Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
mennäporvooseen
profiilit
mennäporvooseen
mennäporvooseen
Vapaa kuvaus
Tuttujen kesken "tomppa" vaan.
Aloituksia
33
Kommenttia
1301
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Ei+minusta+varmaan+prässihousujen+pitäjäksi+enää+muuta+ole+kuin+juhlissa.+Sakihousut+on+vihonviimeisimmät,+samassa+sarjassa+naisten+legginssien+kanssa.+Mustia+farkkuja+minäkin+useimmiten+käytän,+nyt+tarvitsisi+pistää+vähän+parempaa+päälle,+mutta+tapahtuma+ei+kuitenkaan+ole+mikään+pukukoodia+tarvitsevaa.
08.10.2017 19:08
Mustana
No+tietenkin+mustana+tai+erittäin+tumman+sinisenä.
08.10.2017 19:03
Juu,+kyllä+minäkin+presidentin+vävypojan+Jari+Komulaisen+muistan.+Liituraitapukumiehiä.
08.10.2017 19:03
Kyllä+minua+palstoilla+on+verrattu,+vaikka+mihin+mutta+tällä+kertaa+ensimmäistä+kertaa+presidentteihin.
08.10.2017 17:41
Olipa+perusteellinen+selvitys!+Uskon+kuitenkin+enemmistön+mieltävän+miesten+suorat+sellaisiksi+puvunhousuiksi.+Nykyään+ei+enää+käytetä+sitä+takkia,+mutta+jonkin+verran+vielä+näkee+pelkkiä+housuja.+Itsekin+käytän+niitä+aika+ajoin,+mutta+rupesin+miettimään+ovatko+vanhanaikaisia+käyttää?
08.10.2017 17:24
Jos+rasseilla+tarkoitat+prässisaumoja,+niin+tottakai+vaan+yksi+ja+se+ehdottoman+suorassa.+Sen+takia+aloin+kysymään,+kun+en+itse+ole+huomannut+nuoremmilla.
08.10.2017 17:09
Pitääkö+niitä+muut+kuin+vanhat+miehet?
08.10.2017 17:05
New-age
No+tuo+oli+jo+todellinen+läheltä+piti+tilanne.+Hyvin+kirjoitat+ja+pystyin+selvästi+kuvittelemaan+tapahtuneen.+Itsellä+kävi+pikkupoikana,+kun+en+vielä+osannut+uida,+että+menin+tuntemattomalla+järvellä+liian+syvälle+ja+oli+äkkijyrkkää,+enkä+päässyt+enää+kävelemään+takaisin.+Näin+veden+läpi,+kun+isosiskoni+ojentunut+käsi+tuli+minua+kohti+ja+veti+minut+turvaan.+Ikimuistoinen+pysähdyttävä+kokemus!
07.10.2017 15:59
Ihmisiä+on+tosiaan+kuollut+jopa+nauruunkin.+Taitaa+useimmiten+tosin,+olla+kyse+sydänpysähdyksestä,+jonka+hillitön+naurunkohtaus+on+aikaansaanut.+En+haluaisi+kokea.
07.10.2017 15:49
Näinä+aikoina+ei+edes+kotimaamme+ole+sellainen+lintukoto+enää,+että+ei+tarvitsisi+pelätä+väkivaltaa,+hyökkäyksiä+tai+jotain+sairaan+ihmisen+lopullisia+ratkaisuja+ottaa+mukaansa+monta+sivullista.+Luonnollinen+kuolema+on+jo+sanaparinakin+hieno.
07.10.2017 15:47
yksilesken
Uskon+miehesi+olleen+kiitollinen+hyvästä+hoidostasi+ja+välittämisestä.+Silloin+tällöin+lukee+tapauksista,+joissa+ihmiset+kuolevat+täysin+omissa+oloissaan.+Kukaan+ei+edes+tiedä+heidän+poislähdöstään,+eikä+välitäkään.+Sellainen+tekee+surulliseksi.
07.10.2017 15:44
Ilmeisesti+200+kg+ei+ollut+liian+raskas,+mutta+en+silti+neuvoisi+kokeilemaan+enempää,+hehee.
