johonkin kaivattusi toimintaan?
Oletko ollut vihainen, suuttunut tai pettynyt
173
2299
Vastaukset
- Anonyymi
Olen 😔 miehelle
- Anonyymi
No miksi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No miksi?
Rakastan häntä. Tein virheitä, jotka korjaan ja olen korjannut. Pyytänyt anteeksi. Rakastan häntä. ❤️ pettynyt, että ei näe ja ymmärrä minua tilanteessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rakastan häntä. Tein virheitä, jotka korjaan ja olen korjannut. Pyytänyt anteeksi. Rakastan häntä. ❤️ pettynyt, että ei näe ja ymmärrä minua tilanteessa.
Oot korjannut jo virheesi rakas ja kaikki on anteeksi annettu. Kyl mä nyt sua ymmärrän, et miksi teit niin kuin teit. Aluksi se ei ollut helppoa. Mäkin rakastan sua ❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oot korjannut jo virheesi rakas ja kaikki on anteeksi annettu. Kyl mä nyt sua ymmärrän, et miksi teit niin kuin teit. Aluksi se ei ollut helppoa. Mäkin rakastan sua ❤️
Kenelle?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko kertonut tilanteestasi kyseiselle miehelle?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo joo jotenkin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sivusta - kiitos rakas. Olen huojentunut että ymmärrät. En ikinä unohda sitä kipua sun silmissä. Se myös herätti ymmärtämään miten syviä tunteesi ovat. Enhän edes tiennyt tunteistasi. En enää ikinä halua tehdä mitään mikä voisi satuttaa sua. Toki jos katoat pidemmäksi aikaa niin sitten ehkä joudun miettimään että miten toimin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sivusta - kiitos rakas. Olen huojentunut että ymmärrät. En ikinä unohda sitä kipua sun silmissä. Se myös herätti ymmärtämään miten syviä tunteesi ovat. Enhän edes tiennyt tunteistasi. En enää ikinä halua tehdä mitään mikä voisi satuttaa sua. Toki jos katoat pidemmäksi aikaa niin sitten ehkä joudun miettimään että miten toimin.
Mäkin oon tehny yhden suuren virheen, jonka annoit onneksi anteeksi. Kiitos siitä rakas. Nyt on hyvä aloittaa puhtaalta pöydältä eteenpäin kohti uutta elämää. Sitä odotan jo kovasti❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mäkin oon tehny yhden suuren virheen, jonka annoit onneksi anteeksi. Kiitos siitä rakas. Nyt on hyvä aloittaa puhtaalta pöydältä eteenpäin kohti uutta elämää. Sitä odotan jo kovasti❤️
Milloin tämä mahdollisuus tulee? Tämän kommentin Ap.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kenelle?
J.- miehelle meni tämä❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
J.- miehelle meni tämä❤️
Ja miksi kirjoitit sen minun kommentin alle, kun kerroin, että miehelle?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja miksi kirjoitit sen minun kommentin alle, kun kerroin, että miehelle?
Tuntui vaan, et piti tohon vastata. Mä vastaan täällä aina intuition mukaan. Ehkäpä oot sit mies, joka esiintyy naisena... Ehkä tulkitsin väärin...❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Milloin tämä mahdollisuus tulee? Tämän kommentin Ap.
Ei mitään tietoa vielä...❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuntui vaan, et piti tohon vastata. Mä vastaan täällä aina intuition mukaan. Ehkäpä oot sit mies, joka esiintyy naisena... Ehkä tulkitsin väärin...❤️
Joo, no vähän harhaista ajatella noin. Nainen olen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi hyvän tähden tätäkin monologia, palstasetä. Lasten lorut jatkuu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo, no vähän harhaista ajatella noin. Nainen olen.
Kuinka harhaisesti naisista jäbä ajatellaan? TT
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kusetin ja kuuntelin mitä se sitten lätisee. Sivusta spoileri
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei mitään tietoa vielä...❤️
Syyskuussa jos universumi ei vattuile.Siis teille.
