koko XS

lilyyyy

Olen 176cm, minkä painoisena olisin suurinpiirtein kokoa xs? :)

20

4811

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oliya

      Koska olet pitkä, on sinulla varmasti isommat luutkin... Vaikea sanoa, koska toiset ovat sirompirakenteisempia kuin toiset. Yleesnä vaatekoko XS tarkoittaa seuraavaa: rinnanympärys 76-80 cm, vyötärö 60-64 cm, lantio (leveimmältä kohtaa!!!) 84-88 cm. Itse käytän kokoa XS tai 34 tai farkuissa 25-tuumaisia (mittani: 81-62-87). Olen 173 cm pitkä ja 51 kg. Tämä siis suuntaa antavaa...

      Jos sinulla on leveät lantioluut, voi olla, että joudut pudottamaan painosi todella matalalle. Summa summarum, paino ei ole ratkaisevaa, vaan ruumiinrakenna.

      • sammakko ..

        Olin just tulossa sanomaan tota mitä edellinenkin; ei se painosta oo kiinni vaan ympärysmitoista ja ruumiinrakenteesta.

        Voit katsoa esim. postimyyntikuvastojen takaa olevista kokotaulukoista/nettikauppojen kokotaulukoista että montako senttiä minkäkin kehon kohdan ympärys saa maksimissaan olla koossa xs. :)


    • terve mutta laiha

      loistavasti 34 ja xs kokoiset vaatteet (paidan sekä housut) ja olen 180pitkä ja painoa minulle on 65kiloa. Olen bmi taulukon mukaan jopa normaalipainoinen ja mahdun mallinmitoissa oleviin vaatteisiin. Lihas painaa enenmän kuin läski, ei tarvitse siis olla langanlaiha mahtuakseen pieniin vaatteisiin.

      • oliya

        Niin ja vielä sellaista, että koot vaihtelevt paljon eri mallistoittain. Esimerkiksi Selectedin ja Seppälän vaatteet ovat suuria, kun taas jonkun H&M:n ja Paul&Joen verraten pieniä!


    • lillianlily

      Ton pitusena et tuu ikinä olemaan kokoa xs. Sori vaan, mutta koko xs on varattu meille pienemmille! :)

      • sofiaaa

        No kyllä todellakin voi 176cm pituinen olla kokoa xs. Huippumallit ovat usein pidempiäkin ja niille täytyy mennä xs! Ei pituus siihen vaikuta kuule milläänlailla. :)


    • Miniatyre22

      Mä oon n. 155 cm pitkä ja koko xs on mulle liian iso.
      Tässä mun strategiset mitat, jotka yleensa ns. "vaaditaan" kokoon xs:
      Rinta 72,5
      Vyötärö 55
      Lantio 75

      Mä kävin viikko sitte sovittelemassa vaatteita, ja kokeilin mm. 24-tuuman farkkuja. Lantiolta ne oli melkein sopivat, vähän löysät mutta reisien kohdalta... aivan ku mulla olis ollu 27-tuuman farkut jalassa!

    • pikkuruinen ana

      Ei helvetti, luuletko oikeest et pääset kokoon XS?? Nauran sulle viel kaks vuotta jälkeen päin!!

      Ei helvetti..!!

      • miia---

        se riippuu, itse 172/46
        S menee


    • body type

      Ratkasee.Ite 166/58 ja xs mahtuu hyvin päälle.Farkuissa menee 25 ja 34 tosin neki lököttää pikkasen reisistä ja persiistä.

      • dfjdsoghdhgnb

        enpä kuule usko et ton kokoisena sulle mahtuis xs :DDDDD sähä oot ihan normaalipainonen. tai sit ne vaatteet on tosi joustavii ja ne on venyny käytös ja oot sellanen pissis joka ahtaa ittensä väkisin liian pieniiin vaatteisiin niin et läskit pursuaa...oot säälittävä.


      • body type
        dfjdsoghdhgnb kirjoitti:

        enpä kuule usko et ton kokoisena sulle mahtuis xs :DDDDD sähä oot ihan normaalipainonen. tai sit ne vaatteet on tosi joustavii ja ne on venyny käytös ja oot sellanen pissis joka ahtaa ittensä väkisin liian pieniiin vaatteisiin niin et läskit pursuaa...oot säälittävä.

        ja silti hoikka ja sekös sua risoo.Lihasmassa painaa enemmän kun läski.Teini ikäkän meni jo 10v sitten.


