Oot niin kaunis🩷 Vaikutat tosi itsevarmalta, iloiselta ja puheliaalta. Voisi sanoa, että näen sinut jopa tietynlaisena esikuvana.
Haluaisin näyttää, kuinka paljon rakastan sinua, mutta pakko yrittää peitellä tunteitani.
Sä oot tosi erityinen tyyppi mun mielestä, enkä pysty näkemään kenessäkään muussa samanlaista loistoa,kuin mitä sinulla on,
Vaikka oletkin paljon vanhempi, niin aidosti rakastan sinua. Olet myös tosi nuorekas💖
Pitkään kestänyt ihastuminen
219
4545
Vastaukset
- Anonyymi
Joo
- Anonyymi
Oli varmaan sulle
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oli varmaan sulle
Tuskin, hän ei uskaltaisi sanoa "paljon" vanhempi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuskin, hän ei uskaltaisi sanoa "paljon" vanhempi.
No, jos se on totta nii kyllä sen ikäeron voi tuoda esiin ja miettiä sen kautta, voiko liian suuri ikäero estää kokonaan liittoa.
Ei kaikissa tilanteissa tietysti. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oli varmaan sulle
Sitäkö sinä taas täällä kärkyt miten palstasedän vuoropuhelu etenee itsensä kanssa? Surullista että noin harhainen ja katkera ihminen todella ssa muita mukaan omiin hapatuksiinsa. Se nainen luulee olevansa jotain yhyhyhy. T
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No, jos se on totta nii kyllä sen ikäeron voi tuoda esiin ja miettiä sen kautta, voiko liian suuri ikäero estää kokonaan liittoa.
Ei kaikissa tilanteissa tietysti.Kyllä se on ihmisen kunto eikä numerot. Kokemusta on 15 v avioliitto 10 v nuoremman miehen kanssa eikä iästä puhuttu. Hän poistui tästä elämästä ensimmäisenä. Myös lapset jotka saman ikäisiä kuin 10 v nuoremmilla. Nuoremmalta näyttävä ulkonäkö ei sille mitään mahda tai siis mahtaa urheilu terveelliset elämäntävät ei mitään päihteitä. Tietydti kumppanin oltava samanlainen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä se on ihmisen kunto eikä numerot. Kokemusta on 15 v avioliitto 10 v nuoremman miehen kanssa eikä iästä puhuttu. Hän poistui tästä elämästä ensimmäisenä. Myös lapset jotka saman ikäisiä kuin 10 v nuoremmilla. Nuoremmalta näyttävä ulkonäkö ei sille mitään mahda tai siis mahtaa urheilu terveelliset elämäntävät ei mitään päihteitä. Tietydti kumppanin oltava samanlainen.
Joo mut, jos toinen on vaikka alle 20 ja ikäeroa 10-15 vuotta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo mut, jos toinen on vaikka alle 20 ja ikäeroa 10-15 vuotta?
Käytä aivojas.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Käytä aivojas.
Ei oo niin justiinsa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitäkö sinä taas täällä kärkyt miten palstasedän vuoropuhelu etenee itsensä kanssa? Surullista että noin harhainen ja katkera ihminen todella ssa muita mukaan omiin hapatuksiinsa. Se nainen luulee olevansa jotain yhyhyhy. T
Miksi ajattelet negatiivisesti. Voin vakuuttaa että aina positiivinen asia on parempi.
- Anonyymi
Oliko siinä nyt ihan varmasti kaikki 😉?
- Anonyymi
No ei
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ei
😂.
- Anonyymi
Oli.
- Anonyymi
Oliko naiselta naiselle?
- Anonyymi
Ei, kun mieheltä naiselle
- Anonyymi
Näkeehän tuosta heti, että on miehen kirjoittama.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä siinä onkin että palstalla jatkuvasti kysellään onko mieheltä vai naiselta. Naiset ei osaa kirjoittaa kauniisti joten kauniit viestit on ilman muuta miehiltä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä, oli hyvin maskuliininen viesti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä siinä onkin että palstalla jatkuvasti kysellään onko mieheltä vai naiselta. Naiset ei osaa kirjoittaa kauniisti joten kauniit viestit on ilman muuta miehiltä.
