Surullista luettavaa

Miksi palsta on mennyt niin riitaa haastavaksi ja synkkämieliseksi?

422

2952

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sanotaannäinettä

      Muutama ikävä kirjoittaja pilaa koko meiningin

      • Jassoo.
        Porvoosen menijän piti ottaa ihan toinenkin nimmarinsa käyttöön.
        Saadakseen riitansa hyvin alkuun.

        H.


      • Ehkä joku ei ole sisäistäni keskustelupalstan tarkoitusta?


      • mennäporvooseen kirjoitti:

        Ehkä joku ei ole sisäistäni keskustelupalstan tarkoitusta?

        sisäistänyt


      • Rauhaarakastava

        Valistuneemmat ihmiset käsittävät syyt, miksi ihmisistä on muodostumassa lisääntyvästi riitaisia. Se ilmiö ei ole rajoittunut paikalliseksi tapahtumaksi, vaan maailmanlaajuiseksi, jo kauan ennustetuksi tosiasiaksi. Ennustusten täyttyessä miljoonat ihmiset sulkevat silmänsä ja korvansa koska todisteet eivät sovi heidän "leväperäisiin ajattelutapoihinsa". Monet, jopa sanovat, "älä kerro minulle mitään totuuksia, koska se aiheuttaa vain hengellistä ahdistusta" tapahtumista. Massamurhat ovat lisääntymässä, Las Vegas viimeisimpänä esimerkkinä. Yksilön aivotoiminnan
        rappeutuminen järjettömiin "mielipuolisuuksiin", syyttömien kärsiessä ansaittoman kuoleman, kertoo jo paljon menosuunnasta. Ihmishenki on menneinä aikoina ollut "pyhä", nyt ei ole pyhyyttä missään suunnassa, varsinkaan kirkollisten keskuudessa.
        Sotaan varustaudutaan kiireellä, ydinasein, josta ei jää voittajaa missään ilmansuunnassa.


      • Ylivalta
        Rauhaarakastava kirjoitti:

        Valistuneemmat ihmiset käsittävät syyt, miksi ihmisistä on muodostumassa lisääntyvästi riitaisia. Se ilmiö ei ole rajoittunut paikalliseksi tapahtumaksi, vaan maailmanlaajuiseksi, jo kauan ennustetuksi tosiasiaksi. Ennustusten täyttyessä miljoonat ihmiset sulkevat silmänsä ja korvansa koska todisteet eivät sovi heidän "leväperäisiin ajattelutapoihinsa". Monet, jopa sanovat, "älä kerro minulle mitään totuuksia, koska se aiheuttaa vain hengellistä ahdistusta" tapahtumista. Massamurhat ovat lisääntymässä, Las Vegas viimeisimpänä esimerkkinä. Yksilön aivotoiminnan
        rappeutuminen järjettömiin "mielipuolisuuksiin", syyttömien kärsiessä ansaittoman kuoleman, kertoo jo paljon menosuunnasta. Ihmishenki on menneinä aikoina ollut "pyhä", nyt ei ole pyhyyttä missään suunnassa, varsinkaan kirkollisten keskuudessa.
        Sotaan varustaudutaan kiireellä, ydinasein, josta ei jää voittajaa missään ilmansuunnassa.

        Täälläkin suurin osa hyväksyy panettelun ja toisten kirjoittajien kiusaamisenEi uskalleta ihan oikeasta vastustaa vallitsevaa käytäntöä. Aloittajalle suurkiitos tästä hyvästä kannanotosta.


    • Harakirii

      Tuntuu ihan siltä että jotkut ovat ottaneet tämän vidduili paikakseen.

      • Kolmaskin nimmarinsa...

        H.


      • Kolmaskin nimmarinsa...

        H.


      • Yksinäisille ihmisille tämä saattaa olla ainoa paikka päästä kanssakäymisiin muiden ihmisten kanssa. En laske kaupan kassaa sosiaaliseksi kanssakäymiseksi. Mutta eihän kukaan jatkuvasti vidduile muijalleen tai kavereilleenkaan?


      • hehehehee
        mennäporvooseen kirjoitti:

        Yksinäisille ihmisille tämä saattaa olla ainoa paikka päästä kanssakäymisiin muiden ihmisten kanssa. En laske kaupan kassaa sosiaaliseksi kanssakäymiseksi. Mutta eihän kukaan jatkuvasti vidduile muijalleen tai kavereilleenkaan?

