Minkähän hintanen on

poikakissalta pallit

pois..ja keneltä eläinlääkäriltä edullisin ?

13

1022

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • cat 1000

      eipä ole eläinlääkäreillä hinnoissa eroja. tollainen toimenpide noin 80e kaksviikkoo sitten tehtiin meidän kollille. salmelan sirkka on tosi pätevä suosittelen.

      • ...

        Voihan sitä soittaa ja kysyä mutta kaupungin eläinlääkärillä maksaa pallien poisto 45 €.


      • kaupungin eläinlääkäri?
        ... kirjoitti:

        Voihan sitä soittaa ja kysyä mutta kaupungin eläinlääkärillä maksaa pallien poisto 45 €.

        tossahan tuo kysymys tulikin


      • sivuilta
        kaupungin eläinlääkäri? kirjoitti:

        tossahan tuo kysymys tulikin

        löytyi tällainen osoite:


        Haminan kaupungin eläinlääkäri
        Vesa Pakkanen
        Vastaanotto: Isoympyräkatu 3 A 1, 49400 Hamina
        Puhelin (05) 749 5036
        Matkapuhelin 0400 254 154
        Faksi (05) 345 5881


      • oikeastiko?
        ... kirjoitti:

        Voihan sitä soittaa ja kysyä mutta kaupungin eläinlääkärillä maksaa pallien poisto 45 €.

        Mitäs tyttökissan leikkuuttaminen maksais?
        Onko tarjousta, että esim kahden kissan leikkauksesta sais alea?


      • ...
        oikeastiko? kirjoitti:

        Mitäs tyttökissan leikkuuttaminen maksais?
        Onko tarjousta, että esim kahden kissan leikkauksesta sais alea?

        Oisko tyttökissan leikkauttaminen ollut reilu 70 €. Varma en tästä ole. Halvempi tietääkseni kun muualla Haminassa. Kaveri ainaki sai poikakissasta 2 € alennusta kun ei voitu kun leikata yks kives kun toinen oli piilokives. Jotenkaan en usko että on kumminkaan tarjousta kahden kissan leikkausesta. Aina voi kumminki kysyä.


      • on monia...

        Salmelan Sirkan pätevyys....hmmmm... Kaupungin ell pystyy hoitamaan _perushommat_ ihan ok. Minun lemmikkini operoidaan muualla kuin Haminassa. Mutta kissan leikkaus ei kaiketi ole mikään suuri/monimutkainen operaatio, joten varmasti molemmat näistä hoitaa homman ok... Mutta mene ja kokeile. Mielipitetä ja kokemuksia on paljon, jokaisella omansa. Omiani en viitsi tänne kertoa, sillä se menisi hyvänmaun rajojen ulkopuolelle.

        Minulle lemmikin terveys on ensisijainen asia josta EI tingitä, on sitten kyse ruuasta tai eläinlääkärikuluista. Maksan mielummin enemmän, jos tiedän lemmikkini saavan laadukasta hoitoa/ruokaa ja hyvää palvelua. Toisille on tärkeintä raha, toisille lemmikin terveys ja hyvä hoito. Ja jos varaa ei ole, niin sitten tingitään omista menoista, ei koskaan lemmikin kustannuksella!

        Jos itse harkitsisin lemmikin leikkausta, kysyisin ensimmäisenä: mistä saa parasta palvelua? Hinta on yks paskan hailee.


      • on niin simppeli
        on monia... kirjoitti:

        Salmelan Sirkan pätevyys....hmmmm... Kaupungin ell pystyy hoitamaan _perushommat_ ihan ok. Minun lemmikkini operoidaan muualla kuin Haminassa. Mutta kissan leikkaus ei kaiketi ole mikään suuri/monimutkainen operaatio, joten varmasti molemmat näistä hoitaa homman ok... Mutta mene ja kokeile. Mielipitetä ja kokemuksia on paljon, jokaisella omansa. Omiani en viitsi tänne kertoa, sillä se menisi hyvänmaun rajojen ulkopuolelle.

