Epävarmuus tapaamisen suhteen

plöts

Hei,

olen jutellut jo muutamien kuukausien ajan erään miehen kanssa mesen sekä puhelimen välityksellä. Hän vaikuttaa kyllä hyvin fiksulle ja näin, en keksi nyt paljon mitään suurempia huonoja puolia näin tämän tuustumisen perusteella.

Hän kuitenkin haluaisi nähdä. Mutta...
minä olen kokenut paljon ei niin miellyttäviä asioita miesten kanssa, niin olen hieman epävarma. En edes itse ymmärrä miksi hannaan vastaan.. Ehkä se ei sitten tunnu kuitenkaan oikealle, niin miksi sitten lähteä treffeille. Tiedän että saan miehiä yllä riittämiin ihan ilman nettiäkin, mutta ei baareista kunnon miestä löydy.. valitettavasti. Siksi olen ajatellut kokeilla tämän kautta.

Mutta olenko sitten eätoivoinen...

6

1009

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lycka till...

      vaikee sanoo...mä olen kyllä kunnon mies vaikka käyn baareissa silloin tällöin. Päinvastoin nämä nettitreffi touhut ei taida olla mua varten. Menestyn paremmin livessä:)

    • jatka sitten.

      Olet siis ajatellut kokeilla tätä kautta, mutta et kuitenkaan kokeile.
      Miehiä saat riittämään ilman nettiä, mutta et löydä kunnon miestä.

      En varmaan koskaan tule ymmärtämään logiikkaa tossa jutussa. Kai se on sitä kuuluisaa naisen logiikkaa, jota ei sais mainita. Ehkä sinulle kelpaa vain rentut, jotka tuntuvat sittenkin oikeilta ja niitä riittää.

    • +.+.+.+.+

      No mitä järkeä on roikkua, soitella ja mesetellä kuukausia tyypin kanssa, jos se kerran ei "tunnu oikealle"?

      Ei ne aiemmat huonot kokemuksesi sen miehen syytä ole. Livetapaamisella vasta voi tietää, tuntuuko se oikealle vai ei. Kerranhan se vaan kirpaisee. Treffeille siitä, hopihopi.

    • _T-

      Yhdyn edelliseen kommentoijaan!
      Livenä se vasta selviää synkkaako vai ei ja myös se millainen toinen oikeasti on,lopputulos ei muutu miksikään olit sitten kirjoitellut toisen kanssa muutamia kuukausi tai muutamia viikkoja tai muutamia päiviä tai vaan muutamia tunteja ennenkun ekan kerran tapaatte.
      Lähinnä ajanhukkaa se on jos liian pitkään netin kautta kirjoittelee toisen kanssa koska sillon kaikista helpoiten muodostuu toisesta vääriä mielikuvia ja pettymys on sitä suurempi sitten livenä jos tämä toinen ei vastaakaan mielikuviasi(tai sinä tämän toisen mielikuvia),joten sopikaa treffit mahdollisimman pian tai unohtakaa koko juttu,turhaan kiusaa teet siinä itsellesi ja samalla tälle toisellekin.

    • tiina48

      kolmet netti treffi käyty ei olut minun juttu mutta missä niitä miehiä tapa kun on vaan kotona oma vika

    • emppulia

      minäkin ppm samassa oon kirjoitellut 2 kaverin kans 8 kuukautta ehdottavat tapaamistä oon vähän epävarma tapaanko heidät koska oon itse varattu

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      41
      2164
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      49
      1707
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      33
      1528
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      42
      1508
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1450
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1446
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      3
      1417
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1351
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      4
      1275
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      7
      1243
    Aihe