Mikä on paras parturikampaamo?

FIX22

Mikä on Kankaanpää paras parturi? Olis tarkoitus laittaa kuontalo uuteen uskoon, eli tarkoitan lähinnä, kenellä olis näkemystä, en niinkään edullisinta paikkaa. Toki aina parempi jos hinnat ei oo pilvissä.

106

17737

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nainen 1964

      H&B Heidillä työskentelee lahjakas, luova Tiina!
      Suosittelen lämpimästi häntä. Olen ollut vakiasiakkaana hänellä ja tyytyväisyyteni on 100%.
      Tiinalla on taito kätösissään ja hän osaa loihtia uskomattomia tuloksia tälläisestä perushiustyypistäkin.
      Kerro vaan toiveesi ja pyydä ehdotuksia Tiinalta.
      Olen ottanut värjäyksiä ja leikkauksia sekä näyttäviä kampauksia eri tilaisuuksiin!
      Työ tehdään hosumatta ja asiakkaana voin todella rentoutua, eikä synny mielikuvaa liukuhihnakiireestä.

      • yökyökyök!

        Mutta katso että varmasti pääset tiinalle, omistajan "luomuksista" ei niinkään hyvää palautetta. Hänelle en mene enää ikinä!! Kuntsarilla Maikki on myös yliveto :)


      • on kyllä
        yökyökyök! kirjoitti:

        Mutta katso että varmasti pääset tiinalle, omistajan "luomuksista" ei niinkään hyvää palautetta. Hänelle en mene enää ikinä!! Kuntsarilla Maikki on myös yliveto :)

        ihan ykkönen!!!


      • FIX22

        Kiitos vinkistä, kävin eilen Hair&Beauty Heidillä ja lopputulos on kyllä loistava!Aattelin ettei tämmösistä kulahtaneista haperoista mitään järkevää saa aikaan mut kyl Tiina osaa asiansa!:)


      • nykyinen pitkätukka

        H&B:n Tiina teki mulle pidennykset! Oon tosi tyytyväinen.
        Olisinpa ymmärtänyt jo aikasemmin ottaa.
        Kaikki lyhyiden hiusten kanssa tuskailevat...
        Tiinalta saa avun:D


      • miettivätyttö
        nykyinen pitkätukka kirjoitti:

        H&B:n Tiina teki mulle pidennykset! Oon tosi tyytyväinen.
        Olisinpa ymmärtänyt jo aikasemmin ottaa.
        Kaikki lyhyiden hiusten kanssa tuskailevat...
        Tiinalta saa avun:D

        paljonko ne pidennykset maksaa, kun olit kuulemma sellaiset ottanut tiinalla. ajattelin ittelle ja hintaa en ole varmaksi saanut. (:


      • kauniina kesään :)
        yökyökyök! kirjoitti:

        Mutta katso että varmasti pääset tiinalle, omistajan "luomuksista" ei niinkään hyvää palautetta. Hänelle en mene enää ikinä!! Kuntsarilla Maikki on myös yliveto :)

        Kyllä Tiinalle pääsee, kun vaan aikaa tilatessa sitä pyytää. Ite tilaan aina tekijää nimeltä...muutenhan se olis riskipeliä :)
        Tiina osaa ja tekee!


      • blondie2

        Kyllä tällä hetkellä parhaan mielen, tukan ja palvelun saan itse Hius&Kauneus Pisarasta. Joka kerta lähtenyt hyvillä mielin. Asiakaspalvelu on mainiota, paikka on kotoisa ja koko henkilökunta on yhtä mukavaa ja ammattitaitoista. Aikoja parturiin saa nopeasti, enkä itse pidä väliä kenelle heistä menen, Jokainen parturi on siellä ansainnut paikkansa. Eikä tilannetta huononna että saan samalla käytyä solariumissa ;)


      • Anonyymi

        Tiina pilasi omat hiukseni leikkaamalla ne ihmeellisen muotoiseksi ja sain kasvattaa niitä reilun vuoden että tuli hyvä


      • Anonyymi
        yökyökyök! kirjoitti:

        Mutta katso että varmasti pääset tiinalle, omistajan "luomuksista" ei niinkään hyvää palautetta. Hänelle en mene enää ikinä!! Kuntsarilla Maikki on myös yliveto :)

        Onko se se Tiina, joka nykyisin työskentelee Loistossa?


