JYVÄSKYLÄSTÄ KAMPAAMOJA

mko16

Oisko kellään hyviä suosituksia kampaamoista Jyväskylästä? Tavoitteena ihan vaaleat hiukset, eli olisi kiva saada vinkkejä joistain hyvistä kampaamoista, joissa värjääminen on onnistunut.

7

2340

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nenella

      kampaamokauppa stop on todella hyvä, ja hyvä hinta-laatusuhde. asiantuntevaa porukkaa jotka tietää mitä tekee. myös paljon malli-kirjoja yms. varaa iida kampaajaksi, todella mukava tyttö! :)
      jos taas hinta ei ole ongelma, hairstore voi olla hyvä. itse varasin kerran aikaa leikkaukseen mutta hinta oli semmoinen että jäi varaus tekemättä. kaverit puhuneet että on ihan kiva paikka sekin.

      • suklismanna

        Totta on että Hairstoressa on kalliimmat hinnat kuin monessa muussa, mut niillä on opiskelija ale mikä kannattaa hyödyntää, eli miinus 20%!! mut ne oli muistaakseni vain päiväajoista eli ei viikonloppuna eikä illalla. äkkiä värin ja leikkauksen hinta laskee sellasella alennuksella. mulla on kans kokemuksia hairstoresta ja hyvää työtä ne on aina tehny!


    • -isbest-

      Kampaamo Röd kolmikulmassa on ihan paras, jos haluut vaaleat, ne tekee just sellaset kun haluat!

      • betty75

        Moro!
        Itse olen käynyt monessa kampaamossa Jkl:ssä ja lähes kaikki on ollut ok , mut ei mitenkään tosi hyviä.Mutta rödissä olen ollut SUPER tyytyväinen!Kampaajat siellä osaavat laittaa pitkät hiukseni joka kerta niin että olen erittäin tyytyväinen.Samoin ripsien kestoväri on joka kerta onnistunut lähes täydellisesti!Ja sitten on mukava kun kampaamo on suht pieni mutta kuiteskin avoin , ei tule ahtaanpaikan kammoa..Hinnat taitaa olla keskitason alapuolella joten SUOSITTELEN!


      • Eri mieltä
        betty75 kirjoitti:

        Moro!
        Itse olen käynyt monessa kampaamossa Jkl:ssä ja lähes kaikki on ollut ok , mut ei mitenkään tosi hyviä.Mutta rödissä olen ollut SUPER tyytyväinen!Kampaajat siellä osaavat laittaa pitkät hiukseni joka kerta niin että olen erittäin tyytyväinen.Samoin ripsien kestoväri on joka kerta onnistunut lähes täydellisesti!Ja sitten on mukava kun kampaamo on suht pieni mutta kuiteskin avoin , ei tule ahtaanpaikan kammoa..Hinnat taitaa olla keskitason alapuolella joten SUOSITTELEN!

        Itse en voi kehua Rödiä. Kampaajaa ei tuntunut kiinnostavan etsiä minulle sopivaa hiusmallia, ja muutenkin tunsin oloni lähinnä tyhmäksi, kun olin asiakas, joka ei tiennyt mitä hiuksilleen haluaa. Itse ainakin olisin arvostanut palvelua, jossa ensin olisi oikeasti mietitty omiin hiuksiini sopiva malli ja sitten vasta ryhdytty toteuttamaan.

        Eikä kovin ammattitaitoista ole mielestäni se, kun väri on laitettu hutaisemalla niin, että saa otsatukalla yrittää peittää värijälkiä ihossa. Tai entä kun naapurikampaaja kysyy kesken "operaation", että riittääkö meillä rullat? Olisi pitänyt luottaa omaan fiilikseen jo alussa, ja vaihtaa paikkaa..


      • upeatukkainen
        Eri mieltä kirjoitti:

        Itse en voi kehua Rödiä. Kampaajaa ei tuntunut kiinnostavan etsiä minulle sopivaa hiusmallia, ja muutenkin tunsin oloni lähinnä tyhmäksi, kun olin asiakas, joka ei tiennyt mitä hiuksilleen haluaa. Itse ainakin olisin arvostanut palvelua, jossa ensin olisi oikeasti mietitty omiin hiuksiini sopiva malli ja sitten vasta ryhdytty toteuttamaan.

        Eikä kovin ammattitaitoista ole mielestäni se, kun väri on laitettu hutaisemalla niin, että saa otsatukalla yrittää peittää värijälkiä ihossa. Tai entä kun naapurikampaaja kysyy kesken "operaation", että riittääkö meillä rullat? Olisi pitänyt luottaa omaan fiilikseen jo alussa, ja vaihtaa paikkaa..

        Olen käynyt 5 kertaa rödissä ja saanut Emmiltä aina hyper hyvät hiukset.Ikinä koskaan ei mun tukkaa ole kehuttu niin kuin nyt vuojen aikana kun olen rödissä Emmin asiakkaana ollut. Taian tietää kuka sun värin hutasi..(ei taia enää ollakkaa töissä sielä). Kesällä menen naimisiin ja ollaan jo suunniteltu aivan upea kampaus ja meikki!! röd on elämäni tähän astisin paras kampaamo ja PISTE!!


      • 123
        upeatukkainen kirjoitti:

        Olen käynyt 5 kertaa rödissä ja saanut Emmiltä aina hyper hyvät hiukset.Ikinä koskaan ei mun tukkaa ole kehuttu niin kuin nyt vuojen aikana kun olen rödissä Emmin asiakkaana ollut. Taian tietää kuka sun värin hutasi..(ei taia enää ollakkaa töissä sielä). Kesällä menen naimisiin ja ollaan jo suunniteltu aivan upea kampaus ja meikki!! röd on elämäni tähän astisin paras kampaamo ja PISTE!!

        minkä hintainen tuo röd on? menisin leikkauttamaan olkapäille ulottuvat hiukset sekä niihin otsiksen. ei taida olla nettisivuja tuolla kampaamolla - vai onko?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      247
      2429
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      180
      1557
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      58
      1396
    4. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      77
      1113
    5. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      3
      1109
    6. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      78
      980
    7. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      218
      977
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      45
      875
    9. Kohta me ei enää nähdä :(

      En pääse enää uppoutumaan silmiisi enkä kuunnella ihanaa ääntäsi. Elämä on pstä.
      Ikävä
      39
      709
    10. Kärsämäki rosvojen ja tuhopolttajien kylä?

      Poliisi ampui uhkaava miestä Kärsämäellä. Ja vasta joku poltti rivitalon. Mikä riivaa Kärsämäkisiä? Joko tuulimyllyjen
      Kärsämäki
      15
      700
    Aihe