Mikä on Kankaanpää paras parturi? Olis tarkoitus laittaa kuontalo uuteen uskoon, eli tarkoitan lähinnä, kenellä olis näkemystä, en niinkään edullisinta paikkaa. Toki aina parempi jos hinnat ei oo pilvissä.
Mikä on paras parturikampaamo?
106
18562
Vastaukset
- Nainen 1964
H&B Heidillä työskentelee lahjakas, luova Tiina!
Suosittelen lämpimästi häntä. Olen ollut vakiasiakkaana hänellä ja tyytyväisyyteni on 100%.
Tiinalla on taito kätösissään ja hän osaa loihtia uskomattomia tuloksia tälläisestä perushiustyypistäkin.
Kerro vaan toiveesi ja pyydä ehdotuksia Tiinalta.
Olen ottanut värjäyksiä ja leikkauksia sekä näyttäviä kampauksia eri tilaisuuksiin!
Työ tehdään hosumatta ja asiakkaana voin todella rentoutua, eikä synny mielikuvaa liukuhihnakiireestä.- yökyökyök!
Mutta katso että varmasti pääset tiinalle, omistajan "luomuksista" ei niinkään hyvää palautetta. Hänelle en mene enää ikinä!! Kuntsarilla Maikki on myös yliveto :)
- on kyllä
yökyökyök! kirjoitti:
Mutta katso että varmasti pääset tiinalle, omistajan "luomuksista" ei niinkään hyvää palautetta. Hänelle en mene enää ikinä!! Kuntsarilla Maikki on myös yliveto :)
ihan ykkönen!!!
- FIX22
Kiitos vinkistä, kävin eilen Hair&Beauty Heidillä ja lopputulos on kyllä loistava!Aattelin ettei tämmösistä kulahtaneista haperoista mitään järkevää saa aikaan mut kyl Tiina osaa asiansa!:)
- nykyinen pitkätukka
H&B:n Tiina teki mulle pidennykset! Oon tosi tyytyväinen.
Olisinpa ymmärtänyt jo aikasemmin ottaa.
Kaikki lyhyiden hiusten kanssa tuskailevat...
Tiinalta saa avun:D - miettivätyttö
nykyinen pitkätukka kirjoitti:
H&B:n Tiina teki mulle pidennykset! Oon tosi tyytyväinen.
Olisinpa ymmärtänyt jo aikasemmin ottaa.
Kaikki lyhyiden hiusten kanssa tuskailevat...
Tiinalta saa avun:Dpaljonko ne pidennykset maksaa, kun olit kuulemma sellaiset ottanut tiinalla. ajattelin ittelle ja hintaa en ole varmaksi saanut. (:
- kauniina kesään :)
yökyökyök! kirjoitti:
Kyllä Tiinalle pääsee, kun vaan aikaa tilatessa sitä pyytää. Ite tilaan aina tekijää nimeltä...muutenhan se olis riskipeliä :)
Tiina osaa ja tekee! - blondie2
Kyllä tällä hetkellä parhaan mielen, tukan ja palvelun saan itse Hius&Kauneus Pisarasta. Joka kerta lähtenyt hyvillä mielin. Asiakaspalvelu on mainiota, paikka on kotoisa ja koko henkilökunta on yhtä mukavaa ja ammattitaitoista. Aikoja parturiin saa nopeasti, enkä itse pidä väliä kenelle heistä menen, Jokainen parturi on siellä ansainnut paikkansa. Eikä tilannetta huononna että saan samalla käytyä solariumissa ;)
- Anonyymi
Tiina pilasi omat hiukseni leikkaamalla ne ihmeellisen muotoiseksi ja sain kasvattaa niitä reilun vuoden että tuli hyvä
- Anonyymi
yökyökyök! kirjoitti:
Onko se se Tiina, joka nykyisin työskentelee Loistossa?
- Anonyymi
blondie2 kirjoitti:
Kyllä tällä hetkellä parhaan mielen, tukan ja palvelun saan itse Hius&Kauneus Pisarasta. Joka kerta lähtenyt hyvillä mielin. Asiakaspalvelu on mainiota, paikka on kotoisa ja koko henkilökunta on yhtä mukavaa ja ammattitaitoista. Aikoja parturiin saa nopeasti, enkä itse pidä väliä kenelle heistä menen, Jokainen parturi on siellä ansainnut paikkansa. Eikä tilannetta huononna että saan samalla käytyä solariumissa ;)
Ei pisarassa ole enää parturipalveluja..
