Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
mennäporvooseen
profiilit
mennäporvooseen
mennäporvooseen
Vapaa kuvaus
Tuttujen kesken "tomppa" vaan.
Aloituksia
33
Kommenttia
1301
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Ota+sinä+onkeesi+ja+opettele+kirjoittamaan+edes+omaa+äidinkieltäsi.
21.10.2017 12:20
Olenko+osunut+sinua+jotenkin+arkaan+paikkaan?
21.10.2017 12:19
Varmaan+laulaja+Tomi+Metsäketo+on+yksi+junttikansalaisista.
21.10.2017 12:15
Teillä+päinkö+vonkataan+hirveltä+seksiä?
21.10.2017 12:06
No,+jysähdys!+Enpä+ole+koskaan+saanut+tekstaria,+jossa+edes+vihjattaisiin+tuohon+suuntaan.+Rohkea+ajatus,+olen+varma+että+kannattaa+yrittää.
21.10.2017 12:05
Älä+nyt+taas+viitsi+iso+mies+valittaa.
21.10.2017 12:00
Varmaa+itse+kukin+joskus+sortuu+älypuhelimen+ylikäyttöön,+samoin+kuin+netin+ja+keskustelupalstoilla+koneen+ääressä+istumiseen.+Parisuhteen+kannalta+voi+olla+ratkaisevaa.
21.10.2017 11:35
Omalta+kohdaltani+tuon+dementiariskin+määrittäminen+vaikeutui.+Nimittäin,+lopetin+tupakoinnin+kuusi+vuotta+sitten+ja+siitä+lähtien+hajuaistini+on+parantanut+koko+ajan.+Käsittääkseni+iän+myötä+hajujen+havaitseminen+vähenee+joka+tapauksessa,+joten+sitten+kun+oma+hajuaisti+ei+enää+parane,+vaan+tasaantuu+ja+lähtee+huononemaan,+niin+on+vaikea+määrittää+missä+vaiheessa+mennään?
21.10.2017 11:26
Eduskunta+on+noussut+kuin+avaruusalus+vähän+matkan+päähän+kansalaisista.+Pitäisi+saada+tuloja+ja+menoja+kohilleen,+mutta+keskustellaan+budjettiraameista,+infrastruktuureista+ja+sotesta+vuodesta+toiseen.+Tälläkö+maan+talous+saadaan+kuntoon?
21.10.2017 11:20
Tuo+ajatuksen+katkeaminen+on+työpaikalla+nykyään+jo+riesa+ja+ihmiset+jäävät+illaksi+tekemään+niitä+asioita,+jotka+ovat+päivällä+jääneet+tekemättä+häiriöiden+takia.+Ei+enää+riitä+se+8+tunnin+työpäivä+sen+vuoksi,+että+varsinaisen+työn+tekeminen+vaikeutuu.
Jotkut+vanhemmat+kuvittelevat+varmaan+teinien+olevan+paremmassa+tallessa,+kun+nyhräävät+illat+ja+yöt+koneella.+Tosiasiassa+kukaan+ei+tiedä+mitä+siellä+tapahtuu.+Siitä+olen+varma,+että+kiusaaminen+ja+ilkeily+ovat+siellä+joka+tapauksessa+läsnä,+koska+sitä+tapahtuu+myös+vanhempienkin+ikäryhmien+keskusteluissa.
21.10.2017 11:00
Tyhjentävästi+sanottu,+olen+erittäin+samaa+mieltä+kanssasi.
21.10.2017 10:52
Varmasti+häiritsee+jo+nyt+ihmisten+normaalia+kanssakäymistä+ja+on+joillekin+pahemmanluokan+riippuvuus.
21.10.2017 10:51
Kukakohan+niitä++toisten+ruoka-annoskuvia+katselee+tai+ketä+kiinnostaa+tietää,+jos+joku+on+nyt+vaikka+Kouvolassa?+Lisäksi+tiedän+ihan+livessä+ihmisiä,+jotka+ovat+todella+epäsosiaalisia,+mutta+kuulemma+somessa+varsin+paljon+esillä.
Ehkä+se+onkin+epäsosiaalisten+ihmisten+kohtauspaikka?