        Minulle lemmikin terveys on ensisijainen asia josta EI tingitä, on sitten kyse ruuasta tai eläinlääkärikuluista. Maksan mielummin enemmän, jos tiedän lemmikkini saavan laadukasta hoitoa/ruokaa ja hyvää palvelua. Toisille on tärkeintä raha, toisille lemmikin terveys ja hyvä hoito. Ja jos varaa ei ole, niin sitten tingitään omista menoista, ei koskaan lemmikin kustannuksella!

        Jos itse harkitsisin lemmikin leikkausta, kysyisin ensimmäisenä: mistä saa parasta palvelua? Hinta on yks paskan hailee.

        toimenpide, että siinä menee max 10 min. Joten on mielestäni hiukka eri asia, jos kisu on sairas tai jos ollaan poistattamassa palleja.
        Tietenkin jokainen järkevä lemmikinomistaja arvostaa sitä, että kissa saa hyvää hoitoa.
        Mutta tällaisissa simppeleissä toimenpiteissä on järkeväkin vertailla hintoja.


    • kissallinenkin

      Koko keskustelussa jotenkin ilmenee taas se iänikuinen " kissa on maailman helpoin eläin johon ei millään laitettaisi rahaa "- asenne.

      Tarkoitan sitä, että se leikkaus, kuten muutkin toimenpiteet, maksavat sen mitä maksavat. Ei tässä pitäisi olla kyse mistään sen luokan palvelusta jota pitäisi hintojen puolesta kilpailuttaa minkä kerkiää ja tinkimällä tinkiä. Sitä jos jättää yhden juopottelun väliin, niin sillä jo edistää kissanleikkuureissua vaikka kuinka.

      Melkein lyön vetoa että kissanruuatkin haetaan halvimmalla jostain Lidlistä vaikka kissan pitäisi, kuten muidenkin lemmikki/kotieläinten olla ihmisille sellaisia joiden hyvinvoinnin eteen otetaan vähän asioista selvää ja kaivetaan niille mm parasta mahdollista ruokaa. Mulla kissan nenän eteen laitetaan tasan monipuolista liha/kala-ateriaa ihmisten osastolta ja välipalaksi laatunappuloita ( Whiskasit ja Pirkat eivät ole sitä, eivät oikeastaan mitkään tavallisesta ruokakaupasta saatavat kissan ruuaksi muka tehdyt mössöt ). Aina pitää olla kissaa varten jemmassa rahaa jos tulee jotain yllättävää ja sitäpaitsi monia vaivoja pystyy itsekin ennaltaehkäisemään. Kissan ruoka on yksi tärkeä osa-alue. Etenkin sisäkissalle jos se ei saalista.

      Ei sen puoleen, leikkautin omani Kesäläisellä, edullinen, mutta siellä myös on vaan tottunut tuontyylisissä asioissa asioimaan.

      • sinulle!

        Ei kilpailutus ole paha asia!
        Jos on monta kissaa taloudessa, niin kyllä sitä ehdottomasti kannattaa kysellä hintoja.

        Ja tuo, mitä saniot ruuista. Ne tulee ihan samasta tuutista kaikki. Vaan eri pussiin pakataan.

        Ei se ole hölmö, joka pyytää niistä kallista hintaa, vaan se, joka maksaa! :)


      • kysy vaikka asiantuntijoilta!
        sinulle! kirjoitti:

        Ei kilpailutus ole paha asia!
        Jos on monta kissaa taloudessa, niin kyllä sitä ehdottomasti kannattaa kysellä hintoja.

        Ja tuo, mitä saniot ruuista. Ne tulee ihan samasta tuutista kaikki. Vaan eri pussiin pakataan.

        Ei se ole hölmö, joka pyytää niistä kallista hintaa, vaan se, joka maksaa! :)

        Ei tosiaan tule samasta tuutista. Lemmikkieläinten ruuissa on valtavia laatueroja. Sen näkee suoraan lemmikin turkissa/ulosteessa jo tavallinen tallaajakin. Ja pakkausselosteesta.


