Suositelkaa hyvää hierojaa äänekoskella? Kauanko hieroo ja paljonko maksaa? Pitäis saada selkä kuntoon! :)
Hyvä hieroja?
20
7096
Vastaukset
- höhöhöhöhhöhöhhöh
Huonoja hierojia! Hieroo vähän aikaa ja maksaa paljon.
- kokemusta on
juha häkkinen,on hyvä
- EXasiakas....
Ihan persereikä koko äijä,tyly palvelu ja tyydyttävä työ.
- Olef Numminen
Saako myös seksipalveluja hierojilta?
- djeekxjxdbdwskalqqqq
Tuskimpa saa! Koulutettu hieroja on terveysalan ammattilainen.
- aijajai
Lisää ehdotuksia? Onko täällä vain kotihierojia vai onko kuntosaleilla tms paikkoja missä voi käydä?
- kokemusta on
häkkinen hieroo liikkarilla
- bxjdusdjxjjxjxhx
Laita googleen, hieronta äänekoski niin löytyy
- aijajai
Löytyy joo hierojia, muttei löydy mielipiteitä siitä, kuka olisi hyvä. :) Liikkarin hierojasta oon kuullut et sivelee liian kevyesti. Pitäis saada joku joka osaa niksauttaa lihasjumitukset kunnolla auki. Ammattitaitoisia kaikkien pitäisi olla mutta kyllä vaan on niin eri tapoja hieroa ja en tykkäisi mennä jonkun kotiin asti hierottavaksi, enkä tykkää että meikäläisen olohuoneeseen joku kantaa välineet. Mukava olisi käydä jossain esim. liikkarilla tai muualla hierottavana. Naishieroja olisi myös enemmän mielessä?
- Anonyymi
Katri Tuomaala on osteopaatti/urheiluhieroja.Kyllä aukeaa paikat.
- aina naristaan
Taitaa olla sulle parasta että haet kirjakaupasta itsehierontakirjan ja opettelet hieromaan itseäsi :)
- aijajai
Hoh, miksei ihmiset osaa enää vastata asiallisesti yksinkertaisiin kysymyksiin? Aina pitää sönköttää jotain asiaan kuulumatonta, silloin voisi mielummin jättää vastaamatta, jossei ole vastausta kysymykseen!
- 1684
fysiokanervo on hyvä!
- Suosittelen
http://www.laitilat.com/
Hyvä ja edullinen - Sankari Malinen
Sankari Malinen hieroo puukolla
- Avun saanut
Kirsi Sjöblom on hyvä!
- Mies väärällä alalla
Entisessä Äänekosken verotoimiston talossa hierontapalvelun aloittanut hieroja ei myöskään vakuuta, ei pojalla pala riitä ja tehokas hieronta-aika jää lyhyeksi.
- tyytyväinen
Olet täysin väärässä :) On loistava hieroja ja asiakkaita käy paljon!
- Minneevuan
Itse tykkään Kainun Pirjosta. Hieronta on tunnin verran ja maksaa 40 euroa.
- Anonyymi
Laukaassa on hyvä hieronta paikka sisälle pääse taka-ovesta huomaamatta. Siellä mörkö irtoaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1233500- 122316
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos371945Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin4141899Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211701Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681527Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?301463- 1241418
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101291- 141236