Rehabia OY

Perniö

Hakee kahta lähihoitajaa.Millainen paikka
ja työyhteisö kannattaisiko hakea?

9

1567

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tuleva SH

Mietin kans samaa paikkaa..

• vastata.

En tiedä mainitsemaasi työpaikkaa. Siihen kysymykseesi on kuitenkin hankala yleensäottaen vastata. Paljon riippuu sinustakin, millaisessa työpaikassa itse viihdyt. Samoin siitä millainen on "työpisteesi" ja työkaverit ym. Itse yleensä teen aluksi lyhyitä sijaisuuksia tai keikkoja outoihin työpaikkoihin. Sitten katson viihdynko ja mille tuntuu. Jos paikka on mulle sopiva, niin sitten olen valmis pidempäänkin työsuhteeseen.

• Hahhaa

On nykyään protesti listalla maksamattomien laskujen vuoksi. Taitaa kaatua koko pulju.

• näinpä näin

tosiaan on jäänyt maksamatta ja kannattaa joka tilin tullessa laskea tunnilleen kuinka paljon on tehnyt töitä että tosiaan saa palkkansa. paikkana on ihan kiva ja työkaverit mukavia :)

• Työntekijä......
        näinpä näin kirjoitti:

tosiaan on jäänyt maksamatta ja kannattaa joka tilin tullessa laskea tunnilleen kuinka paljon on tehnyt töitä että tosiaan saa palkkansa. paikkana on ihan kiva ja työkaverit mukavia :)

Kuulemma Kiilan yksikkö lopetetaan ja toiminta muuttuu Perniöön. Rahaa tarvitaan eikä vuokrasopimuksista päästä helposti irti.
        Hyvä Kyösti. Heh hee......

• tyytyväinen työhönsä
        Työntekijä...... kirjoitti:

Kuulemma Kiilan yksikkö lopetetaan ja toiminta muuttuu Perniöön. Rahaa tarvitaan eikä vuokrasopimuksista päästä helposti irti.
        Hyvä Kyösti. Heh hee......

Kyllä on alhaista juttua.Työpaikka on aivan ihana ja suurin osa työntekijöistä ovat erittäin tyytyväisiä.On vain niitä muutamia jotka eivät ole tyytyväisiä mihinkään.heitä neuvoisinki hakeutumaan muualle töihin ja antamaan muiden tehdä työnsä rauhassa.

• Henkilöstörahasto
        tyytyväinen työhönsä kirjoitti:

Kyllä on alhaista juttua.Työpaikka on aivan ihana ja suurin osa työntekijöistä ovat erittäin tyytyväisiä.On vain niitä muutamia jotka eivät ole tyytyväisiä mihinkään.heitä neuvoisinki hakeutumaan muualle töihin ja antamaan muiden tehdä työnsä rauhassa.

Älä Kyösti kehu ns hoitokotiasi.. Joko Medivire on tarjonnut euron puljustasi?

• ihan kamala

Siinä talossa ei toimi mikään. Ei kerta kaikkiaan mikään!

• Hakattu

Hei. Mun työsopimusta ei jatkettu koska pomo kerto että muut oli sanonu perseen nuolikaksi. Ei todellakaan kannata mennä töihin tonne jos vähääkään tykkää hoitaa ihmisiä!!!! Tuolla sitä Ei saa tehdä!!!! Tauot ja lusmuaminen on hyvää. Ei enään ikinä!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Apua, Gogi ja Kia tippuivat TTK:sta! Oliko Gogin ja Kian tiputus mielestäsi oikein?

Gogi ja Kia tippuivat monen yllätykseksi sunnuntaina TTK:sta. Oliko tämä mielestäsi oikein näin vai kenen olisi pitänyt
      Tanssii tähtien kanssa
      79
      1975
    2. Taas poistuu ABC, nyt Salossa

Ei ole enää ihmisillä varaa ostaa nakkisämpylää myymälän puolelta. Viimeiset roposet menevät polttoaineeseen. Takana on
      Maailman menoa
      118
      1859
    3. Irak aikoo laskea tyttöjen avioitumisikää yhdeksään vuoteen

Myös avioero naisen aloitteesta kielletään https://yle.fi/a/74-20123694
      Maailman menoa
      304
      1546
    4. Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan vä

Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus – Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan väkivallan Joka neljä
      Maailman menoa
      253
      1454
    5. Millainen luonne sinä olet?

Itse olen innovatiivinen ja kuunteleva, sekä avoin uusille asioille. Mieheltä
      Ikävä
      188
      1290
    6. Oletko koskaan miettinyt miltä lähempi fyysinen

kontakti tuntuisi hänen kanssaan? Sitä menee sekaisin pelkästä olemuksesta, niin kosketus voisi olla aika räjäyttävää.
      Ikävä
      45
      1167
    7. Mukavaa maanantai päivää

Hyvää huomenta. 🐺❄️⚜️☕🧡
      Ikävä
      213
      1099
    8. Vasemmistoliiton Minja Koskela lyttäsi Halla-ahon...

...arvion Usan presidentin vaalien voiton syistä, ja löi pöytään täsmälleen oikean arvion. Koskelan arviota tukevat myös
      Maailman menoa
      302
      1008
    9. Mitä kivaa sanoisit kaivatullesi?

Vai osaatko sanoa toisista mitään hyvää?
      Ikävä
      91
      991
    10. Aina vaan kalliimmaksi tulee NATO Suomelle

"Kaikkonen ja Kopra: Nato vaatii pian lisää panostusta jäsenmailtaan" https://www.is.fi/politiikka/art-2000010824365.htm
      Maailman menoa
      225
      978
    Aihe