      • jep jep
        kysy vaikka asiantuntijoilta! kirjoitti:

        Ei tosiaan tule samasta tuutista. Lemmikkieläinten ruuissa on valtavia laatueroja. Sen näkee suoraan lemmikin turkissa/ulosteessa jo tavallinen tallaajakin. Ja pakkausselosteesta.

        no, maksa sinä ihan vapaasti.
        Minun kissat on aina syötetty markettien ruuilla, eikä koskaan ole ollut mitään ongelmia turkin tai kakan kanssa :)


      • kissallinenkin
        sinulle! kirjoitti:

        Ei kilpailutus ole paha asia!
        Jos on monta kissaa taloudessa, niin kyllä sitä ehdottomasti kannattaa kysellä hintoja.

        Ja tuo, mitä saniot ruuista. Ne tulee ihan samasta tuutista kaikki. Vaan eri pussiin pakataan.

        Ei se ole hölmö, joka pyytää niistä kallista hintaa, vaan se, joka maksaa! :)

        "Ja tuo, mitä saniot ruuista. Ne tulee ihan samasta tuutista kaikki. Vaan eri pussiin pakataan.

        Ei se ole hölmö, joka pyytää niistä kallista hintaa, vaan se, joka maksaa! :) "

        Sinulla on ruoka-asiassa näemmä heiko tietämys..

        Sitä viljalla kyllästettyä Whiskasskin sontaa ei minun kissojen naamoihin upoteta, ne kun ovat lihansyöjiä. Nappuloissa ei siis tule olla viljaa, herneitä.. saati pelkästään " eläinperäistä tuotetta" - teurasjätettä?

        Ei ole ensinnäkään kallista ostaa kunnon lihaa kissoille. Kunnon kala, kana, nauta, sydän..- ruoka, kyllä siinä on järkyttävä ero markettikissanmyrkkyihin. Apteekista vain luujauhoa ja lisävitamiinia tarpeen mukaan lihan sekaan niin sisäkissa voi paljon paremmin. Ulkoilija joka saalistaa, kärsii kyllä vähän jotain roskanappuloitakin, mutta en itse syöttäisi sitäkään vähää.

        Joo.. olen mä nähnyt " ihan hyväkuntoisiakin " sisäkissoja pelkällä pirkka-nappularuualla.. Lihavia, laiskoja ja paskantavat hirveät määrät sitä hukkaosaa nappuloista. Ei mitään aavistusta juovatko ne tarpeeksi ja jossain vaiheessa saattaa esim virtsatietulehdus aivan yllättää omistajat.. viimeistään silloin tulee lääkärin määräys ruuan laadusta..

        Joten se ruuasta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      118
      1690
    2. Olisi hauska tietää

      Koska huomasit pitäväsi minusta? Itse taisin ihastua sinuun heti silloin kun tavattiin ensimmäistä kertaa. Miehelle, jon
      Ikävä
      61
      1086
    3. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      143
      1031
    4. Apua. Onks mä jotenki erikoinen ?

      Oon ihastunu paljon vanhempaan mieheen.
      Ikävä
      97
      885
    5. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      74
      877
    6. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      23
      851
    7. Minun on vaan päästettävä irti

      Toiveesta. Satutan vain itseäni😥😔. Toivon sinulle pelkkää hyvää, eläthän elämäsi parasta aikaa, mutta en halua enää k
      Ikävä
      36
      822
    8. Kertoisit jo

      Rakastatko minua vai olenko käsittänyt väärin onko tämä vaan ystävyyttä tai kaveruutta? En haluaisi enää nolata itseäni
      Ikävä
      42
      749
    9. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      60
      735
    10. En koskaan saanut asiattomia kuvia!

      Silloin kun olin vielä nuori, kukaan mies ei koskaan lähettänyt minulle asiattomia kuvia itsestään. Jos tiedätte mitä ta
      Sinkut
      156
      711
    Aihe