Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
mennäporvooseen
profiilit
mennäporvooseen
mennäporvooseen
Vapaa kuvaus
Tuttujen kesken "tomppa" vaan.
Aloituksia
33
Kommenttia
1301
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Ne+on+sentään+kaikki+mun+kavereita,+ihan+hyvin+voi+kieltää+kokonaan,+niin+saa+sitten+vinoilla+kun+jonkun+puhelin+soi?
19.10.2017 11:40
Pojalle+puhelimen+rikkoutuminen+aiheutti+lähes+kauhunsekaista+järkytystä.+Lupasin+antaa+omani+hänen+käyttöön,+jotta+saatiin+syke+hieman+laskemaan.+Hän+kuulemma+joutui+täysin+pimentoon+ympärillään+tapahtuvista+asioista.
19.10.2017 11:38
Juuri+äsken+kirjoitin+tuonne+toisaalle,+että+älypuhelimen+käyttö+saattaa+aiheuttaa+unettomuutta.+Oletko+koneella+myöhään+tai+räpläätkö+puhelinta+vielä+ennen+nukkumaan+menoa?
19.10.2017 11:35
Ihan+varmaan+tulevaisuudessa+diagnotisoidaan+koko+ajan+enemmän+oireita,+joita+jatkuva+puhelimen+käyttö+aiheuttaa.+Jostain+luin+ettei+pitäisi+käyttää+illalla+myöhään,+voi+kuulemma+haitata+unen+saantia.
19.10.2017 11:33
Meillä+työpaikalla+jopa+velvoitettiin+kaikki+ottamaan+firman+älypuhelin+ja+vastaamaan+siihen+myös+vapaalla+olleessaan.+Tuolla+se+on+kirjahyllyssä+äänettömällä,+enkä+edes+lue+sinne+saapuneita+sähköpostiviestejä+vasta+kuin+työpaikalla+ensi+viikolla.+Kyllä+he+pärjäävät+ilman+minua.
19.10.2017 11:22
Sinulla+on+oikeus+ajatella+juuri+tuolla+tavalla,+mutta+ei+se+mikään+totuus+asiasta+ole.+Kyllä+minä+olen+saanut+enemmän+kiitosta+siitä,+että+edes+viitsin+vastailla+suurimmalle+osalle.+Sinun+viestisi+on+ihan+ensimmäinen+negatiivinen+palaute+asiasta+ja+olen+sentään+ollut+näillä+palstoilla+lähes+20+vuotta.
19.10.2017 11:15
Huomasin+viime+kesänä+lomamatkalla+aurinkorannalla.+Ihmiset+selasivat+älypuhelimiaan+aurinkotuoleissa.+Ja+ihan+yhtä+paljon+vanhat,+mitä+nuoremmatkin+auringonottajat.+Minä+olen+vanhanliiton+miehiä+ja+luen+kirjaa+lepotuolissa.
Olen+itse+miettinyt+vähän+isompia+eläkkellejäämisjuhlia.+Pitäisikö+laittaa+kutsukorttiin,+että+älkää+ottako+älypuhelimia+mukaanne?++Uskon+sentään+tilaisuuteen+tarkkaan+valituilla+henkilöillä+olevan+niin+paljon+keskusteltavaa+kanssani.
19.10.2017 11:11
Onneksi+tämäkin+ongelma+on+tiedostettu+myös+valmistajien+piirissä.+Viimeksi+kun+rouva+aukaisi+punajuuripurkkia,+niin+se+lähti+ihan+tavallisesti+auki,+hän+puhui+jostain+uudesta+keksinnöstä,+mutta+enhän+minä+taaskaan+kuunnellut+millaisesta+asiasta+on+kyse.
19.10.2017 11:05
Jos+tarkoitat+minulle+viestisi,+niin+minusta+on+kohteliasta+vastata+avaukseeni+lähetetyille+viesteille,+eikä+ikäänkuin+vain+heittää+avausta+muille,+että+keskustelkaa+tästä.
