Otsatukka vai pitkät etuhiukset?

cookos

Siinä se, kumpi parempi..?

36

5144

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dayum

      pitkillä etuhiuksilla, mutta otsatukka ei käy sitten ollenkaan kovinkaan monelle. Eli pitkät etuhiukset.

    • naamasta

      siinä se tuli.

    • sinulle ei sovi otsatukka.

      Oletko muuten Cookos huomannut, jotta Suomi24 sivuilla on paljon ulkonäöllisisti kaksoisnäköisiä, mitä sinä olet?

      • cookos

        mulla :) on paljon kaksoissiskoja...
        Kuvani on muuten melkein kuin minä, minulla on vaan pitkät etuhiukset, joita tässä mietin, että leikkaanko vai en.
        Sitten jos ei oiskaan tyytyväinen...


      • cookos kirjoitti:

        mulla :) on paljon kaksoissiskoja...
        Kuvani on muuten melkein kuin minä, minulla on vaan pitkät etuhiukset, joita tässä mietin, että leikkaanko vai en.
        Sitten jos ei oiskaan tyytyväinen...

        kasvaa takaisin :), mutta se tuska kun sitä odottaa :(

        sopisiko sellainen viisto otsatulla?

        Toinen laita 3 - 5 cm alempana mitä toinen laita.
        A mallinen tuskin on hyvä ajatus.


      • cookos
        runontaja kirjoitti:

        kasvaa takaisin :), mutta se tuska kun sitä odottaa :(

        sopisiko sellainen viisto otsatulla?

        Toinen laita 3 - 5 cm alempana mitä toinen laita.
        A mallinen tuskin on hyvä ajatus.

        oon harkinnutkin, mulla oli sellanen, vaan se on siitä kasvanut pitkäksi.
        Sellanen välimuoto, ei pitkä eikä pätkä. On vaan ongelma, mihin kampaamoon? Vaikeeta naisen elämä, ja sen myötä myös miehen..


      • cookos kirjoitti:

        oon harkinnutkin, mulla oli sellanen, vaan se on siitä kasvanut pitkäksi.
        Sellanen välimuoto, ei pitkä eikä pätkä. On vaan ongelma, mihin kampaamoon? Vaikeeta naisen elämä, ja sen myötä myös miehen..

        kampaamoon?


      • cookos
        runontaja kirjoitti:

        kampaamoon?

        on vaikee löytää kampaamoo, joka osaa leikata ja muotoilla siististi, mun hiukset ei oo ihan tavalliset.
        Nyt on kuitenkin lähdettävä...valmisteluja tekemään. Juhannus odottaa, hyvää juhannusta :D!


      • cookos kirjoitti:

        on vaikee löytää kampaamoo, joka osaa leikata ja muotoilla siististi, mun hiukset ei oo ihan tavalliset.
        Nyt on kuitenkin lähdettävä...valmisteluja tekemään. Juhannus odottaa, hyvää juhannusta :D!

        hyvää Jussia :)


    • Politiikkaa.

      Politiikka on sairasta.

    • Noin yleisesti ottaen. Joillekin naisille tosin sopii etutukkakin. Tärkeämpää on, että hiukset ovat niskasta pitkät.

      • cookos

        lapsena aina hieman pyöreä otsatukka ja ihhosin sitä pyöreyttä,..ja kun sain itse päättää, se leikattiin tasan suorasti.
        Pitkät hiukset kun saa kasvamaan, siistä ei luovu millään.
        Hyvä ja osaava muotoilija on kullan arvoinen, ja nyt se on hakusissa..


      • cookos kirjoitti:

        lapsena aina hieman pyöreä otsatukka ja ihhosin sitä pyöreyttä,..ja kun sain itse päättää, se leikattiin tasan suorasti.
        Pitkät hiukset kun saa kasvamaan, siistä ei luovu millään.
        Hyvä ja osaava muotoilija on kullan arvoinen, ja nyt se on hakusissa..

        Rouva Ratikka ei luota suomalaisiin parturikampaajiin. Niinpä se ei sitten ole käynyt kampaajalla kahteen tai kolmeen vuoteen. Itse on vähän latvoista kaksihaaraisia tasoitellut.

        Ja minusta sen tukka on aina kuosissaan. Pitkään tukkaan kun saa ties miten monenlaisia tyylejä. Yhtenä päivänä on suora tukka, toisena kihara. Kolmantena nuttura, neljäntenä saparot, letit tai ponihäntä jne...


      • cookos
        Ratikkakuski kirjoitti:

        Rouva Ratikka ei luota suomalaisiin parturikampaajiin. Niinpä se ei sitten ole käynyt kampaajalla kahteen tai kolmeen vuoteen. Itse on vähän latvoista kaksihaaraisia tasoitellut.