      • Anonyymi
        blondie2 kirjoitti:

        Kyllä tällä hetkellä parhaan mielen, tukan ja palvelun saan itse Hius&Kauneus Pisarasta. Joka kerta lähtenyt hyvillä mielin. Asiakaspalvelu on mainiota, paikka on kotoisa ja koko henkilökunta on yhtä mukavaa ja ammattitaitoista. Aikoja parturiin saa nopeasti, enkä itse pidä väliä kenelle heistä menen, Jokainen parturi on siellä ansainnut paikkansa. Eikä tilannetta huononna että saan samalla käytyä solariumissa ;)

        Ei pisarassa ole enää parturipalveluja..


    • pitkäletti

      Hurmaava Johanna Mikkolantieltä Jämpältä.Kannattaa ajaa sinne.

    • Minä-69

      Paras on tietysti Purasen Parturit!

      • Sinä-69

        Puranen on aika surkea ja ylihinnoiteltu paikka. Väritkin aina lopussa ja hiuksista lähtee 10cm enemmän ku toivoit!!!! En mene enää uudestaan.


    • Juulia

      kskuskadulla siinä K-marketin vieressä, hautuumaata vastapäätä on ihan hyvä parturi. Liikkeen nimeä en nyt muista

      • minttux

        kyllä paras parturi on Hemmingin Heidillä työskentelevä Jonna....on vaan niin hyvä ei oo ikinä tarvinnu katua ja paljon on kehuttu ja ihasteltu hiuksia....sitä kautta väki vain lisääntyy koko ajan


      • StrawberryIceCream
        minttux kirjoitti:

        kyllä paras parturi on Hemmingin Heidillä työskentelevä Jonna....on vaan niin hyvä ei oo ikinä tarvinnu katua ja paljon on kehuttu ja ihasteltu hiuksia....sitä kautta väki vain lisääntyy koko ajan

        Jonna on kyllä todella hyvä kampaaja ja mukava :) Käyn Porista asti hänellä :)


      • Anonyymi

        Se on Riitta...


    • että..

      Jokaisella parturilla on hieman oma tyylinsä.. Joten jokaisella myös omat suosikki parturinsa. Varmaan parasta etsiessä kannattaa myös miettiä, millaisen mallin haluat.. Ihan viimeisintä muotia vai sen pehmennyksen mitä olet viimeiset 20 vuotta muutenkin käyttänyt ;)

      • upeana

        kyllä se jonna vain on paras....on jo muutki huomannu


      • =))
        upeana kirjoitti:

        kyllä se jonna vain on paras....on jo muutki huomannu

        ja mahdottoman hyvännäköinen tukka, vilpittömästi; saitte Jonnalle uuden asiakkaan.
        hyvännäköinen kädenjälki on, miten muutenkaan, parasta mainosta. loistavaa!!!


      • aina kiva
        =)) kirjoitti:

        ja mahdottoman hyvännäköinen tukka, vilpittömästi; saitte Jonnalle uuden asiakkaan.
        hyvännäköinen kädenjälki on, miten muutenkaan, parasta mainosta. loistavaa!!!

        Kyllä Jonna on ihan PARAS


    • parturi on Salmion Päivi. Tehokas ja nopea, tulos upea, aina.

      • ei kannata maksaa

        Leikkaa itse niin pääset vähemmällä. En ole käynyt moneen vuoteen kalliissa parturissa vaan olen leikannut itse tukkani.


      • Pellieetu
        ei kannata maksaa kirjoitti:

        Leikkaa itse niin pääset vähemmällä. En ole käynyt moneen vuoteen kalliissa parturissa vaan olen leikannut itse tukkani.

        No tietty jos siinä samassa saa muutakin kuin tukanleikkuun niin kyllä rupeaa kiinnostamaan ja kovasti.


