Sonera Piste Citymarket

Asiakas_58

Itse olen monesti hoitanut kätevästi liittymäasiat kuntoon asioidessani City Marketissa. Jokaisesti City Marketista löytyy reippaita soneran myyjiä jotka pyytävät aina kohteliaasti arvontaan ja samalla katsovat liittymän kuntoon. Ei näin hyvää palvelua kellään muulla operaattorilla ole tarjota! On se mukava, että nykypäivänä on vielä reippaita nuoria!

Oletteko muut olleet tyytyväisiä saamaanne asiakaspalveluun? Osa saattaa tietenkin kokea heidän työnsä agressiiviseksi, mutta kilpailu on kovaa nykypäivänä!

-Tyytyväinen asiakas jo vuodesta -97

36

8804

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Soneralta?

      "Ei näin hyvää palvelua kellään muulla operaattorilla ole tarjota! "

      Kyllä varmasti on muilla hyvää palvelua. Ja parempaakin. Et vaan tiedä muista koska olet joko ollut ainoastaan Soneran asiakkaana kaikki nämä vuodet tahi sitten saat jopa palkkaa Soneran kehumisesta/mainostamisesta.

      "Osa saattaa tietenkin kokea heidän työnsä agressiiviseksi, mutta kilpailu on kovaa nykypäivänä!"

      Tämä on enemmän kuin totta, tuo agressiivisuus. Varsinkin eräässä pohjois-Helsingin Citymarketissa jotkut Soneran standin myyjät jopa epätoivoissaan alkaa repiä ihmisiä kassajonosta ja muutenkin käyttäytyvät hyvin häiritsevästi, eivät anna ihmisten tehdä rauhassa ostoksiaan. Ei se noin saisi mennä, mutta menee silti.

      • CITYMARKETISSA

        Paikallisessa Citymarketissa ne kyllä yrittää huijata törkeasti
        ja jättää kertomatta aloituamaksuista ja minimiveloituksista.
        Tuttu oli jo melkein allekirjoittamassa kun kysyin että kertoiko
        ne miten sikakallis se liittymä on niin ei olleet puhuneet mitään
        noista maksuista.
        Saman olen monesti ennenkin huomannut kun olen niiden touhuja seurannut
        tai kun itselle kävin liittymää kysymässä.


      • Myyjänä_
        CITYMARKETISSA kirjoitti:

        Paikallisessa Citymarketissa ne kyllä yrittää huijata törkeasti
        ja jättää kertomatta aloituamaksuista ja minimiveloituksista.
        Tuttu oli jo melkein allekirjoittamassa kun kysyin että kertoiko
        ne miten sikakallis se liittymä on niin ei olleet puhuneet mitään
        noista maksuista.
        Saman olen monesti ennenkin huomannut kun olen niiden touhuja seurannut
        tai kun itselle kävin liittymää kysymässä.

        En usko hetkeekään tuohon väitteeseen että etteikö myyjä olisi kertonut puhepaketin hintaa ja aloitusmaksua joka tulee jos puhepaketti ylittyy. Jos puhepakettia ette ole valinneet niin teille on luultavasti kerrottu minuutti-, alotusmaksuhinta ja kk-maksu. Eihän se myyjän syy ole jos asiakas ei ymmärrä, sillon täytyy asiakkaan pyytää toistamaan, myyjillä on varmasti aikaa kertoo hinnat ja palvelut vaikka kuinka moneen otteeseen.


      • petetty
        Myyjänä_ kirjoitti:

        En usko hetkeekään tuohon väitteeseen että etteikö myyjä olisi kertonut puhepaketin hintaa ja aloitusmaksua joka tulee jos puhepaketti ylittyy. Jos puhepakettia ette ole valinneet niin teille on luultavasti kerrottu minuutti-, alotusmaksuhinta ja kk-maksu. Eihän se myyjän syy ole jos asiakas ei ymmärrä, sillon täytyy asiakkaan pyytää toistamaan, myyjillä on varmasti aikaa kertoo hinnat ja palvelut vaikka kuinka moneen otteeseen.

        minäkin tulin jymäytetyksi Citymarketin Soneran myyjien taholta. Ei kerrottu sanallakaan että olin liittymässä vuodeksi asiakkaaksi. Osallistuin arvontaan ja siitä vuoden liittymän perusmaksut maksettavaksi. Selvempääkin selvempää huijausta.


