Siksi pidät minusta. Tiedämme molemmat, että meistä ei voi tulla mitään todellista.
Tuon sinulle jännitystä
119
1306
Vastaukset
- Anonyymi
No en ole jännitystä hakenut🙄
Jos noin, niin jäljelle jää miten minun tulisi toimia elämäni kanssa. - Anonyymi
Aivan päinvastoin kuin meillä. Kumpikin halutaan tasainen suhde.
Sivulta - Anonyymi
Minä haluan tasaista ja mies haluaa että nainen iskee miehen naamaa betoniseinään. Harmi että en ole sellainen.
- Anonyymi
Kuulostaa ihan yhdeltä J alkavalta mieheltä
Ruinaakohan se tota samaa kaikilta naisilta🤔
Mukaan ei jännitys sytytä enää.
Nainen Sivusta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuulostaa ihan yhdeltä J alkavalta mieheltä
Ruinaakohan se tota samaa kaikilta naisilta🤔
Mukaan ei jännitys sytytä enää.
Nainen SivustaOliko jollekin vintiltä vialliselle miks vielä epäselvää, että naista esittävällä äijällä on ”hieman” antipatia jotain j-miestä kohtaan? Ja tämä taitaa olla ajalta ennen muutaman ns kuunpimennystä, eli ihan jostain vuosikymmenten takaa. Ei ole esim manselaisia radon-laskeumia ollenkaan 😉
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oliko jollekin vintiltä vialliselle miks vielä epäselvää, että naista esittävällä äijällä on ”hieman” antipatia jotain j-miestä kohtaan? Ja tämä taitaa olla ajalta ennen muutaman ns kuunpimennystä, eli ihan jostain vuosikymmenten takaa. Ei ole esim manselaisia radon-laskeumia ollenkaan 😉
Olisiko joku Juha68 liittynyt asiaan. Tämä Juha68 taitaa olla tolvana palstaseän yksi lukuisista larppaushahmoista, ei esim teille tuttu tai teeveestä tuttu juhis
- Anonyymi
Ei jännitys huono ole, melkein joka päivä kuntoilussa. Sinua en ole enää ajatellut, koska vihaat minua. Pidä hauskaa apina!
- Anonyymi
Miksi luulet, että vihaa?
- Anonyymi
Halusin kaveruutta ja seksiä hänestä, mutta hän ei tykännytkään sillä tavalla.
Naiselta- Anonyymi
Arvostan sitä sinänsä. Haluan vain nauttia naisen kanssa muustakin kuin seksistä. Seksi on lopulta niin pieni siivu ihmisen elämästä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Arvostan sitä sinänsä. Haluan vain nauttia naisen kanssa muustakin kuin seksistä. Seksi on lopulta niin pieni siivu ihmisen elämästä.
En tarkoittanutkaan sen olevan pääasia. Mutta olisi ollut niitä ainoita asioita, mikä olisi varmaan toiminut/ollut mahdollista, kaveruuden lisäksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tarkoittanutkaan sen olevan pääasia. Mutta olisi ollut niitä ainoita asioita, mikä olisi varmaan toiminut/ollut mahdollista, kaveruuden lisäksi.
Ja lisäys: jännitystä kaipaan kaikkein vähiten. Sitä on riittävästi elämässä. Siksi tästä ei mitään tullutkaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja lisäys: jännitystä kaipaan kaikkein vähiten. Sitä on riittävästi elämässä. Siksi tästä ei mitään tullutkaan.
Mä myös suorastaan inhoan jännitystä ihmissuhteissa. Kartan kaikkia, jotka vaikuttaa epävakailta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä myös suorastaan inhoan jännitystä ihmissuhteissa. Kartan kaikkia, jotka vaikuttaa epävakailta.
Sama. Tietysti kaikkia ei voi karttaa, mutta lisää huolehdittavia en elämääni kaipaa, vaikka kuinka rakastaisin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jo pelkästään minun elämässä ollut jo jännitystä aivan tarpeeksi. Ja sanon sinulle suoraan: Sinä et ollut syypää mihinkään negatiiviseen. Sinun ympärilläsi olevia ihmisiä pidin jotenkin epäinhimillisinä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jo pelkästään minun elämässä ollut jo jännitystä aivan tarpeeksi. Ja sanon sinulle suoraan: Sinä et ollut syypää mihinkään negatiiviseen. Sinun ympärilläsi olevia ihmisiä pidin jotenkin epäinhimillisinä.
