Oletko ollut vihainen, suuttunut tai pettynyt

Anonyymi-ap

johonkin kaivattusi toimintaan?

70

747

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

Olen 😔 miehelle

• Anonyymi
        UUSI

No miksi?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

No miksi?

Rakastan häntä. Tein virheitä, jotka korjaan ja olen korjannut. Pyytänyt anteeksi. Rakastan häntä. ❤️ pettynyt, että ei näe ja ymmärrä minua tilanteessa.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Rakastan häntä. Tein virheitä, jotka korjaan ja olen korjannut. Pyytänyt anteeksi. Rakastan häntä. ❤️ pettynyt, että ei näe ja ymmärrä minua tilanteessa.

Oot korjannut jo virheesi rakas ja kaikki on anteeksi annettu. Kyl mä nyt sua ymmärrän, et miksi teit niin kuin teit. Aluksi se ei ollut helppoa. Mäkin rakastan sua ❤️

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Oot korjannut jo virheesi rakas ja kaikki on anteeksi annettu. Kyl mä nyt sua ymmärrän, et miksi teit niin kuin teit. Aluksi se ei ollut helppoa. Mäkin rakastan sua ❤️

Kenelle?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko kertonut tilanteestasi kyseiselle miehelle?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko kertonut tilanteestasi kyseiselle miehelle?

Joo joo jotenkin

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Sivusta - kiitos rakas. Olen huojentunut että ymmärrät. En ikinä unohda sitä kipua sun silmissä. Se myös herätti ymmärtämään miten syviä tunteesi ovat. Enhän edes tiennyt tunteistasi. En enää ikinä halua tehdä mitään mikä voisi satuttaa sua. Toki jos katoat pidemmäksi aikaa niin sitten ehkä joudun miettimään että miten toimin.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Sivusta - kiitos rakas. Olen huojentunut että ymmärrät. En ikinä unohda sitä kipua sun silmissä. Se myös herätti ymmärtämään miten syviä tunteesi ovat. Enhän edes tiennyt tunteistasi. En enää ikinä halua tehdä mitään mikä voisi satuttaa sua. Toki jos katoat pidemmäksi aikaa niin sitten ehkä joudun miettimään että miten toimin.

Mäkin oon tehny yhden suuren virheen, jonka annoit onneksi anteeksi. Kiitos siitä rakas. Nyt on hyvä aloittaa puhtaalta pöydältä eteenpäin kohti uutta elämää. Sitä odotan jo kovasti❤️

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mäkin oon tehny yhden suuren virheen, jonka annoit onneksi anteeksi. Kiitos siitä rakas. Nyt on hyvä aloittaa puhtaalta pöydältä eteenpäin kohti uutta elämää. Sitä odotan jo kovasti❤️

Milloin tämä mahdollisuus tulee? Tämän kommentin Ap.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kenelle?

J.- miehelle meni tämä❤️

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

J.- miehelle meni tämä❤️

Ja miksi kirjoitit sen minun kommentin alle, kun kerroin, että miehelle?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ja miksi kirjoitit sen minun kommentin alle, kun kerroin, että miehelle?

Tuntui vaan, et piti tohon vastata. Mä vastaan täällä aina intuition mukaan. Ehkäpä oot sit mies, joka esiintyy naisena... Ehkä tulkitsin väärin...❤️

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Milloin tämä mahdollisuus tulee? Tämän kommentin Ap.

Ei mitään tietoa vielä...❤️

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tuntui vaan, et piti tohon vastata. Mä vastaan täällä aina intuition mukaan. Ehkäpä oot sit mies, joka esiintyy naisena... Ehkä tulkitsin väärin...❤️

Joo, no vähän harhaista ajatella noin. Nainen olen.

• Anonyymi
      UUSI

Olen ollut lähinnä pettynyt mieheen🩶🤍en ole enää

• Anonyymi
      UUSI

Pyytäisin anteeksi ja kertoisin miten asia on.

mieheltä

• Anonyymi
        UUSI

Tee se. Olen kyllä hiukan.

• Anonyymi
        UUSI

Mitä sinun pitää pyytää anteeksi?

• Anonyymi
      UUSI

En ole, koska hän on sentään vapaa mies päättämään onko hän Ruma Turjake Mies vai Komia mies.
      Minä osaan sentään olla yksinkin Ruma Turjake Nainen 😊

• Anonyymi
      UUSI

En ole. Olen rakastunut hyvään tyyppiin, joka toimii sen pohjalta, että sydämensä on aina oikeassa paikassa.

• Anonyymi
        UUSI

Hyvät tyypit on aina miehiä.

• Anonyymi
      UUSI

En mitään noista. Surullinen, mutta en haluaisi muistella menneitä, vaikka se vaivaakin kovin.

• Anonyymi
      UUSI

Hänen mielenterveysongelmaansa kyllä, erittäin turhautunut. Ja toivon ettei niin käyttäytyviä naisia koidu kenenkään riesaksi missään koskaan.

Rakastuin hänen hyveisiinsä, en oireisiin.
      Mahdoton yhtälö tietenkin, kun ihminen on aina yksi paketti.

