Kierrätyskeskuksesta

ja toiminnasta

Kuinka on Vihdissä hoidettu tuo kierrätys asia.
Lohjalla kierrätyskeskuksen työntekijät vievät itselleen ja sukulaisilleen ja mihin lie kaikki hyvät kamat ja vaatteet niin ettei myynnissä ole kuin nuhjaantunutta vuosia vanhaa kuolinpesä jätettä, eivät edes jätteenpolttolaitokselle kelpaa.
Tästä oli kyllästyneiden ihmisten valitusketju Lohjan kaupungin keskustelujen alla, mutta koska kyse oli negatiivisen todellisuuden julkistamisesta on se nyt poistettu.
Oli ihan mielenkiintoisia puheenvuoroja mutta lohjan salainen poliisi poistatti ne.
En missään ole tuollaiseen sensuuriin törmännyt.

Onko Vihdissä kierrätyskeskusta ja kuinka se toimii?
Kannattaako sielä tulla käymään, tai kannattaako sinne tuoda tavaraa?
Sillä Lohjan kierrätyskeskukseen ei kannata mitään viedä, eivät ne kohtaa asiakaskuntaa ja työntekijät ja heidän sukulaisensa ovat saaneet jo enemmän kuin tarpeeksi.

Rehellistä toimintaa peräänkuulutetaan.

Porukat rupesivat kaupunki sivustoilla marmattamaan sen toiminnasta ja asiakas palvelusta, poistivat koko ketjun.

9

1553

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • öööööpp

      Ei ole kierrätyskeskusta. Me vihtiläiset käytetään kaikki aivan loppuun ;)
      Kierrätys ja kirppistoiminta on juuri kuvaamasi kaltaista vähän kaikkialla, valitettavasti.

      • kauan laula

        Se vaan kummastuttaa etten näin törkeää toimintaa ole missään muuallla nähnyt, sillä olen asunut useammassa paikassa.
        Vuoden verran on samat nukkavierut kuuskytluvun vermeet olleet hyllyissä ja metalliverkko laatikoissa jotka on selvästi tulleet sinne jostain kuolinpesästä.
        Itse olen noin joka toinen kuukausi vienyt paljon urheiluvälineitä, vaatteita, keittiötarvikkeita, kodin elektroniikkaa yms. enkä ole niitä hyllyssä nähnyt tai jos jokin onneton tavara nimenomaan ei vaate, on eksynyt on se niin kalliilla että on kyllä parempi mennä kaupasta ostamaan, sillä silloin voittaa ainakin kolme euroa.
        Hinnat ei ole missään suhteessa laatuun ja kaupan tavara on halvemmalla.

        En ole rehellisesti törmännyt tuollaiseen toimintaan muualla, vaikka on tullut kierrettyä maita ja mantuja ja kierrätyskeskuksia ja kirppareita niin myyjänä kuin asiakkaana.

        En tiedä mistä kummasta kokemuksesi olet hankkinut, vaiko lie itse kierrätyskeskuksessa töissä ja yrität hunolla menestyksellä puollustella asiaa.
        Toisekseen vaikka olisikin niin että kaikkialla noin tehdään, mikä on vale, mutta jos tehtäisiin ei asiaa voisi sillä perusteella hyväksyä.
        Kyllä tuo asia on korjattava.
        Ei kierrätyskeskusta ole perustettu sitä vaten että itse työntekijät itse käyttävät omaisilleen ja itselleen kaiken mitä sinne vie.


      • asiasta kolmanteen
        kauan laula kirjoitti:

        Se vaan kummastuttaa etten näin törkeää toimintaa ole missään muuallla nähnyt, sillä olen asunut useammassa paikassa.
        Vuoden verran on samat nukkavierut kuuskytluvun vermeet olleet hyllyissä ja metalliverkko laatikoissa jotka on selvästi tulleet sinne jostain kuolinpesästä.
        Itse olen noin joka toinen kuukausi vienyt paljon urheiluvälineitä, vaatteita, keittiötarvikkeita, kodin elektroniikkaa yms. enkä ole niitä hyllyssä nähnyt tai jos jokin onneton tavara nimenomaan ei vaate, on eksynyt on se niin kalliilla että on kyllä parempi mennä kaupasta ostamaan, sillä silloin voittaa ainakin kolme euroa.
        Hinnat ei ole missään suhteessa laatuun ja kaupan tavara on halvemmalla.

        En ole rehellisesti törmännyt tuollaiseen toimintaan muualla, vaikka on tullut kierrettyä maita ja mantuja ja kierrätyskeskuksia ja kirppareita niin myyjänä kuin asiakkaana.