En ymmärrä, ketkä ne epäinhimilliset ihmiset voisivat olla, jos olisit hän.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lisään: kukaan ei täällä päässä tiedä mitään "meistä".
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toinen asia. En halua joutua valtavaan näytelmään, jossa joudun esittämään sellaista, jollainen en itse välttämättä ole. Olisin itsekin päässyt näytelmään jo kauan sitten, mutta jo silloin tajusin, että haluan olla vain oma itseni, siinä mielessä ”villihevonen”, vaikka tietenkin sovitunlainen suhde naiseen on tietenkin mahdollista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
He voisivat olla esim. liikaa rahan sokaisemat ihmiset.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
He voisivat olla esim. liikaa rahan sokaisemat ihmiset.
Sellaisia ei täällä ole. Liikut eri piireissä. Nimenomaan inhimillistä ihmisiä, jotka huolehtivat vähän liikaakin toisistaan ja toistensa asioista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toinen asia. En halua joutua valtavaan näytelmään, jossa joudun esittämään sellaista, jollainen en itse välttämättä ole. Olisin itsekin päässyt näytelmään jo kauan sitten, mutta jo silloin tajusin, että haluan olla vain oma itseni, siinä mielessä ”villihevonen”, vaikka tietenkin sovitunlainen suhde naiseen on tietenkin mahdollista.
Eihän se silloin toimi, jos "rooli" on vääränlainen sinulle. Ja jos ylipäätään on yleisöä. Itse en näytelmiä harrasta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eihän se silloin toimi, jos "rooli" on vääränlainen sinulle. Ja jos ylipäätään on yleisöä. Itse en näytelmiä harrasta.
No yleisöä on riittänyt pyytämättäkin vaikkei ole roolissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No yleisöä on riittänyt pyytämättäkin vaikkei ole roolissa.
Siellä sitten niin. Täällä ei mitään sellaista. Yleisöä siis mille tarkalleen ottaen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siellä sitten niin. Täällä ei mitään sellaista. Yleisöä siis mille tarkalleen ottaen?
Niin, minähän kirjoitan tapahtuneesta elämästä, enkä näe tätä paikkaa sellaisena jossa oikeasti eläisin. Reagoin IRL tapahtuneisiin asioihin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, minähän kirjoitan tapahtuneesta elämästä, enkä näe tätä paikkaa sellaisena jossa oikeasti eläisin. Reagoin IRL tapahtuneisiin asioihin.
En minäkään tästä paikasta nyt puhu. Tarkoitat siis vuoden takaista asiaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En minäkään tästä paikasta nyt puhu. Tarkoitat siis vuoden takaista asiaa?
Tapahtui silloin ja on tapahtunut sen jälkeen koko ajan, minun näkökulmasta, liikaa ihmisiä ja sekamelskaa. Minä en leiki, minulla on haluttu leikkiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tapahtui silloin ja on tapahtunut sen jälkeen koko ajan, minun näkökulmasta, liikaa ihmisiä ja sekamelskaa. Minä en leiki, minulla on haluttu leikkiä.
Sulla on ollut siis liikaa ihmisiä ja sekamelskaa? Mulla ei ole ollut muuta sekamelskaa sillä rintamalla kuin sinä. Minä en sulla ole halunnut leikkiä. Eihän me olla edes nähty kauheasti sen jälkeen kaksin eikä puhuttu IRL.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sulla on ollut siis liikaa ihmisiä ja sekamelskaa? Mulla ei ole ollut muuta sekamelskaa sillä rintamalla kuin sinä. Minä en sulla ole halunnut leikkiä. Eihän me olla edes nähty kauheasti sen jälkeen kaksin eikä puhuttu IRL.
Niin, et sinä. Teen nyt paljon töitä selventääkseni elämääni.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, et sinä. Teen nyt paljon töitä selventääkseni elämääni.
Toivottavasti asiat selkenee. Mä en halua olla sulle lisätaakkana. Multa voit kysyä mitä vaan IRL tai täällä. Vaikea kuvitella, että valehtelisin. En tiedä sun kuvioista mitään. Mun kuviot on olleet vuosikymmeniä samat. Mukavaa jatkoa! Lähden nyt lenkille.
