Osaako joku täällä suositella hyviä ravintoloita Helsingissä? Olen muutaman otteeseen kolunnut Eat.fi sivuston paikkoja läpi ja osa paikoista on ollut ihan ok. Kaipaisin kuitenkin vaihtelua enkä jaksaisi lukea kaikkia arvosteluja läpi...
Hyviä ravintoloita Helsingissä?
11
2729
Vastaukset
- Jaana"""
www.samrat.fi
Todella hyvä ruoka ja edulliset hinnat. Kannattaa tehdä pöytävaraus ainakin iltaisin ja viikonloppusin!!- intiafani
on kanssa hyvä mesta, jos tykkään intialaisesta tai nepalilaisesta. Kannattaa kokeilla
- viikon lounas listat
lounas listat helsingissä
http://www.mymenu.fi
http://www.lounaat.fi - ravinteliin
Mä sain joululahjaksi sellaisen eat-kirjan jossa on useampi ravinteli helsingistä. En ole tosin ehtinyt vielä itse paremmin tutustua paikkoihin vielä. Muistaakseni siinä ei ollut yhtää intialaista, jos olet sellaista hakemassa.
- käyttänyt
www.eat.fi
Siitä voit suodattaa haluamasi ravintolatyypin.- k.jii
Ja vielä toinen vinkki! Löysin netistä uuden ravintolapalvelun – vähän kuin Eat.fi, mutta lisäksi voi suoraan varata pöydänkin. Ravintoloita on toistaiseksi harmillisen vähän, mutta hyvältä näyttää alku. Palvelu löytyy osoitteesta – tableonline.fi Tällä hetkellä palvelu toimii Helsingissä, mutta Turkuakin on jo lupailtu avattavaksi. Itse kävin viikonloppuna tableonlinen kautta syömässä Helkan keittiössä ja sain vielä 20 prosentin alennuksen! Annokset oli hyviä ja palvelu pelasi. Vihdoinkin tästä nettiajasta on oikeasti hyötyä. Enää en todellakaan jaksa soitella mihinkään.......
- Ainokki86
k.jii kirjoitti:
Ja vielä toinen vinkki! Löysin netistä uuden ravintolapalvelun – vähän kuin Eat.fi, mutta lisäksi voi suoraan varata pöydänkin. Ravintoloita on toistaiseksi harmillisen vähän, mutta hyvältä näyttää alku. Palvelu löytyy osoitteesta – tableonline.fi Tällä hetkellä palvelu toimii Helsingissä, mutta Turkuakin on jo lupailtu avattavaksi. Itse kävin viikonloppuna tableonlinen kautta syömässä Helkan keittiössä ja sain vielä 20 prosentin alennuksen! Annokset oli hyviä ja palvelu pelasi. Vihdoinkin tästä nettiajasta on oikeasti hyötyä. Enää en todellakaan jaksa soitella mihinkään.......
k.jii:lle vinkki: Eat.fi:ssä voi muuten myös tehdä pöytävarauksia. Ja sieltä löytyy enemmän kuin 9 ravintolaa.
- ZolTok Tok
Ainokki86 kirjoitti:
k.jii:lle vinkki: Eat.fi:ssä voi muuten myös tehdä pöytävarauksia. Ja sieltä löytyy enemmän kuin 9 ravintolaa.
Eikä pysty... :(
Toivottavasti tuohon TableOnlineen liittyisi enemmänkin ravintoloita. Nyt on kyllä jo mukana kattavasti "paremmat" paikat, mutta luulisi että muidenkin kannattaisi lähteä mukaan. Tietysti on vaikea arvata, mitä tuommoisten onlinevarausten vastaanotto vaatii ravintolalta, mutta tuossa on tulevaisuus.
- uikku777
Flemarilla on perinteikäs ruokaravintola (no onhan siellä se pubi-puoli myös). Hyvän kokoiset annokset ja edulliset hinnat. Varsinkin kalaruoat ovat hyviä ja se perunamuusi...nam!
- Seomoro
Farang
- Lukija ja kokija
Tässähän ne on listattu:
1. Chez Dominique, Helsinki
2. Savoy, Helsinki
3. Olo, Helsinki
4. Demo, Helsinki
5. Carma, Helsinki
6. Farang, Helsinki UUSI
7. Luomo, Helsinki UUSI
8. Juuri, Helsinki
9. Postres, Helsinki
10. Ateljé Finne, Helsinki
Tuoreimman tiedon mukaan. Siitä vaan sitten valitsemaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1352220
Mies olet edelleen rakas ja tärkeä
Mutta nyt tuntuu, että se "terävin vaihe" on ohi. En millään tapaa halua tällä pahoittaa mieltä, halusin vain ilmoittaa.871819Apua, Gogi ja Kia tippuivat TTK:sta! Oliko Gogin ja Kian tiputus mielestäsi oikein?
Gogi ja Kia tippuivat monen yllätykseksi sunnuntaina TTK:sta. Oliko tämä mielestäsi oikein näin vai kenen olisi pitänyt711733Taas poistuu ABC, nyt Salossa
Ei ole enää ihmisillä varaa ostaa nakkisämpylää myymälän puolelta. Viimeiset roposet menevät polttoaineeseen. Takana on1091597- 561312
Millainen luonne sinä olet?
Itse olen innovatiivinen ja kuunteleva, sekä avoin uusille asioille. Mieheltä1801164- 571137
Irak aikoo laskea tyttöjen avioitumisikää yhdeksään vuoteen
Myös avioero naisen aloitteesta kielletään https://yle.fi/a/74-201236942371119Ihastuksen halaaminen
Oletko halannut mielitiettyäsi? Miltä ensimmäinen halaus tuntui, onko jäänyt mieleen? 🫂491102Oletko koskaan miettinyt miltä lähempi fyysinen
kontakti tuntuisi hänen kanssaan? Sitä menee sekaisin pelkästä olemuksesta, niin kosketus voisi olla aika räjäyttävää.451067