- Anonyymi
Olen ollut lähinnä pettynyt mieheen🩶🤍en ole enää
- Anonyymi
Minä olen enimmäkseen pettynyt ihmisiin🥱
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä olen enimmäkseen pettynyt ihmisiin🥱
Olen vain pettynyt, en vihainen. Tiedätte varmaa mitä se tarkoittaa
- Anonyymi
Pyytäisin anteeksi ja kertoisin miten asia on.
mieheltä- Anonyymi
Tee se. Olen kyllä hiukan.
- Anonyymi
Mitä sinun pitää pyytää anteeksi?
- Anonyymi
Et sitten voi kelleen muulle kertoa venaillessa?
- Anonyymi
Mun kanssa mokaat vaan kerran, tiedä se. Ja kyllähän sä sen olet tajunnutkin jo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mun kanssa mokaat vaan kerran, tiedä se. Ja kyllähän sä sen olet tajunnutkin jo.
Onpas uhkailevaa puhetta.
- Anonyymi
Olisi ihanaa jos olisit kaivattuni ja kertoisit. Minäkin tahtoisin kertoa kaiken.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisi ihanaa jos olisit kaivattuni ja kertoisit. Minäkin tahtoisin kertoa kaiken.
Tämä kommentti siis sivusta.
- Anonyymi
En ole, koska hän on sentään vapaa mies päättämään onko hän Ruma Turjake Mies vai Komia mies.
Minä osaan sentään olla yksinkin Ruma Turjake Nainen 😊- Anonyymi
Minä taas oon gubbe tyytyväinen ulkonäkööni, enkä siihen niin panosta, mutta jos joku muu jaksaa, niin hyvä näin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä taas oon gubbe tyytyväinen ulkonäkööni, enkä siihen niin panosta, mutta jos joku muu jaksaa, niin hyvä näin
Peace, sisters united
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Peace, sisters united
Pinky promise at least.
- Anonyymi
En ole. Olen rakastunut hyvään tyyppiin, joka toimii sen pohjalta, että sydämensä on aina oikeassa paikassa.
- Anonyymi
Hyvät tyypit on aina miehiä.
- Anonyymi
En mitään noista. Surullinen, mutta en haluaisi muistella menneitä, vaikka se vaivaakin kovin.
- Anonyymi
Hänen mielenterveysongelmaansa kyllä, erittäin turhautunut. Ja toivon ettei niin käyttäytyviä naisia koidu kenenkään riesaksi missään koskaan.
Rakastuin hänen hyveisiinsä, en oireisiin.
Mahdoton yhtälö tietenkin, kun ihminen on aina yksi paketti.- Anonyymi
Älä tulkitse toisen mielenterveyttä. Olisiko mahdollisuus väärinymmärrykseen. Rakkaus tekee lahjaksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä tulkitse toisen mielenterveyttä. Olisiko mahdollisuus väärinymmärrykseen. Rakkaus tekee lahjaksi.
Kahjoksi
- Anonyymi
Kauheaa, jos hän ajattelisi noin ilkeästi minusta. 🥺 Käytökseni oli lapsellista, myönnän. Toivoin, että hän olisi jättänyt edes lattean tekstiviestin "Sä olet kiva tyyppi, mutta tiemme menevät eri suuntiin." Tuntui tosi pahalta, kun toinen yhtäkkiä "katoaa". Sitten lähetetään jotain ihme viestejä "olen täällä" ja "miten menee" eikä kuitenkaan lähetetä eroviestiä. -sivusta
- Anonyymi
Vika ei ole hänessä.
- Anonyymi
Olen pettynyt valheisiin ja maalaamiseen.
Paluuta entiseen ei ole. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen pettynyt valheisiin ja maalaamiseen.
Paluuta entiseen ei ole.Aina on. ❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aina on. ❤️
Niin on kyllä❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin on kyllä❤️
No sitten korjata ja sovit asiat. Se kannattaa. ❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No sitten korjata ja sovit asiat. Se kannattaa. ❤️
NO täytyy tehdä kyl❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vika ei ole hänessä.
