Yritän kitkutella vielä viikon verran ja sitten päätöksien aika. Pakko on, ei tästä jumista muuten pääse millään eroon, enkä tarkoita mitään yhteydenottoa enää. Haluan viimein vapauden ja jonkunlaisen suunnan elämälleni joka olisi nyt se lopullinen suunta. Toivon että se olisi viimein hyvä ja paras ratkaisu.
Itseni vuoksi
82
8638
Vastaukset
- Anonyymi
Laita askelmerkit kohdalleen ja ponnista ja pinnistä itsesi minun luokse.
- Anonyymi
Toivottavasti kaikki kääntyy parhain päin.
- Anonyymi
Minulle tulee tosi huono olo lopullisista asioista puhuttaessa. Toivottavasti se on muutto ulkomaille, uusi naisystävä tai ammatti. Kaikkea muuta kuin itselleen jotain pahaa tekeminen.
- Anonyymi
Lähetään ulkomaille saat mut mukaan mä haluun vaan sut en jätä ikinä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lähetään ulkomaille saat mut mukaan mä haluun vaan sut en jätä ikinä
Mä teen ja kahvin tai temäen myös puolukkaa näätä ja rakastaminen ja voinko saada lähetyksen mukana lähes sama vaikka se. Muuta mun kaaa Sveitsiin sinne yhteisöön anna Salon jää DC Yhdysvallat sinnekkö
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä teen ja kahvin tai temäen myös puolukkaa näätä ja rakastaminen ja voinko saada lähetyksen mukana lähes sama vaikka se. Muuta mun kaaa Sveitsiin sinne yhteisöön anna Salon jää DC Yhdysvallat sinnekkö
Sopiiko
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sul o siel toinen akka sikx en voi tulla.
- Anonyymi
Tietysti jos tahtoo toisen olevan suunniltaan huolesta tai itkevän jotenkin niin silloin tuollainen salaperäisyys sitten tuntuu hyvältä.
- Anonyymi
Ei ole mistään kuolemasta kyse nyt. Ei ole sinulle tämä aloitus eikä kellekään joten älä itke äläkä ole huolissasi. Hän ei ole täällä. Koen vain että on päästävä eteenpäin. (ap)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole mistään kuolemasta kyse nyt. Ei ole sinulle tämä aloitus eikä kellekään joten älä itke äläkä ole huolissasi. Hän ei ole täällä. Koen vain että on päästävä eteenpäin. (ap)
Hyvä. En ottanut viestiä itselleni, mutta tunnustan, että olen nähnyt niin paljon itsemurhakanditaatteja, että olen traumatisoitunut jo pelkästä ajatuksesta, että joudun jonkun sellaisen viestejä lukemaan. Kaikkea hyvää sinun ratkaisuihin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä. En ottanut viestiä itselleni, mutta tunnustan, että olen nähnyt niin paljon itsemurhakanditaatteja, että olen traumatisoitunut jo pelkästä ajatuksesta, että joudun jonkun sellaisen viestejä lukemaan. Kaikkea hyvää sinun ratkaisuihin.
Kiitos paljon ja niin toivon itse myös sitä että elämä selkiytyy paremmaksi ja on jokin visio jota kohti kulkea ja tehdä toiveet toteutuvaksi. Muuten sitä vielä kärsii tulevaisuudessa jos tätä jatkaisi. (ap)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä estää etiäppäin menemiset.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä estää etiäppäin menemiset.
Palstaguben mielestä on kivempi pitää hölmöläisiä jumissa kyselemällä moukkamaisuuksia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pakkohan se o mentövö eteenpäin kun mies ei halua
- Anonyymi
Nyt sit beibi ilmoya itestäs muuten mä uskon et ollaan vaan frendejä niinkuin sanoit
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Palstaguben mielestä on kivempi pitää hölmöläisiä jumissa kyselemällä moukkamaisuuksia
Sulla on mt.ongelma tiedätkö sen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sulla on mt.ongelma tiedätkö sen
Häiritseekö minun visio sinun värityskirjaas jotenkin olennaisesti?
- Anonyymi
Siitä sitten vaan tossua toisen eteen.