      • tarkkana?
        petetty kirjoitti:

        minäkin tulin jymäytetyksi Citymarketin Soneran myyjien taholta. Ei kerrottu sanallakaan että olin liittymässä vuodeksi asiakkaaksi. Osallistuin arvontaan ja siitä vuoden liittymän perusmaksut maksettavaksi. Selvempääkin selvempää huijausta.

        Arvontaan osallistumalla kukaan ei tule tehneeksi määräaikaista sopimusta. Määräaikaisuuden kytkeminen vaatii aina asiakkaan allekirjoitukset sopimuspapereihin. Tarkkana kannattaa olla ja tarkistaa myös myyjältä liittymäpäivityksiä tehdessä, että sisältyykö uuteen ratkaisuun määräaikaisuuksia - myyjäkin on ihminen, samoin asiakas, molemmille voi sattua virheitä. Itse olen saanut hyvää palvelua ja tätä on edesauttanut hintatietoisuus, sekä puhetottumusteni seuraaminen.


      • pöhhöh
        petetty kirjoitti:

        minäkin tulin jymäytetyksi Citymarketin Soneran myyjien taholta. Ei kerrottu sanallakaan että olin liittymässä vuodeksi asiakkaaksi. Osallistuin arvontaan ja siitä vuoden liittymän perusmaksut maksettavaksi. Selvempääkin selvempää huijausta.

        Itse ko. asiakaspalvelussa ja olen itsekkin täytellyt perheelleni arvontakuponkeja. Todellakaan ei mitään liittymiä tms. tule pelkästään arpaa täyttämällä. Sinun viestisi on kyllä nyt ilkivaltaista provosointia soneraa ja sen työntekijöitä kohtaan! =(


    • Sonera Sucks

      Pitäisi tunkea jonnekin todella syvälle. Myivät juuri yli 60-v äidilleni jo neljännen liittymän kytkypuhelimella!! Nyt on taas uusi puhelin muovit päällä laatikossa käyttämättömänä.

      Samat kaverit eivät edes vilkaise minuun kun kävelen tiskin ohi. Kyttäävät vanhoja mummoja joita saa kusetettua. Ottaa päähän aika rankasti.

      Soitin Soneran asiakaspalveluun ja kuvailin tilannetta vähän. Ensimmäinen kysymys oli, että oliko Citymarketin Sonerapiste. Onneksi näyttävät Soneralla tietävän ongelman. Heti kun kytkyt näistä liittymistä vapautuu niin loppuu yhteistyö Soneran kanssa, vaikka asiakaspalvelu ystävällinen olikin.

      • "mummo 60 v"

        Ei 60 vuotias vielä ainakaan höperyyttään osta monia puhelinliittymiä laatikkoon käyttämättömäksi. Ei sinne ole pakko mennä kusetettavaksi. Kävelen itse aina sellaisten kytkypaikkojen ohi.


    • hahaa...

      Voi hitsi, että pitääkin olla ihmisen sinisilmäinen.

    • pisteen työntekijä

      turhaa te täällä höpisette kun ette tiedä asiasta mitään. te kusetetut allekirjoitatte sopimuspaperin jossa lukee määräaika ja palvelut ja hinnat jne.

    • Agito

      Ite olin monta vuotta Citymarketin Sonerapisteellä töissä. Kyllä se joskus unohtu kertoa että se perusliittymä on minuuttivelotteinen ja siinä on alotusmaksu. Sillon kerrottiin ainaki ku asiakkaalla oli jo sellanen ja oltiin sitä päivittämässä puhepakettiin siks ku oli isot laskut.
      Määräaikasuuksista kerrottiin aina tosi tarkasti. Selitettiin niin monesti että kaikki varmasti ymmärsi mitä oli ostamassa.

