Lappeenrannan partureista

anonym

Kertokaa mikä parturi on lappeenrannassa paras hinta & laatu suhteeltaan? ja mihin parturiin ei kannata mennä, tai mistä on huonoja kokemuksia?

haluan raitoja puolipitkiin hiuksiin ja vähän lyhennystä ja mietin mihin sitä meni..

30

9731

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • myöskin

      laittaa mekon päälle ja tulla kaapista ulos?

    • niinottaentiiä

      isot pojat on kertonu et kaikki parturit on huoria mut kaikki huorat ei välttämättä oo partureita.tiiä sitte pitäneekö paikkaansa.en usko.ja pois

      • lypayllä

        ainakin yhdellä on.


      • pa-ka

        En minä ainakaan huora ole, vaikka parturi-kampaaja olenkin.. eikä kukaan muukaan tietämäni kolleega.. joten ei viitsitä mollata hyvää ammattikuntaa!!


      • huohhuoh
        pa-ka kirjoitti:

        En minä ainakaan huora ole, vaikka parturi-kampaaja olenkin.. eikä kukaan muukaan tietämäni kolleega.. joten ei viitsitä mollata hyvää ammattikuntaa!!

        Minäkään en o kähertäjä vaik oonki huora. Voisitte vähän aatella, ennen ku pahotatte toisten mielen!


      • kalju..
        huohhuoh kirjoitti:

        Minäkään en o kähertäjä vaik oonki huora. Voisitte vähän aatella, ennen ku pahotatte toisten mielen!

        parturit toimii nam...


      • hmmmhhhh
        huohhuoh kirjoitti:

        Minäkään en o kähertäjä vaik oonki huora. Voisitte vähän aatella, ennen ku pahotatte toisten mielen!

        huora? kun kerroit


      • Asiakas myöskin, mut
        pa-ka kirjoitti:

        En minä ainakaan huora ole, vaikka parturi-kampaaja olenkin.. eikä kukaan muukaan tietämäni kolleega.. joten ei viitsitä mollata hyvää ammattikuntaa!!

        Olet oikeassa. Suurin osa asiakkaista niitä on, ja sitten kuitenkin haukkuvat parturi-kampaajia huoriksi.
        Fiksuja ihmisiä kaikki.
        Ajatelkaa mitä kirjoitatte. - Niin, jos osaatte ajatella.


    • charmiina

      Parturi-kampaamo Lento Uus-Lavolassa. Itsellä pitkät hiukset ja kaksi väri värjäys ja leikkaus yhteensä 54e. Tosi hyvä palvelu!

    • keskusteluun

      Itsehän kysyit partureista ? Minä kyllä miellän parturin miesten hiusten leikkuuseen !
      Nämä on tyhmiä kysymyksiä: hinta/laatu, mihin ei mennä/ huonoja kokemuksia/ jne....
      Etkö ole ikinä käynyt Parturi-Kampaamossa ?
      Kotona leikannut ja värjännyt ? Tuo vaatii jo pitempiaikaista hoitoa, niin pääsi ulko-, kuin sisäpuoleltakin.
      En ole parturi, vaan asiakas, 30 vuotta kävin samalla ja liikkeen lopetettua jouduin pakosta siirtymään asuinalueeni lähimpään ja miten ihania tyttöjä ja ammattititoisia siellä onkaan.
      Ja tämä on länsialueella. Itse olen 63 v. MIES.

      • anonym

        Niin parturi-kampaamolle tai kampaamolle olen menossa (molemmat tarkoittavat samaa asiaa) ja minusta ei ole mitenkään tyhmää kysyä näitä asioita koska olen käynyt monet parturi kampaamot läpi joissa lopputulos ei ole minua aina tyydyttänyt.

        Olen esim. monesti ottanut raitoja eikä ne loppujen lopuksi ole näkyneet yhtään,tai ovat näkyneet mutta on näyttänyt siltä että koko pää olis värjätty, olen ottanut permanentin joka oli seuraavana päivänä hävinnyt kokonaan, olen myös itse värjännyt hiuksiani koko värillä sekä raitojen kanssa. Kampaamo liikkeissä myös hinnat vaihtelet erittäin paljon, useista kymmenistä euroista.