      • liinu81
        Pellieetu kirjoitti:

        No tietty jos siinä samassa saa muutakin kuin tukanleikkuun niin kyllä rupeaa kiinnostamaan ja kovasti.

        Vähän vanhahko ketjuhan tää on, mutta ajattelin itsekin antaa pisteet Hair & Beauty Heidin kampaamolle, jos joku tästä keskustelusta vielä hyötyisi. Itse olin tänään Paulan käsittelyssä ja en voi muuta kuin ylistäen kehua! Oltiin samantien samalla aaltopituudella ja siitiä, huolellista jälkeä syntyi. :)


      • Anonyymi
        ei kannata maksaa kirjoitti:

        Leikkaa itse niin pääset vähemmällä. En ole käynyt moneen vuoteen kalliissa parturissa vaan olen leikannut itse tukkani.

        Sen varmaa huomaa et olet ite leikannut


    • ex-Kankaanpääläinen

      Kyllä paras on kuntoutuskeskuksen Marja. Ilonen ja taitava kuontalon laittaja. Hinta-laatusuhdekin on hyvin kohdallaan.

    • zickzack

      Jonnalla käyn (hemmingillä) ja koskaan en ole pettynyt. Itsellä lyhyet hiukset ja silti joka kerta ne on aina ihan eri näköset. Asiakaspalvelu on hyvää,meininki on rento ja tosiaan...AMMATTITAITOA löytyy kyllä =)

      • Muugens

        Ehkä, mutta kaikki mitä sen kanssa juttelet leviää erittäin huolellisesti ympäri kankaanpäätä...


      • JonnaMäkinen
        Muugens kirjoitti:

        Ehkä, mutta kaikki mitä sen kanssa juttelet leviää erittäin huolellisesti ympäri kankaanpäätä...

        Hei Muugens!

        Pidän kovasti työstäni, eikä se olisi mahdollista ilman mahtavia asiakkaitani. Tapoihini ei ole koskaan kuulunut levittää asiakkaideni kanssa juteltuja asioita erittäin huolellisesti ympäri kankaanpäätä. En sano tätä siksi, että ottaisin kommenttisi kovinkaan henkilökohtaisesti, koska itse onneksi tiedän mitä olen puhunut ja mitä en. Mutta harmikseni joku asiakas saattaa näin nyt luulla.

        Ilmeisesti olen nyt siis levitellyt sinun asioitasi, kun voit noin sanoa?? Jos näin on, ota yhteyttä. Haluan ehdottomasti selvittää asian ja kenties pyytää anteeksi jos olen jollekkin aiheuttanut mielipahaa. [email protected] Kiitos! :)

        Jonna Mäkinen


      • minttux
        Muugens kirjoitti:

        Ehkä, mutta kaikki mitä sen kanssa juttelet leviää erittäin huolellisesti ympäri kankaanpäätä...

        Ei varmasti kertoile toisten ihmisten juttuja, olen jo niin monta vuotta Jonnalla käynyt ja täysi SYMPPIS ON JA LUOTTAMUS 110%.....mene hoitoon jos olet harha-ajatuksinen....HULLUHAN SAA OLLA, MUTTA TYHMÄ EI KUITENKAAN!!!!
        Kateus on aina paha asia ja sellaista ei saisi meissä kenessäkään olla....on ymmärrettävä toisten taitoja ja kunnioitettava niitä, niin se vaan on, että joskus joku on aina parempi kuin sinä itse!!!!


      • minttux
        Muugens kirjoitti:

        Ehkä, mutta kaikki mitä sen kanssa juttelet leviää erittäin huolellisesti ympäri kankaanpäätä...

        SUKSI SUOHON....ei ole se naikkonen sellasta tyyppiä.....mutta jos olet kateellinen niin ei kannata...työ on raskasta ja me asiakkaat oikeasti väliin niin ILIKEITÄ!!!!!