19.10.2017 10:48
Minulla+on+viikko+vapaata+töistä+ja+olen+joka+päivä+tällä+viikolla+katsellut+snookeria+eurosportilta+yömyöhään+klo+24-02+saakka.+Ei+se+hetkellinen+unirytmin+sekoittaminen+haittaaa+ainakaan+minua.+Korjataan+menemällä+pikkuhiljaa+aikaisemmin+nukkumaan+ja+heräämällä+aikaisemmin.+Koko+ikäni+vuorotöitä+tehneenä+minulle+on+erityisosaamista+tähän+asiaan.
19.10.2017 10:30
Kiitos
19.10.2017 10:18
Olen+minäkin+kuullut+joskus+vihjaavan+jotain+sen+suuntaista,+että+vanha+tässä+alkaa+kohta+olemaan.
Jos+sulla+on+niin+paljon+supervoimia,+niin+olet+sitten+superman.
19.10.2017 10:17
Olet+niin+oikeassa,+esimerkiksi+punajuuri-+tai+kurkkupurkin+avaaminen+tuntuu+paljon+työläämmältä+mitä+ennen.+
Joo,+ihan+varmaan+pitäisi+treenata+enemmän+lihaksistoa,+mutta+jotenkin+saan+vaan+paikat+niin+kipeäksi+ettei+huvita.+Ja+venyttely+treenin+jälkeen,+se+on+kamalinta+mitä+tiedän+liikunnassa.
19.10.2017 10:15
Hyvin+paljon+mahdollista,+muutos+on+tapahtunut+viimeisen+kymmenen+vuoden+aikana.+Ennen+terveydenhoitopalveluita+vaan+käytettiin+silloin,+kun+oli+sairas+eikä+se+mitään+pohdintaa+aiheuttanut.
19.10.2017 10:11
Ei,+ei+se+minun+mielestä+mitään+bluffaamista+ole,+vaan+saman+asian+kertomista+toisella+tavalla.
Itse+en+ole+koskaan+uskonut+influenssa+rokotuksiin,+vaan+sairastan+joka+syksy+ja+kevät+flunssan,+en+ihan+joka+vuosi+mutta+useimmiten.+Eikä+se+edes+haittaa,+se+on+minun+elämääni.
18.10.2017 22:15
Vai+sellaisia+voimamiehiä+Varsinais-Suomessa.+Varsinaisia+äijiä+ootte!+On+minullakin+tuossa+talon+päädyssä+koristeline,+mutta+ei+ole+tullut+sen+jälkeen+heiteltyä,+kun+poika+lähti+armeijaan.+Ehkä+pitäisi,+kiitos+vinkistä.
18.10.2017 19:35
Ei+tikapuiden+käytössä,+eikä+keittiöjakkaralle+nousemisessa+ole+yläikäraja,+vaan+se+tehdään+tietoisesti+riskejä+ottaen+ja+joskus+jopa+seikkailuhaluisesti.+Ikinä+ei+ole+vielä+käynyt+hassusti+😀
18.10.2017 18:24
Saa+tässä+iässä+jo+näyttääkin+vanhalta+ja+tuo+muiden+hyväksikäyttö+vanhuuden+kustannuksella+on,+jos+ei+toivottavaa+niin+ainakin+ihan+hyväksyttävää.
18.10.2017 18:16
Ihan+sama+täällä,+ihan+joka+kerta+apteekissa+sellainen+vanha+ihminen+hakemassa+lääkkeitään+-+olo,+kuten+myös+lääkärissä+vanha+ihminen+sairastaa+-+olotila.
18.10.2017 18:06
Tuo+joku+muu+on+kova+tyyppi,+kun+sen+päälle+kasataan+niin+paljon+töitä.+Olen+nähnyt+käytettävän+tavattoman+paljon+energiaa+siihen,+että+on+selitetty+mitä+kaikkea+pitää+tehdä+ja+kuinka+on+niin+paljon+parempi,+että+joku+muu+tekee+sen.
Kysyn+tuota+vanhaksi+itseään+tuntemista+myöhemmin,+noin+kymmenen+vuoden+kuluttua+uudelleen.+Näillä+palstoillahan+me+edelleen+roikutaan+silloinkin?
18.10.2017 17:11
26 / 66