Se on totta. Naiset ei osaa ihailla puhtaasti miehiä niin kuin miehet naisia. Naisilla on aina jotain valittamista ja marinaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On se kiva ja ihanaa kun mies pitää naista esikuvanaan.👍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No höpö, tämän palstan miehet ovat yleensä kirjoitus taidottomia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nuff said bro
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kirjoitustaidottomia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kirjoitustaidottomia.
Kokeilin tahallani ja arvasin että joku menee heti lankaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tunnen erään , jota kadehtii monet miehet, naisista puhumattakaan, haluaisivat olla kuin hän, niin minäkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No tolla yhellä taitaa olla lukemisen ymmärtämisen vaikeuksia kun ei selvästä tekstistä erota ett on mieheltä naiselle eikä naiselta naiselle…😆 pitäiskö noille saman sukupuolen hakijoille olla oma palstansa? Mun mielestä olis selvempi niin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tunnen erään , jota kadehtii monet miehet, naisista puhumattakaan, haluaisivat olla kuin hän, niin minäkin.
Tai siis en tunne sillä lailla mut tiedän kuka on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eivoleitsevolet0
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eivoleitsevolet0
😅
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yhdyssanojen tietämys on kummankin sukupuolen taidottomuutta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yhdyssanojen tietämys on kummankin sukupuolen taidottomuutta.
Niinpä juuri
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On näitäkin nähty,, jotkut naiset on vaan niin mageita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ma olen kotissa.ma kato elocuva ,en tietä micsi🙂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nuff said bro
Tuff mango legit sigma💀💀💀
- Anonyymi
Miksi peittelet? Satuttaa, kun kukaan ei halua näyttää minulle, että tykkää. Ehkä kukaan ei sitten tykkää minusta. 😢
- Anonyymi
Varmasti tykkää. Ihmiset vaan käyttäytyy eri tavoin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varmasti tykkää. Ihmiset vaan käyttäytyy eri tavoin.
Miksi hakdahdat kerta toisensa jälkeen vastailemaan tälle naista esittävälle äijälle- onko sinullakin yhtä huono itsetunto, että haluat nähdä naissukupuolen nyyhkyttämässä miehen hyväksynnän perään? T naiselta tämä, muista aukoa päätä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi hakdahdat kerta toisensa jälkeen vastailemaan tälle naista esittävälle äijälle- onko sinullakin yhtä huono itsetunto, että haluat nähdä naissukupuolen nyyhkyttämässä miehen hyväksynnän perään? T naiselta tämä, muista aukoa päätä
Ok.
- Anonyymi
Joku h*ntti haluaa saada miehiltä viestejä.
- Anonyymi
Dodii... Puppelson tuli kertomaan unelmiaan.
- Anonyymi
Just joo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😂😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🤢🤮
- Anonyymi
Miksi pitää peitellä?
- Anonyymi
Jos sen sukulaiset ei pidä siitä naisesta? Esim. isä tai muut 🤔
- Anonyymi
Koska yksipuoliset tunteet, ja toinen varattu. Ihan turhaa lähtee sotkemaan asioita, kun joka päivä toistaseks nähään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos sen sukulaiset ei pidä siitä naisesta? Esim. isä tai muut 🤔
No ihan varmasti pitää!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koska yksipuoliset tunteet, ja toinen varattu. Ihan turhaa lähtee sotkemaan asioita, kun joka päivä toistaseks nähään.
En ole enää varattu. Miehellä jo toinen ja ero tulossa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin varmasti joo :D
Pitääks mun nyt tän varaan laskee? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Viikonloppuisinkin näette?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Viikonloppuisinkin näette?
No ei kyl
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ei kyl
Joka arkipäivä? Töissä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joka arkipäivä? Töissä?
Niin siis yleensä töissä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin siis yleensä töissä
Minkä alan työt?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minkä alan työt?
En kerro. Voithan sä arvata, jos välttämättä haluut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En kerro. Voithan sä arvata, jos välttämättä haluut.
Ravintola-ala.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ravintola-ala.
