Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
mennäporvooseen
mennäporvooseen
mennäporvooseen
Vapaa kuvaus
Tuttujen kesken "tomppa" vaan.
Aloituksia
33
Kommenttia
1301
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
korpikirjailija
Tuolla+välissä+on+hyvä+kommentti,+että+eihän+ne+aloitukset+sen+aloittajan+vallassa+ole.+En+minä+mikään+puhemies+ole,+joka+arvostelelee+viestit+asiallisiksi+tai+asiattomiksi.
05.10.2017 12:05
Muistan+kyllä+viestisi+ja+sen+sanoman,+joka+ei+sitten+ihan+toteutunut.+Joillekin+kirjoittajille+määrätyn+nimerkin+näkeminen+aiheuttaa+ihmeellisen+vihareaktion+ja+silloin+sitä+sanan+säilää+tulee+yllinkyllin.
05.10.2017 11:55
hmpff
Mukava+lukea,+että+olemme+edelleen+kirjoitusväleissä.
05.10.2017 11:46
Saat+pitää+oman+näkemyksesi,+hyväksyn+sen+kyllä.+Mutta+en+minä+sitä+paskaa+ja+yritin+kertoa+Tellukalle+,+että+olisi+parempi+jos+hän+ei+vastailisi+enää,+kun+näin+sen+sonnanluonnin+alkavan.
05.10.2017 11:28
mennä.on
Ei+minua+harmita+kirjoittaa+jonninjoutavia+itsestäänselvyyksiä.+Niitä+keskustelupalstoille+monasti+kirjoitetaan.
05.10.2017 11:24
Juu,+kyllä+se+oli+hmpffille.+Se+toinen+tänään+lähettämäni+viesti+oli+sinulle.
05.10.2017 11:23
Olen+pahoillani,+jos+eriävä+mielipiteeni+loukkasi+sinua.+Kerroin+vain+mitä+mieltä+ole+asiasta,+mutta+näköjään+sitäkään+ei+olisi+pitänyt+kirjoittaa.
05.10.2017 11:05
Mitä+tarkoitat,+että+en+ole+oikeudenmukaisemmasta+päästä?
En+minä+mitään+Tellukkaa+ole+ajamassa+pois+palstalta,+toivoisin+vain+järkevyyttä+hänen+viesteihinsä.+Esimerkiksi+seuraavat+ovat+hänen+käsialaansa:
-+Ehdottomasti+yksi+palstan+suosituimpia+aloituksia,+niinkuin+näet.+Kerännyt+jo+nyt+194+kommenttia+ja+lisää+tulee+.
-+Mikä+muuten+on+palstan+ketjujen+kommenttiennätys?+Tiedätkö?
Nyt+alkaa+lähennellä+kahta+sataa.
Kunhan+porvoolainen+kaikkiin+näihinkin+vastaa,+niin+eikö+se+mene+tuonne+kolmeen+sataan+ja+hänen+aloituksestaan+tulee+palstan+suosituin+(asiaketju).+
-+Nämä+tällaiset+aloitukset+vetävät+aina+hyvin+kommentteja+ja+sen+aloittajakin+(joka+pitää+aloituksensa+pitkittämisestä)+on+huomannut.
Sitten+alkaa+tulla+piiiitkästi+niitä+kommentteja,+joissa+annetaan+ymmärtää+(yritetään+antaa+...)+jokaisen+itse+olevan+niin+maan+mainio+kommentoija,+mutta+nuo+toiset,+ne+on+yksiä+paskoja.+
Joten+mielestäni+ajojahti+kohdistuu+aivan+yhtä+paljon+minun+suuntaan+ja+jotenkin+vaistoan+hänen+jopa+tykkäävän+siitä,+kun+pääsee+huomion+keskipisteeseen.
