Eli mihin korjaamoon/kenelle kannattaa viedä vanha auto katsastustusta/huoltoa varten laitettavaksi?
Autokorjaamo?
7
2235
Vastaukset
ja vähän ympäri "kylää":
Autoasennus T.Savolainen Ky,Oravinmäki/Tupala, Puh. 015-224 151 / 050-337 0518
Autohuolto ja Peltityö T.Parkkinen, Otava/Tokero,
Puh. 015-170 167
Automaalaus ja hitsaus,Pellosniemi(Lappenranta/Kouvola risteys,Nestettä vastapäätä), Puh. 015-667 170 / 050-360 7694- r342fdsgdsgd
Enpä veisi autoani Savolaiselle. Huonoja kokemuksia. Mikkelissä Fixus ainakin hintatasollaan houkuttelee.
- Tiedän
HEI;Tiedän ainakin yhden huoltoaseman,jossa hyvä palvelu.
Kyseleppä autosi korjaus asioihin liittyvää,korjausta esim.
Mikkelin Tiikeri Shop oy:ltä Nyk.nimi taitaa olla ST1.
Mannerheimintie/Mikkeli. - ..
Volkkarit huoltaa parhaiten ja korkeimmalla tietämyksellä savilahden auto, siitä ei pääse mihinkään. Olen itse käyttänyt auton siellä monta vuotta, ja joka kerta hommat on hoidettu esimerkillisesti.
- ????????????????????
Savilahden autossa on taas niin kova hintataso,että kannattaako vanhaa folkkaria siellä käyttää..
- ..
???????????????????? kirjoitti:
Savilahden autossa on taas niin kova hintataso,että kannattaako vanhaa folkkaria siellä käyttää..
Eipä se kauhean kalliiksi tule kun sopii etukäteen mitä tehdään, niinkuin tuollaisen vanhan auton kanssa kannattaa tehdä.
- njiokm
EI AINAKAAN KARLAAN!! Ammattitaidotonta porukkaa! Sekä huono asiakaspalvelu. Ei soiteta vaikka luvataan..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii Ähtärin salaiset asiat!
Ylen uutisen mukaan tuntematon määrä Ähtärin poliitikkoja pääsee mukaan esitutkintaan ja mahdollisesti syyteharkintaan.971727- 1541691
- 1141462
Mitä haluaisit sanoa
Kaivatullesi NYT Part ll. Kenenkään peukku ei kestä tuota edellistä ketjua.911397Saksan demareille rökäletappio - oikeistolle taas rökälevoitto
AfD oli vaalivoittaja ja vaikka varmaan jää oppositioon, niin pakko on ottaa huomioon. Ruotsissakaan SD ei istu hallitu1831116Nainen ihanainen, kaunistut vuosi vuodelta
Eli ei vuosien kertymisestä ainakaan sinun kohdallasi kannata murehtia. Minua huolettaa se, miten paljon menetän joka vu33996En luovuta
Sinä olet nainen elämäni ainoa oikea. Sen mitä ymmärrän kaiken koetuksen keskellä, kertoo vain tarinaa kuinka koko maail59898Yritin alkaa nukkumaan
Mutta ei tule uni. Jäin miettimään olikohan ne rakkaudelliset vastaukset juuri sinulta ja mulle osoitettuja... Olisi une46856Sinä ihana, olet niin joka päivä mielessä
rakkaana pidän ja hellittelen nimelläsi kuin mikäkin hömelö, yksikseni juttelen sinulle, ja välillä naurahdan kun vain k39829Tutkija: Nato ei välttämättä suojaa Suomea
Naton pelote on rapautumassa eikä sen sotilaallinen voima välttämättä ole Suomen tukena – professori vaatii poliitikkoja154824