- pitkäletti
Hurmaava Johanna Mikkolantieltä Jämpältä.Kannattaa ajaa sinne.
- Minä-69
Paras on tietysti Purasen Parturit!
- Sinä-69
Puranen on aika surkea ja ylihinnoiteltu paikka. Väritkin aina lopussa ja hiuksista lähtee 10cm enemmän ku toivoit!!!! En mene enää uudestaan.
- Juulia
kskuskadulla siinä K-marketin vieressä, hautuumaata vastapäätä on ihan hyvä parturi. Liikkeen nimeä en nyt muista
- minttux
kyllä paras parturi on Hemmingin Heidillä työskentelevä Jonna....on vaan niin hyvä ei oo ikinä tarvinnu katua ja paljon on kehuttu ja ihasteltu hiuksia....sitä kautta väki vain lisääntyy koko ajan
- StrawberryIceCream
minttux kirjoitti:
kyllä paras parturi on Hemmingin Heidillä työskentelevä Jonna....on vaan niin hyvä ei oo ikinä tarvinnu katua ja paljon on kehuttu ja ihasteltu hiuksia....sitä kautta väki vain lisääntyy koko ajan
Jonna on kyllä todella hyvä kampaaja ja mukava :) Käyn Porista asti hänellä :)
- Anonyymi
Se on Riitta...
- että..
Jokaisella parturilla on hieman oma tyylinsä.. Joten jokaisella myös omat suosikki parturinsa. Varmaan parasta etsiessä kannattaa myös miettiä, millaisen mallin haluat.. Ihan viimeisintä muotia vai sen pehmennyksen mitä olet viimeiset 20 vuotta muutenkin käyttänyt ;)
- upeana
kyllä se jonna vain on paras....on jo muutki huomannu
- =))
upeana kirjoitti:
kyllä se jonna vain on paras....on jo muutki huomannu
ja mahdottoman hyvännäköinen tukka, vilpittömästi; saitte Jonnalle uuden asiakkaan.
hyvännäköinen kädenjälki on, miten muutenkaan, parasta mainosta. loistavaa!!! - aina kiva
=)) kirjoitti:
ja mahdottoman hyvännäköinen tukka, vilpittömästi; saitte Jonnalle uuden asiakkaan.
hyvännäköinen kädenjälki on, miten muutenkaan, parasta mainosta. loistavaa!!!Kyllä Jonna on ihan PARAS
parturi on Salmion Päivi. Tehokas ja nopea, tulos upea, aina.
- ei kannata maksaa
Leikkaa itse niin pääset vähemmällä. En ole käynyt moneen vuoteen kalliissa parturissa vaan olen leikannut itse tukkani.
- Pellieetu
ei kannata maksaa kirjoitti:
Leikkaa itse niin pääset vähemmällä. En ole käynyt moneen vuoteen kalliissa parturissa vaan olen leikannut itse tukkani.
No tietty jos siinä samassa saa muutakin kuin tukanleikkuun niin kyllä rupeaa kiinnostamaan ja kovasti.
- liinu81
Pellieetu kirjoitti:
No tietty jos siinä samassa saa muutakin kuin tukanleikkuun niin kyllä rupeaa kiinnostamaan ja kovasti.
Vähän vanhahko ketjuhan tää on, mutta ajattelin itsekin antaa pisteet Hair & Beauty Heidin kampaamolle, jos joku tästä keskustelusta vielä hyötyisi. Itse olin tänään Paulan käsittelyssä ja en voi muuta kuin ylistäen kehua! Oltiin samantien samalla aaltopituudella ja siitiä, huolellista jälkeä syntyi. :)
- Anonyymi
ei kannata maksaa kirjoitti:
Sen varmaa huomaa et olet ite leikannut
- ex-Kankaanpääläinen
Kyllä paras on kuntoutuskeskuksen Marja. Ilonen ja taitava kuontalon laittaja. Hinta-laatusuhdekin on hyvin kohdallaan.
- zickzack
Jonnalla käyn (hemmingillä) ja koskaan en ole pettynyt. Itsellä lyhyet hiukset ja silti joka kerta ne on aina ihan eri näköset. Asiakaspalvelu on hyvää,meininki on rento ja tosiaan...AMMATTITAITOA löytyy kyllä =)
- Muugens
Ehkä, mutta kaikki mitä sen kanssa juttelet leviää erittäin huolellisesti ympäri kankaanpäätä...