- Anonyymi
Juu saman olen minäkin palstasetä huomannut, että muuttuvat hyvin vastahakoisiksi siinä pisteessä. Lol
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toivottavasti asiat selkenee. Mä en halua olla sulle lisätaakkana. Multa voit kysyä mitä vaan IRL tai täällä. Vaikea kuvitella, että valehtelisin. En tiedä sun kuvioista mitään. Mun kuviot on olleet vuosikymmeniä samat. Mukavaa jatkoa! Lähden nyt lenkille.
Tässä on ollut monta kommentoijaa ristiin rastiin. Näytätte luulevan että vain kaksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu saman olen minäkin palstasetä huomannut, että muuttuvat hyvin vastahakoisiksi siinä pisteessä. Lol
Ja oliko sekin muuten palstasetä vale, että minihameella saa uusia ystäviä? Yhyhy
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja oliko sekin muuten palstasetä vale, että minihameella saa uusia ystäviä? Yhyhy
Oikein naurattaa kun joku pystyyn kelottunut yrittää maansa myyneenä tulkita tämän joksikin muuksi kuin vttuiluks
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sama mielipide näytelmistä. Haluan tavanomaisen vakaan liiton ja normaalit siihen kuuluvat kuviot. Ei mitään omituista sekoilua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oikein naurattaa kun joku pystyyn kelottunut yrittää maansa myyneenä tulkita tämän joksikin muuksi kuin vttuiluks
Voi Luoja. Minä en mitään palstasetä- juttuja kirjoita enkä myöskään mitään minihamejuttuja. Kuten aiemmin totesin, vastailen vaan harvakseltaan tietyntyyppisiin. Tää palstasetä- tyyppi on raskas tapaus. Tämä mun ainut kommentti tänä aamuna. Nyt asioille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi Luoja. Minä en mitään palstasetä- juttuja kirjoita enkä myöskään mitään minihamejuttuja. Kuten aiemmin totesin, vastailen vaan harvakseltaan tietyntyyppisiin. Tää palstasetä- tyyppi on raskas tapaus. Tämä mun ainut kommentti tänä aamuna. Nyt asioille.
Siis en nimittele palstasedäksi ketään.
- Anonyymi
En tee mitään jännityksellä ja kuvitelmilla. Ainoastaan todellisuus merkitsee.
- Anonyymi
Näin juuri. Suhteen pitää olla kuin kallio. Tuki ja turva, säännöllisyys ja yhteiset tavoitteet. Muuten sillä ei tee mitään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin juuri. Suhteen pitää olla kuin kallio. Tuki ja turva, säännöllisyys ja yhteiset tavoitteet. Muuten sillä ei tee mitään.
Olen aina pyrkinyt välttämään ihmisiä, jotka tuovat kaaosta elämään. Useimmiten se on onnistunutkin. Haluan varmuutta ja tavallista elämää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen aina pyrkinyt välttämään ihmisiä, jotka tuovat kaaosta elämään. Useimmiten se on onnistunutkin. Haluan varmuutta ja tavallista elämää.
Tämä juuri. En edes päästä lähipiiriini sekoilijoita. Asioiden on oltavat selvät.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lopeta se valehtelu jatuo varastamasi takaisin!
- Anonyymi
Mä mietin myös onko tämä se syy, miksi se mies on musta kiinnostunut. Itseäni ei kyllä kiinnosta mikään jännitys. Tykkään siitä, et on rauhallista ja ei jännitä mitään. Meidän välit on nyt ollut mutkattomammat, mutta en tiedä, onko se hänen mielestä hyvä. Minusta on.
- Anonyymi
Mutkattomuus on juuri parasta. Turvallista.
- Anonyymi
Mä haluan tasaista elämää ja turvaa. Lämpimiä ja syviä tunteita ja halua ja pyrkimystä olla toiselle hyvä. Läheisyyttä paljon ja elämän jakamista. Mutta saa sitä jännitystä olla makkarin puolella. Tai ei välttämättä makkarissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä haluan tasaista elämää ja turvaa. Lämpimiä ja syviä tunteita ja halua ja pyrkimystä olla toiselle hyvä. Läheisyyttä paljon ja elämän jakamista. Mutta saa sitä jännitystä olla makkarin puolella. Tai ei välttämättä makkarissa.