      Sonera Kaupoissahan ne huijaa törkeesti asiakkaita, eikä ne ees osaa myyä mitään, ja huono asiakaspalvelu. Monesti asiakkaat tuli käymään siinä Cittarin pisteellä valittamassa millasta palvelua ne oli Kaupassa saanu ja me korjattiin se asia kuntoon. Monesti tuli sellasia että niille ei oltu Sonera Kaupassa kerrottu määräaikasuudesta.
      Mutta tietenkään en ole käynyt joka kaupungin pisteellä. Niissähän on varmasti eroa.

      Jos haluatte käydä ammattitaitoisen Soneran myyjän kanssa kauppaa niin kannattaa mennä Citymarkettiin. Puolueettomien mystery shopping tulostenkin mukaan Sonerapisteillä oli Suomessa ammattitaitoisimmat ja osaavimmat myyjät. Voitettiin aina kaikki DNA Kaupat, Sonera Kaupat ja Elisa Shopitit. Niissä siis mitattiin kaikkia osa-alueita myynnistä. Niinku esim. että osaa ottaa asiakkaan tarpeet huomioon ja myydä sopivia tuotteita, palvelun taso ym..

      • 'nuff said

        Kiitos.


      • asdfghgh

        Nyt on kyllä pakko vastata Sonera Kaupan työntekijänä, että ei, me ei kuseteta asiakkaita, koska ei olla epätoivoisia opiskelijoita jotka työskentelee provikkapalkalla. Ja ammattitaitoisia myyjiä ei sonerapisteillä kyllä ole, joka päivä tulee joku valittamaan kuinka joutui taas huijatuksi ja me joudutaan sitten täällä selvittämään ja palauttamaan luurit mitä mummo ei ikinä halunnut ja monesti on käynyt vielä niin että jostain syystä asiakkaalle ei ole saatu sopparia tulostettua mukaan. Täyttä kuraa koko shop-in-shop konsepti imo.


      • jumalasi

        Epätoivosia aikuisia uraputkessa sonera kaupassa ? Iltaisin keskustelu palstoilla purkamassa pahaa-oloa, huvittavaa.


    • Lo566

      Itse olen myös työskennellyt soneran shop-in-shop konseptissa noin 2v, ensin myyjänä ja sen jälkeen esimiehenä ja voin kertoa että soneran pisteillä olevat myyjät ovat 90%:sti moninkertaisesti ammattitaitoisempia kuin esim kaupoissa niin sonerakaupoissa kuin elisan shopiteissa tai DNA kaupoissa (työskennellyt yli 10 eri pisteellä ja nähnyt kymmeniä eri myyjiä).
      Työskentelen nykyään itse sonerakaupassa eikä kyseiset myyjät ole läheskään samaa tasoa mitä entiset työkaverini olivat. Ständimyynti on suomen vaikein myynnin-ala monilla mittareilla mitattuna koska asiakkaalle on luotava monissa tapauksissa tarve muutamassa minuutissa, kerrottava ehdot, hinta, ym.
      Lähes poikkeuksetta asiakas on tullut kauppaan ostamaan ruokaa tai muuta vastaavaa eikä mieleen välttämättä jää kaikki ehdot mitä on sopimuksessa käyty läpi mutta siitä on turha syyttää myyjää. Mitäs menee allekirjoittamaan sopimuksen jos ajatukset pyörii plussatarjouksissa. Asiakkaalle kerrotaan ja joka kerta vielä ympyröidään tärkeimmät asiat sopimuksesta (määräaika, hinta, palvelut jne) eli jos tämän jälkeen asiakas ei ole ymmärtänyt jotain, on aika katsoa peiliin.
      Sonerapiste on kaikinpuolin hyvä ja kätevä paikka hoitaa niin matkapuhelimiin kuin laajakaistaliittymiin liittyvät asiat. Tulet varmasti saamaan vähintään vastaavaa palvelua kuin missä tahansa sonerakaupassa tai kilpailijoiden myyntipisteillä!

