"NÄIN ELÄT MUSLIMINA
1. Usko on kaiken pohja.
2. Muslimi on suvaitsevainen toisia kohtaan uskonnosta ja elämänkatsomuksesta riippumatta.
3. Muslimi on oikeudenmukainen.
4. Muslimi on rehellinen.
5. Muslimi on auttavainen, erityisesti heikkoja ja köyhiä kohtaan.
6. Muslimi on rauhan puolella.
7. Muslimi arvostaa tietoa ja haluaa oppia uutta.
8. Muslimi elää tässä päivässä.
9. Muslimi toimii hyvänä kansalaisena yhteiskunnassa, jossa elää.
10. Muslimi tekee hyviä tekoja.
11. Muslimi välttää pahaa.
12. Muslimi huolehtii ympäristöstä." Lähde: Yle.fi
Muta, mutta, mutta, kuka kumma niitä itsemurhapommeja oikein räjäyttelee, päivittäin leijailee paratiisin kymmeniä muslimeja, joskus muitakin???
Muslimi on maailman paras Ihminen!
8
579
Vastaukset
- willisika..
jotka ovat pukeutuneet ihmisruumiiseen..naet sen jo ihonvaristakin jonka jatan mainitsematta rassistisista syista...
Rassimiahan ei suomessa ollut ennenkuin puumalainen astui kuvioihin..
Puumalaine vihaa mustaa varia!
-seuraavaksi han kieltaa nayttamasta mustaa naamaa julisesti. - ertkl
Aabraham: "Aja orjatar poikineen pois, sillä orjan poika ei peri vapaan kanssa!"
"Pelastus on juutalaisista!" Maailman Vapahtaja syntyi juutalaisista!"
"Joka uskoo Jeesukseen pelastuu Jumalalle" - hhhjhjhjjhhhhjhj
tällaistako propagandaa yle syöttää ihmisille???? voin korjata:
1. Usko on kaiken pohja.
-pitää kyllä paikkansa, onkin sitten varmaan ainoa näistä
2. Muslimi on suvaitsevainen toisia kohtaan uskonnosta ja elämänkatsomuksesta riippumatta.
-ei pidä paikkaansa, shariassa(koraanin kirjoitusten opetuksia jäljittelevä jaki)mainitaan että hyvä muslimi käy pyhää sotaa ei muslimeita kohtaan. arabimaissa ei ole sallittua kääntyä islamista, ja muslimi ei saa naida ei muslimia. se siitä suvaitsevaisuudesta
3. Muslimi on oikeudenmukainen.
-jos oikeuden mukaisuus on lasten naittaminen, naisten silpominen, nainen on seksilelu/siivoja ajattelutapa. eikä saa unohtaa että eräs muslimi tappoi 3000 ihmistä ainoastaan yhdessä terrori iskussa.
4. Muslimi on rehellinen.
-koraanissa mainitaan erikseen että muslimi saa valehdella ei muslimille jottei tämä saisi huonoa kuvaa islamista
5. Muslimi on auttavainen, erityisesti heikkoja ja köyhiä kohtaan.
-suomessa muslimit ovat usein ne köyhät(tulevat esim. afrikasta) eivt kyllä oikein voi tehdä asialle mitään suomessa kun eivät rasistiset suomalaiset halua antaa heille töitä.. mutta joo, kyllä muslimimaissa kai kerätään almuja köyhille, ihan koraanissakin mainitaan
6. Muslimi on rauhan puolella.
jihad, terrori iskut, seksuaali rikokset. peace!
