Job Idea online

Nöyryytetty

Onko kellään kokemusta Job idea online-nimisestä vuokrafirmasta? Työvoimatoimisto yrittää pakottaa minua vanhaa, raihnaista ihmistä menemään töihin kyseiseen firmaan. Sain erittäin epämääräisen kuvan soitettuani kyseiseen firmaan.
En tunne ketään, joka voisi kertoa asiasta.
Minulle tarjottiin jopa kolmen tunnin työpäivää.
Pahinta asiassa on se, että joudun työvoimatoimiston hampaisiin ja olemaan ilman korvauksia, jos en ota kyseistä työpaikkaa vastaan. Miksi firma ei kunnolla kerro heidän työnkuvasta, vaan melkein agressiivisesti yrittää palkata minua töihinsä?. Vaihtoehtona on kovat sanktiot työvoimatoimiston puolelta.
En ole pitkäaikaistyötön, enkä luuseri. Olen juuri 50-luvun alussa syntynyt hento naishenkilö ja tehnyt pitkän päivätyön pankkialalla. On tämä niin väärin , kun olen nyt neljän vuoden jälkeen pankin potkuista toipunut järkytyksestä ja voisin ansaita edes osan siitä ansiosidonnaisesta, joka minulle kuuluu. Onko kohtalotovereita?

2

684

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei edes

Vuokrafirmat etsivät edullisia duunareita, vaikka
      heillä ei olisikaan mitään työpaikkaa.

• siivousalan konkari

On kokemusta, en suosittele - toivottavasti olet pelastautunut muualle töihin!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      123
      3500
    2. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      12
      2316
    3. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      37
      1945
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      414
      1899
    5. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      21
      1701
    6. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1527
    7. Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?

Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?
      Ikävä
      30
      1463
    8. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      124
      1418
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      10
      1291
    10. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      14
      1236
    Aihe