    • Jarno61

      Samaa mieltä äsköisen kirjoittajan kanssa! Pisteellä asiointi on ollut aina taidokasta. Asiat on kerrotu niinkuin ne on, tosin myyty upeasti asiakkaalle. Myyjät tietävät hämmästyttävän paljon lähes jokaisesta laitteesta mitä soneralla on tarjolla. Lähes kaikki asiat hoituvat pisteellä niin laskujen kanssa tulleet ongelmat kuin liittymien päivitykset.

      Olen asioinut monesti myös DNA kaupassa mokkulani kanssa ja samalla kysellyt matkapuhelimiin liittyviä asioita. Myyjät nojaavat flekmaattisesti pöytään, ja jos hyvin käy, saattaa saada tervehdyksen mikäli facebookissa ei ole jokin liian tärkeä keskustelu meneillään. Lisäksi suurimmalla osalla on jopa ällöttävän suuri nuuska huulessa joka tekee kaupan teosta erittäin epämiellyttävää. Irtisanoin oman mokkulani DNA:lta heti kun sopimus päättyi ja keskitin kaikki soneralle sillä siellä asiakkaita palkitaan ja vanhoja asiakkaitakin muistetaan!

      Elisa kauppa se vasta omaa luokkaa onkin. Yritin vuosi sitten irtisanoa puhelimessa isälleni myytyä liittymää. Shopitissa nuoret miehet nostelivat käsiään ja kertoivat miten puhelimitse ei kannata liittymiä ostaa. Sitä mieltä olen ettei siitä lafkasta kannata liittymää ostaa edes kasvotusten. Niin välinpitämätöntä toiminta oli!

      Toki on muistettava, että sattumallakin on omat puolensa asiassa. Inhimillisillä asioilla pelataan ja ihmisiä kaikki tässä ollaan. Kuitenkin sattuman piikkiin en voi laittaa koko Sonera pisteen toimintaa, niin useasti olen heidän palveluitaan saanut ylistää. Kiitos TeliaSonera asiantuntevista pisteistä!

    • Elisa............

      Voi luoja näitä toinen toistaan onnettomampia provikkamyyjiä, huhhuhh!!!!!
      Ensinnäkin, olette täysin samaa kastia puhelinmyyjien kanssa, eikä teitä näin ollen tietenkään voi verrata Soneran oikeaan henkilökuntaan. Olen monesti seurannut, kuinka ihmisille tarjotaan ilmaisia puhelimia, perheliittymiä vanhoille ihmisille niin monta kun avattua vaan saa yms muuta paskaa..
      Enkä usko, että kukaan menisi esim aamulehden ständille valittamaan toimittajan tekemästä jutusta ja vaatimaan siihen oikaisua, eli tuskinpa kukaan tulee teillekään Soneran henkilökunnasta valittamaan,
      Mutta joo, kerran ohi kulkiessani piti tarkistaa tulevan laskuni saldo, mutta kappas kappas kun eipä edes sellainen teiltä onnistunut.
      Ja LO566, ehkäpä nykyiset työkaverisi ovat erilaisia juurikin siksi, koska heidän kykynsä maksaa vuokraa yms elämistä ei enää riipu mummojen kusetuksesta, vaan työn voi tehdä rehellisesti ja oikein.

      • Peppe

        Voi luoja näitä toinen toistaan onnettomampia provikkamyyjiä, huhhuhh!!!!!
        Ensinnäkin, olette täysin samaa kastia puhelinmyyjien kanssa, eikä teitä näin ollen tietenkään voi verrata Soneran oikeaan henkilökuntaan.

        Mikäs on teikäläisen ammatti kun noin pitää mollata???. Kerroppas se täällä...
        etpä taida ittekkää mikään ruudin keksiä olla ku et tiiä edes mistä puhut ????
        Palkka on takuu provisio.
        On vissii sunki ammatissa joku päinpeetä ku pitää tänne avautua, ja mikäs on oikea henkilökunta?? oletko itse sellainen?.


        Mutta joo, kerran ohi kulkiessani piti tarkistaa tulevan laskuni saldo, mutta kappas kappas kun eipä edes sellainen teiltä onnistunut.