Ei olekaan, vaan kaikissa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kauheaa, jos hän ajattelisi noin ilkeästi minusta. 🥺 Käytökseni oli lapsellista, myönnän. Toivoin, että hän olisi jättänyt edes lattean tekstiviestin "Sä olet kiva tyyppi, mutta tiemme menevät eri suuntiin." Tuntui tosi pahalta, kun toinen yhtäkkiä "katoaa". Sitten lähetetään jotain ihme viestejä "olen täällä" ja "miten menee" eikä kuitenkaan lähetetä eroviestiä. -sivusta
Aurinko on laskenut yhteisen tasankomme yltä olisi esim lie korrektimpi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kai se ny jossain määrin kannattaa, esim jos joku on ite kova määrittelemään. Sivusta tää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei olekaan, vaan kaikissa
Menkää itseenne- syyllistykää, masentukaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aurinko on laskenut yhteisen tasankomme yltä olisi esim lie korrektimpi
Auringonnousuako tasangon päälle täällä palstalla toivot?
- Anonyymi
En enää. Tajusin, ettei hän parempaan pystynyt. Koitan hoitaa itseäni, että saan elämäni takaisin. En ole vielä siinä vaiheessa, että voisin antaa anteeksi (itseni takia). Vielä tulee inhon tunne, kun muistan hänen virnistelyn.
- Anonyymi
Mitä hän teki sulle?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä hän teki sulle?
Varmaan supisi hänestä jonkun toisen kersan korvaan?
- Anonyymi
Tarkoitatko miestä?
- Anonyymi
Olen pettynyt että ei edelleenkään uskalla ottaa ratkaisevaa askelta. Tiedän että odottaa oikeaa hetkeä, mutta onko sellaista. Kuten myös tiedän että ajatellaan toisiamme ihan yhtä paljon, hänellä vähän enemmän todennäköisesti epävarmuutta asian suhteen koska käyttäydyin aika törkeästi häntä kohtaan, jälkiviisaus on parempi kuin ei viisautta ollenkaan...😘
- Anonyymi
Miten käyttäydyit?
- Anonyymi
Miksi odotat yhteydenottoa, jos itse tiedät että olet käyttäytynyt törkeästi häntä kohtaan?
- Anonyymi
Et pelkästään törkeästi, vaan nolasit rankasti.
- Anonyymi
Ehkä hän aistii sen eikä uskalla siksi toimia…olet nolannut hänet. Pyytäisit edes anteeksi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä hän aistii sen eikä uskalla siksi toimia…olet nolannut hänet. Pyytäisit edes anteeksi
Hän varmasti arvostaisi….
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten käyttäydyit?
Käyttäydyin sellaisella tavalla mitä hänen kohtelunsa itseäni kohtaan edellytti. Enkä sitä pyytele anteeksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiimi taas paikalla maalittamassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
👍👍👍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hän varmasti arvostaisi….
Hän ei arvosta eikä välitä pätkääkään olettajista ja mustamaalaajista jotka selvästi erottaa täältä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mummielestä ihan palstasedän draamaa, mutta miksei virittäkää katsomo👍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Käyttäydyin sellaisella tavalla mitä hänen kohtelunsa itseäni kohtaan edellytti. Enkä sitä pyytele anteeksi.
Saatko sillä peräti naisen ihan kyyneliin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi odotat yhteydenottoa, jos itse tiedät että olet käyttäytynyt törkeästi häntä kohtaan?
Pitäähän näissä palstasedän ”erittäin kiinnostavissa” monologien saippuaoopperassa joku kipupiste olla. Grow up🥱
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten käyttäydyit?
Keksitkö ite loput aina sitä mukaa ku tää provoäijä kirjoittelee täyttä tuubaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olitko toiminut jossain määrin sitte kyseenalaisella tavalla?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haha ha.