- Anonyymi
Ei ole rahaaaaaaa!Haluun pois jo!Kaivattu ei mee töihinkään enään????
- Anonyymi
Tietenkin laitan ja tällä kertaa aika vinhaa vauhtia. Sitten en enää katso taakseni vaan eteenpäin. Elämä on elämistä ja tuntemista varten tehden asioita jotka tuovat oikeasti iloa ja tyytyväisyyttä, ollakseen myös rehellinen itselleen, muuten elämä on aika ahdistavaa ja pimeää. (ap)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole rahaaaaaaa!Haluun pois jo!Kaivattu ei mee töihinkään enään????
Älä pelkää. Kaivattusi voitti lotossa. Rahaa on!!!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tietenkin laitan ja tällä kertaa aika vinhaa vauhtia. Sitten en enää katso taakseni vaan eteenpäin. Elämä on elämistä ja tuntemista varten tehden asioita jotka tuovat oikeasti iloa ja tyytyväisyyttä, ollakseen myös rehellinen itselleen, muuten elämä on aika ahdistavaa ja pimeää. (ap)
Tee siitä totta kaivattusi kanssa...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä pelkää. Kaivattusi voitti lotossa. Rahaa on!!!!
Rahaa on. Ei sitä lottoa tarvi mihinkään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tee siitä totta kaivattusi kanssa...
Mieti millaisen kuvan annat itsestäsi kun roikut tässä äijän tekstissä kuukausi toisensa perään manipuloimassa ja välillä uhriutumassa, että sinä elät vain täällä netissä. Ehkä pieni keskusteluapu olisi tarpeen härr erotomaniac
- Anonyymi
Päätös hyvä.
- Anonyymi
etkai vaan lähde pois?
- Anonyymi
Vuorotellen täällä kannattelemme toisiamme huonojen päivien yli niin hyvässä kuin pahassa.
- Anonyymi
Sinulla on suuruudenhuIIut ajatukset itsestäsi.
- Anonyymi
Kyllä elämässä täytyy kannatella vuorotellen lähimmäisiä vuorotellen huonojen päivien yli niin hyvässä kuin pahassa. Se on aitoa rakkautta.
- Anonyymi
Pitäisi tietenkin alkaa käyttäytyä kuin henkilö, joka välittää itsestään. Tämä ei ole ohi osaltani. Enkä tiedä milloin tulee olemaan. Koska tästä lähtien aina kun sydämesi perääntyy ottaa omani askeleen eteenpäin... Tulet olemaan häiriötekijäni hamaan tulevaisuuteen.
- Anonyymi
Miksi? Itse teet päätökset. Jos toista ei kiinnosta niin sille ei voi mitään. Kiinnostusta ja tunteita ei voi pakottaa.
- Anonyymi
Sitä varten täällä olemme ettei kenenkään tarvitsisi kulkea täällä yksin. Yhdessä voimme olla säihkyviä timantteja, vahvoja esikuvia, herkkiä haaveilijoita, sydämen särön korjaajia, kuuntelijoita, kannustajia. Siksi olisi hyvä muistaa aina toistemme puolella.
- Anonyymi
Säälittävää roikkumista tutussa asiassa ei muuta
Sori
Koska ajattelit vapauttaa tilan uusille asiolle olematta
Hamsteri...
Et voi kerätä kaikkea vasn osasta on luovuttava
Aika mitä me eletään riitä roikumiseen .. . - Anonyymi
Millä tavalla häriötekijä ? Ja miksi ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Millä tavalla häriötekijä ? Ja miksi ?
Tunnut olevan sitä innokkaampi kyselemään mitä sekavampaa tekstiä äijä tuottaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tunnut olevan sitä innokkaampi kyselemään mitä sekavampaa tekstiä äijä tuottaa
Minusta sen pitäisi kertoa ensisijaisesti omasta orientaatiosta aikaan ja paikkaan, mutta joissain voi havaita lisäksi jopa predaattorimaisia piirteitä tässä suhteessa, eli run to the hills
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minusta sen pitäisi kertoa ensisijaisesti omasta orientaatiosta aikaan ja paikkaan, mutta joissain voi havaita lisäksi jopa predaattorimaisia piirteitä tässä suhteessa, eli run to the hills
Hyppää merimieslankulta jätä laiva välittömästi abort the ship this not rehearsal
- Anonyymi
Yes tee SE!