        Kyllä se onnistuu mutta varmaan katottu että nyt on niin m u l k k u asiakas että parasta olla auttamatta. Tollaset M u l k u t kuten sinä ovat jopa pahempia kuin Puhelinmyyjät joissa ei mitään vikaa ole.
        Ruoka se on jostain pöytään saatava, ei kaikkien vanhemmat elätä samalla tavalla lapsiaan kuin sinua ilmeisesti elätetään...
        Olisi varmaan sinunkin aika kasvattaa siivet sekä M un at ja mennä oikeisiin töihin.


        Tsemppiä ARVON KERMAPERSE

        PS. Ois varmaa kannattavaa mennä saunalahdelle jos tuntuu että palvelua ei saa.


    • Nyt on kyllä pakko olla samaa mieltä elisan kanssa.
      Soneran kauppaan olen aina mennyt asioita selvittämään, mitkä on cittarissa sählätty.
      Ymmärrän tietenkin sen, että näissä kojuissa työskentelevät tekevät työtä provikkapalkalla ja väliaikaisesti, mutta ikävä kyllä erittäin negatiivista mainosta kyseiselle firmalle tuovat.
      Esimerkiksi minulle oltaisiin annettu nettitikku ilmaiseen koekäyttöön, ilman että olisi tarvinnut ottaa tikkua edes mukaani, kun ilmoitin palautuksen olevan hankalaa.

      • hömppispömppis

        Sonera shop in shop työntekijät eivät kylläkään tee töitä pelkällä provikkapalkalla, vaan takuupalkkauksena on kaupan tes:in mukainen taulukkopalkka lisineen ja lisäksi provisio että näin ;) eli sanalla sanottuna citymarketin sisällä työskentelevä soneran myyjä ansaitsee enemmän kuin se kaupan kassalla istuva lukion käynyt pissaliisa ;)


    • huippumyyjä

      meidän mummoa kusetettiin..meidän mummoa kusetettiin :DD hahaha :D no voi vittu nyyh! Mitä helvettiä te täällä aikuiset ihmiset kitisette siitä kuinka teidän kurttusta äitiä olisi mukamas kusetettu! Jos ei ihminen jo 60v ikäisenä tajua sitä että se sopimus on 24kk, KUN shop in shop-myyjä sen hänelle kertoo(moneen kertaan) ja ympyröi sen ennen allekirjoittamista sopimus paperille niin, olisiko silloin vika kenties mummelin korvien välissä?? Mikään tässä maailmassa ei ole tietääkseni ilmaista ja joskus sen puhepaketinkin saa halvemmalla kun hyödynnät myös laite-etua! ;)
      Huippumyyjät tietävät tuotteista kaiken ja ne tietävät myös miten he myyvät juuri asiakkaalle tarkoitetun paketin! Minun Sonera-liittymä on räätälöity jokaisen asiakkaan henkilökohtaisten tarpeiden mukaan. Se ei ole mikään saatanan 12000min/txt joustava(dna) ja maksat siitä 40e/kk, etkä edes käytä siitä paketista kun murto-osan Me soneran shop in shop myyjät myymme ainakin vaan ja ainoastaan asiakkaan tarpeisiin! Itse kartoitan asiaakkaan tarpeet sekä mahdolliset haaveet siitä mitä ASIAKKAALLE OLISI PARASTA! Jos se mummeli tarvitsee/haluaa 4kpl Nokia C5-00 puhelimia niin en voi niitä hänelle olla myymättäkään!
      Ja kerron Elisa raukalle, että shop in shop myyjiä ei voida mitenkään verrata telemarkkinointiin eikä kaupassa työskenteleviin myyjiin, koska ne cittarissa työskentelevät ASIAKASPALVELIJAT osaavat myydä ja tekevät kauppaa todellisella taidolla! Ja he myös palvelevat ja auttavat niitä asiakkaita, jotka tarvitsee jelppiä! Maan parhaat myyjät tulevat Citymarketin sonerapisteiltä ja ne myyjät tekee isoja soppareita, myös sitä kautta kunnollista liksaa myös! Hyvä sonerapiste myyjä tienaa sellasta fyndyy, josta normi raksamies voi vaan unelmoida :D Oli se sitten provikka tai kk palkka niin hyvät tienaa ja paskat saa kenkää! :D mun mummoa kusetettiin... nyyh nyyyh :D btw, LO566, meitsillä sama paikka :D sieltä ne huippumyyjät tulee ;) Laatu myy ja asiakkaalle myydään aina tarpeeseen!! Kyllä taitaa dnata ja elisaa ketuttaa kun sonera vie jatkuvalla syötöllä heidän asiakkaitaan ;) T. Sonerapisteen asiakaspalvelija