21.10.2017 10:50
Tiedän+tunteen,+aivan+kuin+se+puhelimella+soittava+henkilö+olisi+jotenkin+tärkeämpi.+Olen+törmännyt+vastaavaan+ja+myös+työelämässä+todella+yleistä.+Ei+kannat+mennä+keskustelemaan+muutamien+tyyppien+kanssa+kasvotusten,+koska+nämä+ottavat+vastaan+kaikki+puhelut+ja+jaarittelevat+sinun+kuullen+kaikenlaista+epäolennaista+mihinkään.+Näistä+tyypeistä+on+tullut+ihan+vitsejä,+että+heidän+toimistoonsa+ei+kannata+mennä,+vaan+on+parempi+soittaa,+jos+haluat+keskustella+tyypin+kanssa+jostakin?+Mielestäni+perin+kummallista.
21.10.2017 10:46
Olen+huomannut+tuon,+että+vanhemmat+ovat+puolustamassa+ihan+joka+asiassa.+Viimeisinuutinen+oli+paikallislehdessä,+kun+muut+oppilaat+olivat+valittaneet+häirikköoppilaasta,+niin+tämä+äiti+alkoi+julkisesti+puolustaa+lastaan,+että+hänen+lapsellaan+täytyy+olla+oikeus+ilmaista+itseään.+Nimenomaan+vanhemmat+vaativat+tuota+kännyköiden+päälläpitämistä+oppitunneilla,+että+he+tavoittavat+lapsensa+aina,+kun+heillä+on+jotain+kerrottavaa+lapselle.
Sääiln+opettajia+ja+tiedän+vielä+tulevan+ajan,+että+opettajan+työtä+eivät+enää+halua+tehdä+pätevät+opettajat+juuri+näiden+häiriköintiasioiden+vuoksi.+Sen+seurauksena+lapset+eivät+enää+saa+pätevää+opetusta.
21.10.2017 08:40
Ei+tiedä+vielä+seuraavasta+aloituksesta,+se+on+mietintämyssyssä.
21.10.2017 08:33
Kaikki+istuvat+hiljaa+ja+räpläävät+kännykkäänsä.+Kukaan+ei+puhe+toisilleen,+vaikka+samassa+pöydässä+on+useita+ihmisiä.+Helppo+tapa+eristäyty,+mutta+ei+toivottava.
21.10.2017 08:31
Kiitos+demeter
Muistan+noiden+ensimmäisten+tutkimustulosten+kriittisyyden.+Sitten+Nokian+nousu+alkoi+ja+se+leimattiin+koko+suomalaisuuden+lippulaivaksi.+Eikä+Nokiaa+arvosteltu.
Tavoitettavissa+olo+palvelee+ennenkaikkea+työnantajia,+kun+ihmiset+pitää+saada+aina+kännykällä+kiinni+ja+odotetaan+näiden+vastaavan+"tärkeisiin"+sähköposteihin.+Ei+inun+sukulaisia+tai+tuttavia+harmita,+vaikka+eivät+heti+tavoita+minua.
Voi+älypuhelin+varmaan+ollakin+jollekin+turva+kaikkea+pahaa+vastaan+ja+nostaa+ihmisen+itsetuntoa,+jos+osaa+sitä+vielä+käyttääkin,+hehee.
Siirryn+varmaan+itsekin+ihan+peruskapulaan,+mahdollisiman+pieneen+ja+kevyeeseen+kantaa,+kun+saan+työt+finaalliin.+En+aio+antaa+puhelimen+hallita+elämääni+tai+aiheuttaa+pahimmassa+tapauksessa+riippuvuuden,+kuten+selvästi+nykynuorisosta+monelle+on+käymässä.
Sitä+paitsi+ihminen+on+naurettavan+näköinen+puhuessaan+kännykkään+ollessaan+liikkeellä,+samoinkuin+tuijottaessaan+sitä+lasittunein+katsein+bussikatoksessa.+Monelle+se+on+se+ainut+ystävä+ja+puhekaveri.
21.10.2017 08:29
Minun+mielestä+näillä+palstoilla+ei+ole+tarkoitus+ärsyttää+toisia,+saat+olla+siitäkin+eri+mieltä+ihan+vapaasti+enkä+ole+koskaan+nimittänyt+ketään+paskoi..ksi.+Joten+lopeta+jo+tuollainen+lapsellinen+napina.
20.10.2017 17:03
Onneksi+olkoon+sinulle+ja+hieman+lihoja+luiden+ympärillä+tekee+vaan+vanhemmasta+ihmisestä+inhimillisemmän+näköisen.+Laihasta+ihmisestä+tulee+ekaksi+mieleen+että+eikai+ole+ruuasta+pulaa.
20.10.2017 16:42
22 / 66