        @mennäporvooseen

        Sinulla siis on paljon ystäviä, etkä ole yksinäinen. On se tosiaan noloa olla yksinäinen.
        Joo, eihän hyvikset voikaan olla yksinäisiä, kun hyvikset ovat aina positiivisia ja keskustelevat iloisesti ja sovinnollisesti.


      • hehehehee kirjoitti:

        @mennäporvooseen

        Sinulla siis on paljon ystäviä, etkä ole yksinäinen. On se tosiaan noloa olla yksinäinen.
        Joo, eihän hyvikset voikaan olla yksinäisiä, kun hyvikset ovat aina positiivisia ja keskustelevat iloisesti ja sovinnollisesti.

        Oletko sinä yksinäinen ja siksi noin synkkä?


      • hehehehee
        mennäporvooseen kirjoitti:

        Oletko sinä yksinäinen ja siksi noin synkkä?

        @mennäporvooseen

        Mikä sinä luulet olevasi vaatimaan jonkun nettikeskustelupalstan kirjoittajilta jotain tekoiloisuutta?
        Sydämen kyllyydestä (suu puhuu) näppis laulaa. Hyvin usein vanhat ihmiset samaa valituslaulua jauhaa, vaikkei niin olis aihettakaan. Jäänyt levy päälle. Ei sitä kantsi vakavasti ottaa.

        Mun mielestä sinä olet omahyväinen mersu-ukkeli, joka luulee olevansa muiden yläpuolella, palstapäällikkö.

        Perusta oma palsta. Nimiehdotuksia: Positiiviset, Iloiset, Hyvätuloiset, Mersuiset, Omahyväiset, Paremmat


      • hehehehee kirjoitti:

        @mennäporvooseen

        Mikä sinä luulet olevasi vaatimaan jonkun nettikeskustelupalstan kirjoittajilta jotain tekoiloisuutta?
        Sydämen kyllyydestä (suu puhuu) näppis laulaa. Hyvin usein vanhat ihmiset samaa valituslaulua jauhaa, vaikkei niin olis aihettakaan. Jäänyt levy päälle. Ei sitä kantsi vakavasti ottaa.

        Mun mielestä sinä olet omahyväinen mersu-ukkeli, joka luulee olevansa muiden yläpuolella, palstapäällikkö.

        Perusta oma palsta. Nimiehdotuksia: Positiiviset, Iloiset, Hyvätuloiset, Mersuiset, Omahyväiset, Paremmat

        Viestistäsi saa sellaisen kuvan, että ei kannata paljastaa palstalaisille millaisella autolla ajaa, asuuko omakotitalossa tai onko perheellinen ja kuinka hyvätuloinen?

        Ei vanhuus mikään sairaus ole, ei sen verukkeella ihmiset mitään valituslaulua jauha.

        En todellakaan kuvittele olevani kenenkään yläpuolella, vaan ihan samanlainen kuin muutkin. Ei sen vuoksi minua kannata teilata, että en pidä Skoda-merkkisestä autosta.


      • maissiiii
        hehehehee kirjoitti:

        @mennäporvooseen

        Sinulla siis on paljon ystäviä, etkä ole yksinäinen. On se tosiaan noloa olla yksinäinen.
        Joo, eihän hyvikset voikaan olla yksinäisiä, kun hyvikset ovat aina positiivisia ja keskustelevat iloisesti ja sovinnollisesti.

        Mitäs noloa yksinäisyydessä on, tunne tunteitten joukossa.
        Aika yleinen tunne, eikä mitenkään hävettävä tunne,
        tosin voi olla tappava tunne, jos sille päälle sattuu.

        Kyllä hyvikset ja ystikset, sovinnolliset ja sopimattomat
        positiiviset ja iloiset voivat olla joskus yksinäisiä.
        Turhaa lyödä leimoja.


      • maissiiii kirjoitti:

        Mitäs noloa yksinäisyydessä on, tunne tunteitten joukossa.
        Aika yleinen tunne, eikä mitenkään hävettävä tunne,
        tosin voi olla tappava tunne, jos sille päälle sattuu.

        Kyllä hyvikset ja ystikset, sovinnolliset ja sopimattomat
        positiiviset ja iloiset voivat olla joskus yksinäisiä.
        Turhaa lyödä leimoja.

        Ei ollut tarkoitus syyttää yksinäisyyttä palstan ongelmista, sorry.