Kyllä minäkin rakastuin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joku sanoitti ajatukseni, kiitos 🙂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täydellinen vastaus muuten, mutta jäin miettimään, millainen toiminta makkarissa (tai muualla) on jännittävää. 🤔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täydellinen vastaus muuten, mutta jäin miettimään, millainen toiminta makkarissa (tai muualla) on jännittävää. 🤔
Ei ehkä sellaista kun toinen sanoo; jännitän sinua. Jännittävä ei ole mielestäni hyvä sana, vaikuttava on parempi. Mielestäni seksissäkin läsnäolo on tärkeää, intensiivinen, toista huomioiva, aistinvarainen ja jos toiseen tuntee paljon vetoa, kaikki tarvittava tulee luonnostaan because of luonto.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ehkä sellaista kun toinen sanoo; jännitän sinua. Jännittävä ei ole mielestäni hyvä sana, vaikuttava on parempi. Mielestäni seksissäkin läsnäolo on tärkeää, intensiivinen, toista huomioiva, aistinvarainen ja jos toiseen tuntee paljon vetoa, kaikki tarvittava tulee luonnostaan because of luonto.
Tän mä allekirjoitan. Aloin miettimään käsirautoja, sitomista, naamioita ja raippoja. 😁
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tän mä allekirjoitan. Aloin miettimään käsirautoja, sitomista, naamioita ja raippoja. 😁
Ensin voisi kokeilla taiteellista puolta. Seksissäkin tärkeää on itsensä ilmaiseminen ja monipuolisuus kuin tanssin rytmissä, eikä vaan hämärässä näkyvät äijän lihavat pakarat, jynssäten epätasaisesti kuin ruosteinen mäntä 😄
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ensin voisi kokeilla taiteellista puolta. Seksissäkin tärkeää on itsensä ilmaiseminen ja monipuolisuus kuin tanssin rytmissä, eikä vaan hämärässä näkyvät äijän lihavat pakarat, jynssäten epätasaisesti kuin ruosteinen mäntä 😄
Niin sekään ei ole aloittajasetä mitenkään poikkeuksellinen kuvakulma aikuisviihteessä.
- Anonyymi
En tarvitse jännitystä.. rakastuin.
- Anonyymi
Mies ei leiki
- Anonyymi
Jännitys siinä mielessä kuin sen itse ajattelen ei ole huono asia. Mistään epävakaasta kokonaiskuviosta, jossa jokainen arkipäiväinenkin asia on vaakalaudalla en pidä, mutta sellainen pieni ennalta-arvaamattomuus ei ole huono asia. Sanotaanko positiiviset yllätykset. Ilahtuminen toisen erilaisuudesta. Sellaisesta itse tykkään.
Ihan vain kommentoin aloituksen ajatusta.- Anonyymi
Makuasioita. Itse en pidä edes yllätyksistä. En nauti niistä millään lailla. Onneksi nykyinen ihastus on samanlainen ja tykkää rauhallisesta kotielämästä. Tärkeää löytää samantyylinen, sopiva ihminen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Makuasioita. Itse en pidä edes yllätyksistä. En nauti niistä millään lailla. Onneksi nykyinen ihastus on samanlainen ja tykkää rauhallisesta kotielämästä. Tärkeää löytää samantyylinen, sopiva ihminen.
Mikä ongelmasi sitten on? Tykkäät tasaisuudesta. Etsi tasainen tollukka.
Itselleni tuo asia on yhtä kuin tylsyys… minulle uudet ajatukset ovat niitä positiivisia yllätyksiä eli en vältyämättä itse puhu esim. jatkuvasta menemisestä ja uuden kokemisesta. Nautin kuitenkin kaikesta uudesta korvien väliin vaikuttavasta. Pitää olla temperamenttiä josssin määrin, muuten nukahdan ja tylsistyn kuoliaaksi.
Erilaisia ihmisiä on maailma pullollaan, etsi oma tylsyytesi :) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä ongelmasi sitten on? Tykkäät tasaisuudesta. Etsi tasainen tollukka.
Itselleni tuo asia on yhtä kuin tylsyys… minulle uudet ajatukset ovat niitä positiivisia yllätyksiä eli en vältyämättä itse puhu esim. jatkuvasta menemisestä ja uuden kokemisesta. Nautin kuitenkin kaikesta uudesta korvien väliin vaikuttavasta. Pitää olla temperamenttiä josssin määrin, muuten nukahdan ja tylsistyn kuoliaaksi.
