Onko A.Hirvosella tietoa

KusettajatVastuu

Onko Soini eroamassa puolueen johtajuudesta, vai onko takki kääntynyt perus persu tyyliin.
Voiko puolue olla samanaikaisesti populistinen porvaripuolue sekä työväestön puolue. Kalasteleeko persut sameilla vesillä ja välineillä.
Miten tähän suhtautuu persujen johtaja eliitti pääkaupunki seudulla, jos ihan työväen tai väestön puolue?



http://www.mtv3.fi/uutiset/arkisto.shtml/arkistot/kotimaa/2000/12/39154
Perussuomalaisten Soini kokoaa uutta puoluetta
02.12.2000 09:13
Perussuomalaisten puheenjohtaja Timo Soini

Perussuomalaisten puheenjohtaja Timo Soini kokoaa Suomeen uutta oikeistopuoluetta. Soinin mukaan Suomessa on viiden vuoden kuluttua samanlainen oikeistopopulistinen puolue kuin Itävallassa ja Norjassa.
-Jos sellaista ei synny, olen epäonnistunut. Ja jos silloin vielä on Perussuomalaiset-puolue, en voi tästä syystä olla sen puheenjohtaja, Soini sanoo.

Soinin mielestä oikeistopopulismin niputtaminen samaan nippuun rasismin ja ulkomaalaisvastaisuuden kanssa on "liian helppo selitys". Hänen mukaansa Jörg Haiderin puolueen menestys Itävallassa ja Carl Hagenin Edistyspuolueen suosio Norjassa eivät johdu niiden ulkomaalaisvastaisuudesta tai äärioikeistolaisuudesta, vaan kyvystä puhua kansan kieltä.

Soini sanoo sanomalehti Karjalaisen haastattelussa, että Perussuomalainen puolue voisi olla uuden oikeistopuolueen alkio. Soini vaihtaisi puolueen nimen edistyspuolueeksi ja asemoisi sen poliittisesti uudelleen "keskustan ja kokoomuksen väliin".

Soini kiertää parhaillaan maata käännyttämässä ensin omaa puolueväkeään uuden puolueen kannalle. Samalla hän sanoo etsivänsä puolueelle uutta, "profeetallista" johtajaa.

-Kun löytyisi oikea mies, puolueen kannatus nousisi nopeasti tuollaiseen 10 prosenttiin, Soini uskoo.
(MTV3-STT)

31

286

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sit.shit

      Kommenttiasi odotetaan.

      • Vauhtia lissää ?

        Kyselet niin tyhmiä, että ei ole järkeä varmaankaan vastata edes. Persut on tavoittamassa vihreät jo ja tiiä vaikka menisivät ohikin. Nousu on nyt kovaa vauhtia menossa ja sossut menee tappion suuntaan, niin miksi Soini lähtisi pois ? Nyt pitää olls kelkassa mikana nauttimassa kyydistä.


      • Arto Hirvonen

        En tunne tuolla nimimerkillä ketään asialinjalla olevaa henkilöä.


      • Etsivä Erkki

        Tämä etsimäsi Taustanalkuttaja


      • Vallanpitäjä
        Arto Hirvonen kirjoitti:

        En tunne tuolla nimimerkillä ketään asialinjalla olevaa henkilöä.

        On tietoo ja tieto on valtaa!


    • Arto Hirvonen

      Kysymys. Minä tiedän 110% varmuudella, että Perussuomalaisten puheenjohtaja Timo Soinilla ei ole uuden äärioikeisto puolueen luomis tarvetta. Perussuomalaiset ovat saavuttaneet työväestön keskuudessa pysyvän kannatuksen Kepun ja Demarien välissä. Puolue kartalla tukeutuu oikealla olevana tyäväestön puolueena.

      Meillä Perussuomalaisilla ei ole mitään tietoa suunnan muutoksesta puolueessamme. Eikä tämä koske millään tavalla Kotkan Perussuomalaisia.