- Anonyymi
Onhan sitä tietenkin pettynyt, kun rakas ihminen blokkaa.
- Anonyymi
Tekeekö yhtään mieli kattoa peiliin siel?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tekeekö yhtään mieli kattoa peiliin siel?
En ole käyttäytynyt asiattomasti. Olin vain ihastunut, höpsö nainen, joka tunnusti tunteensa.
- Anonyymi
ei vaan rakastanut mua olen mahdoton rakastettava. yksinkertasesta liikaa heille ja kaikille muillekin. liikaa päässäni. kaikkea hyvää toivon sekä eksälleni että rakkauteni kohteelleni. olen antanut itse jo pahat teot ja sanat anteeksi ajat sitten 💚
- Anonyymi
Olin pettynyt ja surullinen erään miehen käytöksestä. Tilanne ei parane sillä, että vatvon asiaa. Asiat vain tapahtuivat.
- Anonyymi
Dude just say i have to let you go, middleman
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Dude just say i have to let you go, middleman
Freedom of speech- mitä se tarkoittaa bro
- Anonyymi
Kysy vaan, että kuinka paljon. Siksi näin, kun nyt.
- Anonyymi
Lisäys pettynyt ja enimmäkseen surullinen. Vihainen pari kertaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lisäys pettynyt ja enimmäkseen surullinen. Vihainen pari kertaa.
Silloin täytyy hyvä mies puhua puhua ja puhua
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tunteista
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nainen.
- Anonyymi
Pettynyt ja vähän suuttunutkin. Mielestäni hän kohteli minua epäreilusti ja ilmeisesti vain jonkun mustasukkaisuuden takia.
- Anonyymi
Tiedät hyvin hän kirjoitti toiselle.
Asiaa saa jankuttaa jos se helpottaa mutta ei muuta tilannetta toiseksi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedät hyvin hän kirjoitti toiselle.
Asiaa saa jankuttaa jos se helpottaa mutta ei muuta tilannetta toiseksi.Sulla on täti tättähäärä kummia konnotaatioita näihin palstaäijän monologeihin liittyen- miksi on näin?
- Anonyymi
En tekee mitä haluaa. 😎🥳
- Anonyymi
Pakko myöntää, etten ymmärrä jotain miksi hän toimi kuten toimi, ennenkuin hän kertoo itse sen.
- Anonyymi
Liikaa asioita, joita voi kertoa kai.
- Anonyymi
Hän kirjoitti toiselle kuten varmaan tiesit jo.
- Anonyymi
Under a spell of evil maybe? Seen those guys
- Anonyymi
Mä petyin miehen käytökseen, mutta tajusin, että tämä johtui siitä, että vaikka luulin tuntevani hänet aika hyvin, en tajunnut kuitenkaan sitä, kuinka herkkä hän on.
- Anonyymi
Herkkä = lomalla
- Anonyymi
En jaksa kantaa mitään kaunaa. Olisin alkanut naisen rakkaaksi mieheksi, mutta se ei onnistunut. En ole tarpeeksi kiva ja hassu tai ainakaan en osaa ilmaista olevani. Tai sitten en ole tarpeeksi komea. En tiedä.
- Anonyymi
*olisit
- Anonyymi
En vaan omaani, etten saa miitään aikaiseksi jota lupasin, se hävettää myönnän
- Anonyymi
Pettynyt siihen kun ei edistä juttua 😔Oon näyttänyt vihreää valoa ja hän painaa jarrua. ❤️
Ota nyt se kaveripyyntö- Anonyymi
Ota sinä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ota sinä
En tiedä sun nimeä. Siksi en voi ottaa. Etsiny sua mutten tiedä susta juurikaan mitää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tiedä sun nimeä. Siksi en voi ottaa. Etsiny sua mutten tiedä susta juurikaan mitää
Hmm. Mistä olet? Mistä olet etsinyt minua?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hmm. Mistä olet? Mistä olet etsinyt minua?