      • hehehehee
        mennäporvooseen kirjoitti:

        Viestistäsi saa sellaisen kuvan, että ei kannata paljastaa palstalaisille millaisella autolla ajaa, asuuko omakotitalossa tai onko perheellinen ja kuinka hyvätuloinen?

        Ei vanhuus mikään sairaus ole, ei sen verukkeella ihmiset mitään valituslaulua jauha.

        En todellakaan kuvittele olevani kenenkään yläpuolella, vaan ihan samanlainen kuin muutkin. Ei sen vuoksi minua kannata teilata, että en pidä Skoda-merkkisestä autosta.

        @mennäporvooseen

        Kyllä iän karttuminen viisastuttaa silläkin tavalla, että ihmisistä tulee pessimistisempiä.
        Kuten Mark Twain asian ilmaisi: " Ei ole surullisempaa näkyä kuin nuori pessimisti, paitsi vanha optimisti."
        Sitä ei ehkä mersupiireissä tapahdu ;) vaan iloinen talousoptimismi kirkastaa lokakuun sateisenkin päivän,


      • pirremiinapa

        Mersujakin on monen ikäisiä, ja hintaisia..


      • Ystävällisestitiedoksi
        pirremiinapa kirjoitti:

        Mersujakin on monen ikäisiä, ja hintaisia..

        Kyllä mersu on aina hintansa väärti


    • Heikunkeikku

      Vaikea tietää syytä. En osaa mennä kirjoittelijoiden pään... eikun sormien sisälle.
      Me olemme niin erlaisia tyyppejä.
      Monet ketjut jatkuvat ja jatkuvat, koska moni ei osaa lopettaa. Tulee semmosta vänkäämistä ja niistä tahdon olla kaukana.

      Heti kun alkaa tuntumaan siltä, että ei ole kiva lukea, niin knaps vaan ja sen jälkeen en avaa koko ketjua laisinkaan.

      Onko se sitten niin, että joidenkin on vaan aivan Pakko sanoa se viimeinen sana.
      Itselläni on helppoa antaa toisen sanoa viimeisen sanan, vaikka itselläni olisikin varastossa poikkipuolista asiaa. Ajattelen itsekseni, että toi ajattelee noin ja minä näin ja mitä siitä vänkäämään.

      Sen hetken kun ehdin olla palstalla, niin tahdon vain pikkuruisia positiivisia ilonpilkahduksia.:)
      Ne semmoset on mulle virtaa antavia pieniä asioita.

      • Samoin täällä, helppo antaa periksi ja toinen saa sanoa puolestani sen viimeisen sanan. Itse huomannut niissä pitkissä ketjuissa, että muutamat nimimerkit ikäänkuin ottavat ne itselleen ja alkavat kommentoida ihan kaikkea.

        Itse olen kirjoitellut jo parikymmentä vuotta näille foorumeille. Aloitin aikoinaan 40 palstalta ja siitä sitten eteenpäin. Olen ollut pitkiä aikoja pois palstoilla, nyt tulin vähän niinku katselemaan ja nykymeininki pisti karkeasti silmääni.

        Tuo on hyvä neuvo, että kun ei enää ole kiva lukea, niin kerta kaikkiaan ei vaan avaa ketjua enää ollenkaan.

        Kiitos mukavasta ja taas niin hyvästä palautteesta. Iloa ja hyviä kirjoituksia tänne kaivataan.


      • hehehehee
        mennäporvooseen kirjoitti:

        Samoin täällä, helppo antaa periksi ja toinen saa sanoa puolestani sen viimeisen sanan. Itse huomannut niissä pitkissä ketjuissa, että muutamat nimimerkit ikäänkuin ottavat ne itselleen ja alkavat kommentoida ihan kaikkea.

        Itse olen kirjoitellut jo parikymmentä vuotta näille foorumeille. Aloitin aikoinaan 40 palstalta ja siitä sitten eteenpäin. Olen ollut pitkiä aikoja pois palstoilla, nyt tulin vähän niinku katselemaan ja nykymeininki pisti karkeasti silmääni.

        Tuo on hyvä neuvo, että kun ei enää ole kiva lukea, niin kerta kaikkiaan ei vaan avaa ketjua enää ollenkaan.

        Kiitos mukavasta ja taas niin hyvästä palautteesta. Iloa ja hyviä kirjoituksia tänne kaivataan.