- JonnaMäkinen
Muugens kirjoitti:
Ehkä, mutta kaikki mitä sen kanssa juttelet leviää erittäin huolellisesti ympäri kankaanpäätä...
Hei Muugens!
Pidän kovasti työstäni, eikä se olisi mahdollista ilman mahtavia asiakkaitani. Tapoihini ei ole koskaan kuulunut levittää asiakkaideni kanssa juteltuja asioita erittäin huolellisesti ympäri kankaanpäätä. En sano tätä siksi, että ottaisin kommenttisi kovinkaan henkilökohtaisesti, koska itse onneksi tiedän mitä olen puhunut ja mitä en. Mutta harmikseni joku asiakas saattaa näin nyt luulla.
Ilmeisesti olen nyt siis levitellyt sinun asioitasi, kun voit noin sanoa?? Jos näin on, ota yhteyttä. Haluan ehdottomasti selvittää asian ja kenties pyytää anteeksi jos olen jollekkin aiheuttanut mielipahaa. [email protected] Kiitos! :)
Jonna Mäkinen - minttux
Muugens kirjoitti:
Ei varmasti kertoile toisten ihmisten juttuja, olen jo niin monta vuotta Jonnalla käynyt ja täysi SYMPPIS ON JA LUOTTAMUS 110%.....mene hoitoon jos olet harha-ajatuksinen....HULLUHAN SAA OLLA, MUTTA TYHMÄ EI KUITENKAAN!!!!
Kateus on aina paha asia ja sellaista ei saisi meissä kenessäkään olla....on ymmärrettävä toisten taitoja ja kunnioitettava niitä, niin se vaan on, että joskus joku on aina parempi kuin sinä itse!!!! - minttux
Muugens kirjoitti:
SUKSI SUOHON....ei ole se naikkonen sellasta tyyppiä.....mutta jos olet kateellinen niin ei kannata...työ on raskasta ja me asiakkaat oikeasti väliin niin ILIKEITÄ!!!!!
- Genensinseri
Kannattaapi mennä poriin jos parturiin haluaa! Tuntuu että täälläpäin ei ole edes halua leikata, on tyyli sen verran leväperäinen. Isonkarhun yläkerrassa se mikä profi onkaan palvelee upeasti! Samalla voi käydä kiinalaisessa syö itses täyteen buffetissa! :)
- Alfaros
Ilman muuta Mimmu linkkariasemalla
- Tukka kunnossa
Linda! Oli aiemmin hiusteamissa ja nyt vanhan apteekin tiloissa Pisarassa. Mukava meininki ja osataan tehdä jokaiselle oman tyylin mukaan. Ja on muuten ihan mielettömän hieno kampaamo!!!
- pakollinen
Samaa mieltä että Linda! Mukavaa ja ehdottoman rentoa palvelua, joka kerta saanut tyytyväisenä lähteä. Juttelee muutakin kuin vain säästä ja uutisista. Ja uudet tilat ovat aivan mahtavat!
- ed
Huippu plikka..osaa hommansa , osaa myös pelastaa jos on huono päivä..saa kaikki hyvälle tuulelle !
- olikohan Nina???
Kun 2000 luvun alkupuolella bussiaseman päädystä lähti parturi- kampaaja jonnekkin toiselle paikkakunnalle, niin ei ole kankaapäässä ollut yhtään hyvää parturia/ kampaajaa!!
- Miivainen
"Ilman muuta Mimmu linkkariasemalla"
Ainaki muodollisesti pätevin :D- sinne vaan miehet
anne on paras parturi
- Tytsyli ikinuori
Kyllä Jonna on ehdottomasti kaikkein paras, mukavin, kivoin ja taitavin....koko porukka siellä parturissa on mitalin antsaitsevia ja niin on hyvä mieli, huippu tukka ja uusi look ku siellä käyn ja KAIKKIHAN SEN HUOMAA MISSÄ OLEN KÄYNYT.....PARAS!!!!
- Ikinuori60v.
Torttu kastu, kerrohan lisää
- EricaP
Kävin pisara nimisessä kampaamossa Kankaanpään keskustassa, ennen kuin päätin kenelle menen yritin etsiä keskustelupalstan kautta kivaa paikkaa.. Päätin mennä tosi tyylikkääseen Pisaraan ja sain ajan Saijalle heti ja en ole koskaan ollut niin tyytyväinen kuin nyt, suosittelen. Jäi hyvä mieli ja upea tukka! Meinaan jatkossa joka kerta kun käyn Helsingistä kotona Kankaanpäässä säästää parturikäyntini Saijalle. Ja hintakin oli kohtuullinen!