- Anonyymi
Nukun pois, se on ihaninta mitä tiedän.
- Anonyymi
Ei kannata, keskenkaiken luovuttaa. Ootko sä luovuttaja?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kannata, keskenkaiken luovuttaa. Ootko sä luovuttaja?
Tilanne on hyvä nyt, ei mitään syytä luovuttaa.
- Anonyymi
Miksi palstalle ilmoitat ja kenelle ? Miksi viikonpäästä ratkaisu ?
- Anonyymi
Mulle tulee tästä aloituksesta mieleen
Behm in ja Juha Tapion Viimeinen Tanssi ->
https://youtu.be/fnzTao3kxUI?feature=shared
Ja Neljän Ruusun Viimeinen valssi->
https://youtu.be/9DyTp2bIaP4?feature=shared
Omas elämäs on samanmoinen Tango
Delirium olo kun yks ihminen oli 10 vuoden jälkeen
Jätettävä menneeseen ja tehtävä tilaa uudelle
Mun sydän ei enää kestä
Haluan kuitenkin molemmille parasta
Ja tehdä tilaa jollekin uudelle
Loput on aina uusia alkuja ja joskus ne vapauttaa
Ja on ainoa oikea ja selkärankainen teko mitä
Voi enää tehdä asian hyväksi
Ja munkaan elämässä ei oo kyse itsetuhoisuudesta.
Mutta tunnemaailman kuvaaminen mitenkään toisella
tavalla olis vaikeaa.
Teen tilaa myös uusille projekteille joihin
myös aijon seuraavina vuosina keskittyä paljon
Syvemmin kun omat tunteet rauhoitun kaiken jälkeen...
Naiselta - Anonyymi
No varmaan siksi trolligubbe näitä kirjoittelee että kaltaisesi sakeat yksiöt saa kysellä
- Anonyymi
Nykyään ne tunkee kameran perseesen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulle tulee tästä aloituksesta mieleen
Behm in ja Juha Tapion Viimeinen Tanssi ->
https://youtu.be/fnzTao3kxUI?feature=shared
Ja Neljän Ruusun Viimeinen valssi->
https://youtu.be/9DyTp2bIaP4?feature=shared
Omas elämäs on samanmoinen Tango
Delirium olo kun yks ihminen oli 10 vuoden jälkeen
Jätettävä menneeseen ja tehtävä tilaa uudelle
Mun sydän ei enää kestä
Haluan kuitenkin molemmille parasta
Ja tehdä tilaa jollekin uudelle
Loput on aina uusia alkuja ja joskus ne vapauttaa
Ja on ainoa oikea ja selkärankainen teko mitä
Voi enää tehdä asian hyväksi
Ja munkaan elämässä ei oo kyse itsetuhoisuudesta.
Mutta tunnemaailman kuvaaminen mitenkään toisella
tavalla olis vaikeaa.
Teen tilaa myös uusille projekteille joihin
myös aijon seuraavina vuosina keskittyä paljon
Syvemmin kun omat tunteet rauhoitun kaiken jälkeen...
NaiseltaEiköhän originalgubbe nämä sinun höntit jokellukset ole nähty
- Anonyymi
Lapset lapset. Velipoika vapautti itsensä sahaamalla moottorisahalla kaulaan
- Anonyymi
noi on tosi ikäviä juttuja tollaset 😥
itsellä kans samanlaisia ajatuksia ja suunnitelmia tullut mieleen 💘
en enää jaksa 💔 - Anonyymi
No jos kerran torsoa myöten pilalla koko ukko
- Anonyymi
Velipoika kittuttelu kunnes traktorista petti käsijarru. Hän sanoi että ei ollut vielä aika lähteä.Kuitenkin hän lähti oman käden kautta. Taivaassa on silmissä verta jos päättää päiväsä.
- Anonyymi
Varo vain yksi kaverini tuntee Hells Angelin ja velipoika osaa karatee
- Anonyymi
Toivottavasti e t ole lähdössä taas pois 💔😿😿
- Anonyymi
Toivottavasti ei mitään ikävää. Kaikille on aina toivoa. Onhan sinulla keskusteluapua?
