Oletteko Kokeilleet tilata

Misura Oy:stä.

Hei kaikki isot , rintavat, kurvikkaat, lantion omaavat naiset.
Kyselisin neuvoa oletteko tilanneet vaatteita netin kautta ?
Mitä nettiä suosittelette?
Onko ulkomailla ollut joku kiva netti ?
Löysin tälläisen Misura oy joka myy vaatteita isoille tytöille.
Onko joku kokeillut Misuraa ?

Itse olen käynnyt Lorellassa, Lorellan Outletissä ja ostanut Klingelin kautta.
Joskus olen käynnyt Di Donnassa , Hakaniemessä , Toisella Linjalla.
Enempää kokemuksia liikkeistä ei ole.

11

1872

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tuolla sivustolla on keskustelua nettikaupoista(kin). käy ihmeessä tutustumassa!

    • palvelu oli asiallista ja ystävällistä, melko nopeaa ja vaate mieluinen :D

    • olen

      mäkin kokeillut ja hyvää sanottavaa on mullakin. vaihtokin sujui :)

    • Zimba
    • tilailija

      Itse olen tilannut Wishwearista johon olin tosi tyytyväinen. Laadukkaat tuotteet. Hobby hall myös hyvä, Anttilassa joskun aika huono laatu, Cellbes oli aivan pohjnoteeraus. Toimitus kesti kuukausia ja laatu aivan uskomattoman surkea.

    • ja löytänyt myös

      Olen kokeillut Misuraa, ollut tyytyväinen kaikin puolin. Lisäksi olen käynyt Boutique 52:ssa Yrjönkadulla, löysin joskus kengät sieltä, muuten minulle vähän liian hintavaa.... sekä Norassa Mannerheimintiellä olen myös tehnyt ihania löytöjä, siellä on halpaa mutta ei kovin paljon nuorille tarjontaa. Lorellassa on ihan liian tanttamaisia "miun makuun"

    • mutta ne,,

      vaatteet mitkä tilasin ei kuitenkaan ollu sopivia. Mutta aion jatkossakin kokeilla. Koska palautus toimi hienosti ja rahat palautettiin tilille ripeästi. Palvelu oli hyvää, vaikka kauppoja ei nyt tullutkaan.

    • nim. lia juhlamekko

      Kuukausi sitten palautin tuotteen, otin kahdesti yhteyttä ja laitoin tilitietoni. Rahoja ei ole tullut eikä yhtydenottoa. Yritin soittaa, mutta puhelinnumero ei ole käytössä?? Sähköpostiini tuli kuitenkin (automaattinen) viesti tarjouksista. En suosittele palvelua. Jos joku Misuralta lukee viestiäni, niin toivon pikaista yhteydenottoa!!

    • kaikki hyvin

      Olen tilannut ja kaikki toimii.Kerran en onnistunut ja otin s-postitse yhteyttä ja sieltä vastatiin pian ja homma toimi.Olen myös aina toivonut uutuuksia..ja hyvin kuuntelevat.

    • nim. lila juhlamekko

      Jes! Sain viimein yhteydenoton ja rahatkin tuli tilille. :)

    • laila

      oon kerran tilannut nyt alkuvuodesta ja monesti aiemmin harkinnut tilausta. sain tuotteen jonka mittatietojen mukaan piti olla jopa reilumman oloinen kuin mitä yleensä käytän ja piti vielä joustaakin. koko olikin väärä :(
      palautin tuotteen ja onneksi olen tilannut laskulla sillä yhteydenottoihini ei ole vastattu ja seurantatunnuksen mukaan palautus lojuu edelleen postissa ???

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      68
      1713
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      163
      1411
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1232
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      120
      1204
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      48
      1106
    6. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      70
      869
    7. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      835
    8. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      191
      766
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      97
      759
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      654
    Aihe