- qwes
minkätyylistä hintaa pisarassa oli hiusten laitto?
- nuttu
Olen myös käynyt kyseisessä kampaamossa siinä ihan keskustassa, Tosi iso ja hieno liike..
Olin todella tyytyväinen.. paitsi että ehkä hieman häiritti kun kampaajani" omistaja " jatkualla syötöllä pyydettiin puhelimeen ***** vaikka siellä oli ihan henkilö joka oli todennaaköösesti ihan siihen tarkootettu!- T;:Mailmanmatkaaja
Parturi-Kampaamo Hiusateljee TiinaVarpukatu 9, 38700 KANKAANPÄÄ on paras,sopiva hinta ja hyvä ja asiallinen palvelu..
- 1q2w3e
Parturikampaamo Nina Venesjärvi !
- C.o.n
Huh huh sanon minä. Vanha viina haisee.
- takkutukka
Kuka leikkaa halvalla miesten tukan, ulkonäöllä ja työn laadulla ei niin väliä, kunhan tukka lyhenee.
- fiksu55
Leikkaa itse hiuksesi jos ulkonäöllä ei ole väliä :)
- jjjjjjjjjjjjjjj
vielläkö jossain parturissa .työskentelee kiviniemen anne
- PIILOmainontaa.com
Tälle Mäksen Jonnalle en ainakaan mene. Sen saa kun itteään kehuu netissä anonyymisti.
- Ex tk
Samaa mieltä.. Ihan varmaa tietoa on tuosta itsensä kehumisesta..
- minä vaan
hair&beauty heidi on ihan hyvä paikka koska itsellä on 6:henkin perhe ja meilä on .2:ksi.lähes murkku ikäistä tyttöä ja heidin ja hänen työläisten jälki kelpaa ainakin meidän perhelle hintakin on meidän mielestä ihan kohtuu edullinen.
- Rumakinvielä
Alpinkadun kulmilla ainaki yks itteensätäynnä oleva kampaaja.
- Ex-Kankaanpääläinen
Pisara ja Puranen.
- PÖMPSIS
Kyllä täällä on todella huippu ammattilaisia paljon, LOISTO JA PÄIVI SALMIO ! Takuu varmasti uutta lookkia etsivälle ja hyvää palvelua haluavalle. Kumpikaan ei petä koskaan asiakasta - eikä todellakaan puhu kenenkään asioista toisille .... tottahan hekin nyt silti jutella saa maailman menosta ja jos ASIAKAS ITSE ALKAA puhua toisista ihmisistä tai asioista NIIN USKON ETTÄ SIVUUTTAVAT SENKIN FIKSUSTI sen enempiä kommentoimatta. Ja jos haluaa hieman ajella sivummalle niin IHANA Piia Jämpällä tekee mahtavaa työtä myös. Kaikille heille kehuja tasapuolisesti !!
- Ykköstugga
Pakko kehua, Johanna siinä linikka asemalla, sydämellinen ja asiakaspalvelu kohdillaan!
- Kiharapää
ANNA&AXEL on minun mielestäni paras !
- Miiru
Parturi Anne On Paras!
- kasvavat hiukset
Parturi Anne ehdottomasti paras...
Hänellä on meidänkin perhe vuosikaudet jo käynyt..
Hiustenleikkuu todella ammattitaitoista,
SUOSITTELEN...- Anonyymi
Juu
- Anonyymi
Juu annelle lässyttään ihmisten asioista.utelias on
- kamalaa apua
Honkajoella Birgitta..Älkää hyvät ihmiset ikinä menkö sinne!!!
- 3+17
Väre ja Petra...
- hugrfphwö
Joku jo Johannan mainitsi, Parturikampaamo Liila on hyvä! Tuosta palvelun tasosta, työn laatu mitä mahtavin, kouluttautuu vissii aika palio ja muunmuas saimme itsetehyn joululahjan halauksinee! Terveiset vaan, kyllä käymme jatkoski
- enzuzli
Anna&axel on PARAS kannattaa käydä siä jos haluu hiuksistansa upeet (:
- tuiti
Ehdottomasti Pisara. Mahtava henkilökunta ja homma toimii :)
- jees
Kovaa se on yritysmaailmassakin, kun pitää jo täälläkin käydä itseään mainostamassa
- Klani
jees kirjoitti:
Kovaa se on yritysmaailmassakin, kun pitää jo täälläkin käydä itseään mainostamassa
Purasen parturit on paras.Piste.