Erilaisia ihmisiä on maailma pullollaan, etsi oma tylsyytesi :)Ai niin, mutta tylsimyshän sinulla jo oli, mitä vielä mussutat. Nauti hänestä!
- Anonyymi
Täytyy sanoa, että arvostan suuresti sitä, ettei meidän välillä ole ollut ikinä minkäänlaista jännitystä. Epämääräiset asiat pilaa hyvän tunnelman ja tekee elämästä epämiellyttävää.
Yksi vain - Anonyymi
Rakastun aina vakaan oloisiin tyyppeihin. Mua viehättää nimenomaan se vakaus. Jos alkaa muuttua sekavaksi, mun kiinnostus laimenee hitaasti. Jos alkaa ilmetä jotain arvaamatonta tai jopa vaarallista, kiinnostus lakkaa kuin seinään.
Toiset tykkää jännittävistä miehistä. Onni ettei kaikilla ole sama maku.- Anonyymi
En ole mikään "jännittävä mies"
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä sinussa jotain erityispiirrettä löytyy kun olet joka kerta yhtä itseriittoisen vakuuttunut, että tämä päin h ttiä naista esittävä juusto kirjoittelee sinusta. Vastenmielistä. Mitä sekavampi ja avuttomampi kieliasu sen innokkaammin jaakaat onttoja lauseitasi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En puhu susta vaan omastani. En tunne täällä ketään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En puhu susta vaan omastani. En tunne täällä ketään.
Kuka se sun oma on?säälin sitä ihmistä!
- Anonyymi
Jännämuija- tai ukko. Onnea vaan seuralaisillenne. Koskaan ei tiedä kuka on makuuhuoneessa hommissa kun kotiin palaat.
- Anonyymi
Jännitystä 35.6 sentin verran.
- Anonyymi
Hyi hitto, laita solmulle, ettei ole koko ajan tiellä. Mieleen tulee tohtori pahan mini-me.
- Anonyymi
Josta pikku pätkä tosi toimissa. Jepjep. Kunnon pano on taitolaji eikä siinä vehkeen koko ole ratkaiseva tekijä. Oppia ikä kaikki, vieläkö on aikaa opetella?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Josta pikku pätkä tosi toimissa. Jepjep. Kunnon pano on taitolaji eikä siinä vehkeen koko ole ratkaiseva tekijä. Oppia ikä kaikki, vieläkö on aikaa opetella?
Ajattelen noin isoisella on niin vahva hallitsemisen halu, et haluaa painaa pohjaan naisesta välittämättä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ajattelen noin isoisella on niin vahva hallitsemisen halu, et haluaa painaa pohjaan naisesta välittämättä.
Jep. Kaukana aidosta nautinnosta kummallekkaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yksi kysymys sinulle aloituksen ja aloituksia kirjoittava äijä- onko sinulla ollut pitkäänkin vaikeuksia saada edes puoliheijari? Se kun huutaa rivien välistä mitä näitä hurmoksellisia monologejasi tulkitsee. Saa naisetkin näin tehdä, tulkita siis. T naiselta
- Anonyymi
Sitten onkin aika kysyä suhteesta omaan äitiin
- Anonyymi
Alan päästämään irti.
- Anonyymi
Et pidä jännittävistä miehistä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et pidä jännittävistä miehistä?
Hän saa pelleillä ihan rauhassa. Keskityn niihin jotka oikeasti välittää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hän saa pelleillä ihan rauhassa. Keskityn niihin jotka oikeasti välittää.
Ai monta vaihtoehtoa 👍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai monta vaihtoehtoa 👍
Meillä ylemmän tason naisilla on valinnanvaraa elämässä ja miehissäkin. -n sivusta-
- Anonyymi
ei anonyymeistä tulekaan mitään, taitaa tämäkin olla vaan paha aivopieru...
- Anonyymi
Mitä sinä olisit niinku käytännössä vailla näistä palstaäijän jodlauksista? Vaikutat hyvin kompulsiiviselta tapaukselta
- Anonyymi
Tuot minulle jännitystä. Siksi en pidä sinusta. Siksi tiedän, ettei meistä voi tulla mitään todellista.