        @Heikunkeikku & @mennäporvooseen

        Hyvisten, sosiaalisten hyväosaisten kokoontumisajot hehehehee


      • hehehehee kirjoitti:

        @Heikunkeikku & @mennäporvooseen

        Hyvisten, sosiaalisten hyväosaisten kokoontumisajot hehehehee

        Ihanaa ja mahtavaa, kun ei tarvitse olla epämiellyttävä henkilö.


      • Tykkäänsust
        mennäporvooseen kirjoitti:

        Ihanaa ja mahtavaa, kun ei tarvitse olla epämiellyttävä henkilö.

        Hyvä porvoonpoika


      • ympäriämpäri

        Sinä se just vänkäät..onko dementiaa lie kun et tajua?


    • eriarvoistuminen-syynä
      • "eriarvoistuminen-syynä"

        Kenen tienaamilla rahoilla köyhän pitäisi rikastua?
        Keneltä rahaa ottaisit mieluiten?

        H.


      • Onko siis rahapula syynä kaikkeen?


      • Tiedä.se

        Hallituksen toimilla ei ole mitään vaikutusta palstalaisten mielialaan.


      • Tiedä.se kirjoitti:

        Hallituksen toimilla ei ole mitään vaikutusta palstalaisten mielialaan.

        Olen erittäin samaa mieltä.


      • New-age

        Olen erimieltä. Monien asioiden näen menevän sellaiseen ei-toivottuun suuntaan. Ja kovastipaljon valehtelua, mitä en voi sietää.
        En tiedä, miten kierosti em. pitäisi esittää, että näyttäisi positiiviselta.
        Pitää kysyä poliitikoilta.
        Poden sosiaalista sydänsurua, kun maailmasta tehdään kova ja vain vahvoille.


      • Tiedä.se

        Jos politiikka ahdistaa on vika sinussa.


      • New-age

        Eihän se noin ole vaan se, mitä kauaskantoista päätetään juuri nyt. Useinkin vain yhdestä näkövinkkelistä käsin. Kaikki on vain taloutta, taloutta ja ihmiset numeroita.
        Vika ei ole minussa, en ole vieraantunut. Vieraantuneille oma napa riittänee.
        H?


      • ahdista
        Tiedä.se kirjoitti:

        Jos politiikka ahdistaa on vika sinussa.

        politiikka?Jos ei,niin on vikaa jossain,ehkä elämän kokemattomuudessa,mikä sinänsä ei ole varsinainen vika?
        Siis oikea syy aloittajan viestiin:
        Skodia on arvosteltu liikaa,haha hah hah..
        Sori,oli pakko.


    • Enmieole

      Ai että sekin on hallituksen syytä kun varttuneet ihmiset muuttuvat änkyröiksi, riidanhaluisiksi, kateellisiksi, kyräilijöiksi kurkistellaan oven ja karmin välistä voisiko astua talon rappuun. Levitetään valheellisia perättömiä juoruja kaupungilla pelkästään siksi kun halutaan naapurille pahaa. Tämä sama koskee seuraavaa 7 alkavaa palstaa. Olisikohan peiliin katsomisen aika itse kullakin.

      • Ihan varmaan kaikkien kannattaa miettiä mitä on kirjoittanut, ennenkuin painaa sitä "lähetä"-näppäintä.


      • kylmätotuus
        mennäporvooseen kirjoitti:

        Ihan varmaan kaikkien kannattaa miettiä mitä on kirjoittanut, ennenkuin painaa sitä "lähetä"-näppäintä.

        Olen täysin samaa mieltä kanssasi siitä, että meidän kaikkien on syytä lukea kirjoituksemme ja miettiä tarkoin kommenttimme sisältö, ennenkuin lähetämme viestimme eteenpäin.
        Hetken mielijohteessa tehty päätös voi olla suuri virhe ja sen seuraukset saattavat olla kauaskantoiset, koska täällä jotkut pitävät kirjaa jokaisesta kirjoituksestamme.

        Olen ollut 60 palstalla ja Suomi24:n keskusteluissa tasantarkkaan 3 vuotta. Sinä aikana ja varsinkin tänä vuonna yksittäisiin nimimerkkeihin kohdistuneet "herja- aloitukset" 60 palstalla ovat oikein puhjenneet kukkaan.
        Lähes jokaisen aloituksen on tehnyt ns. "puskanikki".
        On mahdotonta todistaa, onko aloituksen tehnyt höykytyksen kohteeksi otettu nimimerkki itse vai joku muu.
        Tällaiset aloitukset menevät kuitenkin alta lipan.

