Karkkikauppa Tavastilassa

Pettynyt, joka meinasi olla...

Älkää ihmiset vaivautuko Tavastilan yläkerran karkkikauppaan, missä on krääsää poikineen. Todella töykeää palvelua ja asiakasta ei edes tervehditä. Kaikki on riistohintaista ja myyjärouva vaan katselee pitkin nenän varttaan jos edes "huomaa" asiakkaan. Jos tyylikkäitä lahjoja haluaa hankkia, en astuisi tähän rihkamaliikkeeseen!

16

2134

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • että antaa

      rauhassa katsella. Mua ainakin ärsyttää sellaset myyjät, jotka heti "tyrkyllä".

    • Asiakas 1

      Joskus 90 luvulla.
      Muistan aikoinaan siellä olleen ovensuussa samanlaisen kaupan.
      Pikkutyttöni halusi käydä itse yksin ostoksilla, odottelin häntä aulassa.
      Myyjä ei antanut rahasta oikein takaisin.
      En muista tarkalleen summaa, mutta ei ollut
      isot ostokset tytöllä(ehkä noin alle 10€)
      jotka hän maksoi 20€ setelillä,
      takaisin sai muistaakseni vain 1.50.
      Kun menin korjaamaan asian, huomasin ilmeestä
      että, myyjä ajatteli ettei alle 6 vuotias osaa laskea.
      Vahinko se ei ollut.Ahneus iski.
      Eipä osanutkaan lapsi laskea, mutta onneksi oli aikuinen mukana.
      Törkeää temppu lapselle kauppiaalta.

      • Ostosrauhaa

        Tosiaankin kaksipiippuinen juttu, tämä palveluasia.
        Joskus ahdistaa sellaiset myyjät jotka tulevat siihen hössöttämään
        ja hoputtamaan tavallaan osto ja valintatilannetta.
        Joskus taas ei ketään löydä mistään, kun haluaisi jotakin kysyä tuotteesta.
        Itse menen ja haen myyjän paikalle jos on kysyttävää,
        muuten toivon saavani katsella rauhassa.
        Tietysti myyjän on aina asiallista kysyä, kuten usein kysyvätkin:tarvitsetko apua?
        Kaikki ei kysy, vaan tulevat siihen hässäköimään.
        Tyyliin, mitäs laitetaan ja päätähän nopeasti sitten, kun on muitakin palveltavia tuolla jo.


      • SEPE SUSI

        Et voi verrata entistä ja nykyistä kauppiasta toisiinsa mainitsemallasi esimerkillä, menee jo kunnianloukkauksen puolelle. Nykyinen kauppias palvelee asiantuntemuksella ja hymysuin.


      • 1990-luvulla ??

        olisin kyllä sitä mieltä että siihen aikaan 50mk kuusivuotiaalla olisi ollut iso raha


      • ollut euroja!

        aika sekava viesti. hänen on täytynyt maksaa kymmenellä markalla ja eikös 1mk 50penniä ole aika hyvin takaisin annettuna? moniko kympillä silloin karkkeja osti? taidat provoilla.


      • Tuisku

        Eurot tulivat suomessa käyttöön vasta Tammikuussa v2002! Joten ostokset silloin tehtiin markoilla!
        Olen asunut koko nuoruuteni Hämeenlinnassa,enkä todellakaan muista Tavastilassa olleen karkkikauppaa ennekuin Pastillin entinen omistaja sen perusti ja piti reilut puolivuotta ennenkuin nykyinen omistaja sen osti ja teki siitä monipuolisen ja laadukkaan ostospaikan! Jos kirjoitellaan tänne kommentteja ja mielipiteitä olisi kiva lukea edes todenmukaisia tietoja!


    • 1234567

      No se myyjä-ämmä on oikeasti ihan törppö. Itse kerran maksaessani ostoksiani, rouva puhui puhelimeen!! Sanoi sentään kännykkäänsä, että odota hetki, että pystyi vähän palvellakin siinä. Yhtäkään kertaa ei ole tervehtinyt, kun olen kyseiseen kauppaan mennyt. Ihan kivoja juttuja siellä kyllä myydään.

      • saakin tehdä???

        Ketäs seuraavaks haukuttais??????!!!!!


      • Irma Jurva

        Pakko olla välillä puhelimessa ei ole vara palkata sihteeriä muita asioita hoitamaan.Ja sata varmaan tervehdin kaikkia ja palvelen niin hyvin kuin osaan.En tiedä miksi sinun pitää haukkua minut ja kauppani mutta toivon sinulle kaikkea hyvää.Kiva että tuotteet on edes kivoja.


      • Ystävällisesti

        Mitä, mitä, mitä eikö ollut rahaa ostaa vai mistä moinen ......kauppahan on ihana ja palvelu loistavaa


    • Irma Jurva

      Hei en tiedä miksi kirjoitat valheellisesti kaupasta ja muka saamastasi kohtelusta.Olen itse siellä melkein koko ajan ja ketään en ole kohdellut kertomallasi tavalla.Tervehdin ja palvelen kaikkia asiakkaitani hyvin ja ystävällisesti.Tulee mieleen että omistat vastaavanlaisen kaupan tai olet jonkun kilpailevan kauppiaan sukulainen.Tuotteet ovat samoja joita myyvät esim.kulta ja koru liikkeet.Halvemmalla et saa koko suomesta vastaavia tuotteita.Nimeni on Irma Jurva ja kauppani on Makeis-ja Lahjatavara Kauppa Pastilli.

      • Ostetaan namia, kellä on rahaa

        Rahattomat taitaa huudella korpiin ???Juu tällä foorumilla olevista Haukuista ei paljon kande välittää. Kun selaa, väkisinkin tulee mieleen usein katkeroituneet, turhautuneet ihmiset tai niiden alut.
        Tietenkin leimaaminen tuntuu pahalta ja ihmettelen, että tallaiset tunnistettavat henkilöllisyydet pääsevät läpi, ja saavat täälä olla.
        Tänään kuulin uutisista miten joku Rva Ruusunen oli saanut korvauksia kunnianloukkauksesta nettiin kirjoittelusta - miten olis???


    • ajies

      Parempaa palvelua ja tuotteita saa Hämeenlinnasta etsimällä etsiä, Pastillista löydät kaikkea ihanaa juhlaan ja arkeen.Voimia yrittäjälle eteenpäin, kaupalla tavataan.

    • mitämissämiksi

      Ei pidä paikkaansa olen asiakkaana kyseisessä kaupassa ja aina on palveltu hyvin ystävällisesti.

    • räkättirastas

      Tulin iltavuorosta töistä ja ajattelin käydä netissä ennen nukkumaan menoa.Oli pakko vastata koska olen aina saanut hyvää palvelua ja kaupassa on laaja valikoima joka lähtöön ostamista.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      377
      1441
    2. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      104
      1253
    3. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      114
      1187
    4. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      158
      1072
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      40
      940
    6. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      886
    7. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      796
    8. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      790
    9. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      85
      767
    10. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      166
      662
    Aihe