Ei.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin varmasti joo :D
Pitääks mun nyt tän varaan laskee?Ajattele palstasetä ja aloittaja, että aina löytyy pari turhautunutta turjaketta, jotka eläytyy peukuttamaan näitä monologeja kun vastailet itsellesi naista alentaen. T naiselta huvittaa tämä farssi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No mutta tämäpä palstasetä kattava tilannekatsaus. Jotkut jopa ainakin yrittää kovasti uskoa siihen mitä naisena esiintyen kirjoittelet. Kyllä se on ihan naisvihaa ja naiset on joskus itse innokkaimpia tuottajia sen suhteen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No mutta tämäpä palstasetä kattava tilannekatsaus. Jotkut jopa ainakin yrittää kovasti uskoa siihen mitä naisena esiintyen kirjoittelet. Kyllä se on ihan naisvihaa ja naiset on joskus itse innokkaimpia tuottajia sen suhteen
Ja se on huomattu esim, että kateus syystä ei mistään tai jostain syystä voi muuttua psy koottiseksi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja se on huomattu esim, että kateus syystä ei mistään tai jostain syystä voi muuttua psy koottiseksi
No täällähän näitä psykoottisia olettajia näyttää riittävän oikein monin kappalein, 🙄🥳
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ajattele palstasetä ja aloittaja, että aina löytyy pari turhautunutta turjaketta, jotka eläytyy peukuttamaan näitä monologeja kun vastailet itsellesi naista alentaen. T naiselta huvittaa tämä farssi
Eikö sulla T nainen ole omaa elämää, kun pitää muiden elämässä roikkua jatkuvalla syötöllä päivästä toiseen laukomassa typerääkin typerämpiä kommentteja 🤮
- Anonyymi
Oletko itse arka ja sisäänpäin kääntynyt, kaukaa ihaileva? ;)
- Anonyymi
No sovitaan vaikka niin.
Mut muistetaan, että nuo tunnusmerkit voi täyttää joku muukin😊 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No sovitaan vaikka niin.
Mut muistetaan, että nuo tunnusmerkit voi täyttää joku muukin😊Vautsi
- Anonyymi
Kiitos! Kaikki muu täsmää, mutta kaunis en ole, kuten itsekin tiedän. Onneksi se ei itseäni enää haittaa niin kuin nuorempana.
Sinä taas, mies, olet esikuva itsenäisestä ja (ikäiseksesi) hyvin kypsästä miehestä. Et kumartele etkä selittele kenellekään. Et myöskään puske älyäsi tai taitojasi esiin; tiedät olevasi hyvä siinä mitä teet ja uskon, että luotat muidenkin sen huomaavan ilman itsekorostusta. Se vetoaa minuun. Sinusta huokuu aito ihmisten erilaisuuden ymmärtäminen ja kunnioittaminen. Mitä arvostan ihmisessä. Lisäksi olet äärimmäisen komea ja hymysi on valloittava😉 Olen ihan myyty nainen, ollut jo kauemmin aikaa.- Anonyymi
Toivottavasti oppisit jossain vaiheessa näkemään oman kauneutesi!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toivottavasti oppisit jossain vaiheessa näkemään oman kauneutesi!
Oppisin jo,olen unohtanut kiireissänne katsoa tarkemmin peiliin. Kiitos kun kerroit ja muistutit.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oppisin jo,olen unohtanut kiireissänne katsoa tarkemmin peiliin. Kiitos kun kerroit ja muistutit.
Päivän sana, ehkä jopa kahden 🪞
- Anonyymi
Eikö kenenkään mielestä ole muka hiukan silmiinpistävää, että tämä palstasetä vastailee itselleen tekopirteällä tavalla ja oikein korostamalla korostaa naisen ulkonäön puutteellisuutta? T naiselta lapsellinen aapee, vielä lapsellisempi yleisö jos kenkä sopii
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö kenenkään mielestä ole muka hiukan silmiinpistävää, että tämä palstasetä vastailee itselleen tekopirteällä tavalla ja oikein korostamalla korostaa naisen ulkonäön puutteellisuutta? T naiselta lapsellinen aapee, vielä lapsellisempi yleisö jos kenkä sopii
Ja entä nämä itseään kuvailevat överiadjektiivit olet äärimmäisen komea
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten musta vähän tuntuu, että tää ei ollu sulle? Ja joo, oon lapsellinen, mutta oon melko varmasti sua vähintään 30 vuotta nuorempi.