      • lapset asialla

        Kierrän kaikki Sonera pisteet kaukaa, jos myyjät ovat tämän tason pikkulapsia kuin oheinen kirjoittaja. Täysin kakaratouhua !!!!


      • assssssssssss

        Soneran CityMarketin myyjä väitti minulle, että kuluttajavirasto on suosittanut että määräaikaisen sopimuksen voi asiakas lopettaa kesken sopimuskauden.
        Itse en löytänyt netistä sellaista tietoa, mutta sopimuksen automaattinen jatkaminen sopimuskauden (esim 24 kk jakso) ei ole enää sallittua teleoperaattorille.
        http://www.kuluttajavirasto.fi/fi-FI/Uutiset/2011/tiedote/tiedotteet-2011/teleoperaattorien-kilpailuttaminen-helpottuu-maaraaikaisia-liittymasopimuksia-ei-voi-enaa-ketjuttaa


    • BOBkakkonen

      Moikka!

      Hyviä keskusteluja täällä on kyllä saatu aikaan, mutta jos tarkkaan miettii myyjän ja huippu myyjän eroa niin mikä seon?

      Jos itse mietin asiaa, sonerapisteen henkilökunnan toimenkuvaan kuuluu sekä asiakaspalvelu että kontaktointi (flyaijaamalla). Ne sonerapisteen myyjät jotka oikeasti tekevät toistakymmentä kauppaa päivässä, on pakko olla huippumyyjiä. Jos verrataan automyyjää ja sonerapisteen myyjää niin ero on se, että kun asiakas tulee autokauppaan, hän on tulossa ostamaan autoa tai hakemaan siitä tarjousta. Mutta jos asiakas menee citymarkettiin, hän ei ole tulossa ostamaan puhelinta vaan ruokaostoksia. Jos jostain kumman syystä asiakas lähtee kaupasta sekä ruokaostokset että puhelin kädessä, on huippumyyjä onnistunut. Tämä on vissi ero.

      Kaikista asioista saadaan negatiivista sekä postiviista palautetta, mutta uskon, että useimmat sonerapisteen myyjät ovat täysin ammattitaitoisia sekä huippumyyjiä.

      Jos ajatellaan sonerapisteen töitä jonkinsortin "myyntikoulutuksena" niin siinä ollaan kyllä onnistuttu ja hyvin. "Asiakas kohtaaminen / kontaktointi, kartoitus, klousaus sekä tuotteen myyminen jnjne" ovat kaikessa myyntiin liittyvässä todella tärkeitä asioita, ja näissä asioissa ovat sonera Shop In Shopin myyjät todella hyviä. (Joka päivä oppii jotain uutta)

      ps. Te henkilöt jotka olette tulleet "kusetetuksi" niin tiedän sen että aivan itse olette sopimukseen nimenne kirjoittaneet. Sopimuksissa lukee määräaikaisuudet, hinnat ja palvelut.. Jos niitä ei sopimuksessa mainita niin älkää täällä kitiskö vaan tehkää asiasta reklamaatio.

    • kantapään kautta

      Soneran maine on mennyt jo ainakin Hyvinkäällä, kun entisessä Cittarissa oli näitä upeita ja mahtavia "mestarimyyjiä". Ovelia veikkoja he olivat ja kusetuksen mestareita!

      Ylimielisyytenne on pöyristyttävää, missä ihmeessä tuollaisia myyntirobotteja koulutetaan?

    • Moikkavaan

      Dna on rotta.

    • Sonera alkaa S:llä

      DNA D:llä
      Elisa E:llä

      Kirjekyyhkyt olisi käteviä jos niihin saisi adapterin s-postille..