    • Genensinseri

      Kannattaapi mennä poriin jos parturiin haluaa! Tuntuu että täälläpäin ei ole edes halua leikata, on tyyli sen verran leväperäinen. Isonkarhun yläkerrassa se mikä profi onkaan palvelee upeasti! Samalla voi käydä kiinalaisessa syö itses täyteen buffetissa! :)

    • Alfaros

      Ilman muuta Mimmu linkkariasemalla

    • Tukka kunnossa

      Linda! Oli aiemmin hiusteamissa ja nyt vanhan apteekin tiloissa Pisarassa. Mukava meininki ja osataan tehdä jokaiselle oman tyylin mukaan. Ja on muuten ihan mielettömän hieno kampaamo!!!

      • pakollinen

        Samaa mieltä että Linda! Mukavaa ja ehdottoman rentoa palvelua, joka kerta saanut tyytyväisenä lähteä. Juttelee muutakin kuin vain säästä ja uutisista. Ja uudet tilat ovat aivan mahtavat!


    • ed

      Huippu plikka..osaa hommansa , osaa myös pelastaa jos on huono päivä..saa kaikki hyvälle tuulelle !

    • olikohan Nina???

      Kun 2000 luvun alkupuolella bussiaseman päädystä lähti parturi- kampaaja jonnekkin toiselle paikkakunnalle, niin ei ole kankaapäässä ollut yhtään hyvää parturia/ kampaajaa!!

    • Miivainen

      "Ilman muuta Mimmu linkkariasemalla"

      Ainaki muodollisesti pätevin :D

      • sinne vaan miehet

        anne on paras parturi


    • Tytsyli ikinuori

      Kyllä Jonna on ehdottomasti kaikkein paras, mukavin, kivoin ja taitavin....koko porukka siellä parturissa on mitalin antsaitsevia ja niin on hyvä mieli, huippu tukka ja uusi look ku siellä käyn ja KAIKKIHAN SEN HUOMAA MISSÄ OLEN KÄYNYT.....PARAS!!!!

    • Ikinuori60v.

      Torttu kastu, kerrohan lisää

    • EricaP

      Kävin pisara nimisessä kampaamossa Kankaanpään keskustassa, ennen kuin päätin kenelle menen yritin etsiä keskustelupalstan kautta kivaa paikkaa.. Päätin mennä tosi tyylikkääseen Pisaraan ja sain ajan Saijalle heti ja en ole koskaan ollut niin tyytyväinen kuin nyt, suosittelen. Jäi hyvä mieli ja upea tukka! Meinaan jatkossa joka kerta kun käyn Helsingistä kotona Kankaanpäässä säästää parturikäyntini Saijalle. Ja hintakin oli kohtuullinen!

      • qwes

        minkätyylistä hintaa pisarassa oli hiusten laitto?


    • nuttu

      Olen myös käynyt kyseisessä kampaamossa siinä ihan keskustassa, Tosi iso ja hieno liike..
      Olin todella tyytyväinen.. paitsi että ehkä hieman häiritti kun kampaajani" omistaja " jatkualla syötöllä pyydettiin puhelimeen ***** vaikka siellä oli ihan henkilö joka oli todennaaköösesti ihan siihen tarkootettu!

      • T;:Mailmanmatkaaja

        Parturi-Kampaamo Hiusateljee TiinaVarpukatu 9, 38700 KANKAANPÄÄ on paras,sopiva hinta ja hyvä ja asiallinen palvelu..


    • 1q2w3e

      Parturikampaamo Nina Venesjärvi !

      • C.o.n

        Huh huh sanon minä. Vanha viina haisee.


    • takkutukka

      Kuka leikkaa halvalla miesten tukan, ulkonäöllä ja työn laadulla ei niin väliä, kunhan tukka lyhenee.

    • fiksu55

      Leikkaa itse hiuksesi jos ulkonäöllä ei ole väliä :)

    • jjjjjjjjjjjjjjj

      vielläkö jossain parturissa .työskentelee kiviniemen anne

    • PIILOmainontaa.com

      Tälle Mäksen Jonnalle en ainakaan mene. Sen saa kun itteään kehuu netissä anonyymisti.