Miks kukaan vastais muutenkaan itelleen? Niinku mitä?
- Anonyymi
Tästä tulee nyt väkisin mieleen eräs, jota hetken aikaa näen arjessa. Huomaan, kun hän katsoo.
- Anonyymi
Monesti ei osu!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Monesti ei osu!
Jaa katse vai? No arki on nopeaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaa katse vai? No arki on nopeaa.
Niin eikun sitä vaan, että mietippä pitemmälle. Veikkaan, että jollain on ihan varmasti samankaltanen tilanne jossain muualla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin eikun sitä vaan, että mietippä pitemmälle. Veikkaan, että jollain on ihan varmasti samankaltanen tilanne jossain muualla.
Todennäköisesti onkin, en kiistä. Onko parisenkymmentä vuotta liikaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Todennäköisesti onkin, en kiistä. Onko parisenkymmentä vuotta liikaa?
Niin että 20 vuotta nuorempi osottaa kiinnostusta?
- Anonyymi
Onks hän millanen tyyppi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onks hän millanen tyyppi?
Fiksu. Vähän varovainen. Tykkään hänen huumoristaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Fiksu. Vähän varovainen. Tykkään hänen huumoristaan.
Niin joo😅 Ootko sä siis vanhempi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vanhempi joo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja tää toinen on suunnilleen minkä ikänen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja tää toinen on suunnilleen minkä ikänen?
Lähestyn näin päin: olen tuntenut hänet yli viisi vuotta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lähestyn näin päin: olen tuntenut hänet yli viisi vuotta.
Selvä.
- Anonyymi
Tässä on nyt jotain epäaitoa. Jotain "liian"...
- Anonyymi
NO älä! 😂😂😂
- Anonyymi
Miks? Itestä tuntuu vähän siltä, että jokanen ilmasee itteensä eri tavalla. Ja hyvä niin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
NO älä! 😂😂😂
❤️
- Anonyymi
Kiva kirjoitella itselleen paappa
- Anonyymi
Just :D Oisin voinu kirjottaa tän vaikka muistioon itelleni, mutta ihan sama. Kunhan puran vitutusta.
- Anonyymi
No eiks se aika hyvin ilmene tossa tekstissä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No eiks se aika hyvin ilmene tossa tekstissä?
Ei oikeastaan. Tulee vain olo, että esität jotain toista. Sen verran ympäripyöreää ylistystä ja tilanteen kuvausta. Oikeat tunteesi naista kohtaan jäävät mysteeriksi. Ehkä vihaat?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei oikeastaan. Tulee vain olo, että esität jotain toista. Sen verran ympäripyöreää ylistystä ja tilanteen kuvausta. Oikeat tunteesi naista kohtaan jäävät mysteeriksi. Ehkä vihaat?
No ei mun mielestä🤔 Saatoin vähän oudosti kuvailla jonkun mielestä, mut oon myös semmonen tyyppi joka ehkä kiintyy liikaa toiseen, kun ihastuu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ei mun mielestä🤔 Saatoin vähän oudosti kuvailla jonkun mielestä, mut oon myös semmonen tyyppi joka ehkä kiintyy liikaa toiseen, kun ihastuu.
Kiintyä liikaa 🥹 Ihanaa kiintymyksen ylituotantoa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sähän se outo olet, kun väännät ihanan viestin vihaamiseksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sähän se outo olet, kun väännät ihanan viestin vihaamiseksi.
Koska ajattelit sisäistää sen, että se on ihan tämä aloittajaäijä itse tuossa makustelemassa omia sanojaan? Ensin se liikuttuu niiden suuresta kauneudesta ja sen jälkeen kääntää aiheen täysin ympäri
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koska ajattelit sisäistää sen, että se on ihan tämä aloittajaäijä itse tuossa makustelemassa omia sanojaan? Ensin se liikuttuu niiden suuresta kauneudesta ja sen jälkeen kääntää aiheen täysin ympäri
Onko tärkee analyysi? Niin kun tuossa on laitettu, joku toinen ois voinu ilmasta eri tavalla, mutta alottaja näin.
- Anonyymi
Tosi kiva viesti. Tykkään myös yhdestä paljon nuoremmasta, mutta jotenkin sitä ikäeroa ei tule ajatelleeksi hänen kanssaan. Meillä on aina niin kivaa yhdessä.
