Opiskelemaan

Lukio!?

Mikä on kun ei taidot riitä mikä on kun ei onnistu
onko niin ettei niittää voi sieltä mihin koskaan ei kylvetty.
Toissa vuonna ajattelin lukioon hakea ja sillä laittaa isot rahat poikimaan,
ideahan toiminut ei alunperinkään ja toteutus jäi kesken kun jäin muuta miettimään.
Viime vuonna olin itsevarma että lukiosta nousen lentoon infon kultasiivin
no helmikuussa täytyi kurssikirjat hävittää en jaksanutkaan perehtyä niihin.
Mikä on kun ei taidot riitä mikä on kun ei onnistu
onko niin ettei niittää voi sieltä mihin koskaan ei kylvetty.

Viime viikon vietin enimmäkseen kotona asioita hissukseen mä mietin
No kirjoitukset alkoi meikäläistä sitten ahdistaa ja jumitin mä jälleen oven pieliin.
Jos kehittymään ihmistä ei suunniteltukaan ja edistys on sana helinää
niin silloin liityt luusereihin otat kaiken rennommin et miettimään näitä enään jää

Mikä on kun ei taidot riitä mikä on kun ei onnistu
onko niin ettei niittää voi sieltä mihin koskaan ei kylvetty.

11

745

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kun ei älli

      riitä hakemaan jotai mukavia nappuloita tohtorilta

      • vastaa

        LUUSERI! Taisi osua ja upota! hahahahaa


    • Lukio 2009

      Lieneekö kysymys suvussa kulkevasta viasta, jos suksi ei luista.

    • avoinna

      Siis onks niin että Heinolan lukiossa pääsee helpolla? Mä en tiiä mitä tekisin ja aattelin lähtee lukioon. Mua ei oikeen kiinnostais mikää mut jotai ois tehtävä peruskoulun jälkee, joten mä hain lukioo. Tartteex siellä paljon lukee? Mä en oikeen jaksa lukee yläasteellakaa. Varmaa siellä pärjää samalla lailla...

      • valitettavasti

        näin on. Heinolan lukio on parhaiden lukioiden keskikastin huonomalla puolella. Heinolan lukio pääsi peräti sijalle 271/417. Heinolan lukion opiskelijoiden tasosta tämä kertonee paljon. Hullu saa olla, mutta ei sentään tyhmä! Heinolan oppilaiden ylioppilas todistuksissa pitäisi olla i:n jälkeen vielä yksi arvosana. Tämä kuvastaisi parhaiten Heinolalaisia (Imbesilli=älyllinen kehitysvammaisuus, jossa älykkyysosamäärä on 35-49) hehe hahahaa


      • ite pitää jaksaa
        valitettavasti kirjoitti:

        näin on. Heinolan lukio on parhaiden lukioiden keskikastin huonomalla puolella. Heinolan lukio pääsi peräti sijalle 271/417. Heinolan lukion opiskelijoiden tasosta tämä kertonee paljon. Hullu saa olla, mutta ei sentään tyhmä! Heinolan oppilaiden ylioppilas todistuksissa pitäisi olla i:n jälkeen vielä yksi arvosana. Tämä kuvastaisi parhaiten Heinolalaisia (Imbesilli=älyllinen kehitysvammaisuus, jossa älykkyysosamäärä on 35-49) hehe hahahaa

        lukea, ei vaan itsekuri aina taho riittää, monilla tunneilla on sairaan kivaa, mutta ei välttämättä opi paljo mitään


      • tiia.mariija
        ite pitää jaksaa kirjoitti:

        lukea, ei vaan itsekuri aina taho riittää, monilla tunneilla on sairaan kivaa, mutta ei välttämättä opi paljo mitään

        on mukava paikka, joillakin tunneilla on kivaa JA oppii


      • .........
        tiia.mariija kirjoitti:

        on mukava paikka, joillakin tunneilla on kivaa JA oppii

        mitä vittua sä DORKA selität?


      • -tutor-
        tiia.mariija kirjoitti:

        on mukava paikka, joillakin tunneilla on kivaa JA oppii

        Kuules tiia.mariija!!! Heinolan lukio on keskikastin alapuolella sijalla 270, joten opetus siellä ei töki. Tämä johtuu Heinolaisista pulla-mössö nuorista. Heinola menettää lukionsa silloin, kun uusi-kunta aloittaa toimintansa. Tämä tarkoittaa myös sitä, ettei heinolalaiset pääse Lahden lukioihin sisään. Meillä on paljon tuikempi sisäänpääsy keskiarvo, kuin teillä. Siellähän pääsee 6.1 keskiarvolla sisään, kun se on lahdessa yli seitsämän. Tämä taas johtuu siitä, että heinolalaiset on tavallista ihmistä tyhmempi.


      • Haista-???ska
        -tutor- kirjoitti:

        Kuules tiia.mariija!!! Heinolan lukio on keskikastin alapuolella sijalla 270, joten opetus siellä ei töki. Tämä johtuu Heinolaisista pulla-mössö nuorista. Heinola menettää lukionsa silloin, kun uusi-kunta aloittaa toimintansa. Tämä tarkoittaa myös sitä, ettei heinolalaiset pääse Lahden lukioihin sisään. Meillä on paljon tuikempi sisäänpääsy keskiarvo, kuin teillä. Siellähän pääsee 6.1 keskiarvolla sisään, kun se on lahdessa yli seitsämän. Tämä taas johtuu siitä, että heinolalaiset on tavallista ihmistä tyhmempi.

        ootkos heinolalainen??? jos olet , niin kuulut itse siihen haukkumaasi ryhmään, jos et ole, niin painu sinne oman paikkakunnan keksutelusivuille puhumaan PASKAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


      • väärässä
        Haista-???ska kirjoitti:

        ootkos heinolalainen??? jos olet , niin kuulut itse siihen haukkumaasi ryhmään, jos et ole, niin painu sinne oman paikkakunnan keksutelusivuille puhumaan PASKAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        ei sijalla 270, vaan paljooon alempana, 362. viimese sadan joukossa

        http://www.iltalehti.fi/uutiset/lukiot2010.shtml


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      273
      2760
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      210
      1771
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1482
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      1
      1231
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      79
      1176
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      237
      1086
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      80
      1022
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      953
    9. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      75
      851
    10. Kärsämäki rosvojen ja tuhopolttajien kylä?

      Poliisi ampui uhkaava miestä Kärsämäellä. Ja vasta joku poltti rivitalon. Mikä riivaa Kärsämäkisiä? Joko tuulimyllyjen
      Kärsämäki
      15
      750
    Aihe