        Ja minusta sen tukka on aina kuosissaan. Pitkään tukkaan kun saa ties miten monenlaisia tyylejä. Yhtenä päivänä on suora tukka, toisena kihara. Kolmantena nuttura, neljäntenä saparot, letit tai ponihäntä jne...

        mutta uskon meidän hiuten laadun muistuttavan toisiaan. Paksut hiukset ei oo helpot leikata ja niissä näkyy helposti saksen jälki. Ehkä oon muuteman kerran tullut kampaamosta kotiin ja huomannut, että miten persiistä leikkaus on..toinen puoli lyhyempi kuin toinen. Kun hiuksia on paljon, ne on ihan yhtä vaikeet leikata kuin ohuet hiuset.


        Pitkät on monipuoliset.


    • Yksinkertainen blondi

      otsatukkaa. Sanoisin, että pitkät etuhiukset. Mutta mulla onkin pitkät hiukset. Lyhythiuksiselle voi sopia loistavasti. Piirrä johonkin valokuvaan itsellesi ja mallaa:)

      • cookos

        molemmat ja nyt otsis on kasvanut leuan alle. On sitä leikattu hieman muotoillen, mutta on totta, pitkät on ehkä monipuolisemmat.
        Vaikka jättää keskelle jakauksen ja muuten kiinni, osa auki molemmille sivuille..

        Netissä on muuten sivusto, jossa pystui kokeilemaan erilaisia värejä ja malleja, joku meikkisivusto.


      • cookos kirjoitti:

        molemmat ja nyt otsis on kasvanut leuan alle. On sitä leikattu hieman muotoillen, mutta on totta, pitkät on ehkä monipuolisemmat.
        Vaikka jättää keskelle jakauksen ja muuten kiinni, osa auki molemmille sivuille..

        Netissä on muuten sivusto, jossa pystui kokeilemaan erilaisia värejä ja malleja, joku meikkisivusto.

        sivusto? Olis hauska käydä vähän muokkaamassa omaa kuvaa. Mä haluaisin laittaa itseni blondiksi ja punapääksi jne. Sitten tallentaisin kuvat koneelle ja vaihtelisin galleriakuvia tiuhaan tahtiin. ;)
        Kerron olen käyny sellaisella sivustolla millä pysty vaihtamaan omankuvan aasialaiseksi ym. eri kansallisuuksiin. Se oli aika jännä. Mä olin intialaisena parhaimman näköinen. :)


      • cookos
        hunaja71 kirjoitti:

        sivusto? Olis hauska käydä vähän muokkaamassa omaa kuvaa. Mä haluaisin laittaa itseni blondiksi ja punapääksi jne. Sitten tallentaisin kuvat koneelle ja vaihtelisin galleriakuvia tiuhaan tahtiin. ;)
        Kerron olen käyny sellaisella sivustolla millä pysty vaihtamaan omankuvan aasialaiseksi ym. eri kansallisuuksiin. Se oli aika jännä. Mä olin intialaisena parhaimman näköinen. :)

        mun pitää laittaa kaikki aina suosikeihin ja siellä on niitä jo jokunen. Mutta kampaamot käyttää mun mielestä niita samoja, joku hyvä kampaamo vois tietää.
        Nivealla taitaa olla myös, missä voi tehdä meikkejä ja valita hiusmalleja.


    • Serpico

      Se sopii todella muutamalle sadasta. Mut kun muoti on mikä on niin minkäs sille voi!

      • Serpico

        Joillekin se tosiaan sopii. Catherine Deneuve Roman Polanskin Inhossa. Otsatukka tekee tunkkaisen, synkän ja sulkeutuneen vaikutelman, mutta tuossa tapauksessa sitä oli oikein tavoiteltu ja se outoa kyllä sai Deneuven näyttämään sairaalla tavalla seksikkäältä. Useimmiten tuo hallittu pallinaama-efekti ei onnistu.


      • cookos
        Serpico kirjoitti:

        Joillekin se tosiaan sopii. Catherine Deneuve Roman Polanskin Inhossa. Otsatukka tekee tunkkaisen, synkän ja sulkeutuneen vaikutelman, mutta tuossa tapauksessa sitä oli oikein tavoiteltu ja se outoa kyllä sai Deneuven näyttämään sairaalla tavalla seksikkäältä. Useimmiten tuo hallittu pallinaama-efekti ei onnistu.

        se eräs suomalainen seksitähtönen, hän tuli kuuluisaksi otsatuksataan..tais silloin alkaa otsis-buumi.
        Aika monella näkee esim. töissä. Mutta en leikkaisi sellaista tavallista tylyä otsista kuitenkaan. Ehkä kevennän hieman, mutta en lyhennä..se kun on niin painava, ei kestä missään ilman, että suihkuttaa puol pulloo kiinnettä :)..ongelmat jokaisella..

        Kulmikas tukka tuo mieleen kulmikkaan ihmisen, suoraviivaisen. En muista tuota kuvaa, mutta tiedän Deneuven, aika kaunis nainen, hänen tyylistä vois ottaa oppia.