- Anonyymi
En mäkään kyl kiinnitä siihen sen enempää kiinnitä huomita. Mut sitten taas, siinä vaiheessa, kun tajuaa, että toinen on ihan eri elämän vaiheessa niin eri juttu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En mäkään kyl kiinnitä siihen sen enempää kiinnitä huomita. Mut sitten taas, siinä vaiheessa, kun tajuaa, että toinen on ihan eri elämän vaiheessa niin eri juttu.
Joo, ei sellainen toimi käytännössä 🤭 En voisi kuvitellakaan mitään kaveruutta syvempää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo, ei sellainen toimi käytännössä 🤭 En voisi kuvitellakaan mitään kaveruutta syvempää.
Todellisessa rakkaudessa iällä ei ole merkitystä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaa no mikähän se elämän vaihe sulla kyseessä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aina voi koittaa🙃
- Anonyymi
Kaunis viesti. Voisin kirjoittaa hänestä samoin paitsi, ettei hän ole vanhempi. Muuten kaikki on samaa, hän on kaunis, upea nainen, iloinen ja itsevarma. Sellainen nainen, jonka itsetuntoa ei kukaan edes kehtaisi murskata. Kaikkien rakastama ihana ihminen. Loisto on hyvä ilmaisu, hän loistaa ihan erityistä valoa. Meitä ei voi verratakaan toisiimme, hän on tuhat kertaa enemmän. Melkein alkaa uskoa jumalaan.
- Anonyymi
Onko hiukan teennäinen viesti, vai kuinka?
- Anonyymi
Joo🤔 Tosi hyvin sanottu!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä teennäistä siinä on? Kaunis aloitus, olisinpa kirjoittanut sen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä teennäistä siinä on? Kaunis aloitus, olisinpa kirjoittanut sen.
Ei aloitus vaan tuo vastaus.
- Anonyymi
Missäs sä tapaat tuota jumalatarta?
- Anonyymi
iske se. 🦟
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei aloitus vaan tuo vastaus.
En viitsi jankata. Ajattele mitä haluat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missäs sä tapaat tuota jumalatarta?
En paljasta, vastasin vain kivaan aloitukseen kun täällä kerrankin oli sellainen.
- Anonyymi
Samat sanat sinulle. Kymmenentuhatta tuntia ei riittäisi kertomaan mitä tunnen. Rakkautta sen tiedän. Jumalaan uskon jo muutenkin,ehkä nähdään kirkolla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samat sanat sinulle. Kymmenentuhatta tuntia ei riittäisi kertomaan mitä tunnen. Rakkautta sen tiedän. Jumalaan uskon jo muutenkin,ehkä nähdään kirkolla.
Toivottavasti saat hänet. Me ei nähdä kirkossa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toivottavasti saat hänet. Me ei nähdä kirkossa.
Okei
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kateus asuu sinussa selvästi!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No kyllähän nämä palstaäijän teennäiset turaukset sitä on, kaikki. Harasoo? T naiselta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kateus asuu sinussa selvästi!
Sinulla on kovin mustavalkoinen maailma mitä tulee tällaiseen ns sukupuoliakseliin. Sivusta naiselta
- Anonyymi
Mulla myös söpö miesihastus ❤️
Oltaisiin yhdessä kaunis pari. Haaveillu hänestä jo pitempään. Voi olla että nyt hän muutti pois ja jätti niin ison ikävän mun sydämeen 😔
- Anonyymi
Olisipa ihana olla tuon kuvauksen mukainen nainen. Olen aina haaveillut olevani iloinen ja itsevarma, kaunis nainen. Mutta ainakin voi mielikuvituksessaan elää sellaista elämää, kun muuten oma elämä aivan toisesta laidasta.
- Anonyymi
Tää on noin kolmekymppisen miehen viesti noin nelikymppiselle naiselle samalla työpaikalla. Veikkaan.
- Anonyymi
Ei oo
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei oo
Oon paljon nuorempi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oon paljon nuorempi
Jos oot nuori ja ihastus on kestänyt pitkään, niin kuinka kauan on pitkään?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos oot nuori ja ihastus on kestänyt pitkään, niin kuinka kauan on pitkään?