        Toivoa sopii, että ilmapiiri muuttuisi. Olen kuitenkin realisti, enkä usko muutokseen.
        Päinvastoin pahoin pelkään, että porukan pienetessä tulossa on aina vaan ikävämpiä kirjoituksia.
        Toivottavasti olen väärässä.


    • Eikai tämä miksikään ole muuttunut.
      Täällä on vaan huumorimiehiä, ja naisia, joiden huumori on niin hienojakoista ja korkealentoista, ettei sitä tällainen tosikko ymmärrä.
      He ovat vielä hyvin avuliaita neuvomaan ja ohjeistamaan harvemmin palstallakirjoittajia.
      Näiden huumoriin pitää olla hyvin paksu nahka, epäilen, että Sinunkaan nahanpaksuus ei kauan riitä:).
      Tavaksi on tullut, että tässä puolenpäivän aikaan yhden viestin kirjoitan sellaiseen aloitukseen, jossa ei ole huumorimiehiä mukana.

      • Olet huomannut saman asian kuin minäkin. Palstalta puuttuu huumori tai sitten se tosiaan on niin korkealentoista, että ei tavallinen tallaaja ymmärrä.

        Olen minä melko mursunnahkainen tyyppi, mutta voit olla oikeassa, kuinka pitkälle se riittää?


      • Heikunkeikku

        "k-kotton"
        Mullekin on tullut tavaksi, vaikkei nyt joka päivä, kävästä muutamat luritukset palstalle kirjoittamaan.
        Yleensä kun oottelen ruuan valmistumista. Nytkin alakerrassa porisee perunat kattilassa ja toisessa kattilassa muuta särvintä.

        Joo, ei liian huumoripitoista tekstiä mullekaan. Olen myös jonkinasteinen tosikko tyypiltäni.
        Nahkani on mielestäni suhteellisen paksu. Se on paksuuntunut vuosien varrella.
        Aloitin kirjoittelun niin ohuella nahaalla, että melkein vois sanoa, että olin nahaton.


      • Heikunkeikku kirjoitti:

        "k-kotton"
        Mullekin on tullut tavaksi, vaikkei nyt joka päivä, kävästä muutamat luritukset palstalle kirjoittamaan.
        Yleensä kun oottelen ruuan valmistumista. Nytkin alakerrassa porisee perunat kattilassa ja toisessa kattilassa muuta särvintä.

        Joo, ei liian huumoripitoista tekstiä mullekaan. Olen myös jonkinasteinen tosikko tyypiltäni.
        Nahkani on mielestäni suhteellisen paksu. Se on paksuuntunut vuosien varrella.
        Aloitin kirjoittelun niin ohuella nahaalla, että melkein vois sanoa, että olin nahaton.

        Nämä on iäisyysjuttuja, keskustelu keskustelusta.
        Se ite-minä tahtoo korostua.
        Ei livessäkään kaikkie kanssa hyviä kavereita olla, ei tämä sen kummempi.


    • mimmimum-..mi

      Olen vähäsen samaa mieltä kuin aloittaja.... Nyt kun vietetään näitä teemakuukausia...sokeriton syyskuu ....lihaton lokakuu....mekin voisimme ottaa lokakuuhun pyrkimykseksi vaikka....leppoisa lokakuu....ei loanheittoa lokakuussa...

      • Joo, ja ymmärrän kyllä, jos syksy aiheuttaa joillekin lohduttomuutta. Mutta ei sen verukkeella kannata alkaa lokaa toisten päälle heittämään.

        Lokakuu on ihan hyvä kuukausi, joten ei loanheittoa lokakuussa.

        Hyvä.


    • Minä taas puolestani kuulun siihen perhosen siipi-koulukuntaan (butterfly efect) joka uskoo että kaikki voi vaikuttaa kaikkeen eli pienikin muutos alkutilassa voi aiheuttaa suuren mylleryksen kaukana lähtökohdastaan.
      Miksi ei siis esim joku hallituksen toimi voisi vaikuttaa taustatekijänä aikuisen ihmisen mielentilaan? Olemme vaikutteille alttiita kehdosta hautaan.

      • Olemme toki alttiita vaikutuksille, mutta esimerkiksi meikäläinen ei edes seuraa hallituksen toimia tai päätöksiä. Lisäksi täällä kirjoittaa paljon Suomen ulkopuolelta, joita meidän hallituksemme päätökset eivät koske.