    • ??????

      miksi haluat olla kokoa XS? sinun pituisellasi ihmisellä saakin olla painoa, eikä pelkoa ylipainoiseksi tulemisesta ole lähelläkään!

      se, että kirjoitat tälle palstalle kertoo jo siitä, että suhteesi painoosi ei ole aivan normaali. on olemassa monia syömishäiriöisiä, jotka kertovat siitä kuinka heitä kaduttaa se, että he ovat koskaan asettaneet epärealistisia laihduttamistavoitteita. syömishäiriö voi oikeasti pilata elämän, siitä voivat kertoa monet ihmiset ... niin parantuneet kuin nekin, jotka eivät ole vielä parantuneet. syömishäiriöön voi myös kuolla. silloin kyse on jo paljon muusta kuin siitä, että haluaisi vaan olla tietynkokoinen.

      kerro siis, miksi haluat painaa vähemmän ja olla pienempi? luuletko tosiaankin että elämäsi laatu paranee sillä? elämästäsi voi olla yhtä helvettiä jos lähdet sille tielle!

      • lilyyyy

        Haluan olla laiha siitä syystä miksi ihmiset nyt yleensäkin haluavat olla laihoja. En ymmärrä että miten pituus vaikuttaa siihen että saisi olla painoa? Kyllä pitkilläkin on ihan sama vaara tulla ylipainoisiksi.

        Minulla on ollut vaikueuksia ruuan kanssa 6 vuotta, että joo suhteeni painooni ei todellakaan ole aivan normaali. Kärsin myös masenneksusta yms yms tiedän kyllä täysin hyvin että syömishäiriö voi pilata elämän, sen se on tehnyt minun kohdallani jo.

        Ja kyllä.... uskon tosiaan että elämänlaatuni paranee kun minusta tulee pienempi.


      • hhhhhhj
        lilyyyy kirjoitti:

        Haluan olla laiha siitä syystä miksi ihmiset nyt yleensäkin haluavat olla laihoja. En ymmärrä että miten pituus vaikuttaa siihen että saisi olla painoa? Kyllä pitkilläkin on ihan sama vaara tulla ylipainoisiksi.

        Minulla on ollut vaikueuksia ruuan kanssa 6 vuotta, että joo suhteeni painooni ei todellakaan ole aivan normaali. Kärsin myös masenneksusta yms yms tiedän kyllä täysin hyvin että syömishäiriö voi pilata elämän, sen se on tehnyt minun kohdallani jo.

        Ja kyllä.... uskon tosiaan että elämänlaatuni paranee kun minusta tulee pienempi.

        Itse mahtuisin muuten xs-kokoon, mutta paidoissa hihojen pituus ei riitä. Pakko monesti ottaa jopa M, sillä oikeasti ei ole kiva kulkea hupparissa jossa on 10 cm liian lyhyet hihat. Takeissa sama juttu.


    • joppinen.

      No mä olen 174cm pitkä ja painan 56kg-57kg eli normaalipainonen ja oon kokoa xs/s riippuu vaatemerkistä ,farkut 26-27. Kannattaa pysyä normaalipainossa vaik ei oliskaan kokoa xs,muuten alkaa muistuttaan henkaria.

    • minävaaain

      164cm ja 40kg mitat jtn 88-63-82 ja ostan yleensä xs koon vaatteita ja housuis 26 :)

    • ginast

      kurvikas 91-64-89 ja 172/51...
      xs menee hyvin...ja vaatteissa myös koko 34...housuissa myös ja jos tuumakokona niin 25 sopii kans...

    • Itsemurhaatekemäs

      Minulla on paita xs ja olen 147 mutta paita on ihan liian iso kun se on toppi ja en ymmärrä miksi se on niin iso mulla näkyy rinnat jo laitam sen :(

    • nannniiii

      No, tosiaan mallit on yleensä pientä kokoa ja pitkiä, joten kannattaa googlata mallien pituuksia ja painoja. Esim muistaakseni Victorias Secret mallit oli järjestään pitkiä noin 175-185 ja paino oli aina siinä alipainon tajan hujakoilla. Veikkaisin, että painossa 50-55 kg olisi 176 cm ainakin mallinmitoissa ja erittäin hyvännäköinen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      58
      4377
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2219
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1734
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1478
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      24
      1402
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1278
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1205
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1126
    9. 22
      1076
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1004
    Aihe