Hyvä hieroja?

aijajai

Suositelkaa hyvää hierojaa äänekoskella? Kauanko hieroo ja paljonko maksaa? Pitäis saada selkä kuntoon! :)

20

7096

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • höhöhöhöhhöhöhhöh

Huonoja hierojia! Hieroo vähän aikaa ja maksaa paljon.

• kokemusta on

juha häkkinen,on hyvä

• EXasiakas....

Ihan persereikä koko äijä,tyly palvelu ja tyydyttävä työ.

• Olef Numminen

Saako myös seksipalveluja hierojilta?

• djeekxjxdbdwskalqqqq

Tuskimpa saa! Koulutettu hieroja on terveysalan ammattilainen.

• aijajai

Lisää ehdotuksia? Onko täällä vain kotihierojia vai onko kuntosaleilla tms paikkoja missä voi käydä?

• kokemusta on

häkkinen hieroo liikkarilla

• bxjdusdjxjjxjxhx

Laita googleen, hieronta äänekoski niin löytyy

• aijajai

Löytyy joo hierojia, muttei löydy mielipiteitä siitä, kuka olisi hyvä. :) Liikkarin hierojasta oon kuullut et sivelee liian kevyesti. Pitäis saada joku joka osaa niksauttaa lihasjumitukset kunnolla auki. Ammattitaitoisia kaikkien pitäisi olla mutta kyllä vaan on niin eri tapoja hieroa ja en tykkäisi mennä jonkun kotiin asti hierottavaksi, enkä tykkää että meikäläisen olohuoneeseen joku kantaa välineet. Mukava olisi käydä jossain esim. liikkarilla tai muualla hierottavana. Naishieroja olisi myös enemmän mielessä?

• Anonyymi

Katri Tuomaala on osteopaatti/urheiluhieroja.Kyllä aukeaa paikat.

• aina naristaan

Taitaa olla sulle parasta että haet kirjakaupasta itsehierontakirjan ja opettelet hieromaan itseäsi :)

• aijajai

Hoh, miksei ihmiset osaa enää vastata asiallisesti yksinkertaisiin kysymyksiin? Aina pitää sönköttää jotain asiaan kuulumatonta, silloin voisi mielummin jättää vastaamatta, jossei ole vastausta kysymykseen!

• 1684

fysiokanervo on hyvä!

• Suosittelen
    • Sankari Malinen

Sankari Malinen hieroo puukolla

• Avun saanut

Kirsi Sjöblom on hyvä!

• Mies väärällä alalla

Entisessä Äänekosken verotoimiston talossa hierontapalvelun aloittanut hieroja ei myöskään vakuuta, ei pojalla pala riitä ja tehokas hieronta-aika jää lyhyeksi.

• tyytyväinen

Olet täysin väärässä :) On loistava hieroja ja asiakkaita käy paljon!

• Minneevuan

Itse tykkään Kainun Pirjosta. Hieronta on tunnin verran ja maksaa 40 euroa.

• Anonyymi

Laukaassa on hyvä hieronta paikka sisälle pääse taka-ovesta huomaamatta. Siellä mörkö irtoaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      123
      3500
    2. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      12
      2316
    3. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      37
      1945
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      414
      1899
    5. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      21
      1701
    6. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1527
    7. Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?

Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?
      Ikävä
      30
      1463
    8. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      124
      1418
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      10
      1291
    10. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      14
      1236
    Aihe