      Arto Hirvonen
      Perussuomalaiset
      Taustavaikuttaja

      • ääniä tulee

        Mikä varkaus? KO dnro 1157 / OK 31 §, tulos odotettu!
        Taipale syytön, että silleen!


      • Tarina Tori
        ääniä tulee kirjoitti:

        Mikä varkaus? KO dnro 1157 / OK 31 §, tulos odotettu!
        Taipale syytön, että silleen!

        onko saha syytön ja kalapakki entä kompressoori?


      • saha soi
        ääniä tulee kirjoitti:

        Mikä varkaus? KO dnro 1157 / OK 31 §, tulos odotettu!
        Taipale syytön, että silleen!

        Älä höpötä, syylliseksi tuomittu on tuo moottorisaha ja kalapakkivaras.


      • Ei tiodettu
        Tarina Tori kirjoitti:

        onko saha syytön ja kalapakki entä kompressoori?

        Kouvolan Hallinto-oikeuden päätöstä ei ole purettu, jossa Jari Taipale on tumittu ko. varkauteen, jonka on jo raastuvan oikeus on antanut.


      • Pölhö muumio
        saha soi kirjoitti:

        Älä höpötä, syylliseksi tuomittu on tuo moottorisaha ja kalapakkivaras.

        Arto hei, olen salainen tyypi. En kerro itsestäni mitään, koska asiat vaativat niin, symppiä!


      • Älkää jauhako
        Pölhö muumio kirjoitti:

        Arto hei, olen salainen tyypi. En kerro itsestäni mitään, koska asiat vaativat niin, symppiä!

        Syylliseksi on tuomittu Jari Taipale siitä mootorisaha ja kalapakki varkaude
        sta ja komressori mukana siinä ja sillä selvä.


      • pysytään asiassa
        Ei tiodettu kirjoitti:

        Kouvolan Hallinto-oikeuden päätöstä ei ole purettu, jossa Jari Taipale on tumittu ko. varkauteen, jonka on jo raastuvan oikeus on antanut.

        Hallinto-oikeudessa ei käsitellä rikosasioita. Mikä ihmeen tarve täällä on tehdä Jari Taipaleesta syyllistä rikokseen, johon ei ole syyllistynyt?

        Ko - dnro 1157 on OK 31 §:n perusteella kumottu ja hyvä niin! Selvennyksenä varkaustuomiossa olisi pitänyt varastaa jotakin ja kun varkautta ei ollut tapahtunut, ei siitä pidä tuomiota antaa.

        Lopettakaa varkaudesta höpöttäminen! Jari menee kaupunginhallitukseen!


      • pysytään asiassa
        Älkää jauhako kirjoitti:

        Syylliseksi on tuomittu Jari Taipale siitä mootorisaha ja kalapakki varkaude
        sta ja komressori mukana siinä ja sillä selvä.

        Vastaus tässä ketjussa toisaalla, Jari on syytön ja menee vilelä kaupunginhallitukseen!


      • J.Taipale
        saha soi kirjoitti:

        Älä höpötä, syylliseksi tuomittu on tuo moottorisaha ja kalapakkivaras.

        On sulla pitkät piuhat ei voi muuta sanoa, ja toiseksi tuo sun jakuttamien, sillä ei ole mitää merkitystä mu elämää yt eikä mu elämää myöhemmin. Olen kyllä huolissaa sun pelkotiloista että saan vielä enemmin ääniä kun aiemmin. Lienet sulla kuitenkin tarvetta mennä lekurin juttusille kun elät minun elämää päivästä toiseen:)
        Jotta pääset ongelmastasi niin auttaiskohan se yhtään että mennään kahvikupposelle jonnekkin ja jutellaan vähän sun ongelmastasi minun suhteen?