• Anonyymi
        UUSI

Älä tulkitse toisen mielenterveyttä. Olisiko mahdollisuus väärinymmärrykseen. Rakkaus tekee lahjaksi.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Älä tulkitse toisen mielenterveyttä. Olisiko mahdollisuus väärinymmärrykseen. Rakkaus tekee lahjaksi.

Kahjoksi

• Anonyymi
        UUSI

Kauheaa, jos hän ajattelisi noin ilkeästi minusta. 🥺 Käytökseni oli lapsellista, myönnän. Toivoin, että hän olisi jättänyt edes lattean tekstiviestin "Sä olet kiva tyyppi, mutta tiemme menevät eri suuntiin." Tuntui tosi pahalta, kun toinen yhtäkkiä "katoaa". Sitten lähetetään jotain ihme viestejä "olen täällä" ja "miten menee" eikä kuitenkaan lähetetä eroviestiä. -sivusta

• Anonyymi
        UUSI

Vika ei ole hänessä.

• Anonyymi
        UUSI

Olen pettynyt valheisiin ja maalaamiseen.
        Paluuta entiseen ei ole.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Olen pettynyt valheisiin ja maalaamiseen.
        Paluuta entiseen ei ole.

Aina on. ❤️

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Aina on. ❤️

Niin on kyllä❤️

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Niin on kyllä❤️

No sitten korjata ja sovit asiat. Se kannattaa. ❤️

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

No sitten korjata ja sovit asiat. Se kannattaa. ❤️

NO täytyy tehdä kyl❤️

• Anonyymi
      UUSI

En enää. Tajusin, ettei hän parempaan pystynyt. Koitan hoitaa itseäni, että saan elämäni takaisin. En ole vielä siinä vaiheessa, että voisin antaa anteeksi (itseni takia). Vielä tulee inhon tunne, kun muistan hänen virnistelyn.

• Anonyymi
        UUSI

Mitä hän teki sulle?

• Anonyymi
      UUSI

Olen pettynyt että ei edelleenkään uskalla ottaa ratkaisevaa askelta. Tiedän että odottaa oikeaa hetkeä, mutta onko sellaista. Kuten myös tiedän että ajatellaan toisiamme ihan yhtä paljon, hänellä vähän enemmän todennäköisesti epävarmuutta asian suhteen koska käyttäydyin aika törkeästi häntä kohtaan, jälkiviisaus on parempi kuin ei viisautta ollenkaan...😘

• Anonyymi
        UUSI

Miten käyttäydyit?

• Anonyymi
        UUSI

Miksi odotat yhteydenottoa, jos itse tiedät että olet käyttäytynyt törkeästi häntä kohtaan?

• Anonyymi
        UUSI

Et pelkästään törkeästi, vaan nolasit rankasti.

• Anonyymi
        UUSI

Ehkä hän aistii sen eikä uskalla siksi toimia…olet nolannut hänet. Pyytäisit edes anteeksi

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ehkä hän aistii sen eikä uskalla siksi toimia…olet nolannut hänet. Pyytäisit edes anteeksi

Hän varmasti arvostaisi….

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Miten käyttäydyit?

Käyttäydyin sellaisella tavalla mitä hänen kohtelunsa itseäni kohtaan edellytti. Enkä sitä pyytele anteeksi.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Et pelkästään törkeästi, vaan nolasit rankasti.

Tiimi taas paikalla maalittamassa.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tiimi taas paikalla maalittamassa.

👍👍👍

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Hän varmasti arvostaisi….

Hän ei arvosta eikä välitä pätkääkään olettajista ja mustamaalaajista jotka selvästi erottaa täältä.

• Anonyymi
      UUSI

Onhan sitä tietenkin pettynyt, kun rakas ihminen blokkaa.

• Anonyymi
      UUSI

ei vaan rakastanut mua olen mahdoton rakastettava. yksinkertasesta liikaa heille ja kaikille muillekin. liikaa päässäni. kaikkea hyvää toivon sekä eksälleni että rakkauteni kohteelleni. olen antanut itse jo pahat teot ja sanat anteeksi ajat sitten 💚

• Anonyymi
      UUSI

Olin pettynyt ja surullinen erään miehen käytöksestä. Tilanne ei parane sillä, että vatvon asiaa. Asiat vain tapahtuivat.

• Anonyymi
      UUSI

Kysy vaan, että kuinka paljon. Siksi näin, kun nyt.

• Anonyymi
      UUSI

Pettynyt ja vähän suuttunutkin. Mielestäni hän kohteli minua epäreilusti ja ilmeisesti vain jonkun mustasukkaisuuden takia.

• Anonyymi
        UUSI

Tiedät hyvin hän kirjoitti toiselle.
        Asiaa saa jankuttaa jos se helpottaa mutta ei muuta tilannetta toiseksi.

• Anonyymi
      UUSI

En tekee mitä haluaa. 😎🥳

• Anonyymi
      UUSI

Pakko myöntää, etten ymmärrä jotain miksi hän toimi kuten toimi, ennenkuin hän kertoo itse sen.