    • asiakas3

      Soneran K-citymarketin pisteillä olen aina saanut kaikista parhainta palvelua! Mut suomalaiset vaan on tottunu valittamaan kaikesta.. Huhhuh ja menkää nukkumaan valittaja mammat ja ukot.

    • SiS myyjä

      Kaikki te, jotka haukutte tai moititte Sonera Shop-in-Shopin toimintaperiaatteita tms. Teillä itsellänne ei nähtävästi ole mitään kykyä tulla toimeen ihmisten kanssa, vaan päädytte sossun tiskille kädet suorana ottamaan rahaa vastaa. Shop-in-Shop myymälöissä ei tulla huijatuksi. Jos työntekijä huijaa asiakasta on hänellä jatkon suhteen tukalat oltavat, sekä miksipä me siellä huijaisimme, kun asiakkaat löytävat samat ihmiset pisteiltä päivittäin. Ja Shop-in-Shop on tutkitusti asiakaspalvelu kokemuksena maailmanluokkaa, joten pitäkää ongelmanne omassa päässänne.

    • Sonera o Kuraa

      Jos haluatte tietää millainen on huippumyyjä niin soittakaa Soneran tekniseen asiakaspalveluun. Tänään soittelin kun mikään ei toimi, mutta uutta ativ ässää kaveri tyrkytti siis tyrkytti! Jumalauta kun ei linjat toimi niin haluanko silloin ostaa uutta? En ja ilmoitin tämän niin sitten kysytään oletko tyytyväinen Soneraan ja mitenkä perheen muut liittymät? Täh just sanoin et ei linjat toimi olenko siis tyytyväinen? EN jos tilaamani palvelu ei toimi ja maksan täyden hinnan niin EI en ole tyytyväinen. Tuntui oikeasti ettei kaveria kiinnostanut mun ongelma vaan myynti :D ja mitä tulee cm-pisteisiin ei se ole ees työtä vaan koulutettu apinakin siinä pärjää :)

      • Morjesta "Sonera o Kuraa",

        Jos olet sama joka kirjoitteli samasta aiheesta tuolla toisaalla --> http://bit.ly/15vXFQm niin laitathan meille viestii. Pliis :)

        Tero@SoneraPartio


    • branded

      bitches

    • DealMaker8
    • luotto mennyt sonera

      Tyytyväinen,no en todellakaan,en,en,ja en.
      Olen pyytänyt puoli vuotta puh.laskua joka kuukaudelta,mutta en vaan ole saanut.
      kyllä maksu napataan erä päivänä suoraan tililtä.
      Mutta ihmettelen etten kotiin useista pyynnöistä huolimatta,
      saa laskua josta näkisin,mistä he laskuttava, ja
      mihin olen soitellut,kun ei niitä niin tarkkaan aina muista.
      Syyskuussa en ole soittanut yhtään puhelua,mutta lasku
      on huikea 60,00€.Huh,Huh.
      Laittavat viestejä jatkuvasti firmasta,ja asiakas maksaa.Tätä peli.?????

      • järjenjättiläinen?

        Eihän sulle voi kun nauraa


    • liittymät on ihqui

      Nim. Luotto mennyt sonera voisitko tarkentaa, mitä tarkoitat sillä, ettet saa laskua? Oletko laittanut laskusi e-laskuksi? Jos olet, täytyy sinun purkaa pankin kautta tuo maksutapa. Kyllä sen lasku paperisena tai sähköpostii saa sen jälkeen. Vaikka ihan virkailijan kanssa hoidat homman, jos et muuten osaa senkin hölmöliini:)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

      Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      133
      7253
    2. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

      https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      165
      4400
    3. Vanhalle ukon rähjälle

      Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      54
      3462
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

      Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      506
      3165
    5. Purra hermostui A-studiossa

      Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      294
      2112
    6. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

      Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      36
      1763
    7. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

      Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      20
      1701
    8. Miten meinasit

      Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      91
      1573
    9. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

      Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      179
      1485
    10. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

      Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      15
      1436
    Aihe