        Voithan sä purkaa pahanolosi monella muullakin tavalla, ei tämä netti ole ainoa tapa. Tiedätkö että englannissa oli tunnistettu ensimmäinen nettinarkomania josta myös potilas laitettiin tietokoneista vieroitushoitoon. Addiktio oli sen verta paha, että lääkäri ei muuta vaihtoehtoa enää nähnyt. Olisko sulla vähän sama ongelma, tosin se ongelma vielä personoituu henkilöön. No mutta hyvilläni saan olla siitä että "piru" ei ole mun korvien välissä vaan sinun, ja että sinun elämäsi se lopulta siinä tärvääntyy kun aikaa voisi käyttää viisaamminkin, ottaen vielä huomioon että se aika on hyvin rajallinen. Ei voi titetää koskaan koska se lähtö tulee, onko aikaa hukattavaksi siihen että elää elämää joka ei ole omaa?
        Se on kuitenkin fakt, että sun myötä mun elämä ei muutu mihinkään suuntaan vaikka tunkisit niitä juttujas tänne 200 päivässä tai et ollenkaan. Kumpikaan vaihtoehto ei tule muuttamaan yhtään mitää kohdallani, minua ei vituta se vaikka jauhat täällä, päin vastoin siitä on jo nyt ollut mulle hyötyä. Eikä tuo ole uskon asia vaan täysin tosi, hyöty on ollut ihan positiivista halusit sitä tai et.


      • oikeus on tapahtunut
        J.Taipale kirjoitti:

        On sulla pitkät piuhat ei voi muuta sanoa, ja toiseksi tuo sun jakuttamien, sillä ei ole mitää merkitystä mu elämää yt eikä mu elämää myöhemmin. Olen kyllä huolissaa sun pelkotiloista että saan vielä enemmin ääniä kun aiemmin. Lienet sulla kuitenkin tarvetta mennä lekurin juttusille kun elät minun elämää päivästä toiseen:)
        Jotta pääset ongelmastasi niin auttaiskohan se yhtään että mennään kahvikupposelle jonnekkin ja jutellaan vähän sun ongelmastasi minun suhteen?

        Voithan sä purkaa pahanolosi monella muullakin tavalla, ei tämä netti ole ainoa tapa. Tiedätkö että englannissa oli tunnistettu ensimmäinen nettinarkomania josta myös potilas laitettiin tietokoneista vieroitushoitoon. Addiktio oli sen verta paha, että lääkäri ei muuta vaihtoehtoa enää nähnyt. Olisko sulla vähän sama ongelma, tosin se ongelma vielä personoituu henkilöön. No mutta hyvilläni saan olla siitä että "piru" ei ole mun korvien välissä vaan sinun, ja että sinun elämäsi se lopulta siinä tärvääntyy kun aikaa voisi käyttää viisaamminkin, ottaen vielä huomioon että se aika on hyvin rajallinen. Ei voi titetää koskaan koska se lähtö tulee, onko aikaa hukattavaksi siihen että elää elämää joka ei ole omaa?
        Se on kuitenkin fakt, että sun myötä mun elämä ei muutu mihinkään suuntaan vaikka tunkisit niitä juttujas tänne 200 päivässä tai et ollenkaan. Kumpikaan vaihtoehto ei tule muuttamaan yhtään mitää kohdallani, minua ei vituta se vaikka jauhat täällä, päin vastoin siitä on jo nyt ollut mulle hyötyä. Eikä tuo ole uskon asia vaan täysin tosi, hyöty on ollut ihan positiivista halusit sitä tai et.

        On täysin selvää ja oikeudessakin todettu, että kyseinen varavaltuutettu on moottorisaha ja kalapakki varas.


      • J.Taipale
        oikeus on tapahtunut kirjoitti:

        On täysin selvää ja oikeudessakin todettu, että kyseinen varavaltuutettu on moottorisaha ja kalapakki varas.