7. Muslimi arvostaa tietoa ja haluaa oppia uutta.
-muslimi arvostaa tietoa joka ei mainitse mitään negatiivista islamista,sislällä kuvia mohammedista, JA JOS muslimit todella haluaisivat oppia uutta, he luultavasti myös haluaisivat mukautua siihen uuteen, ei elää keskiajan systeemien mukaan(naisten alistus, kuolemantuomiot jne)
8. Muslimi elää tässä päivässä.
tavallaan kyllä tavallaan ei, en jaksa kirjottaa
9. Muslimi toimii hyvänä kansalaisena yhteiskunnassa, jossa elää.
-esim suomi, voittekin sitten itse miettiä että onkohan totta. otetaan huomioon että suurin osa maahanmuuttajista on muslimeita JA 70% seksuaalirikoksista on maahan muuttajien tekemiä, työttömyyden aiheuttama rikollisuus on yleistä, yksi neljästä maahan muuttajasta on työtön.
10. Muslimi tekee hyviä tekoja.
-jotkut joo jotkut ei, olisi kiva että media toisi esille ne hyvätkin teot
11. Muslimi välttää pahaa.
-tai välttää sitä mitä koraani sanoo pahaksi...
12. Muslimi huolehtii ympäristöstä."
-osa joo osa ei, riippuu kai muslimista ja hänen elintasostaan
nuo 12 kohtaa yleistävät niin perkeleesti, joten yleistin takaisin. luultavasti ymmärrätte että nuo 12 kohtaa eivät tarkoita kaikkia maailman muslimeja JA ETTÄ minä en MISSÄÄN NIMESSSÄ tarkoita kaikkia muslimeja. yle puhuu nyt moderneista ja hyvistä muslimeista, minä enemmän fundamentalisteista, joten sinänsä koko tämä kirjoitus on ristiriitainen ja turha - tällaista enää
Unohtuu muslimin viattomuus?
- TOTUUS!
Kummallista että muslimit uskovat Muhammedin olevan profeetta kun koraanissa lukee että profeetat tulevat vain Iisakin ja Jaakobin jälkeläisistä, siis israelilaisista. Ja Muhammed oli arabi! Pitäisi jo tajuta!
Suura 29.27 "Me annoimme hänelle Iisakin ja Jaakobin ja hänen jälkeläisillensä profetoimislahjan ja Kirjoitukset"
Jumala ei tehnyt liittoa Ismaelin kanssa!
Raamattu 1. Mooses 17
19. Niin Jumala sanoi: "Totisesti, sinun vaimosi Saara synnyttää sinulle pojan, ja sinun on pantava hänen nimekseen Iisak, ja minä teen liittoni hänen kanssaan iankaikkiseksi liitoksi hänen jälkeläisillensä."
21. "Mutta liittoni minä teen Iisakin kanssa, jonka Saara sinulle synnyttää tähän aikaan tulevana vuonna." - juoksuhenkilö
TOTUUS! kirjoitti:
Kummallista että muslimit uskovat Muhammedin olevan profeetta kun koraanissa lukee että profeetat tulevat vain Iisakin ja Jaakobin jälkeläisistä, siis israelilaisista. Ja Muhammed oli arabi! Pitäisi jo tajuta!
Suura 29.27 "Me annoimme hänelle Iisakin ja Jaakobin ja hänen jälkeläisillensä profetoimislahjan ja Kirjoitukset"
Jumala ei tehnyt liittoa Ismaelin kanssa!
Raamattu 1. Mooses 17
19. Niin Jumala sanoi: "Totisesti, sinun vaimosi Saara synnyttää sinulle pojan, ja sinun on pantava hänen nimekseen Iisak, ja minä teen liittoni hänen kanssaan iankaikkiseksi liitoksi hänen jälkeläisillensä."
21. "Mutta liittoni minä teen Iisakin kanssa, jonka Saara sinulle synnyttää tähän aikaan tulevana vuonna."Kaiken kattava viattomuus koskee myös ristiriitaisuuksia tekstissä. Ettäs kehtaat arvostella!
- tblrsaa
vastaus? 1 - 12 ( tabula rasa )
http://keskustelu.suomi24.fi/listmessage/9308372/45726018- saara.el
Minä en tiennyt että täällä tarkoitus hakkua muiden uskontoja!!!!!
Te voitte hyvin opetella keskustelu säännöt :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273623- 412459
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut362304Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72067Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431572- 381539
- 141342
- 1271302
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2661285Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451275