Länsi-Suomesta ja etsinyt somest tmv
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Länsi-Suomesta ja etsinyt somest tmv
Ohi meni
- Anonyymi
lähinnä kyllästyny
- Anonyymi
Ihmisissä yleensä poikkeuksetta joutuu pettymään siihen kuinka yksinkertaisen helppoa se valehtelu on
- Anonyymi
No hyvä sitten varmaa jos tää koettu valehtelija ei niin tuttu oo tai siis ois
- Anonyymi
Olihan mä aluksi. Mut jotenkin ymmärtänyt etten mä voi pakottaa ketään minusta välittämään.
- Anonyymi
Olen niin surullinen ja pettynyt. Olisi tänään ollut kaikki mahdollisuudet lähentyä. Olin pelannut asiat niin. Mulla olisi ollut aikaa huomiseen. Hän ei edes ilmestynyt, kuten aiempina vuosina. Tuntui tosi tosi pahalta. Jotkut ns. merkittävät ihmiset yrittivät ujuttautua hänen paikalleen, jopa liki pakkomielteisesti. Voi kun hän tajuaisi että meidän juttu on ainutlaatuinen 🩷
- Anonyymi
Kuinka kauan aikaa varasit tähän potentiaaliseen lähestymiseen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuinka kauan aikaa varasit tähän potentiaaliseen lähestymiseen?
Mökillä sitä aikaa olisi ollut riittämiin. Sieltä kun hän ei olisi päässyt pakoon. Olisi ollut mahdollista mennä kaksin rannalle ym. Nyt en enää yritä järjestää asioita ja mahdollisuuksia. Luovutan.💔
- Anonyymi
Koen olevani hänelle ja kaveriporukalleen naurun aihe. Hänen käytöksensä on ristiriitaista. Sai minut joskus uskomaan, että halusi olla kaverini. Surettaa ja suututtaa teeskentelevät ihmiset. Ei se haittaa, jos jotkut ei tykkää, ei se ole ongelma. Mutta se haittaa, jos esitetään naaman edessä kamua ja sitten selän takana hirnutaan.
- Anonyymi
Olisiko mahdollista että vain kuvittelet että sinulle nauretaan? Että mitään sellaista ei tapahdu eikä ole koskaan tapahtunut.
- Anonyymi
Onpa palstasetä koskettava tarina about a lonely girl in her lonely world, this girl is on mitä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onpa palstasetä koskettava tarina about a lonely girl in her lonely world, this girl is on mitä?
Also get a thicker skin, that what i’ve learn too, so pick yourselfs up
- Anonyymi
Kaikille olen ollut vihainen ja olen osittain edelleen
- Anonyymi
uutisissa oli juttu jos nuorisolla ei ole tekemistä niin somea, mutta jotain keskustelupalstaa kuin tämäkin ei oikein voisi luokitella someksi.
toisaalta jotkut nuoret saaneet hyviäkin kesähommeleita kaupungeillahan on varmasti kaikenlaistakin jotain hauskaakin työtä tekemättömänä - Anonyymi
Ei ole ollut negatiivisia tuntemuksia hänestä. Ne ovat kaikki kohdistuneet itseeni.
- Anonyymi
Palstasedän kaivattu ulinaa. Kukaan muu ei käytä tuota sanaa kuin tämä rullaniska
- Anonyymi
En ole ollut. Ainakin tähän saakka kaikki on mennyt hyvin. Uskon että saamme yhdessä tämän toimimaan.
- Anonyymi
En, miksipä olisin, kun ei ole mitään syytäkään. Joskus saattaa ihmetellä asioita, varmaan kumpikin. Mitä vähemmän jostakusta tietää, sitä enemmän voi mennä väärään suuntaan tulkinnoissa.
- Anonyymi
Miksipä olisin, kun kaivattuni ei kirkkaan selkeästi tiedä tunteistani. Eikä tule tietämäänkään.
- Anonyymi
Mistä tiedät, ettei tiedä?