      • Ex tk

        Samaa mieltä.. Ihan varmaa tietoa on tuosta itsensä kehumisesta..


    • minä vaan

      hair&beauty heidi on ihan hyvä paikka koska itsellä on 6:henkin perhe ja meilä on .2:ksi.lähes murkku ikäistä tyttöä ja heidin ja hänen työläisten jälki kelpaa ainakin meidän perhelle hintakin on meidän mielestä ihan kohtuu edullinen.

    • Rumakinvielä

      Alpinkadun kulmilla ainaki yks itteensätäynnä oleva kampaaja.

    • Ex-Kankaanpääläinen

      Pisara ja Puranen.

    • PÖMPSIS

      Kyllä täällä on todella huippu ammattilaisia paljon, LOISTO JA PÄIVI SALMIO ! Takuu varmasti uutta lookkia etsivälle ja hyvää palvelua haluavalle. Kumpikaan ei petä koskaan asiakasta - eikä todellakaan puhu kenenkään asioista toisille .... tottahan hekin nyt silti jutella saa maailman menosta ja jos ASIAKAS ITSE ALKAA puhua toisista ihmisistä tai asioista NIIN USKON ETTÄ SIVUUTTAVAT SENKIN FIKSUSTI sen enempiä kommentoimatta. Ja jos haluaa hieman ajella sivummalle niin IHANA Piia Jämpällä tekee mahtavaa työtä myös. Kaikille heille kehuja tasapuolisesti !!

    • Ykköstugga

      Pakko kehua, Johanna siinä linikka asemalla, sydämellinen ja asiakaspalvelu kohdillaan!

    • Kiharapää

      ANNA&AXEL on minun mielestäni paras !

    • Miiru

      Parturi Anne On Paras!

    • kasvavat hiukset

      Parturi Anne ehdottomasti paras...
      Hänellä on meidänkin perhe vuosikaudet jo käynyt..
      Hiustenleikkuu todella ammattitaitoista,
      SUOSITTELEN...

      • Anonyymi

        Juu


      • Anonyymi

        Juu annelle lässyttään ihmisten asioista.utelias on


    • kamalaa apua

      Honkajoella Birgitta..Älkää hyvät ihmiset ikinä menkö sinne!!!

    • 3+17

      Väre ja Petra...

    • hugrfphwö

      Joku jo Johannan mainitsi, Parturikampaamo Liila on hyvä! Tuosta palvelun tasosta, työn laatu mitä mahtavin, kouluttautuu vissii aika palio ja muunmuas saimme itsetehyn joululahjan halauksinee! Terveiset vaan, kyllä käymme jatkoski

    • enzuzli

      Anna&axel on PARAS kannattaa käydä siä jos haluu hiuksistansa upeet (:

    • tuiti

      Ehdottomasti Pisara. Mahtava henkilökunta ja homma toimii :)

      • jees

        Kovaa se on yritysmaailmassakin, kun pitää jo täälläkin käydä itseään mainostamassa


      • Klani
        jees kirjoitti:

        Kovaa se on yritysmaailmassakin, kun pitää jo täälläkin käydä itseään mainostamassa

        Purasen parturit on paras.Piste.


    • Anonyymi

      Hanna Hiusstudio Paulassa, hautaustoimistoa vastapäätä

      • Anonyymi

        Luoman Maritalla olen käynyt. Hyvin on leikannut, olen tyytyväinen.


    • Anonyymi

      Hannaa kans suosittelen (hiusstudio paula)ja hiuskulma annikaa.

    • Anonyymi

      Yks parturiliike arvonnoissaan suosii omaa kaveripiiriään. Mitä läheisempi, sen varvemmin voittaa.

    • Anonyymi

      Sylistä päin leikkaavat kotiparturit parhaimpia, paikkakunnasta riippumatta, :)

    • Anonyymi

      Verttuun metsäkylillä saa parhainta palvelua ja kanta-asiakkaale saatetaan tarjota sahtia. Ja kaikki palvelu ilman kuittia

    • Anonyymi

      Kun olin parturissa Kankaanpäässä tänään niin olin vielä nuori poika, mutta palasin kotiini kypsänä ja aikuisena miehenä.