        Joten älä lähde kuule tuomisemaan ihmisiä kun et tiedä mitään kyseisestä henkilöstä.


      • pADAMMI
        anonym kirjoitti:

        Niin parturi-kampaamolle tai kampaamolle olen menossa (molemmat tarkoittavat samaa asiaa) ja minusta ei ole mitenkään tyhmää kysyä näitä asioita koska olen käynyt monet parturi kampaamot läpi joissa lopputulos ei ole minua aina tyydyttänyt.

        Olen esim. monesti ottanut raitoja eikä ne loppujen lopuksi ole näkyneet yhtään,tai ovat näkyneet mutta on näyttänyt siltä että koko pää olis värjätty, olen ottanut permanentin joka oli seuraavana päivänä hävinnyt kokonaan, olen myös itse värjännyt hiuksiani koko värillä sekä raitojen kanssa. Kampaamo liikkeissä myös hinnat vaihtelet erittäin paljon, useista kymmenistä euroista.

        Joten älä lähde kuule tuomisemaan ihmisiä kun et tiedä mitään kyseisestä henkilöstä.

        Parturikampaamo tarkoittaa liikettä jossa on sekä kampaamo että parturi, kampaamo taas pelkkää kampaamoa. Eivät ole sama asia ja sinä sattumoisin puhuit vain parturista?!
        Juu tuli mieleen myös toi permis, se riippuu paljolti ihan siun omista hiuksista miten hyvin se pysyy. Tai jos oot menny pesee sitä heti ni ei mikää ihme ettei pysy. Se ei yleensä oo nii paljo kampaamost kiinne, tietty jos oot ottanu liian lainehtivat, säkkärämpi pysyy paremmin päässä.


      • anonym
        pADAMMI kirjoitti:

        Parturikampaamo tarkoittaa liikettä jossa on sekä kampaamo että parturi, kampaamo taas pelkkää kampaamoa. Eivät ole sama asia ja sinä sattumoisin puhuit vain parturista?!
        Juu tuli mieleen myös toi permis, se riippuu paljolti ihan siun omista hiuksista miten hyvin se pysyy. Tai jos oot menny pesee sitä heti ni ei mikää ihme ettei pysy. Se ei yleensä oo nii paljo kampaamost kiinne, tietty jos oot ottanu liian lainehtivat, säkkärämpi pysyy paremmin päässä.

        En tullut tänne kiistelemään ja inisemään pikku yksityiskohdista vaan kysymään mikä kampaamo olisi hyvä? Permistä en tietenkään mennyt heti pesemään vaan se oli aamuun mennessä suoristunut. Kampaamo teki uuden permiksen hyvitykseksi ja ei sekään kestänyt. Mutta täytyy kysellä muualta mielipiteitä kun täältä ei ikinä saa asiallisia vastauksia mihinkään (erittäin kypsää), paitsi muutamaa lukuunottamatta. Heippa.


      • anonym
        anonym kirjoitti:

        En tullut tänne kiistelemään ja inisemään pikku yksityiskohdista vaan kysymään mikä kampaamo olisi hyvä? Permistä en tietenkään mennyt heti pesemään vaan se oli aamuun mennessä suoristunut. Kampaamo teki uuden permiksen hyvitykseksi ja ei sekään kestänyt. Mutta täytyy kysellä muualta mielipiteitä kun täältä ei ikinä saa asiallisia vastauksia mihinkään (erittäin kypsää), paitsi muutamaa lukuunottamatta. Heippa.

        et kysyny kampaamosta mitään vaan PARTURISTA.


    • hkile

      kannatta mennä siinä se pitää femma vieressä mansikkaa.

    • ....

      Hei!

      Itse tykkään Pääasian kampaamopalveluista Sammonlahdessa, on kehuttu ja palkittukin paikka.
      Hinta/laatu kohillaan, eli korkea laatu ja korkeat hinnat!! =) Mutta mielelläni maksan, koska ovat todella osaavia!

      • edäm'F

        FEPKJFpvämäepofvmv


      • -.-.,
        edäm'F kirjoitti:

        FEPKJFpvämäepofvmv

        Unohdit kai ottaa pillerisi? No, kenties huomenna on parempi aamu siullakin.