        En tiedä mistä kummasta kokemuksesi olet hankkinut, vaiko lie itse kierrätyskeskuksessa töissä ja yrität hunolla menestyksellä puollustella asiaa.
        Toisekseen vaikka olisikin niin että kaikkialla noin tehdään, mikä on vale, mutta jos tehtäisiin ei asiaa voisi sillä perusteella hyväksyä.
        Kyllä tuo asia on korjattava.
        Ei kierrätyskeskusta ole perustettu sitä vaten että itse työntekijät itse käyttävät omaisilleen ja itselleen kaiken mitä sinne vie.

        kas kun et mene valittamaan kaatiksen nurkalle,että hyvää menee ja lujaa.kateellisuutesi paistaa suuren tietämättömyytesi läpi.eiköhän ne työntejät ole kierrätyksessä lähinnä sitä luokkaa jotka tavaraa itse tarvitsevat.minä olen löytänyt sieltä monia arvokkaita keräilyesineitä,eikä niitä ole kukaan raakannut.lapseni ajavat kierrätyksestä ostetuilla fillareilla.kaltaistesi tuomia putkiluistimia tuskin laitetaan hyllyyn niitten paikkana on roskalava.oletko muuten käynyt koskaan mainitussa paikassa,kirjoituksesi viittaavat siihen,ettet tiedä paikasta mitään.kehottaisinkin sinua ottamaan lääkkeesi,jos niitä ei ole,mene hyvä ihminen hakemaan lekurilta jotakin siedätystä kateuteen ja ahneuteen.kiitos muuten kkn ystävälliselle henkilökunnalle.


      • jakeluun?
        asiasta kolmanteen kirjoitti:

        kas kun et mene valittamaan kaatiksen nurkalle,että hyvää menee ja lujaa.kateellisuutesi paistaa suuren tietämättömyytesi läpi.eiköhän ne työntejät ole kierrätyksessä lähinnä sitä luokkaa jotka tavaraa itse tarvitsevat.minä olen löytänyt sieltä monia arvokkaita keräilyesineitä,eikä niitä ole kukaan raakannut.lapseni ajavat kierrätyksestä ostetuilla fillareilla.kaltaistesi tuomia putkiluistimia tuskin laitetaan hyllyyn niitten paikkana on roskalava.oletko muuten käynyt koskaan mainitussa paikassa,kirjoituksesi viittaavat siihen,ettet tiedä paikasta mitään.kehottaisinkin sinua ottamaan lääkkeesi,jos niitä ei ole,mene hyvä ihminen hakemaan lekurilta jotakin siedätystä kateuteen ja ahneuteen.kiitos muuten kkn ystävälliselle henkilökunnalle.

        Kysehän onkin siinä että mikään ei pääty kierrätykseen, kuten olen muissa kaupungeissa tottunut.
        Vuoteen mikään ei ole päätynyt kierrätykseen, viet sinne mitä tahansa et näe sitä myynnissä.
        Et saa lapsellesi pyörää, sillä se on vedetty jo kavereille.
        Itse olen vienyt myytäväksi, suksia, luistimia, astman vuoksi satojen eurojen hajuvesiä, kirjoja, pieniksi käyneitä lasten laatuvaatteita jotka on ostettu Stokkalta kalliilla ja aina ajattelin kuinka onnellisiksi ihmiset tulevat näistä viedessäni niitä.
        Ilman kostutin oli myynnissä liian korkeaan hintaan ja appelsiini puristi naurettavaan korkeaan hintaan.
        Mikään oikeasti järkevä kallis ei tavoittanut kuluttajaa jota ihmettelen.
        Vein yksitoista jouluvalosarjaa jotka laitetaan ikkunalle jotta ne laitettaisiin myyntiin.
        Yksikään ei ollut myynnissä.
        Olen vienyt erittäin hyvää ja tarpeellista tavaraa jotka eivät vain istu omaan elämääni enää ja niitä on paljon ja kaikki on mennyt henkilökunnalle.
        En ole kateellinen, sillä olen rikas olen kuvitellut suuressa yksinkertaisuudessani vain että voisin tehdä hyvän teon kuten alunperin kierrätyksessä oli tarkoitus.
        Ei ole kukaan antanut kierrätysväelle lupaa viedä tavaroita, sillä he ovat työssä sielä ja asiakas palvelussa. Heidän tehtävänsä on jakaa tuotteet eteenpäin muille tarvitseville.
        En minä enää sinne mitään vie, minusta hyötyy enää kaatopaikka.

        Kierrätyskeskuksen tarkoitus on että viet sinne tavaroita ja voit ottaa tavaroita vastineeksi.
        Itse olen metsästänyt erikoisuuksia itselleni en tarvitse sieltä norm. tavaroita.