    • Anonyymi

      Kampaamo Janika Keskuskadulla.

    • Anonyymi

      Myllymäes on kuulemma sellanen parturi mikä antaa kuulemma aapupalankin jos menee aamulla ajoissa ainakin itse kirjoitti aikanaan lehdessä😂

      • Anonyymi

        Mikä on toiseks paras. Ku ei hiuksetkaa o kovin ihmeelliset.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä on toiseks paras. Ku ei hiuksetkaa o kovin ihmeelliset.

        Rasvaset ja menee pitkin päätä


    • Anonyymi

      Voiko Loisto salongissa hiukset leikata sams, joka vastaa puhelimeen kun sinne soittaa?

    • Anonyymi

      Onko Loisto salonki tällä hetkellä suljettu?

    • Anonyymi

      Jack Nicholson on Hohdossa, hän tulee siinä hulluksi.

    • Anonyymi

      Parturi-kampaamo Pirkka etelä-pohjanmaalta, tai pohjois-satakuntaa tuo taitaa olla.
      Tunnolliset tekijät muistetaan ja hän on yksi suurista. Elämää suurempi.

    • Anonyymi

      Yksi parturi piti äsken kotonaan jo verhoja kiinni.

      • Anonyymi

        Oli varmasti raskas työpäivä takanapäin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oli varmasti raskas työpäivä takanapäin

        Niin tai sitte ei halunnu, että mä nään sisälle?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin tai sitte ei halunnu, että mä nään sisälle?

        Voi vittu kun mä laitoin kysymysmerkin!


    • Anonyymi

      Miksi parturit aina asiakkaan saapuessa kysyvät, oliko sulla aika?

    • Anonyymi

      Tietysti paras: Parasen Purturit.

    • Anonyymi

      Kuka parturikampaamo Loisto salongissa on pomo?

    • Anonyymi

      Sataako tänään vettä ja miks se keskustelu poistettiin, missä kysyin, kuka on Loiston pomo?

    • Anonyymi

      Oon kattonu Takaa-ajetun ja Takaa-ajajat saksa äänenkielenä.

    • Anonyymi

      Mä tapan itteni!

    • Anonyymi

      Mä nussin parturia sen työpaikalla.

      • Anonyymi

        Lapsellista lässytystä.


    • Anonyymi

      Ovatko kaikki parturikampaamo Loistossa työskentelevät naimisissa?

    • Anonyymi

      Jukulauta, että tuntuu hyvältä kun saa runkattua, suorastaan taivaalliselta!

    • Anonyymi

      Onko Kankaanpäässä parturiliikkeet nyt auki?

    • Anonyymi

      Minä käyn linja-autoaseman päädyssä, Ajan saa nopeasti. Parikymmentä euroa maksaa ja hyvin leikkaa

    • Anonyymi

      New style on aivan paska! Eivät anna edes kuittia!

    • Anonyymi

      Et kai sä ny kuitin takia sinne mene. Hiuksien takia yleensähän parturiin mennään. Ja Saanko kysyä mitä si teet kuitilla? Lueskelet sitä paskahuussis illalla?

      • Anonyymi

        Lain vaatima juttu.


    • Anonyymi

      Hallitus säätää lait tässä sitä ollaan

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      241
      2132
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      154
      1378
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      53
      1270
    4. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      74
      1025
    5. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      3
      999
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      211
      933
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      78
      930
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      45
      835
    9. Kärsämäki rosvojen ja tuhopolttajien kylä?

      Poliisi ampui uhkaava miestä Kärsämäellä. Ja vasta joku poltti rivitalon. Mikä riivaa Kärsämäkisiä? Joko tuulimyllyjen
      Kärsämäki
      15
      650
    10. Kohta me ei enää nähdä :(

      En pääse enää uppoutumaan silmiisi enkä kuunnella ihanaa ääntäsi. Elämä on pstä.
      Ikävä
      39
      649
    Aihe