        Mitäs sitten, jos se on sun selvyytes. Taisit olla paikalla kun asioita käytiin läpi ja tuomari yritti käydä kauppaa kanssani.


      • J.Taipale
        oikeus on tapahtunut kirjoitti:

        On täysin selvää ja oikeudessakin todettu, että kyseinen varavaltuutettu on moottorisaha ja kalapakki varas.

        *Sulla on ongelma, tee sille jotain. Sen nimi on "minä" vedä vaikka pataan kuten moni on kehoittanut että pääset ongelmastasi :)


      • rapalan uistin
        J.Taipale kirjoitti:

        *Sulla on ongelma, tee sille jotain. Sen nimi on "minä" vedä vaikka pataan kuten moni on kehoittanut että pääset ongelmastasi :)

        vankiloissakin on vain syyttömiä ihmisiä, eikös se niin mene, herra Taipale :P


      • Arto Hirvonen
        J.Taipale kirjoitti:

        Mitäs sitten, jos se on sun selvyytes. Taisit olla paikalla kun asioita käytiin läpi ja tuomari yritti käydä kauppaa kanssani.

        huolta puolueemme poliittisesta linjasta. Jatkuva tasainen kasvuvauhti työväestön keskuudessa on itse etsinyt Kepun ja Demareiden otolliseen välimaastoon kannattaja kuntansa.

        Tulevaisuudessa Perussuomalaiset nimi tulee entistä enemmän puolustamaan paikkaansa poliittisella kartalla. Sitä ei voi tituleerata äärioikeistolaiseksi ei äärivasemmistolaiseksi vaan oikeistolaiseksi koko kansan puolueeksi.

        Vaikka Perussuomalaiset kääntyy useamalle kielelle hivenen vaikeasti tulkittavaksi. Kuitenkin Perussuomalaisten nuoriso järjestökin on Suomen Perussuomalaiset nimen kannalla säilyttää se osana pysyvää Suomalaista työväestön politiikkaa. Näin se on nähty myös Perussuomalaiste puoluehallitus.

        Arto Hirvonen PS


      • palstan seuraaja
        rapalan uistin kirjoitti:

        vankiloissakin on vain syyttömiä ihmisiä, eikös se niin mene, herra Taipale :P

        Jankuttamisella jostakin varkaustuomiosta ei auta sua yhtään!


      • Arto Hirvonen
        palstan seuraaja kirjoitti:

        Jankuttamisella jostakin varkaustuomiosta ei auta sua yhtään!

        Ollessani poliitiikassa mukana ei puoluemme eikä minun ole tarvinnut takkiani kääntää, kun olemme puolustaneet asiajinjaa työväestön hyväksi.

        Arto Hirvonen PS


      • palstan seuraaja
        Arto Hirvonen kirjoitti:

        Ollessani poliitiikassa mukana ei puoluemme eikä minun ole tarvinnut takkiani kääntää, kun olemme puolustaneet asiajinjaa työväestön hyväksi.

        Arto Hirvonen PS

        Tarkoitin Jarin mollaajaa, joka kankuttaa varkaudesta jota ei ole tapahtunut ja tällä tavoin mustaa Jaria syyttä suotta!


      • J.Taipale
        rapalan uistin kirjoitti:

        vankiloissakin on vain syyttömiä ihmisiä, eikös se niin mene, herra Taipale :P

        En voi tietää, en ole sellaisessa paikassa edes vieraillut. Olen väärä henkilö tuohon vastaamaan, mutta joitakin tapauksia on kyllä tullut esille jopa suomessakin mistä on myös uutisoitu.


      • J.Taipale
        palstan seuraaja kirjoitti:

        Tarkoitin Jarin mollaajaa, joka kankuttaa varkaudesta jota ei ole tapahtunut ja tällä tavoin mustaa Jaria syyttä suotta!

