Joo, jos nyt olisi vaikka toi normaali kartta: http://guidesmedia.ign.com/guides/707323/images/pokemap_large.jpg Niin, miten saa tuolta pokemonliigapaikasta lähtemään tonne merelle lisää karttaa? Kuin tossa: http://pokemonmasterwarriors.files.wordpress.com/2008/07/pokemon-d-and-p-map.jpg Ja sitten toi Newmoon island? Siellä on ollut ennen vain fullmoon, niin miten saa newmoonin? :O Joo, oon vähän lahoaivo ja avuton ja tyhmä ja outo ja ...
Pokemon diamond/pearl kartta
8
1319
Vastaukset
- poochyena
Ei siel oo ollu newmoonii eikä fullmoonia kumpaakaan!! :O
- rndm.
Newmoon Islandin saat Membership Passilla. Se on item, jonka saa vain Nintendo Eventeistä. Tien 224 jatkeen kanssa on muuten sama juttu, mutta tarvittava item on Oak's Letter. Fullmoon Islandin saat, kun vain menet peliä eteenpäin... Missä olet tällä hetkellä?
- poochyena
rndm. kirjoitti:
Newmoon Islandin saat Membership Passilla. Se on item, jonka saa vain Nintendo Eventeistä. Tien 224 jatkeen kanssa on muuten sama juttu, mutta tarvittava item on Oak's Letter. Fullmoon Islandin saat, kun vain menet peliä eteenpäin... Missä olet tällä hetkellä?
Menin eliittinelikon läpi, ja mulla on ne Azlef ja Uxie ja tietty Dialga. Sitten kaveri pelasi sitä peliä ja nappasi legendaarisen jostain luolasta kai. Se oli ruma, mut en muista nimeä. No, en oikein tiedä missä kohdassa olen koska koko peli on nyt kaverilla. Mutta ei ole mitään tietoa mitä tekisin seuraavaksi. Selitinpäs hyvin..
- suomi-diamond
poochyena kirjoitti:
Menin eliittinelikon läpi, ja mulla on ne Azlef ja Uxie ja tietty Dialga. Sitten kaveri pelasi sitä peliä ja nappasi legendaarisen jostain luolasta kai. Se oli ruma, mut en muista nimeä. No, en oikein tiedä missä kohdassa olen koska koko peli on nyt kaverilla. Mutta ei ole mitään tietoa mitä tekisin seuraavaksi. Selitinpäs hyvin..
olikose pokemon neljällä jalalla kävelevä sellanen laavakivi otuksen näkönen
- diivu_87
suomi-diamond kirjoitti:
olikose pokemon neljällä jalalla kävelevä sellanen laavakivi otuksen näkönen
ELIkkä Heatran mulla on sellane tyttö,onko mullakin tyttö viako onko joku saannut pojan? Mun on viel 70 lv nature Relaxed,mut mikä olis sille paremopi vai onx toi ees ok? Vois joskus ehkä kehittä totaki
- diivu_87
Mitä pääsee tohon tumman ruskeesee alueeseen eli MT.Conretiin ,oon ollut siellä monen moista kerto mutta kartalla ei ikin näy et olisit ku 1 kohta siinä,oon ihmetellyt misi ei kinä näy et olisit kyseisesen paikan siin toisella kohti tol ylimmällä viivalle jnevaikak kuinka seikkalis viel luoastossa ja menis mistä tahansa sisälle.
- ...
fullmoon islandin saa kun menee canalave cityyn ja puhuu seilurille joka on vienyt ennen iron islandille.pitää olla vaan natinoal sinnoh dex ensin.
- pokemon-go-kartta
Kannattaa napata kunnon kartta, niin pokemon hahmot löytyy helpommin: http://www.lentovelho.fi/pokemon-go-kartta-lista/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1172859
- 1092161
Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee231927Mietitkö tosissasi..
..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole41755Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"
Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol2271748Mitä ajattelit hänestä
Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen991537Anteeksi mies
En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin201382Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1041351- 621079
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi1301043