7-8kk
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
7-8kk
Meillä taitaa olla pari kuukautta vaan.
- Anonyymi
Iloinen ja puhelias, se olen minäkin. Ja kauneushan on katsojan silmässä.
- Anonyymi
Niinhän se on. Nuo piirteet tuovat mielestäni jo itsessään kauneutta.
- Anonyymi
Hyvä aihe ja keskustelu
- Anonyymi
Eroaisin heti, jos kirjoittaisit mulle suoraan samalla tavalla mitä tähänkin tai hän kirjoittaisi.
N -> M- Anonyymi
Joo no oon sen verran naiivi, että kirjottaisinkin, jos ois numero.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🩷🥰 Sun pitää pyytää numero
- Anonyymi
Jos oot mun, niin oot aika hassu. Tää koko tarinakin on hassuin ikinä. 🥰
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🩷🥰 Sun pitää pyytää numero
Miten toi kannattaa hoitaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos oot mun, niin oot aika hassu. Tää koko tarinakin on hassuin ikinä. 🥰
Millä tavalla?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten toi kannattaa hoitaa?
Laita lapulle ja annat kouraan 🩷
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laita lapulle ja annat kouraan 🩷
Kyllä se ehkä tietää mun numeron, mutta en tiiä sen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
???
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä se sen tietää? Työnumerot erikseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä se sen tietää? Työnumerot erikseen.
Ei mulla oo mitään työnumeroa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuskin, kun tänne pitää avautua.
- Anonyymi
Välillä saattaa tuntua, että ois yksin jonkun lasiseinän takana ihailemassa, kun ihastuu töissä vanhempaan naiseen, joka on myös ns paremmissa tehtävissä. Ei saa mitään yhteyttä…
- Anonyymi
Mä kuvittelin et meillä on yhteys näistä huolimatta 💚
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten? Pelkkä katse?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten? Pelkkä katse?
Joo, yksipuolista... tiedän, tiedän... 😔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On meillä yhteys 💚😊
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On meillä yhteys 💚😊
Niin millä tavalla?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin millä tavalla?
Ei oo mitään. Kuvittelin vaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei oo mitään. Kuvittelin vaan.
Selvä👍🏻
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Selvä👍🏻
Mut silti tykkään niin paljon
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mut silti tykkään niin paljon
Onneks on anonyymipalsta , niin voi vuodattaa tänne, joten oon täysin ja todella ihastunut, enkä saa silmiä irti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onneks on anonyymipalsta , niin voi vuodattaa tänne, joten oon täysin ja todella ihastunut, enkä saa silmiä irti.
Onko millanen tyyppi kyseessä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko millanen tyyppi kyseessä?
No sellanen, jolla silmät ja paitakin on usein vihertävät tms 💚
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No sellanen, jolla silmät ja paitakin on usein vihertävät tms 💚
Jaahas🤔
- Anonyymi
Mutta kun olen varattu.
- Anonyymi
Jep, harmi
- Anonyymi
Kusetusta kokonaan
- Anonyymi
No shit, Sherlock!
- Anonyymi
Näkee jo kilsan päähän.
- Anonyymi
Varmasti jollekin Kotkansaaren blond8lle 65 v.
Jonka luona olen asunut 3 vuotta.
Tuntee nimeksi Tuune koira.
Emäntä on E. - Anonyymi
Jos ajattelisin noin kauniisti jostain ihmisestä, niin en peittelisi mitään, en vain pystyisi siihen.
- Anonyymi
Mut, jos itellä vähän huonompi itseluottamus niin ei vaan pysty.
- Anonyymi
Sama. Näyttäisin sen niin, että tulee selväksi koko kaupungille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sama. Näyttäisin sen niin, että tulee selväksi koko kaupungille.
Siis joo. Kun itellee just kiinnostaa vaan tän yhden henkilön mielipide. Muitten ajatuksilla ei mitään väliä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mut, jos itellä vähän huonompi itseluottamus niin ei vaan pysty.
Mutta mulle teeskentely on vaikeampaa kuin rehellisesti tunteiden näyttäminen suoraan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta mulle teeskentely on vaikeampaa kuin rehellisesti tunteiden näyttäminen suoraan.