    • otsatukkaa. Mä olen saanut sun ulkonäöstä omanlaisen kuvan enkä osaa kuvitella sulle otsatukkaa.
      Tietenkin vaihtelu virkistää ja hiukset on uusiutuva luonnonvara.
      Itse tykkään pitkistä etuhiuksista joten mun on helppo suositella niitä. :)

      • cookos

        onhan ne sellaset naisellisemmat, joskus vaan tulee tälläsiä muutoshaluja tehdä räväköitä muutoksia.
        Toissa kesänä olin kampaamossa ja esitin, että ottaisiko permiksen pitkiin huiksiin, kampaaja ei suostunut tekemään, tai ei suositellut mitenkään. Pitkät ja suorat on ollut muotia pitkään..
        Työkaveri, jolla on tosi pitkät hiukset, leikkasi otsiksen ja nyt kasvattaa takasin pitkiä, se on vaan kokeiltava. Mutta pitkät on pitkät...


      • cookos kirjoitti:

        onhan ne sellaset naisellisemmat, joskus vaan tulee tälläsiä muutoshaluja tehdä räväköitä muutoksia.
        Toissa kesänä olin kampaamossa ja esitin, että ottaisiko permiksen pitkiin huiksiin, kampaaja ei suostunut tekemään, tai ei suositellut mitenkään. Pitkät ja suorat on ollut muotia pitkään..
        Työkaveri, jolla on tosi pitkät hiukset, leikkasi otsiksen ja nyt kasvattaa takasin pitkiä, se on vaan kokeiltava. Mutta pitkät on pitkät...

        permiksen pitkiin, on siitä jonkinaikaa jo. Näytin aivan Lenita Airistolta. Yhtäkkiä mun hiukset oli kauhee afro. Aamulla kun heräsin hiukset oli aivan pallona..huh. Onneks galleriakuvassa sitä ei enää paljon ole mut. En ota enää se on varma.


      • cookos
        hunaja71 kirjoitti:

        permiksen pitkiin, on siitä jonkinaikaa jo. Näytin aivan Lenita Airistolta. Yhtäkkiä mun hiukset oli kauhee afro. Aamulla kun heräsin hiukset oli aivan pallona..huh. Onneks galleriakuvassa sitä ei enää paljon ole mut. En ota enää se on varma.

        helposti palloks, ainakin mulla. Kauan sitten oli lyhyissä hiuksiisa tuikka permis ja ei ois kun tarvinnut värjätä naama mustaks, olisin ollu afro.
        Nyt on helppo, laitta muuteman tarrapaplarin päälaelle ja hieman kääntää...en tarvii kun 20 minuuttia lähtemiseen, siinä käyn suihkussa, meikkaan ja laitan hiukset, äkkilähdöt on tuttuja :D


    • naisesta ja hiuksista, pään ja kasvojen muodosta, sekä niiden koosta.

      • cookos

        näyttääkö muatiaiselta vai cityfriidulta :)...eikun tosi, mulle ei taida sopia otsis, vaikka se on ollut mulla suurimman osan elämää...


    • solomon

      Pienet rinnat ja otsatukka. Pitkät etuhiukset ja muodokas peppu.

      • cookos

        Taidan kuulua tuohon jälkimäiseen...ja pitää muuten paikkansa. Afropylly ja pitkät hiukset..mikä yhdistelmä?


    • sirpamaikkarilta

      ei tarvii olla koko ajan uudelleen leikkelemässä ja tasottelemassa.

      • cookos

        otsista saa olla joka kuukausi lyhentämässä. En muitanutkaan tuota :)


    • rapiskarpalo

      etuhiukset, koska lyhkäset kasvaa äkkiä ja sitten ne aina kipeästi tökkii silmiin, eikä niitä saa mihkään kunnolla kiinni vaan aina ja aina silmissä. (Mutsi leikkas mulle kakarana aina itse otsatukan ja mä vihasin sitä)

      Eikä kenellekään oikein otsatukka edes sovi.

      • cookos

        olut sitten samanlaiset mutsit :D. ja ne kyllä pisteli silmiin, kun kasvoivat liian pitkiks. Mä vaan ajoin pyörällä kirkonkylälle Sellaseen kotikampaamoon ja täti leikkas aina uuden otsiksen.


    • la.ra

      vaikka harvoille se sopii. Mä aina säännöllisin väliajoin kuvittelen kuuluvani siihen porukkaan (wannabe Vanessa Paradis), mutta totuus on toisenlainen.

      Nyt mulla on toi jälkimmäinen, kasvatuksen alla. Tonni vetoa, että syksyllä/alkutalvesta annan Sonjan taas leikata mulle otsiksen!

      • cookos

        toisille sopii otsis tosi hyvin. Mulla on vaan oikeesti tuon kuvan kaltainen pyöree naama, niin siihen pyöree otsis, johan riittäs pyöreyttä.

        Mulle sopii parhaiten pitkä otsis ja jakaus sivulle. Se on aika kiva..
        Mut anna kasvaa, sen voi vielä muotoilla omanlaiseksi.


      • Yksinkertainen blondi

        jotakin nyt väärin? En mä ole koskaan nähnyt Vanessalla otsatukkaa:O Sillähän on sellanen hippihenkinen keskijakauskampaus? Eikö otsatukka ole sellainen otsan peittävä?


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      91
      1325
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1076
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      74
      869
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      797
    5. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      290
      716
    6. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      715
    7. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      708
    8. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      39
      691
    9. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      60
      678
    10. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      43
      655
    Aihe