- Anonyymi
En tietystikään, enhän voisi olla hälle vihainen vaikka hän minut nitistäisi, tietäisin että kuolisin rakkauden takia.
- Anonyymi
En, elämä on liian lyhyt moiseen. Jokaisella meistä on omat tapamme reagoida asioihin ja ne kauniit asiat on hyvä muistaa pitää päällimmäisenä.
https://www.youtube.com/watch?v=BkhhRAs8SJ0&list=RDBkhhRAs8SJ0&start_radio=1- Anonyymi
Mutta miksi kaikki vaiva?
- Anonyymi
Joopa.
- Anonyymi
En.
Tiedän silti, että aikani ja mahdollisuuteni meni jo. Ei koe minuun tunteita. Toivon, ettei tykkää minusta kovin huonoa. - Anonyymi
Intitutio, olen!!!
- Anonyymi
Ehkä tai ei mutta kaikella on kuitenkin aikañsa ja paikansa vai onko sittenkään?
- Anonyymi
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂yäk etkö parempaan kommunikaa
- Anonyymi
Miten kukaan voi tällaisessa tilanteessa kirjoittaa, kommunikoida tällä tavalla?? Haloo oletko ihan järjellinen ihminen??
- Anonyymi
Ihan äärettömän pettynyt.
- Anonyymi
Pettymykset lisää pettymyksiä. Petyin syvästi kaivattuun ja sen seurauksena hän pettyi minuun. Kierre.
- Anonyymi
Mihin sinä petyit kaivatussasi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mihin sinä petyit kaivatussasi?
Siihen että hän jätti selviytymään yksin. Seuraavaksi petyn häneen taas lisää ja hän pettyy minuun lisää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siihen että hän jätti selviytymään yksin. Seuraavaksi petyn häneen taas lisää ja hän pettyy minuun lisää.
Aika sama tilanne ollut. Hän vaan tuntuu järjestävän pettymyksiä minulle ihan tarkoituksella.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aika sama tilanne ollut. Hän vaan tuntuu järjestävän pettymyksiä minulle ihan tarkoituksella.
Mulla samanlainen tunne. On joku tilanne jossa olen toivonut kohtaavani pitkästä aikaa. Olen odottanut tapaamista päiväkausia. Miettinyt mistä olisi kiva jutella ym. Kohtaan hänet sitten, mutta hän käveleekin tylysti ohi, eikä edes moikkaa. Tai sitten hän ei saavu ollenkaan. Pettymys tuntuu pieneltä kuolemalta. Onneksi ymmärsin vihdoin mistä kaikki johtuu. Ei hänellä ole ollut mitään vastatunteita, todennäköisesti koskaan. Olin kuvitellut kaiken:D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla samanlainen tunne. On joku tilanne jossa olen toivonut kohtaavani pitkästä aikaa. Olen odottanut tapaamista päiväkausia. Miettinyt mistä olisi kiva jutella ym. Kohtaan hänet sitten, mutta hän käveleekin tylysti ohi, eikä edes moikkaa. Tai sitten hän ei saavu ollenkaan. Pettymys tuntuu pieneltä kuolemalta. Onneksi ymmärsin vihdoin mistä kaikki johtuu. Ei hänellä ole ollut mitään vastatunteita, todennäköisesti koskaan. Olin kuvitellut kaiken:D
Edelleen olet kuitenkin rakastunut/ihastunut?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Edelleen olet kuitenkin rakastunut/ihastunut?
No huh, ehken nyt toivottavasti enää ainakaan samalla lailla. Kyllä sitä aikuisiällä sentään osaa irrottaa otteensa, kun tajuaa että on ollut ihastunut "satuhahmoon", jolle on kuvitellut vastatunteita. Arvostan häntä ihmisenä edelleen ja oikeastaan nyt on paljon helpompi olla tekemisissä, vaikka kaverina :) Silloin kun on tekemisissä. Ei ole odotuksia " meistä""eikä turhaan loukkaannu hänen liikkeistään ym. Täältäkin on helpompi olla poissa kun tietää ettei hän täällä ole :D Mukavaa päivää, lähden nyt tuonne aurinkoon :)
- Anonyymi
Kumpikaan ei tule vastaan irl tilanteessa, minä en uskalla sen seurauksena. Olen surullinen.