No joo, kyllähän sitä tulee jotenkin pienesti vihjailtua, mutta ei sen kummempaa. Varmaan ois parempi hoitaa juurikin noin🤔
- Anonyymi
Kiitos sinulle!
ihana ihminen olet kun uskallat tänne katkerien kateellisten palstalle jotain positiivista kirjoittaa 💛 mukavaa syksyn jatkoa sinulle ☀️- Anonyymi
Kiitos. Samoin sulle!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos. Samoin sulle!
Tosi outoja kommentteja hyvään aloitukseen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tosi outoja kommentteja hyvään aloitukseen
Menee juttu pilalle
- Anonyymi
Aika kateellisia monien teksti. Näistä ei millään tiedä mikä on kenenkin teksti ja kuka on minkäkin tekstin takana.
✨Valitettavasti en ole enää töissä palloilla niin en osaa auttaa. Luottaritkin ovat menneet joten ei mitään asiaa sinne✨
Lämpimin terveisin,
Sinun_ _ _- Anonyymi
_ _ _ _ _ _
- Anonyymi
Olikohan mulle:) Oikeesti, mitäpä jos aloittaja kertoisi tunteensa suoraan niin ei tarvitsisi tänne kirjoitella.Sitten selviää, onko mahiksia vai ei mutta loppuu vatvominen
- Anonyymi
Niin eihän sitä tiiä 🤔 Sen verran huono itseluottamus itellä niin tosi vaikee lähestyy.
- Anonyymi
Aivan mahtava kirjoitus jollekulle! Nyt heti laitat hänelle suoraan menemään. Turhan panttina täällä läävässä.
- Anonyymi
No joo. Se varmaan ottas ihan hyvissä mielin tommoset kehut vastaan, mutta se on varattu niin ei ehkä kannata.
- Anonyymi
Olisinpa kaunis ja saisin tällaisia viestejä. Vähemmästäkin tulisi itsevarmaksi, kun jatkuvasti kehuttaisiin.
- Anonyymi
Ihan varmasti oot jonkun mielestä kaunis!
- Anonyymi
Tollanen nainen on 100 prosenttisen varmasti varattu ja jono perässä.
- Anonyymi
Ketjussahan lukee, että nainen on varattu
- Anonyymi
Joo, niinhön se on…
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo, niinhön se on…
Kenelle?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kenelle?
Ai varattu kenelle?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kenelle?
???
- Anonyymi
Aloittajalle löytyy varmasti ottajia. Osaa kirjoittaa niin kauniisti ja arvostaa selvästi naisia.
- Anonyymi
Arvostan joo! Ystävät monesti kehuu, mutta heikkouksiakin tietysti löytyy, kuten huono itseluottamus ja olen aika sisäänpäin kääntynyt. 🤔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Arvostan joo! Ystävät monesti kehuu, mutta heikkouksiakin tietysti löytyy, kuten huono itseluottamus ja olen aika sisäänpäin kääntynyt. 🤔
Ei nuo aina oo huonoja piirteitä
- Anonyymi
Hienoin teksti mitä olen suomikaksnelosesta lukenut.
- Anonyymi
Nice👍🏻
- Anonyymi
Saattaa johtaa harhaan, jos kohteliaisuuttaan katsoo silmiin ja hymyilee. Jos on huomannut.
- Anonyymi
Nojoo
- Anonyymi
Voi Kiitos t:vanha nainen
- Anonyymi
Nyt ei oo kyse vanhasta, vaan vanhemmasta xD
- Anonyymi
Kaunis viesti, mutta epäilen että ap:n ikä 22-26? Osuiko?
- Anonyymi
Eei
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eei
Pikkusen vähemmän
- Anonyymi
Jos olet se, joksi sinua uskon, niin olet ainut syy mikä pitää minut enää järjissä katkerien "kavereiden" aiheuttaman vihantunteen vuoksi. <3
- Anonyymi
Voi olla
- Anonyymi
Onko suurikin ikäero?
- Anonyymi
Varmaan liikaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varmaan liikaa
+10v
- Anonyymi
Kannattaa pitää tunteet sisällä, jos toinen on varattu. Hän ei myöskään ole ehkä edes huomannut sinua jos olet ujompi.