Keskustelupalstoilla liikaa hengailu ei tee kenenkään terveydelle hyvää. Paljon huonovointisuutta, vihaa tms tiivistyneenä.
Kaikkea hyvää jatkoon. - Anonyymi
Mikä jumi sinulla ?
- Anonyymi
Ei minulla ole jumia. -sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei minulla ole jumia. -sivusta
Älä sitten valehtele ja vie ääntä ja voimaa ihmisenä
- Anonyymi
Pakko ei ole muuta kuin kuolla.
- Anonyymi
Käy ihmeessä naisena esiintyvä setämies siellä espressohoussissa tmv etsimässä merkkejä onko kahvilantäti kiinnostunut ja laske sekunteja kuinka kauan hän viestii sinulle silmillään, että ostokset ois niinkö kuuskahdeksankymmentä kts
- Anonyymi
Pitäisi vähän miettiä mitä paskaa tulee hampaiden välistä..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitäisi vähän miettiä mitä paskaa tulee hampaiden välistä..
Kiitos mielipiteestä, onko vähän lumihiutale olo loukkaantua kaikesta mieheen liittyvästä retoriikasta ja kuvitella pöhinöissä liittyvänsä aiheeseen, mutta kirjoitella ja puhua naisista tai naisesta mitä sattuu halventavaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos mielipiteestä, onko vähän lumihiutale olo loukkaantua kaikesta mieheen liittyvästä retoriikasta ja kuvitella pöhinöissä liittyvänsä aiheeseen, mutta kirjoitella ja puhua naisista tai naisesta mitä sattuu halventavaa?
Tyypilinen antisosiaalinen pillittäjä alt right
- Anonyymi
Kai te ymmärrätte että jos mies ei olisi niinkun hänn on. NIIN sitten eii tule lapsia
- Anonyymi
Vitut minä mikään viisas ole. Laita toivosi Herraan niin voitat varmasti
- Anonyymi
Mistähän Israel on saanut mandaatin että kaikki naapurit saa tappaa.
- Anonyymi
Persuilta varmaan esim?
- Anonyymi
Voi ei ei mies parka. Mietti miten ei olla juomatta naisen tähden. Päänsä särki.
- Anonyymi
Perinteinen halkopiilo?
- Anonyymi
Ilmoittamatta et saa lähteä <3 rakastan sua
- Anonyymi
Moi annan sulle aikaa anna mahis et pidän turvaln kii en vaa arvannut et o nii paha jos kerron et suudeltii mut en puhu enää meistä kellekkään ja rakastaminen ja rakastaminenu rakkaani mun sielu kumppani
- Anonyymi
Infoa vähän
- Anonyymi
Kerrobmiks kitkuyyrlrt haluatko ut ikinä
Ethän tee mitään itelles, hei <3
Mieluummin harhauttaa itteensä jotenki.. ja miettii viel hetken et miksi? Siitä tulee kauheesti kipua kaikille läheisille..- Anonyymi
Ole huoleti. Ei hätää.
- Anonyymi
Moi kirjotta beibi mulle jotain
- Anonyymi
Sä olet omalaatuisen ihanan outo ihminen mä tykkään susta toista samaa ei ole saat mut ihan hulluksi mä jotenkin ijannoin sua kulta en tiedä haluutko et jätän rauhaan vai miten kerro se mille
- Anonyymi
Rakasysn sua niin paljon kulta haluan vaan sua en muita määlkään mitä kuuluu kulta
- Anonyymi
Mistä jumista?
- Anonyymi
voisit olla mun kulta
- Anonyymi
Sä olet toisen naisen kanssa ethän sä mua halua sit
- Anonyymi
Pilli suussa
- Anonyymi
Moi. Mä en tiedä haluatko mua edes. Voisitko auttaa mua siinä jutussa. Mä en haluaisi tehdä sitä oon sen luvannut etten tee sitä enää onko mitään muuta vaihtoehtoa.
- Anonyymi
Vastaa mulle jotain
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä1033604Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda3141922Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2471737- 971602
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel4161556Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik21480Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että4311452Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa
Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat431200MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar431087Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun3591041