05.10.2017 10:57
Samaa+mieltä,+helppo+se+on+täällä+kukkoilla+ja+antaa+itsestään,+vaikka+millaisen+vaikutelman.+Jostain+luin+nettitreffeistä,+että+suurin+ongelma+on,+kun+ihmiset+valehtelevat+itsestään+ja+kaunistelevat+asioita.
04.10.2017 16:43
En+ainakaan+tahallisesti+jätä+kenellekään+vastaamatta+tai+vastaa+päivän/päivien+kuluttua.+Tellukalle+vaan+on+hiton+hankala+vasta,+kun+viestejä+tulee+niin+pirusti,+ettei+ehdi+edelliseenkään+vastata.+Ja+se+opastuksen+ja+neuvojen+määrä,+ei+vanhaa+miestä+tarvitse+joka+asiassa+ohjeistaa.
04.10.2017 16:37
Olet+taas+väärässä,+mutta+sehän+on+sinulle+enemmän+tapa+kuin+inhimillinen+piirre.
04.10.2017 16:25
Tellukka,+voisitko+ystävällisesti+lopettaa+jo+tähän+ketjuun+vastailemisen.+Eikä+tarvitse+vastata+tähän+viestiin.
04.10.2017 16:17
Voisitko+ystävällisesti+lopettaa+tähän+keskusteluun+vastailemisen?
04.10.2017 16:11
Onko+sinulla+kaikki+asiat+ihan+kohdallaan?
04.10.2017 16:13
Katsojan+ja+lukijan+silmissä+tosiaan+on+millaisen+vaikutelman+hän+muille+antaa,+kuten+myös+miten+ajattelee+muista.
Sinunkin+nimimerkkisi+tuntuu+tutulta,+mutta+en+saa+nyt+mieleen+missä+tiemme+ehkä+ovat+kohdanneet.
Ei+sinun+tarvitse+nurkkaan+häpeämään+mennä.+Tuo+omissa+silmissä+se+ei+koskaan+näytä+niin+pahalta+kuin+vastaanottajan,+oli+niin+hienosti+kirjoitettu+ettei+mitään+rajaa.
04.10.2017 16:11
En+minäkään+kaikkea+lue,+mutta+omiin+ketjuihini+olen+ottanut+tavaksi,+että+pyrin+vastaamaan+kaikille.+Jotkut+tosin+eivät+tykkää+siitäkään,+vaan+valittavat+minun+vedättävän+ketjuja.
Ihan+samalla+tavalla+omista+kokemuksista+ja+tuntemuksistani+vastailen,+täällä+on+suurin+osa+tyylikkäitä+ja+hienoja+kirjoittajia.
Olet+oikeassa+tuosta+kinastelusta+ja+loputtomasta+suosta.+On+parasta+jättää+vastaamatta+kokonaan+joillekin,+kun+ei+pääse+mistään+yhteisymmärrykseen.
04.10.2017 16:01
En+ole+mikään+palstanparantaja,+olen+ihan+samanlainen+kirjoittaja+sinun+kanssasi,+sillä+erotuksellä+että+teen+palstalle+aloituksia.
04.10.2017 15:58
Tunnut+jankuttavan+aina+tuota+samaa,+kun+joku+ehdottaa+sinulle,+että+voisit+tehdä+itsekin+joskus+aloituksen.
Olet+sinä+kova+neuvomaan+muita+millaisia+heidän+pitäisi+olla,+huh+huh!
04.10.2017 15:53
Pitää+varmaan+paikkansa+jonkun+kohdalla.+Itse+olen+nähnyt+ja+lukenut+monenlaista+näillä+palstoilla.+Toivottavasti+tilanne+paranee.
04.10.2017 15:50
Ei+mikään+estä+sinua+tekemään+omaa+mielestäsi+hyvää+aloitusta.+Miksi+ihmeessä+haaskaat+paukkuja+siihen,+että+arvostelet+muiden+tekemiä,+etkä+sen+sijaan+tekisi+itse,+kun+näytät+tietävän+millaisia+niiden+sitten+pitäisi+olla?
04.10.2017 15:28
34 / 66