      • Terapeuttitar
        edäm'F kirjoitti:

        FEPKJFpvämäepofvmv

        Ai, että sillai. Ok.


      • Leikkaus ja värjäys

        Pääasiassa kävin pääasiassa ennenkuin siirryin logistisista syistä käyttämään HiusAikaa. Kumpaankin uskallan suositella.


      • 19+4
        Leikkaus ja värjäys kirjoitti:

        Pääasiassa kävin pääasiassa ennenkuin siirryin logistisista syistä käyttämään HiusAikaa. Kumpaankin uskallan suositella.

        logistisista syistä..:)


      • ottiii
        19+4 kirjoitti:

        logistisista syistä..:)

        on todella hyvä.
        Kun kysyin maksua.Otti suihin.


    • eyaety

      kävin skinnarilassa opiskelija alennuksella 22 € ja perusleikkuu, lyhkäseks vaan ihan reippaasti, ei mitään erikoista..ettää sillai..oisin osannu itekkin melkein vetää samalaisen letin kun ei siihen kummosta vaivaa tarvii nähdä ja aikaa,mut päätin nyt kuiteskin kokeilla, ku ei tuu useesti käytyä muutenkaan parturissa..NI PAM tauluun 22 €..hmm..en sanonut mitään lähdin vaan nopeesti vittuun sieltä mestasta. Kyseessä siis miesten hiusten leikkuu..niin luulisin et varmaan naisilla sit jotain tupla hintaa vetää..ööhh en tiedä mut omalta osalta en suosittele sinne menee.

      • kärtsätukka

        Pääasia (Sammonlhati) on kallis ja paska! Itse en tykännyt

        Prismasta en tiedä, enkä sitä riskiä edes ota.


    • miksa_82

      Itse käyn parturi-kampaamo Leilassa, ja olen aina pitänyt paikasta, www.parturilappeenranta.fi, paras parturi lappeenrannassa, ainakin minulle..

    • Anonyme

      Ite oon tykänny HS-Salongista (parturikampaamo). Markolla oon käynyt iät ja ajat, tosin sille on vaikea saada aikaa. Valtakadulla on nyt se uus liike ja vanha on lähellä K-Market Kannelia (en muista katua). Ei se mikään maailman edullisin ole, mutta oon tykännyt. Mukavia tyyppejä ja hyvää palvelua sekä ammattitaitoista työtä. Netistä voi varata ajan.

    • niinipuu

      Osaisiko joku antaa summittaiset hinnat pitkien/puolipitkien hiusten leikkuulle seuraavissa paikoissa ja suosituksia jos olette tykänneet:
      Evi
      Charlotta
      Hiusidea
      Hiussalonki SI
      Virpa
      Musta Orkidea

      Paikat bongattu lähinnä nimien ja "joku kehui joskus jossain"-muistelusten perusteella. Ja edelleen, saa mainostaa myös muita ja mielellään noin-hinnan kera! Itselleni on ainakin iso merkitys sillä, maksaako hiustenleikkaus 26 vai 45 euroa (varsinkin kun edullisempi voi olla myös erinomaisen hyvä, ellei parempi kuin kalliimpi paikka!).

    • hensku354

      Charlotassa leikkaus n. 22e

    • ammattilainen

      Parasta on vuosia toiminut hyvin ARJA parturi suosittelen miehille leikkaus toimii hyvin.
      Mukava ja ammttilainen leppoisa paikka.

    • tyytyväinen-29

      Jiffy Parkkarilankadulla on hyvä leikkaamaan ja edullinenkin..Suosittelen!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      241
      2132
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      154
      1378
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      53
      1270
    4. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      74
      1025
    5. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      3
      999
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      211
      933
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      78
      930
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      45
      835
    9. Kärsämäki rosvojen ja tuhopolttajien kylä?

      Poliisi ampui uhkaava miestä Kärsämäellä. Ja vasta joku poltti rivitalon. Mikä riivaa Kärsämäkisiä? Joko tuulimyllyjen
      Kärsämäki
      15
      650
    10. Kohta me ei enää nähdä :(

      En pääse enää uppoutumaan silmiisi enkä kuunnella ihanaa ääntäsi. Elämä on pstä.
      Ikävä
      39
      649
    Aihe