammallahti: Sosiaaliturva pois vieraskielisiltä

Hän viittaa Iltalehden juttuun. IL kertoi maanantaina Kelalta saatuun tilastotietoon perustuen, että vieraskieliset muod
      Maailman menoa
      331
      1876
    2. Nainen, tuskin muistan koska ollaan nähty

niin pitkä aika siitä on. Suurin ilonaihe elämässäni olit, ja tulevan onnen aamuaurinko. Tunnut niin minun omalta, tutul
      Ikävä
      36
      1755
    3. Voi minkä rikoksen teki

Kunnosti ihan pa..akuntoon päässeen tien ilman ELYn lupaa. Kyllähän se nyt viranhaltijaa kirpasee. Sellainen yritteliäis
      Kuhmo
      55
      1197
    4. Torniolainen Tiiliä lukemaan

Torniosta kotoisin oleva Matti Heis. Kala ui nyt syvissä vesissä. Kolme vuotta tiilien lukua.
      Tornio ja Haaparanta
      2
      1076
    5. Mitä haluaisit

Sanoa minulle nyt? En ole tätä kysynytkään pitkään aikaan🤔
      Ikävä
      76
      1063
    6. Mitä olen tehnyt

Mitä pahaa olen sinulle tehnyt? Rakastuin ja en pysty unohtamaan Miksi teet tämän minulle? Yritä ymmärtää, vaikka olet
      Ikävä
      73
      977
    7. Kumpa kaikkeen vois palata

Askelia taaksepäin. Siihen hetkeen kun olit aitiopaikalla mielestäsi. Kaiken oli kuitenkin tarkoitus mennä näin
      Ikävä
      7
      839
    8. Tuon sinulle jännitystä

Siksi pidät minusta. Tiedämme molemmat, että meistä ei voi tulla mitään todellista.
      Ikävä
      79
      818
    9. Pitkään kestänyt ihastuminen

Oot niin kaunis🩷 Vaikutat tosi itsevarmalta, iloiselta ja puheliaalta. Voisi sanoa, että näen sinut jopa tietynlaisen
      Ikävä
      73
      763
    10. Venäjän lennokkileikit ja provokaatiot tulee jatkumaan.

Yrittää härnätä Natoa vastaiskuun,koska sillä olisi halua ratkaista nopeasti sota käyttämällä taktista ydinasetta Ukrain
      NATO
      145
      738
    Aihe