Kodinkone Hokkanen

Asiakas on väärässä

Mitenkähän kauan tämä kodinkoneliike on pystyssä?

-Asiakaspalvelua ei ole.
-Luvataan sellaista, mitä ei pystytä pitämään.
-Kodinkonehuoltoa ei ole.("Soita valmistajalle")
-Suositellaan häpeilemättä Gramia

25

3262

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Stewe Gram

      "Pelaa omallapainollaan"Tauno on jäänyt eläkkeelle ja Jorma on "ruorissa".Aikoinaan myivät niin paljon "pakastimia",ettei siihen ole välttämättä tarvetta.

      • KesäJorma.

        On kivan oloinen ja ulkonäkökin 10 kyll jorma ossoo.


      • Leivänpaahdin myyjä
        KesäJorma. kirjoitti:

        On kivan oloinen ja ulkonäkökin 10 kyll jorma ossoo.

        Jormalla naismakua on.


      • mauno55
        Leivänpaahdin myyjä kirjoitti:

        Jormalla naismakua on.

        Minä olen saanut hyvää palvelua, vaikka Jorma ei niin hyviä alennuksia anna kuin Tauno joskus aikoinaan. Olen saanut mitä olen hakenut, tai sitten toisesta liikkeestä.


      • ent asiakas
        KesäJorma. kirjoitti:

        On kivan oloinen ja ulkonäkökin 10 kyll jorma ossoo.

        ennen kävin asijoimassa liikkeessä,en enää.eukko ei osaa tervehtiä ihmisiä,ylypeen olonen,oman navan tuijottaja.naiskauneus kaukana,pinnallinen.


    • Kauneusvirheistä

      Legendan maineessa oleva kodinkoneliike Keuruulla. Monet sukupolvet ovat sieltä kulutustavaransa ostaneet ja varmaan ostavat edelleen, Giganteista, Markantaloista, Experteistä, Veikonkoneista ja verkkokaupoista huolimatta. Tinkimismahdollisuusko sen aiheuttaa?

      • Ei Jormaa ei

        "Jätti hyvän"bisneksen.Jokainen mummu ja pappa ostaa sieltä ei ne lähde Jyväskylään "pakastimen"takia.Eikö nuo ole joka paikassa nykuään samanlaisia nuo kodinkoneet yms yms..Kyllä minäkin joskus sieltä vai oliko Tauno silloin vain töissä jollakin joka tapauksessa ostin ensimmäisen kasettimankan Taunolta -70 luvun alussa.


    • Gräm1

      Huhujen mukaan Gramin myynti kohta loppumassa Keuruulla. Pitääkö paikkansa?

      • Jorma&Tauno Ky

        Niitä Grameja aletaan myymään jatkossa vain ja ainoastaan Giganteissa ei enää nykyään kannata yksityisen myydä kodinkoneita menkää saatana Giganttiin!


      • EIKÖ MEE KAALIIN
        Jorma&Tauno Ky kirjoitti:

        Niitä Grameja aletaan myymään jatkossa vain ja ainoastaan Giganteissa ei enää nykyään kannata yksityisen myydä kodinkoneita menkää saatana Giganttiin!

        SAATANA GIGANTTIIN VAAN,ETTEKÖ JO USKO!


      • perkele juu
        EIKÖ MEE KAALIIN kirjoitti:

        SAATANA GIGANTTIIN VAAN,ETTEKÖ JO USKO!

        Eksää nyt vittu tajua et mee sinne GIGANTTIIN!!! Siis G-I-G-A-N-T-T-I-I-N!!!! Menikö perille!!???


      • kaarin34

        Voi älykääpiö mieti mitä kirjoitat.


      • EI OO TOTTA....

        ..ETTÄ JOKU KEHTAA KIRJOTTAA TOMMOSTA TEKSTIÄ,HÄPEÄ!!!!


      • jommarkommar
        EI OO TOTTA.... kirjoitti:

        ..ETTÄ JOKU KEHTAA KIRJOTTAA TOMMOSTA TEKSTIÄ,HÄPEÄ!!!!

        Mennyt edes kauan näköjään!Näitä Jormia on maailmassa varmaan enempi kuin Hokkasia joita myös on aikas paljon?Tätä "kodinkone joreenia en edes tunne"Jormaa en edes tunne.Tuo jutu oli Raikkalan Jormasta on tosi.Sekin lopetti sahan.


      • kodinkone

        Lopettakaa typerykset nuo typerät kirjotuksenne. Mopo karannut pahasti käsistä, aihe luisunut aivan väärälle kaistalle mitä ketjun aloittaja on ajatellut.


      • planmara
        kodinkone kirjoitti:

        Lopettakaa typerykset nuo typerät kirjotuksenne. Mopo karannut pahasti käsistä, aihe luisunut aivan väärälle kaistalle mitä ketjun aloittaja on ajatellut.

        Toivottavasti asianosaiset tekevät kirjoituksista tutkintapyynnön poliisille. Keskenkasvuisten räkänokkien pitäisi ymmärtää, ettei tänne voi eikä saa kirjoittaa henkilöistä mitä tahansa. Tietokoneiden IP-osoitteen hankkiminen on tätä helpottunut, sillä tuollaisia paskankirjoittajia riittää tätä nykyä aivan riittämiin. Täällä sitä ollaan niin kovaa, mutta turpa pysyisi kiinni, kun oltaisiin kasvotusten niiden kanssa, joista on kirjoitettu.
        Pentujen pitäisi olla nukkumassa tuohon aikaan (02.42) yöstä.


