Unet, näyt ja profetiat?

Menora

Kaikki me unia näemme! Mutta onko niillä viestiä, ja mitä?
Jumala puhuu unienkin kautta, mutta myös muutoin. Ja ennekaikkea Raamatun sanassa!

http://www.suomistory.vuodatus.net (Sivu Profetia ABC, osa 8, tänään)

4

170

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dsfsdf

      fdssdfdsfds

    • merkitykset.löytyvät

      Kyllä niillä usein on viestiä, ja kannattaa etsiä mitä ne tarkoittavat unikirjoista, joita saa lainatuksi vaikka kirjastosta.

    • uniensatulkki

      Unikirjoihin ei yleensä kannata tukeutua, sillä jokaisella on oma symboliikka unilleen. Mikäli tarkkailee uniaan, ja tutkailee niitä valveilla olonsa kanssa, niin voi melkein jokainen löytää johtolankoja ja viestejä. Ja jos näkee enneunia, niin niilläkin oma näkijälle kielensä.
      Itse jos olen sairastumassa, näen usein vaanivia karhuja tai susia, joita yritän pakoilla. Jos on kysymys epämääräisitä huolista, niin olen tulipalon saartama, ym.
      Uskon että jos alkaa harrastamaan uniensa tulkintaa, niin yhä enemmän näkee ja muistaa uniaan ja löytää niille myös merkitystä. Harrastus ruokkii mielikuvitusta ja antaa eväitä alitajunnalle. Hyvä vai huono. En osaa sanoa.

      • Brina

        Joo, kyllä se näin on! Jos unensa voi tulkita jonkinlaiseksi viestiksi, niin se on aina ihmiselle itselleen tarkoitettu eikä mitään "profetioita" yms, millä monet näilläkin keskustelupalstoilla egoaan kohottavat.
        Me jokainen olemme tämän maapallon ns. globaalitietoisuuteen yhteydessä kuka tarkemmin kuka heikommin. Niinpä jokainen voi tietenkin saada sieltä heijasteita niin sosiaaliseen tietoisuuteensa (ego-mielen) tai uniinsa (tunnepuolen) jotka viestivät hänelle itselleen "maailmansa menoa" tässä hetkessä. Tässä gl.tietoisuudessamme ovat ns. arkkityypit, jotka muodostuneet aikojen saatossa meille kaikille kuin "kirjanmerkeiksi" viestimään tiettyjä asioita uniemme kautta. Näistä löytyy tietoa netin monilta sivuilta jos asia kiinnostaa. Ei unien näkemiseen ja tulkitsemiseen tarvita profetioimisen erikoislahjoja, mutta kylläkin erottamiskykyä ja jonkin verran tietoa!
        Lisään tähän vähän asian vierestä: Tuo em. globaalitietoisuutemme maksimitaajuus on juuri "tähän hetkeen" yhteisesti saavutettu tietoisuuden aste (jokainen on kuitenkin osana siinä omalla "taajuudellaan" eli tietoisuuden tasollaan), mutta sekin kasvaa koko ajan kaikista jarruista (kuten uskomuksemme, dogmit yms) huolimatta ja samalla muuttuu myös tulevaisuuden ennusteet (valintojen mahdollisuuksien "viuhka" on valtava, mutta aina looginen seuraus edellisestä nyt-hetkestä. Tietoisuus on aina kasvavaa, eikä se voi vähetä eikä hävitä edes kuolemassa (mieli ja ego kylläkin)!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      64
      4406
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2219
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1734
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1478
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      25
      1411
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1278
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1207
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1126
    9. 22
      1076
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1004
    Aihe