Parturit Hyvinkäällä

tukkapois

Olen asunut Hyvinkäällä noin puoli vuotta. Olen tänä aikana JOUTUNUT käymään parturissa Hyvinkäällä 2 kertaa, kun en ole muualle päässyt parturiin. tässä kokemukseni:

Menin parturiin x, jossa halusin itselleni perinteisen jenkkisiilitukan. Parturi leikkasi hiuksiani 4 minuuttia (katsoin kellosta) ja sanoi että valmis. Sanoin että ei todellakaan ole ja hän jatkoi leikkausta vielä 3 minuuttia, jonka koko ajan puhui miten aikoo mennä nauttimaan ison tuopillisen olutta viereisessä Sporttibaarissa. Hinta 13€. Kotona huomasin miten epätasaisesti hän oli leikannut, joten poikamiehenä leikkasin itse peilin kanssa noin 20 minuuttia pois epätasaisuuksia.

Tänään kävin parturissa x, jossa parturi oli erittäin epäkohtelias koko ajan. Komentelee, ja lopulta kun työ oli valmis, hän näytti peilillä työn tulosta, sanoin "tasaiselle se näyttää kuten pitääkin, eikä mitään tupsuja jäänyt, kiitos paljon". Tästä parturi suuttui, ja näytti sellaisen perinteisen norsun-v ilmeen kun voi olla, ja alkoi mesoamaan että hän ei ole ikinä jättänyt kenellekkään tupsuja mihinkään! Maksoin 18€.

Tämän kahden kokemuksen perusteella en enää käy koskaan Hyvinkäällä parturissa. Eivät parturit tunnu ymmärtävän, että minä asiakkaana maksan heidän palkan. Onko Hyvinkään partureilla tosiaan niin paljon asiakkaita, että heillä on varaa tehdä huonoa työtä taikka sitten olla epäkohteliaita asiakkaille? Eikö perinteinen Hyvinkääläinen Jamppa tai Jaana vaadi kunnon palvelua?

PS. Jos tiedätte hyvän parturin joka leikkaa miesten tukan siististi ja palvelu on kohteliasta, olen valmis kuulemaan ehdotuksia.

20

5996

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Siiliksi

      Parturi Cowboysissä ei ole mitään vikaa. Edullinen moneen muuhun verrattuna.

    • tukkienajoa

      Joku hermoheikko kutsuu jopa poliisin paikalle varmistamaan että käyttäydytään hyvin.

    • ole vahvuutesi.

      Vaikutat sen verran tyhmältä, että tukkasi voi hyvin leikata vaikka sirpillä ja vasaralla.

      • ajetaan tukkia

        Kannattais jättää huomioitta "kansankynttilöiden" vihjeet/hyvät tarkoitukset" ja ajatella omilla aivoilla.


    • JZ

      Hyvinkäällä on muistaakseni kutakuinkin 50 parturia, joten vaihtoehtoja löytyy...

      • aloittajalle...

        Hyvinkään partureissa ON todellakin toivomisen varaa...:)
        Juu,en mä niissä kaikissa ole käynyt....mut aikas monessa...
        Mut Fedelessä semmonen nuori, tummahiuksinen tyttö, hän on hyvä!!


    • siilipää

      parturi-kampaamo Lea , hämeenkatu 30. jenkkisiili 8 e. ilman ajanvarausta.

      • Lea itse

        no ei todellakaan! KONEtkka-siis siiliksi ajo koneella maksaa 8 e


    • viksulainen

      Ei täällä Hyvinkäällä kannata parturissa käydä, suosittelen MayDayta riihimäeltä.

      • poismuuttanut

        käy Jussintorilla Parturi-kampaamo Margitissa. Margit itse on se vaalea, isokokoinen nainen.

        Kävin itse hänen asiakkaanaan 10 vuotta, eli niin kauan kun Hyvinkäällä asuin...


      • Viridiksen Hanna =)
        poismuuttanut kirjoitti:

        käy Jussintorilla Parturi-kampaamo Margitissa. Margit itse on se vaalea, isokokoinen nainen.

        Kävin itse hänen asiakkaanaan 10 vuotta, eli niin kauan kun Hyvinkäällä asuin...

        Organic Hair
        Luontaishoitola Viridis,
        Siltakatu 12-14,
        Hyvinkää

        Ihana kampaaja/parturi, osaa leikata, hyvä hinta-laatusuhde.

        8 vuotta olen samalla kampaajalla käynyt, enkä pety koskaan!


      • ririiriririririir
        Viridiksen Hanna =) kirjoitti:

        Organic Hair
        Luontaishoitola Viridis,
        Siltakatu 12-14,
        Hyvinkää

        Ihana kampaaja/parturi, osaa leikata, hyvä hinta-laatusuhde.

        8 vuotta olen samalla kampaajalla käynyt, enkä pety koskaan!

        Älä ainakaan Fedeleen mene.
        Voin myös suositella Margit-kampaamoa =)


      • Vakkari2010
        ririiriririririir kirjoitti:

        Älä ainakaan Fedeleen mene.
        Voin myös suositella Margit-kampaamoa =)

        Hair-Mix todella hyvä,
        Itse käynyt jo 15vuotta heillä.
        Erittäin osaavat ja iloiset työntekijät/omistaja ja osaavat homman.
        Hinnat kylläkin noussut mutta on sen arvoista!


    • tukka päässä

      Joo ei ole nämä Hyvinkään paikalliset parturitädit mitään kovin kaksisia asiakaspalvelijoita. Jotkut haisee röökille, toiset vanhalle tai tuoreelle kaljalle ja eräät kummallekkin. On vielä valitettavasti niin lyhyt että lemuaa siinä niskassa koko ajan. Se eräs länsirannikolta tullut likka on kyllä mukava mutta aikaa vaikea saada, suosittu.

    • Suosittelen

      Parturi Cowboysia. On edullinen ja laatu hyvää.

      Toivottavasti homma jatkuu samanlaisena =)

    • Mr. Man

      Hiusstudio 5... Mene sinne niin et varmasti pety.

    • vaihtoa onneksi

      se on hyvä - nyt kuin siellä ei ole enää sitä yhtä kampaajaa.....

      • poliisi4

        sinusta on tehty tutkimuspyyntö


    • iloinen asiakas

      Satu-Hius Hyvinkäällä Donnerinkadulla, et pety.

    • asiakasmonessa

      Kun näitä palstoja on lukenut niin sieltä aika hyvin nousee esille ne kampaamot ja parturit joissa saa juuri keskustelun aloittajan kertoman mukaista epäasiallista asiakaspalvelua. Ei varmastikaan tarvitse mainita näiden paikkojen nimiä...
      Kyllä, asiakaspalvelussa on toivomisen varaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      61
      1402
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      162
      1279
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1122
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      116
      1070
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      26
      871
    6. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      765
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      50
      632
    8. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      604
    9. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      180
      598
    10. Näetkö häntä

      Missä, mite, milloin, mitä ajattelet aina kun näet
      Ikävä
      45
      583
    Aihe