- Anonyymi
Hanna Hiusstudio Paulassa, hautaustoimistoa vastapäätä
- Anonyymi
Luoman Maritalla olen käynyt. Hyvin on leikannut, olen tyytyväinen.
- Anonyymi
Hannaa kans suosittelen (hiusstudio paula)ja hiuskulma annikaa.
- Anonyymi
Yks parturiliike arvonnoissaan suosii omaa kaveripiiriään. Mitä läheisempi, sen varvemmin voittaa.
- Anonyymi
Sylistä päin leikkaavat kotiparturit parhaimpia, paikkakunnasta riippumatta, :)
- Anonyymi
Verttuun metsäkylillä saa parhainta palvelua ja kanta-asiakkaale saatetaan tarjota sahtia. Ja kaikki palvelu ilman kuittia
- Anonyymi
Kun olin parturissa Kankaanpäässä tänään niin olin vielä nuori poika, mutta palasin kotiini kypsänä ja aikuisena miehenä.
- Anonyymi
Kampaamo Janika Keskuskadulla.
- Anonyymi
Myllymäes on kuulemma sellanen parturi mikä antaa kuulemma aapupalankin jos menee aamulla ajoissa ainakin itse kirjoitti aikanaan lehdessä😂
- Anonyymi
Mikä on toiseks paras. Ku ei hiuksetkaa o kovin ihmeelliset.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä on toiseks paras. Ku ei hiuksetkaa o kovin ihmeelliset.
Rasvaset ja menee pitkin päätä
- Anonyymi
Voiko Loisto salongissa hiukset leikata sams, joka vastaa puhelimeen kun sinne soittaa?
- Anonyymi
Onko Loisto salonki tällä hetkellä suljettu?
- Anonyymi
Jack Nicholson on Hohdossa, hän tulee siinä hulluksi.
- Anonyymi
Parturi-kampaamo Pirkka etelä-pohjanmaalta, tai pohjois-satakuntaa tuo taitaa olla.
Tunnolliset tekijät muistetaan ja hän on yksi suurista. Elämää suurempi. - Anonyymi
Yksi parturi piti äsken kotonaan jo verhoja kiinni.
- Anonyymi
Oli varmasti raskas työpäivä takanapäin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oli varmasti raskas työpäivä takanapäin
Niin tai sitte ei halunnu, että mä nään sisälle?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin tai sitte ei halunnu, että mä nään sisälle?
Voi vittu kun mä laitoin kysymysmerkin!
- Anonyymi
Miksi parturit aina asiakkaan saapuessa kysyvät, oliko sulla aika?
- Anonyymi
Tietysti paras: Parasen Purturit.
- Anonyymi
Kuka parturikampaamo Loisto salongissa on pomo?
- Anonyymi
Sataako tänään vettä ja miks se keskustelu poistettiin, missä kysyin, kuka on Loiston pomo?
- Anonyymi
Oon kattonu Takaa-ajetun ja Takaa-ajajat saksa äänenkielenä.
- Anonyymi
Mä tapan itteni!
- Anonyymi
Mä nussin parturia sen työpaikalla.
- Anonyymi
Lapsellista lässytystä.
- Anonyymi
Ovatko kaikki parturikampaamo Loistossa työskentelevät naimisissa?
- Anonyymi
Jukulauta, että tuntuu hyvältä kun saa runkattua, suorastaan taivaalliselta!
- Anonyymi
Onko Kankaanpäässä parturiliikkeet nyt auki?
- Anonyymi
Minä käyn linja-autoaseman päädyssä, Ajan saa nopeasti. Parikymmentä euroa maksaa ja hyvin leikkaa
- Anonyymi
New style on aivan paska! Eivät anna edes kuittia!
- Anonyymi
Et kai sä ny kuitin takia sinne mene. Hiuksien takia yleensähän parturiin mennään. Ja Saanko kysyä mitä si teet kuitilla? Lueskelet sitä paskahuussis illalla?
- Anonyymi
Lain vaatima juttu.
- Anonyymi
Hallitus säätää lait tässä sitä ollaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1286978Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631624284Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen523426Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4903054Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2892038Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361703Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja201601- 911543
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1751451Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151406