        Ne on vain niitä jotka fanittaa, onhan se sanotna olemassa "rakkaudesta se hevonenkin potkii" :D


      • Arto Hirvonen
        J.Taipale kirjoitti:

        En voi tietää, en ole sellaisessa paikassa edes vieraillut. Olen väärä henkilö tuohon vastaamaan, mutta joitakin tapauksia on kyllä tullut esille jopa suomessakin mistä on myös uutisoitu.

        Perussuomalaisten kannatus on noussut ja lähes 10% ttiin. Minkään lainen haikailun tarve uudesta oikeisto populisesta puolueesta ei enää ole. Tämä tyäväestöstä pulppuava kannatus on sitä Perussuomalaista asialinja todellisuutta mitä ajamme kaikissa kunnanvaltuustoissa ja eduskunnassa kuin EU parlamentissa.

        Arto Hirvonen PS


      • Arto Hirvonen
        palstan seuraaja kirjoitti:

        Tarkoitin Jarin mollaajaa, joka kankuttaa varkaudesta jota ei ole tapahtunut ja tällä tavoin mustaa Jaria syyttä suotta!

        teidän kysymykseen vaan avajan kysymykseen.

        Arto Hirvonen PS


      • Paras_Fiilari
        Arto Hirvonen kirjoitti:

        Perussuomalaisten kannatus on noussut ja lähes 10% ttiin. Minkään lainen haikailun tarve uudesta oikeisto populisesta puolueesta ei enää ole. Tämä tyäväestöstä pulppuava kannatus on sitä Perussuomalaista asialinja todellisuutta mitä ajamme kaikissa kunnanvaltuustoissa ja eduskunnassa kuin EU parlamentissa.

        Arto Hirvonen PS

        http://www.mervikarinkanta.net

        Mervi Karinkanta
        Viestini: "Pidä huolta" Pave Maijanen


        "JOS USKOT RIITTÄVÄSTI, MIKÄ TAHANSA ON MAHDOLLISTA!"
        "If you believe enough, everything is possible!"

        UUTTA! KATSO VIDEO PUUTARHANI VUODET- osiosta
        perheeni: puoliso ja kolme lasta ja Jedi-koira
        koulutus: markkinointiassistentti 2009, puutarhuri 2007, aikuisopiskelija
        yrittäjä:tmi KukkaMerEs
        puoluekanta: PerusSuomalainen
        "kirjailija/toimittaja": tehnyt puutarha-aiheisen kirjan "Puutarhani Vuodet" -GUMMERUS 2008
        luonteenpiirteeni: ujo/rohkea, avoin, taitoa kohdata ihmisiä, periksiantamaton, sovittelija, kekseliäs ongelmanratkaisija...
        harrastukset: yhteiskunnaliset asiat; politiikka, urheilu, kirjoittaminen, puutarhanhoito, valokuvaus, musiikkikeikoilla käynnit, mietiskely
        lempipuuhailuani: poikien painiharrastuksen tukeminen, koiran kanssa ulkoilu, sormet mullassa möyriminen, musiikin kuuntelu, Rubikin kuution ratkominen, itseni jatkuva kehittäinen...
        arvoni: isänmaalliset, hiukan konservatiiviset, perhekeskeiset (kotiäitinä 10-vuotta), rehelliset
        lempibändini: mm. Scorpions, Whitesnake, Deep Purple, Dio...
        lempibiisini "Send me an Angel".
        LÖYDÄT MINUT MYÖS FACEBOOKISTA


      • Arto Hirvonen
        Paras_Fiilari kirjoitti:

        http://www.mervikarinkanta.net

        Mervi Karinkanta
        Viestini: "Pidä huolta" Pave Maijanen


        "JOS USKOT RIITTÄVÄSTI, MIKÄ TAHANSA ON MAHDOLLISTA!"
        "If you believe enough, everything is possible!"

