poikien häpykarvojen ajelu, tyttöjen häpykarvojen ajelu

mielipiteitä kyselen

Siis mitä mieltä olette häpykarvoje ajelusta molemmilla sukupuolilla? Omasta mielestäni karvaton pillu ei näytä esteettsesti kovin hyvältä, joten trimmausta, tai luonnollinen. Mutta taas poikien sukupuolielimet näyttävät karvattomina paljon paremmalta, kuin karvaisina. Poljilta kaikki pallikarvat pois!

Itse olen 16v-tyttö. Joten mitä olette itse mieltä?

13

2221

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -

      Itsellä on vain pieni viiva peniksen tyven päällä. Kiveksiä on tosin hankala saada täysin karvattomaksi; sen verran ruttuista nahkaa enkä ala höylällä niitä hinkkaamaan. Samaten ajelen jalat, vatsan ja kainalot. Sileä iho on kivempi kuin karvainen.

    • lhödfkh

      Kyllä pojilla karvoja pitää olla, ei jalkojen välissä... mut muuten

      • -

        Jaa sinäkö sen päätät minun puolestani?


    • Hekeeeeeee.........

      No teinejähän te vielä olette ja mielipiteet vielä varsin lapsellisia, mutta jos suhteen vakavuus on karvoista kiinni niin aika heikoilla ollaan parisuhde-elämässä. Miettikää välitättekö ihmisessä hänen karvoistaan vai hänestä itsestään. Nykyään on yleistymässä siistitty=trimmattu mitä itsekin suosin jos pitäisi valita posliinista ja koskemattomasta puskasta. Pallit pidän karvattomina ja peniksen varren mutta koko karvoitusta en lähde ajelemaan koska muutenkin iho on herkkää tuolla alhaalla ja ei ole kivaa kulkea kun pistelee koko ajan. Saksilla sit lyhennän tota puskaa. Vahalappusia ja kotitekoista sokerointia (sokerimönjällä karvojen poisto) oon kokeillu ja toi sokerointi on mun iholle hellävaraisin vaikka se kirpaseekin ku karvat vetää irti. Eikä tuu sit myöhemmin sitä pistelyä niiku höylällä ajaessa. Mut jokainen menee tyylillään. Mä en ainakaan vaatis mun kumppania pakolla karvojaan poistelemaan.

      • ...

        "jos suhteen vakavuus on karvoista kiinni niin aika heikoilla ollaan parisuhde-elämässä."

        Eihän tässä missään ole tuollaista sanottukaan..


    • mä vaan....

      ja trimmailla varsinkin, jos on oikea sademetsä, mutta mitä keskimäärin olen miehillä nähnyt niin ei mun mielestä tarvi trimmailla. Näyttää ihan hyvältä sellaisenaan. Omasta mielestä se, että mies on täysin posliini ja ajeltu alapäästä, näyttää karmeelta eikä sytytä yhtään - on kuin pikku pojan vehkeet!

    • -------

      No mite mun kantttii ottaa noi pois ettei mitekää pistelis sen jälkeee :OO (tyttö)

    • ällötys...

      Mun mielest molempien täytyis ajella kaikki häpykarvat pois! On ällöjä...

    • karvainen nainen

      Paskan lötinää, mitä enemmän karvoja sitä enemmän minua kiihottaa, niitä on kiva nuoleskellä ns. esileikkinä ennen seksiä. minä ja mieheni ainakin rakastamme sitä että kumpikin saa olla täysin luonnollinen, enkä minä (nainen) aja jalka- ja kainalo karvojanikaan ollenkaa, ja minusta se on hionoa, että edes me harvat olemme/näytämmä juuri sellaiselta kuin jumala on meidät luonut, ihmisille kuuluu tietyissä paikoissa olla karvoja ja niinden täytyisi antaa kasvaa ja olla juuri sellaisia kuin ovat!!!!

      • nainen 43

        Olen sinun (karvainen nainen) kanssa täysin samaa mieltä, me jopa sovimme ja lupasimme mieheni kanssa ennen seurustelua ja sänkyjuttuja että kumpikaan ei aleje, kamala sänki saa minut raivonpartaalle, joten te kaikki nuoret ja lapset lopettakaa se ajelu ja olkaa luonnolisia!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


    • hehehehee

      Ei karvoja ole pakko ajella kokonaan pois, mutta siistiä kyllä! Ei tämmöisellä aiheella pitäisi stressata itseään.

    • _Essi_

      Välillä ajelen toisinaan ihan luomuna.

    • fdsfsdf

      Mitä sitä turhia? Ei ainakaan pallit jäävy pakkasella ku on karvotusta ympärillä.

      Problem !?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      272
      2793
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      75
      1496
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1450
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      33
      1223
    5. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      10
      1180
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1173
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1170
    8. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1164
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1099
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      10
      1090
    Aihe