      • asiasta kolmanteen
        jakeluun? kirjoitti:

        Kysehän onkin siinä että mikään ei pääty kierrätykseen, kuten olen muissa kaupungeissa tottunut.
        Vuoteen mikään ei ole päätynyt kierrätykseen, viet sinne mitä tahansa et näe sitä myynnissä.
        Et saa lapsellesi pyörää, sillä se on vedetty jo kavereille.
        Itse olen vienyt myytäväksi, suksia, luistimia, astman vuoksi satojen eurojen hajuvesiä, kirjoja, pieniksi käyneitä lasten laatuvaatteita jotka on ostettu Stokkalta kalliilla ja aina ajattelin kuinka onnellisiksi ihmiset tulevat näistä viedessäni niitä.
        Ilman kostutin oli myynnissä liian korkeaan hintaan ja appelsiini puristi naurettavaan korkeaan hintaan.
        Mikään oikeasti järkevä kallis ei tavoittanut kuluttajaa jota ihmettelen.
        Vein yksitoista jouluvalosarjaa jotka laitetaan ikkunalle jotta ne laitettaisiin myyntiin.
        Yksikään ei ollut myynnissä.
        Olen vienyt erittäin hyvää ja tarpeellista tavaraa jotka eivät vain istu omaan elämääni enää ja niitä on paljon ja kaikki on mennyt henkilökunnalle.
        En ole kateellinen, sillä olen rikas olen kuvitellut suuressa yksinkertaisuudessani vain että voisin tehdä hyvän teon kuten alunperin kierrätyksessä oli tarkoitus.
        Ei ole kukaan antanut kierrätysväelle lupaa viedä tavaroita, sillä he ovat työssä sielä ja asiakas palvelussa. Heidän tehtävänsä on jakaa tuotteet eteenpäin muille tarvitseville.
        En minä enää sinne mitään vie, minusta hyötyy enää kaatopaikka.

        Kierrätyskeskuksen tarkoitus on että viet sinne tavaroita ja voit ottaa tavaroita vastineeksi.
        Itse olen metsästänyt erikoisuuksia itselleni en tarvitse sieltä norm. tavaroita.

        kirjoituksesi on kuin keikkuva laiva.eihän siinä ole päätä ei häntää.kyllä lohjan tapauksessa on kysymys työttömien työllistymisestä ja kierrätettävän tavaran rahaksi muuttamisesta.olen katsellut kun jo työstä syrjäytyneet tulevat töihin romujen lumppujen jopa poisheitettävien jouluvalojen sirkukseen,he ovat niinkuin ymmällään.parin viikon kuluttua he hymyilevät,ovat yleisesti mitä mukavanpia asiakkaita kohtaan ja työllistyvät monesti juuri tällä pikku spurtilla.lohjalla kierrätys on mielestäni hoidettu ihan asiallisesti.jos tuot hyvää tavaraa myyntiin niin se tulee kyllä myymälään,eikä viihdy siellä pitkään.voi olla,että osan ostavat kirpparikauppiaat,silloinkin se hakee paikkansa kulutuksessa.eiköhän ne hajuvedet mene kaatikselle.niin monet valitettavasti täyttävät ne satojen eurojen pullot ihan muulla mitä niissä pitäisi olla.kun vie tavaroita kierrätykseen,ei pidä odottaa kiitollisuutta miltään taholta.minä ainakin vien itselleni tarpeetonta riippumatta hinnasta,olen yhtä tyytyväinen kun näen sen kirpparilla myynnissä tai jonkun käytössä.rikkaitten rakas ei ole välttämättä kierrätyksen tavaraa.


    • *kiinnostaa*

      siellä kierrätyskeskuksessa on töissä?

      • ...

        Ainakin ennen siellä on ollut Työkkärin kautta jengiä työmarkkinatuella. Lojo-palstan sheriffikin on varmaan ollut siellä kun näki aiheelliseksi poistaa aiheeseen liittyvän viestiketjun...


    • heinähattutyttö

      toivon ettei asia ole niin, koska itse viemäni hyväkuntoiset tavarat ovat kyllä kohdanneet asiakkaat.
      Mutta kyttä valtiohan tämä on, että ihmisen sananvapaus ja itse määräämisoikeus on täysin kyttien hallinnassa!!!!!!!!!!!!

    • KIERTSI KÄRPÄNEN...

      AIVAN ÄLYTTÖMÄKSI MENNYT TUO KIERRÄTYSKESKUKSEN TOIMINTA, TYÖN TEKIJÄT VIEVÄT TOSISSAAN KAIKKI PARHAIMMAT ITSE PÄÄLTÄ. SIELLÄ NUORET VAIN PIHALLA ISTUVAT JA VETELEVÄT TUPAKKIA KUN SISÄLLÄ ASIAKAS TARVITSISI APUA, SITTEN KUN JOTAIN KYSYY NIIN EI VASTAUSTA SAA. LOHJALLA ON KAIKISTA HUONOIN KIERRÄTYSKESKUS. EN VALITETTAVASTI ENÄÄ JALALLANIKAAN ASTU SINNE :( P.S. KAUPASTAKIN SAA HALVEMMALLA......

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      66
      1532
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      162
      1329
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1172
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      118
      1129
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      30
      955
    6. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      795
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      55
      720
    8. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      89
      656
    9. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      634
    10. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      181
      627
    Aihe