Se+on+varmaan+ikävä,+kun+on+takarivossa+kuiskuttamassa+tuollainen+vaiva,+jota+on+syytä+varoa?
07.10.2017 15:40
Kuolemaa+kannattaa+miettiä,+jotta+elämä+ei+olisi+itsestäänselvyys.
07.10.2017 13:36
Pitäisikö+siitä+alkaa+olla+pikku+hiljaa+huolissaan?
Yleensä+en+vihaa+mitään+luontokappaleita+ja+niilla+kaikilla+on+tarkoituksensa,+mutta+hirvikärpäsestä+en+ole+löytänyt+mitään+hyvää.+Se+saavat+minun+lähes+raivon+partaalle+metsässä.
07.10.2017 13:21
Samoin+täällä,+mieluummin+lähden+viimeisella+matkalle+yksin.+Usein+näkee+sairaaloissa,+kuinka+pelokkaita+läheiset+ovatkaan+potilaan+puolesta.+En+koskaan+haluaisi+poikaani+tai+vaimoani+sairaalavuoteen+viereen,+kun+olisi+viimeisten+hetkien+aika.
Jokin+äkillinen+kerrasta+poikki+sairaskohtaus+tai+onnettomuus+järkyttäisi+liaan+paljon+läheisiä.
Nukahtaminen+levolliseen+uneen+ehdottomasti+paras.
07.10.2017 12:55
Se+luvan+kysyminen+muuten+tuntui+hyvältä,+vaikka+hymyillen+vastasinkin+että+herra+on+hyvä,+vaan+ja+seurustelee+kenen+kanssa+haluaa.+Taisinpa+sanoa,+etten+itsekään+häneltä+ole+lupaa+kysynyt.+
Joka+tapauksessa+hyvä+neuvo+kaikille,+jotka+ovat+vastaavan+tilanteen+edessä.+Kannatta+kysyä,+koska+lupa+heltiää+takuuvarmasti.
Jo+pelkästään+nurmikon+leikkaaminen+alkaa+tuntua+joskus+pakkopullalta,+samoin+kaikenlaiset+pikku+askareet+ja+kuntoonlaittamiset.+Asumiseen+täytyisi+olla+jokin+muitakin+vaihtoehtoja?
07.10.2017 12:49
Otin+intiaanipäällikön+kommentin+mukavana+kevennyksenä+muuten+niin+vakavaan+aiheeseen.+Isäukko+eli+73-vuotiaaksi,+tavoitteenani+on+päästä+pidemmäs,+mutta+harkimikseni+olen+huomannut+samoja+vanhuudensairauksia+itselläni+mitä+hänelläkin+oli,+joten+tiedä+häntä+sitten.+Joka+tapauksessa+yli+puolet+on+elämästä+eletty,+laski+sitä+millä+mittapuulla+tahansa.
07.10.2017 12:44
Minä+myös+kannatan+eutanasiaa,+mutta+perusteet+pitää+olla+hyvät.+Ei+riitä+että+on+elämäänsä+kyllästynyt+tai+ettei+jaksa+enää+elää+tai+kestä+elämää.
Samoin+täällä+vahvat+epäilykset,+että+pystyvätkö+suomalaiset+päättämään+armokuolemasta.
Olen+lukenut+tuosta+saattohoidosta+ja+ymmärtänyt,+että+sitä+tehdään+pitkälti+jopa+vapaaehtoisvoimin?
07.10.2017 12:39
Joskus+oikein+raskasta+fyysistä+suoritusta+tehdessä,+mielessä+käy+ajatus,+että+mitä+jos+nyykähdän+tähän+paikkaan.
07.10.2017 12:33
Luin+aiheeseen+liittyvän+kirjan,+Totuus+taivaasta+-+Eben+Alexander,+jossa+neurokirurgi+sairastuu+aivokalvontulehdukseen+ja+vajoaa+koomaan.+Siinä+kuvaillaan+hyvin+kuoleman+jälkeisiä+asioita+ja+kaiken+jatkuvuutta.
07.10.2017 12:32
32 / 66