        UUTTA! KATSO VIDEO PUUTARHANI VUODET- osiosta
        perheeni: puoliso ja kolme lasta ja Jedi-koira
        koulutus: markkinointiassistentti 2009, puutarhuri 2007, aikuisopiskelija
        yrittäjä:tmi KukkaMerEs
        puoluekanta: PerusSuomalainen
        "kirjailija/toimittaja": tehnyt puutarha-aiheisen kirjan "Puutarhani Vuodet" -GUMMERUS 2008
        luonteenpiirteeni: ujo/rohkea, avoin, taitoa kohdata ihmisiä, periksiantamaton, sovittelija, kekseliäs ongelmanratkaisija...
        harrastukset: yhteiskunnaliset asiat; politiikka, urheilu, kirjoittaminen, puutarhanhoito, valokuvaus, musiikkikeikoilla käynnit, mietiskely
        lempipuuhailuani: poikien painiharrastuksen tukeminen, koiran kanssa ulkoilu, sormet mullassa möyriminen, musiikin kuuntelu, Rubikin kuution ratkominen, itseni jatkuva kehittäinen...
        arvoni: isänmaalliset, hiukan konservatiiviset, perhekeskeiset (kotiäitinä 10-vuotta), rehelliset
        lempibändini: mm. Scorpions, Whitesnake, Deep Purple, Dio...
        lempibiisini "Send me an Angel".
        LÖYDÄT MINUT MYÖS FACEBOOKISTA

        aloittama Kotkan kaupungin valtuustoaloite Aako Kervisen asiassa ei saanut asiallista vastausta valtuuston kyselytunnilla. Tieto se etenemisestä oli hyvää päivää kirvesvartta. Riittääkö se jää nähtäväksi.

        Arto Hirvonen PS


      • perusdemari
        Arto Hirvonen kirjoitti:

        aloittama Kotkan kaupungin valtuustoaloite Aako Kervisen asiassa ei saanut asiallista vastausta valtuuston kyselytunnilla. Tieto se etenemisestä oli hyvää päivää kirvesvartta. Riittääkö se jää nähtäväksi.

        Arto Hirvonen PS

        Kyllä lestää asiakirja-asia ja muu selvittely, tuleeko valmiiksi ikinä?? Persut ei maha mitään, kohta poliisin kuulustelussa taasen!


      • Arto Hirvonen
        perusdemari kirjoitti:

        Kyllä lestää asiakirja-asia ja muu selvittely, tuleeko valmiiksi ikinä?? Persut ei maha mitään, kohta poliisin kuulustelussa taasen!

        kotkalaisen kunnallispolitiikan uskottavuuden äänestäjien keskuudessa, kun ei yksinkertaista asiaa haluta laitta kuntoon.

        Arto Hirvonen PS


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      123
      1875
    2. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      193
      1488
    3. Olisi hauska tietää

      Koska huomasit pitäväsi minusta? Itse taisin ihastua sinuun heti silloin kun tavattiin ensimmäistä kertaa. Miehelle, jon
      Ikävä
      64
      1198
    4. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      45
      1172
    5. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      87
      1057
    6. Apua. Onks mä jotenki erikoinen ?

      Oon ihastunu paljon vanhempaan mieheen.
      Ikävä
      102
      995
    7. Minun on vaan päästettävä irti

      Toiveesta. Satutan vain itseäni😥😔. Toivon sinulle pelkkää hyvää, eläthän elämäsi parasta aikaa, mutta en halua enää k
      Ikävä
      37
      900
    8. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      65
      846
    9. Kertoisit jo

      Rakastatko minua vai olenko käsittänyt väärin onko tämä vaan ystävyyttä tai kaveruutta? En haluaisi enää nolata itseäni
      Ikävä
      45
      817
    10. En koskaan saanut asiattomia kuvia!

      Silloin kun olin vielä nuori, kukaan mies ei koskaan lähettänyt minulle asiattomia kuvia itsestään. Jos tiedätte mitä ta
      Sinkut
      156
      771
    Aihe