- Anonyymi
Kyllä minä nainen uskallan, mutta kun et tule yhtään vastaan. Vihjailin sinulle, mutta et tajunnut.
- Anonyymi
No vihjaile lisää kiitos.
- Anonyymi
Minäkin vihjailin. Tajusitko?
- Anonyymi
Mihin tulisin vastaan? Olen yrittänyt, että kohtaisimme. Nähdä sut🫶
- Anonyymi
Missä te näette, (onko tämä mulle)?
- Anonyymi
Jos sovitaan niin voisin tulla🙂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai sinne minne kerroin meneväni. Menen sinne työkaverini kanssa, mutta tule sinäkin. Nähdään siellä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai sinne minne kerroin meneväni. Menen sinne työkaverini kanssa, mutta tule sinäkin. Nähdään siellä?
Ei nähdä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei nähdä
Ei varmaan ollut sulle.
- Anonyymi
Tämä on naiselta miehelle🫶
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aion mennä poikkeuksellisesti viiden aikoihin. Tule myös, lupaan olla sulle kiva :)
- Anonyymi
Olen pettynyt enkä tiedä pääsenkö sen yli.
- Anonyymi
kokeile jotain rentouttavaa peliä kuin joku pelikoneen Athena Match, liittyykin asioihin, itseäni nukutta tuo peli no pelasinkin johonkin level 41 asti tuota mutta liittyy sellaisiin kun pitäisi kai mennä kaupungi kanssa juttuja tekemään nuorison kanssa
https://www.pelikone.fi/pelit/aivopahkinat/Athena-Match/18715
tällä koneella ei toimi kun eri jutulla toimiipi. - Anonyymi
Olen ollut surullinen. Hän ei ymmärrä etten oikeasti voi elää näin, tunteet pitäisi saada kertoa. Voin sitten jatkaa eri suuntaan sen jälkeen. Hän sairastuttaa minut.
- Anonyymi
Oletko yrittänyt itse kertoa hänelle?
- Anonyymi
En ole toistaiseksi. Kaikki on mennyt ihan hyvin.
- Anonyymi
Ei kosketa Suomilutkat
- Anonyymi
No ei varmaan sua kosketakaan, ainakaan vapaaehtoisesti.
- Anonyymi
Ihan varmasti olen.
Ei siitä sen enempää. - Anonyymi
Oliko yämä joltakin toiselta?
- Anonyymi
On tehnyt vaikutuksen tavallaan
- Anonyymi
Olen ollut lähinnä positiivisesti yllättynyt.
- Anonyymi
Naiseni on suutahtanut minuun, kun katselen muitakin kauniita naisia ja joskus halaankin sopivassa tilaisuudessa.. Hän Itse ei tätä ominaisuutta pidä mustasukkaisuna, vaan minä olen syntipukki.
Kun vielä liioittelee ja maalaa mörön seinälle, niin sitä vastaan käy innokkaasti.
pidämustaukksisu- Anonyymi
Omg 🤣
Onnea sulle.
- Anonyymi
Vihaan kaikkia, mulla on kiintymysongelma
- Anonyymi
Vähän ehkä myötähäpeää kokenut. Enpä uskonut toisenkin ex suhteen kanssa niin käyvän koska ei ihan niin tyhmä ole ollut. Vaan nytpä senkin kokenut. Tyhmä T
- Anonyymi
Pikemmin lähtenyt🚀
- Anonyymi
Löytyy hyväkäytöksisiäkin miehiä.
Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial191754Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1441738Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva3111390Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221108Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2091092- 1391048
- 285975
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt3945- 11945
Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks49898