Hyviä ravintoloita Helsingissä?

uusia tuulia

Osaako joku täällä suositella hyviä ravintoloita Helsingissä? Olen muutaman otteeseen kolunnut Eat.fi sivuston paikkoja läpi ja osa paikoista on ollut ihan ok. Kaipaisin kuitenkin vaihtelua enkä jaksaisi lukea kaikkia arvosteluja läpi...

11

2710

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jaana"""

      www.samrat.fi

      Todella hyvä ruoka ja edulliset hinnat. Kannattaa tehdä pöytävaraus ainakin iltaisin ja viikonloppusin!!

      • intiafani

        on kanssa hyvä mesta, jos tykkään intialaisesta tai nepalilaisesta. Kannattaa kokeilla


    • viikon lounas listat
    • ravinteliin

      Mä sain joululahjaksi sellaisen eat-kirjan jossa on useampi ravinteli helsingistä. En ole tosin ehtinyt vielä itse paremmin tutustua paikkoihin vielä. Muistaakseni siinä ei ollut yhtää intialaista, jos olet sellaista hakemassa.

    • käyttänyt

      www.eat.fi

      Siitä voit suodattaa haluamasi ravintolatyypin.

      • k.jii

        Ja vielä toinen vinkki! Löysin netistä uuden ravintolapalvelun – vähän kuin Eat.fi, mutta lisäksi voi suoraan varata pöydänkin. Ravintoloita on toistaiseksi harmillisen vähän, mutta hyvältä näyttää alku. Palvelu löytyy osoitteesta – tableonline.fi Tällä hetkellä palvelu toimii Helsingissä, mutta Turkuakin on jo lupailtu avattavaksi. Itse kävin viikonloppuna tableonlinen kautta syömässä Helkan keittiössä ja sain vielä 20 prosentin alennuksen! Annokset oli hyviä ja palvelu pelasi. Vihdoinkin tästä nettiajasta on oikeasti hyötyä. Enää en todellakaan jaksa soitella mihinkään.......


      • Ainokki86
        k.jii kirjoitti:

        Ja vielä toinen vinkki! Löysin netistä uuden ravintolapalvelun – vähän kuin Eat.fi, mutta lisäksi voi suoraan varata pöydänkin. Ravintoloita on toistaiseksi harmillisen vähän, mutta hyvältä näyttää alku. Palvelu löytyy osoitteesta – tableonline.fi Tällä hetkellä palvelu toimii Helsingissä, mutta Turkuakin on jo lupailtu avattavaksi. Itse kävin viikonloppuna tableonlinen kautta syömässä Helkan keittiössä ja sain vielä 20 prosentin alennuksen! Annokset oli hyviä ja palvelu pelasi. Vihdoinkin tästä nettiajasta on oikeasti hyötyä. Enää en todellakaan jaksa soitella mihinkään.......

        k.jii:lle vinkki: Eat.fi:ssä voi muuten myös tehdä pöytävarauksia. Ja sieltä löytyy enemmän kuin 9 ravintolaa.


      • ZolTok Tok
        Ainokki86 kirjoitti:

        k.jii:lle vinkki: Eat.fi:ssä voi muuten myös tehdä pöytävarauksia. Ja sieltä löytyy enemmän kuin 9 ravintolaa.

        Eikä pysty... :(

        Toivottavasti tuohon TableOnlineen liittyisi enemmänkin ravintoloita. Nyt on kyllä jo mukana kattavasti "paremmat" paikat, mutta luulisi että muidenkin kannattaisi lähteä mukaan. Tietysti on vaikea arvata, mitä tuommoisten onlinevarausten vastaanotto vaatii ravintolalta, mutta tuossa on tulevaisuus.


    • uikku777

      Flemarilla on perinteikäs ruokaravintola (no onhan siellä se pubi-puoli myös). Hyvän kokoiset annokset ja edulliset hinnat. Varsinkin kalaruoat ovat hyviä ja se perunamuusi...nam!

    • Seomoro

      Farang

    • Lukija ja kokija

      Tässähän ne on listattu:
      1. Chez Dominique, Helsinki
      2. Savoy, Helsinki
      3. Olo, Helsinki
      4. Demo, Helsinki
      5. Carma, Helsinki
      6. Farang, Helsinki UUSI
      7. Luomo, Helsinki UUSI
      8. Juuri, Helsinki
      9. Postres, Helsinki
      10. Ateljé Finne, Helsinki

      Tuoreimman tiedon mukaan. Siitä vaan sitten valitsemaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      95
      2575
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2223
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      84
      1927
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1661
    5. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1645
    6. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1616
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      34
      1578
    8. 83
      1512
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      113
      1398
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1264
    Aihe