• Anonyymi
        UUSI

Liikaa asioita, joita voi kertoa kai.

• Anonyymi
        UUSI

Hän kirjoitti toiselle kuten varmaan tiesit jo.

• Anonyymi
      UUSI

teihin kaikkiin, yrität kovasti sada minua ajattelemaan että Kaukki lähtee kaivarusta koska teillä se meni niin. minun ongelmat lähtee kaikki teistä ja teidän jutuista. oma kaivattu, no en osaa sanoa mitään. ehkä oli seksiä ei kovinkaan muuta hyvää, no seksi nyt oli vähän erilaista ehkä joskus oli hyvääkin, ei tuu ikävä. lähinnä hyödyttänyt hetken, nyt voi heuvats pois, eipä meillä tunteita pelissä ollutkaan eikä mitään toisen puolia pitämistä tai kainalojuttuja. kumpikin sai mitä haki. muut jutut erikseen.

• Anonyymi
      UUSI

Mä petyin miehen käytökseen, mutta tajusin, että tämä johtui siitä, että vaikka luulin tuntevani hänet aika hyvin, en tajunnut kuitenkaan sitä, kuinka herkkä hän on.

• Anonyymi
        UUSI

Herkkä = lomalla

• Anonyymi
      UUSI

että ei nuo polle jutut multa ollut, suhde esti työsuhteet 🙂 ei se minua jaksa kun sängyssä ja rahaa muualta tykkää hakea 🙂irrottanut jo otettaan 🙂

• Anonyymi
      UUSI

se polle ei jaksa minun diivailua tai koukkuja, eikä elämän katsomusta. Tykkäsi seksistä ja minä sain etäisyyttä kaikkeen. suhde ohi, joskus on vielä sekstailtu mutta ei meidän yhteiselämästä mitään tule. ja minä en taas jaksa sitä kun ei priosioi lapsia, seesteisyyttä ja rahastakin aina kinaa.

• Anonyymi
      UUSI

En jaksa kantaa mitään kaunaa. Olisin alkanut naisen rakkaaksi mieheksi, mutta se ei onnistunut. En ole tarpeeksi kiva ja hassu tai ainakaan en osaa ilmaista olevani. Tai sitten en ole tarpeeksi komea. En tiedä.

• Anonyymi
      UUSI

En vaan omaani, etten saa miitään aikaiseksi jota lupasin, se hävettää myönnän

• Anonyymi
      UUSI

tähän taloon on tehty joskus rahatilaus on matkannut pitkään. Olen purkanut kaupat, ja kun saan omani niin muutetaan pois. Sitä ne tuo, ikävät hahmot, ei ole meidän juttuja. Jotain kai ritareita tai niihin liittyviä? varmistavat ja antavat lisäaikaa muuttaa. se edellinen asunto on sama, siksi heiluri näytti sinne rahaa. mutta ei ole meille, tai voisi olla mutta joku järjestys niissä on, ja tämä oli yllätys. se on se sonni.. minä toivon että nämä olisivat nyt minun osalta ohi tämän muuton jälkeen.

• Anonyymi
      UUSI

Pettynyt siihen kun ei edistä juttua 😔Oon näyttänyt vihreää valoa ja hän painaa jarrua. ❤️
      Ota nyt se kaveripyyntö

• Anonyymi
        UUSI

Ota sinä

• Anonyymi
      UUSI

lähinnä kyllästyny

• Anonyymi
      UUSI

Ihmisissä yleensä poikkeuksetta joutuu pettymään siihen kuinka yksinkertaisen helppoa se valehtelu on

• Anonyymi
      UUSI

Olihan mä aluksi. Mut jotenkin ymmärtänyt etten mä voi pakottaa ketään minusta välittämään.

• Anonyymi
      UUSI

Olen niin surullinen ja pettynyt. Olisi tänään ollut kaikki mahdollisuudet lähentyä. Olin pelannut asiat niin. Mulla olisi ollut aikaa huomiseen. Hän ei edes ilmestynyt, kuten aiempina vuosina. Tuntui tosi tosi pahalta. Jotkut ns. merkittävät ihmiset yrittivät ujuttautua hänen paikalleen, jopa liki pakkomielteisesti. Voi kun hän tajuaisi että meidän juttu on ainutlaatuinen 🩷

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      151
      10954
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      52
      5240
    3. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      45
      2443
    4. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      30
      2143
    5. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      13
      1711
    6. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      42
      1554
    7. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      30
      1241
    8. Känniläiset veneessä?

Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      35
      1176
    9. Daniel Nummelan linjapuhe 2025

Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo
      Luterilaisuus
      92
      935
    10. TÄSTÄ TAITAA TULLA SUOMEN HISTORIAN SUURIN USKONNONVAPAUDEN OIKEUDENKÄYNTI.

Sinun täytyy hyväksyä se että jos sinä vetoat uskonnonvapauteen, silloin sinun tulee antaa myös muille vastaava vapaus o
      Hindulaisuus
      317
      892
    Aihe