- Anonyymi
Hyvin sanottu ja olen samaa mieltä. Jos joku tuo mulle jännittyneenä olon, niin on sillä sinetöity ettei meistä tule ikinä mitään. Vältän kyllä muutenkin sen tyyppisiä ja katson ensin miten käyttäytyy.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvin sanottu ja olen samaa mieltä. Jos joku tuo mulle jännittyneenä olon, niin on sillä sinetöity ettei meistä tule ikinä mitään. Vältän kyllä muutenkin sen tyyppisiä ja katson ensin miten käyttäytyy.
Miksi se mies tuo sulle jännitystä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi se mies tuo sulle jännitystä?
Ei tuo, enkä sellaista miestä haluakaan.
- Anonyymi
Miksi pitääkään lukea tämmösiä höpötyksiä.. Tulee vaan huonolle mielelle. Netissä spekulointia kun ei ole mitään tehty irl. Lapsellista.
- Anonyymi
Eikö tämä palstaäijän aloituksissa jupina ja uhriutuminen ole ollut jo pitkään sinulle terapeuttinen rituaali? T naiselta Tämä
- Anonyymi
Se liika jännitys nimenomaan tuhosi aivan kaiken mies.
Eli on sulla ihan ihme luulot!
En pidä jännityksestä mun keho ei kestä sitä!
Naiselta.- Anonyymi
En todellakaan pidä jännityksestä, pidän nimenomaan suoruudesta, joka vapauttaa jännityksen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En todellakaan pidä jännityksestä, pidän nimenomaan suoruudesta, joka vapauttaa jännityksen.
Voisitko sitten olla suora?
-sivusta
- Anonyymi
Höpötystä.
- Anonyymi
Nyt tuot sitä jännitystä tosiaan
- Anonyymi
Alapa tulemaan sieltä....
- Anonyymi
Otan kentältä kyytiin
- Anonyymi
Ihan itse jännitän kun jännitän, se ei ole syytäsi, ihan oman pääni ongelma, enhän aiemmin ihan mahdottomasti jännittänytkään. Pahaa oloa täytyy nyt kuitenkin hetken projisoida sinuun, vaikken itse sellaista ajattelua kovasti arvosta ja siitä syystä esim. olisi inhottavaa nähdä. Kiitos ymmärryksestä.
- Anonyymi
En kyllä tosiaankaan.
Ihan tarpeeks jo ollut jännitystä elämässä.
Enkä kyllä ikinä saanut tietää miksi ei tullut mitään jostain. Sen verran jännä mies oli ettei uskaltanut kertoa eikä puhua totta. - Anonyymi
Mies joka yrittää tehdä mustasukkaiseksi eikä kykene välittämään rakkautta rakkauden kohteelleen saa mennä.
- Anonyymi
Se on läpinäkyvää ja se on ollut sitä alusta asti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole yrittänyt tehdä mustasukkaiseksi. Mikdi niin luulet?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se pelleily toisten kanssa vie kauemmaksi. Kuvio käy selväksi ja on hyvä keskittyä välittäviin ihmisiin ja unohtaa.
- Anonyymi
Eiköhän sen jokainen täällä olija tiedä, että tämä palsta on haihattelijoille?!
- Anonyymi
Tekis varmaan haihattelu sullekkin hyvää! Rentoa haihatella ja haaveilla. Täällä ei käy niin kipeää kun irl vaikka haaveet kaatuukin.
- Anonyymi
Mä en välitä jännityksestä
https://youtube.com/shorts/YVUPqpglw6Q?si=OEANQXcNccr6FCDp
Ei tuo elämääni mitään uutta ja mä tykkään tylsästä elämästäni näin ei ole kiire mihinkään - Anonyymi
Purra lääkkeet
- Anonyymi
Purra lääkkeet
- Anonyymi
Pure vaan,se helpottaa.
- Anonyymi
Ei pidä paikkaansa. Kaivattuni herättää mussa rakkauden ja hellyyden tunteita, eikä jännitystä. Miksi kuvittelet näin, vaikken ole antanut irl mitään syytä uskoa näin.
- Anonyymi
Minäkin rakastan sinua❤️ei se tunne häviä mihinkään,pysyvä puolivaloilla oleva olotila.. näin on hyvä Vain sydämellään näkee hyvin,tärkeimpiä asioita ei näe silmillä.
