Terve
En tunne aluetta.
Voitteko kuvailla millä kaduilla ja siis tarkemmin millä seuduilla on Virkkalan keskusta? Onko siellä jokin sellainen keskusta, jossa on kauppoja ym. peruspalvelua?
Kulkeeko Virkkalasta tiheästi bussit Lohjan keskustaan?
Mitä katua pitkin menevät bussit Helsingin suuntaan?
Kiitos etukäteen! :)
Millä kaduilla Virkkalan keskusta?
8
1005
Vastaukset
- keskustan läpi
Virkkalan keskusta on käytännössä Lohjalle - Inkooseen johtavan Virkkalantien molemmin puolin. Noin 8 km taitaa olla matkaa Lohjalle. Jokunen kauppa, kirjasto, terveyspalvelut, apteekki jne. ainakin löytyy. Busseja kulkee vähän väliä ja siitä virkkalantietä pitkin ne kulkevat Lohjan kautta eteenpäin. Lohjan tynniharjun alueelle on matkaa noin 3 km. Siellä mm. Citymarket, Lidl, S-market.
- Spottijoiku
Sen verran varmaan jo aluetta tunnetkin että tiedät missä Lohjalla on S-market, Jet ja Citymarket Siinä uuden paloaseman kohdilla on liikenneympyrä josta lähtee siis tie kohti Virkkalaa, matkaa noin 5 km eikä haaraudu mihinkään joten päädyt väkisinkin Virkkalan keskustaan.
- nyk. joitain muita...
tarkennan, että olisiko tuollakin alueella Jet-asemat muuttuneet joksikin toisennimisiksi asemiksi. Tuolla alueella kaupoista Citymarket on ehkä näkyvin kys. asemalta. S-market:a en nähnyt, missä se sijaitsee.
Virkkalasta päin tullessa asiani oli Citymarkettiin , mutten pysähtynyt vaikka olin näkevinäni Virkkalan palvelut. - vieläkin epätietoinen
nyk. joitain muita... kirjoitti:
tarkennan, että olisiko tuollakin alueella Jet-asemat muuttuneet joksikin toisennimisiksi asemiksi. Tuolla alueella kaupoista Citymarket on ehkä näkyvin kys. asemalta. S-market:a en nähnyt, missä se sijaitsee.
Virkkalasta päin tullessa asiani oli Citymarkettiin , mutten pysähtynyt vaikka olin näkevinäni Virkkalan palvelut.Virkkalantie on mainittu. Se on kauhean pitkä.
Onko keskusta Kauppakuja-Keskuskuja kohdalla Virkkalantie varrella?
Kiitos jos joku vastaa. Voi olla että joudutaan vuokraamaan väliaikainen kämppä noilta main ilman että ehditään käydä katsomassa itse. Siksi kysyn. En tunne seutua. - meitsikkä:)
vieläkin epätietoinen kirjoitti:
Virkkalantie on mainittu. Se on kauhean pitkä.
Onko keskusta Kauppakuja-Keskuskuja kohdalla Virkkalantie varrella?
Kiitos jos joku vastaa. Voi olla että joudutaan vuokraamaan väliaikainen kämppä noilta main ilman että ehditään käydä katsomassa itse. Siksi kysyn. En tunne seutua.Heipä hei!
Tuon Eniron tmv. karttapalvelun kautta täältä netistä, voi katsella katujen sijaintia suhteessa Virkkalantiehen.
Toivottavasti löytynee, mitä etsit. :)
- käpykylän keskustan huomaa ...
No keskusta ja keskusta virkkalassa...vähän samanlainen pieni pläntti se on kun muuallakin maaseudulla keskustat....kyllä siellä muutama kauppa ja kapakka on
- Virkkalalainen
on pienehkö, mutta palveluita löytyy. Itse katson virkkalan keskustan alkavan asemakujan jälkeen(menevän siis virkkalantietä pitkin)Virkkalasta kulkevat bussit pysähtyvät Virkkalantien ja kauppakujan risteyksen tienoilla. Palvelut asematien jälkeen virkkalntietä eteenpäin mennessä: Virkkalan urheilu ja pyöräliike, Miman Paja & Kädenjälki( Askartelu,lahjatavara,sisustus,kurssit) Virkkalan varaosa(autoosat) Valintatalo, vastapäätä Nordea ja Cafe Art(Kahvila ja myymälä)kauppakujalla on paikallinen (Baari/ravintola) ja räkälä nimeltä siperia, Virkkalantien varrella edempänä löytyy kioski, kampaamo, kukkakuppa, R-kioski, posti, Petteri (baari/ravintola) hammaslääkäri, autokoulu, pizzeria, sale, K-kauppa, Apteekki, eläinkauppa Okalintu, Kirjasto, terveyskeskus, ja kouluja. tässä siis liikkeet jokseenkin järjestyksessä Virkkalantien varrelta alkaen asemakujalta. Busseja kulkee tiuhaan tahtiin Lohjalle päin. Virkkalassa on yleensäkin halvemmat vuokrat, kuin Lohjan keskustassa.
- Virkkalalainen
Tässä kartan kuva alueesta:
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=115&conference=4500000000001960&posting=22000000037207617
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1233500- 122316
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos371945Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin4141899Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211701Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681527Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?301463- 1241418
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101291- 141236