      • Olli Päivikkö
        planmara kirjoitti:

        Toivottavasti asianosaiset tekevät kirjoituksista tutkintapyynnön poliisille. Keskenkasvuisten räkänokkien pitäisi ymmärtää, ettei tänne voi eikä saa kirjoittaa henkilöistä mitä tahansa. Tietokoneiden IP-osoitteen hankkiminen on tätä helpottunut, sillä tuollaisia paskankirjoittajia riittää tätä nykyä aivan riittämiin. Täällä sitä ollaan niin kovaa, mutta turpa pysyisi kiinni, kun oltaisiin kasvotusten niiden kanssa, joista on kirjoitettu.
        Pentujen pitäisi olla nukkumassa tuohon aikaan (02.42) yöstä.

        Tehdä.Yleensä se on mielestäni typerää ettei laita nimeään kirjoitukseen.Minun mielestäni silloin ei ole "sanojensa takana".Niin ja minun turpaa ei tuki kukaan!Ps.No siitä voidaan olla samaa mieltä,että nuo yllä olevat kirjoitukset eivät ole kovin viisaan oloisia jos on tämäkään.


      • Jorma Kaivola
        Olli Päivikkö kirjoitti:

        Tehdä.Yleensä se on mielestäni typerää ettei laita nimeään kirjoitukseen.Minun mielestäni silloin ei ole "sanojensa takana".Niin ja minun turpaa ei tuki kukaan!Ps.No siitä voidaan olla samaa mieltä,että nuo yllä olevat kirjoitukset eivät ole kovin viisaan oloisia jos on tämäkään.

        Pyytää liikaa!Ihan vain sivumennen olisin kysynyt tuolta palnmaralta ketä ovat asianosaiset jormako ei kai se nimi jorman vika ole.


      • T2tt
        Jorma Kaivola kirjoitti:

        Pyytää liikaa!Ihan vain sivumennen olisin kysynyt tuolta palnmaralta ketä ovat asianosaiset jormako ei kai se nimi jorman vika ole.

        Mitä tämä ihmisten parjauskampanja on? Eikö teillä ole muuta tekemistä kuin haukkua hävyttömästi kunnon ihmisiä. Hävetkää kirjoittajat!!


      • Otasuihkoppi
        T2tt kirjoitti:

        Mitä tämä ihmisten parjauskampanja on? Eikö teillä ole muuta tekemistä kuin haukkua hävyttömästi kunnon ihmisiä. Hävetkää kirjoittajat!!

        Tässä haukut.Saatana.


      • n y t
        Otasuihkoppi kirjoitti:

        Tässä haukut.Saatana.

        ..lopettakaa!!!!


      • Jorma Joreeni
        n y t kirjoitti:

        ..lopettakaa!!!!

        Jorma myy Grameja vai onko ruvennut täysin vain jormailemaan.


      • Asema tyhjä
        Jorma Joreeni kirjoitti:

        Jorma myy Grameja vai onko ruvennut täysin vain jormailemaan.

        Lopetakaa joutavat läpätykset olette myöhässä ja tietonne on vanhaa ja joutavaa parjausta, kateelista uhittelua ymmm.


      • expert kyllä onnistu
        Asema tyhjä kirjoitti:

        Lopetakaa joutavat läpätykset olette myöhässä ja tietonne on vanhaa ja joutavaa parjausta, kateelista uhittelua ymmm.

        Jouluviikolla Jormalla on varmaankin pussintyhjennys vai?Kilisee kiliseee ei vaan kulkuset jormankulkuset kilkattaa ja pussitkin on maalattu vesivärillä punaiSEKSI.


    • RIPTaunonmuistolle

      RIP Tauno =( Monet kaijutin kaupat väännetty aikanaan...

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Terveystalo paljasti yksityisen sairaanhoidon empatia puutteet

      Yksityisellä puolella raha ratkaisee, jos ei ole rahaa potilas ei saa empatiaa eikä siten apuakaan: Poliisi teki rikosi
      Maailman menoa
      158
      1571
    2. Ehdin aamulla

      ajattelemaan sinua. Olit ensimmäisenä mielessäni. Avasin silmäni tähän uneen, jota elämäksi kutsutaan. Kuuntelin lintuje
      Ikävä
      139
      1245
    3. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      206
      1110
    4. Mä todella toivon että

      Sulla on nyt kaikki hyvin sun elämässä, olet sisukas nainen sen näki jo ensimmäisestä hetkestä.
      Ikävä
      36
      997
    5. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      179
      866
    6. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      61
      862
    7. Naiselle kysymys

      Oletko rakastunut minuun?
      Ikävä
      57
      806
    8. Katselimme pitkään ja se merkitsi minulle paljon

      Sinulle se ei merkannut näköjään mitään.
      Ikävä
      41
      786
    9. Sun pitää mies unohtaa

      Minut jo. Tiedän että se on sulle tosi hankalaa. Mut sun pitää unohtaa mut jo. Älä kirjoita mulle tänne viestejä enää.
      Ikävä
      53
      701
    10. Ymmärräthän, että sun katkeruus ajaa mut pois

      Sä olet niin itseriittoinen, ettet edes tajua mitä myrkkyä suollat ympärillesi. Olet harhaisessa päässäsi kuvittellut et
      Ikävä
      39
      695
    Aihe