- Anonyymi
Kaatuuko kaikki siis väärinkäsityksiin? Minä en ole mitään negatiivista täällä kirjoittanut, enkä ole ollut sua kohtaan ikinä negatiivinen irl.
- Anonyymi
Ei kaadu.
-sivusta
- Anonyymi
Miksi ap syyttää toista tunteesta? Kaikki tunteet ovat normaaleja, sallittuja ja kuuluvat elämään. Ihastuessa on ihan normaalia olla jännittynyt.
- Anonyymi
Miksi luulet että mä kirjoittaisin ikeitä viestejä täällä? En todellakaan yhtään sellaista ole kirjoittanut. Miksi et luota muhun?
- Anonyymi
Minä olen vakaa mies, enkä ole tehnyt mitään loukkaavaa
- Anonyymi
😂😂😂
- Anonyymi
Olet taas vienytpaljon,velkaantumisaste siittä nousee! Ja kerrot,kenelle olet viemäsi antanut,oletko onnellinen nyt?oikeestaan se tiedetään se sun kaveri,jonka kaa teet tätä naapurista varastamista!
- Anonyymi
Pidän hänen vaikuttavuudestaa.
- Anonyymi
Ollaan sitte vaikka leikisti, fine by me.
- Anonyymi
minä en pidä jännityksestä. on normaalia paeisuhdejutut oikeassa elämässä eikä täällä olevia, suhteita saisi muualla seurata. yksityisyys on aina yksityisyyttä. mutta voihan niistä kirjoittaa ja, puhua ja jokainen voi halutessaan puhua ja🫶 kertoa
- Anonyymi
Toyota mies!Red car!
- Anonyymi
Kaikki on tapahtunut todellisuudessa. En usko että hän kaipaa jännitystä suhteessa minuun. Olemme aikuisia ja molemmilla on monipuolinen työelämä ja kiinnostuksen kohteet, niistä voi hakea jännitystä. Olen päässyt vähän jo tutustumaan hänen työhönsä ja se on kiehtova maailma.
- Anonyymi
Aleksanteri Kivimäki herää sinun housun sisältä kohtapuolin
- Anonyymi
On totta, että tämä häiritsee rauhaani tavalla joka tuntuu hyvältä. Sekö olisi kaikki mitä tämä on. Nykytodellisuuteni ei ole säästynyt välillämme syttyneen lieskoilta. Edessä ollut muutos ei tule täysin pakotettuna. Tuntuu kuin olisi löytänyt uuden lelun leikkiä ja haltioitumista omasta elossaolosta. Mahdollisuutta ei voi kokonaan poissulkea tässä transsissa jota hallittava sen ylläpitämiseksi. Reunalla oloa. Olen varautunut kaikkeen. Olet osaksi ihminen, osaksi fantasiaani. Kietonut villit kuvitelmani ympärillesi kunnes olet enimmäkseen omaa tekoani. Rakas mysteerini jota en välttämättä halua selvittää pelätessäni että jäljelle jäisi vain ruskeat silmäsi ja tuo, keskittymiskyvyttömyys. Kun olen jo antanut tälle niin paljon.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1094236
- 783466
Oletko koskaan stalkannut kaivattuasi?
Jos olet, miten olet stalkannut? Jäitkö kiinni? Onko hän stalkannut sinua? Jos on, miten suhtauduit?803280Karhuryhmä
Kellään tarkempaa tietoa miksi ja missä karhuryhmä ollut? Perheväkivaltaa vai huumeperintää kenties taas?243199Just alkoi ottamaan päähän
Miten voikin mennä näin, että koko päivän haluaa vain nähdä toisen ja lähelle. Sitten aivan salamana mieleen tulee kaikk223132- 722896
"Mielipide: Äärivasemmiston uhka on otettava vakavasti"
Demokratia näyttäisi olevan Halla-aholle enemmänkin välttämätön paha kuin tavoiteltava asia. Väkivallan ihannointi ja m452770Raisionkaaren koira hyökkäys
Taas nähtiin että koiriin ei voi luottaa. Eilen illalla vapaana ollut koira hyökkäsi Raisionkaarella kolmen henkilön kim612721Tapa jolla kohtelit minua viimeksi miellytti erityisesti
Osaat huomioida kauniisti ja katsot aina tilanteita yhteisen hyvän kannalta. Sitä arvostan erityisesti.852539- 332384