Mene elämässäsi eteenpäin ja etsi oman ikäisesi nainen niin säästyt harmilta. - Anonyymi
Voisiko olla niin, että hän leikkii tunteillasi? Varmaan on omalla toiminnallaan antanut syitä ihastua häneen.
- Anonyymi
Olen hetero, varattu, narsismille immuuni toisin ko sä
- Anonyymi
Kiitos tiedosta👍🏻
- Anonyymi
Oliko miehelle tämä aloitus?
- Anonyymi
Kiitos,kyllä säkin vaikutat muiden seurassa ulospäin itsevarmalta mutta mulle et saa sanottua edes moi. Camoon,mitä sä pelkäät.Kuitenkin stalkkaat somea niin laita samalla sen mese viesti. Ihan vain aloitat sillä moilla,joka jäi sanomatta livenä. Jos jatkosta ei tuu mitään,niin jatketaan sen jälkeen tätä samaa välttelyä.
- Anonyymi
Ei sua ikinä näyttäny kiinnostavan🤔
- Anonyymi
milli menninkäisen kasvot ja olemus saa multa jalat alat ❤️🔥
- Anonyymi
Ikäisiään rupsahtaneempi ikuinen ’punkkaripöpi!’. Mut kiitos.
- Anonyymi
Mä olen aivan ja täysin totaalisen ihastunu itseäni nuorempaan mieheen töissä.
Myös hän on jollain tavalla mun esikuva ja ihailen monessakin asiassa. En oo tuntenut näin ketään muuta kohtaan 🩵
Toivottavasti uskallat hänelle kertoa suoraan, vaikka ei tämä mulle ollut.- Anonyymi
Mikä viehättää nuoremmassa?
- Anonyymi
Millanen tyyppi?
- Anonyymi
En mää kyl ole. Tai välillä nuorekas, hih hih.
Ikä ei ole este vaan hidaste!
Hyvää yötä! - Anonyymi
Näytä vain.
- Anonyymi
😂.
Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - PerSut tykittää - Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi!!
Entistä rajumpi elinkautinen tulee – Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi Henkirikosten uusijat voidaan ja17322279Some kuhisee Sanna Marinista: "Wau"
Sanna Marinia hehkutetaan. Muun muassa Jodelissa kommentoidaan The Sunday Timesin julkaisemaa kuvaa Marinista. Hän ant749486Sannalla tänään vuorossa The Daily Show
Eli nyt mennään jo satiirin puolelle. Tuohan on vähän kuten Lindströmin ohjelma Suomessa.297480Äärioikeistopurran nukke Petteri Lapanen paniikissa
Kun Suomen historian paras pääministeri antoi vankan lausunnon, kuinka "keskustelu politiikassa on käpertynyt lähinnä va806315SIELTÄ SE TULI: Kepu-Kurvinen: "Emme enää lähde punavihreään hallitukseen"
Nyt muuten nauretaan loppuviikko, että tähänkö kaatui Lindtmanin pääministerihaaveet. "Antti Kurvisen mukaan puolue ei1825950Täysi ryöpytys Sanna Marinille ulkomailla.
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/f699d84f-fa53-4dba-8718-2c395017fc55 Sanna Marinin kirja saa todella tylyn vastaanot344966HS - Sanna Marinin kirja on priimaluokan vedätys!
Kirja-arvio|Toivo on tekoja tulisi ensisijaisesti nähdä maineen rahallisen hyödyntämisen voimaannuttavana merkkipaaluna.1084620Minja Koskelan "istumista" kertovassa uutisessa ei sanottu persuista mitään
eli jälleen kerran äärivasemmistolainen valehtelee, hän kun väittää että juuri persut ovat lähetelleet Koskelalle vähemm1014376Pekka Visuri: "Suomen on aika irrottautua Ukrainan sodasta"
Slava Ukraina-mölinät eivät enää auta. Ukraina on sotansa hävinnyt. Nyt tarvitaan poliittista selvänäköisyyttä, reaalipo872060Marin vetäs lopullisesti maton alta hallitusyhteistyöltä Kepun kanssa
Kurvinen on jo ennättänyt kommentoimaan, ettei Kepu ole koskaan enää kiinnostunut vasemmiston kanssa hallituspaikasta, k791345