        Ihan itse vaikutamme kaikkein eniten omaan elämäämme. Asenne, harrastukset, luonto ja lähimmäisistä huolehtiminen tuovat sisältöä jokaiseen päivään. Olen onnellinen siitä, että olen.


      • mennäporvooseen kirjoitti:

        Olemme toki alttiita vaikutuksille, mutta esimerkiksi meikäläinen ei edes seuraa hallituksen toimia tai päätöksiä. Lisäksi täällä kirjoittaa paljon Suomen ulkopuolelta, joita meidän hallituksemme päätökset eivät koske.

        Ihan itse vaikutamme kaikkein eniten omaan elämäämme. Asenne, harrastukset, luonto ja lähimmäisistä huolehtiminen tuovat sisältöä jokaiseen päivään. Olen onnellinen siitä, että olen.

        En minä nyt välttämättä Suomen hallitusta tarkoittanut :))
        Seuraan sisäpolitiikkaa täällä Ruotsissa ja muutenkin seuraan maailman menoa ja kyllä niistä saan vaikutuksia myös mielentilaani.
        Olen periaatteessa optimistinen ja myönteinen, mutta altis kaikelle joka tulee ulkoa vaikka olenkin luonut oman mikrokosmokseni perheeni ja omien juttujeni ympärille jotka ovat elämäni pääsisältö.
        Syksy ei masenna minua, vaan aiheuttaa minussa kaukokaipuuta.
        Pimeys taas sinänänsä voi masentaa etenkin jos on taipuvainen SAD-tyyppiseen masennukseen.


      • Paloma.se.co kirjoitti:

        En minä nyt välttämättä Suomen hallitusta tarkoittanut :))
        Seuraan sisäpolitiikkaa täällä Ruotsissa ja muutenkin seuraan maailman menoa ja kyllä niistä saan vaikutuksia myös mielentilaani.
        Olen periaatteessa optimistinen ja myönteinen, mutta altis kaikelle joka tulee ulkoa vaikka olenkin luonut oman mikrokosmokseni perheeni ja omien juttujeni ympärille jotka ovat elämäni pääsisältö.
        Syksy ei masenna minua, vaan aiheuttaa minussa kaukokaipuuta.
        Pimeys taas sinänänsä voi masentaa etenkin jos on taipuvainen SAD-tyyppiseen masennukseen.

        Tuota kaikokaipuuta voi helpottaa varaamalla matkan johonkin etelänmeren saarelle, hehee. Ei minullakaan syksy mitään erityisemmin masenne, tietty sade haittaa vähän liikkumista.

        Itse en helposti altistu ulkopuolisille vaikutteille, vaan olen melko patavanhoillinen ja pyristelen muutosta vastaan niin pitkään kuin suinkin on mahdollista.


    • Jos palstalta katoaisi siilinlesken-tyylinen höpö-höpö-löperöki-vammaista-sairastaki, samalla katoaisivat ulko-maiset tukijansa, palsta muuttuisi.
      Ehkä jopa korppis rauhoittuisi.
      -
      Aloituksia tulisi enemmän fiksusti, miehet lisääntyisivät.
      Typeryyksillä venyttäminen loppuisi melkein kokonaan.
      Palstamme maine älykkäänä keskustelu-paikkana kiirisi ympäri maan, osittain maailmankin.

      H.

      • Eikös tämä just ole sellainen älykäs miesten ketju, kun vilkaisee osallistujia?


    • Toivoen.odotan

      On tosiaan palsta muuttunut ehkä kuukauden aikana vallan omituiseksi, aloituksiin vastataan epäasiallisilla pläjäyksillä ja siitä jatketaan nokkelilla oudoilla heitoilla, joiden sisältöä ei aina ymmärrä.
      Olen joskus joutunut/halunnut olla alkoholipalstalla, siellä oli samanlaisia viestejä. Niissä ei välttämättä ollut mitään mieltä, eivätkä liittyneet asiaan mitenkään. Ja siellä oli niitä saman sloganin pukkaajia, aina parin meilin jälkeen sama jankutuslause.
      Tällä palstalla en ole kirjoittanut lähimpään kahteen viikkoon juuri kuten tuolla ylempänä joku kertoi: ei ole mitään sanottavaa, koska asia on niin outoa. Minusta ennen oli paremmin.
      Itse en osaa oikein huumorijuttuja kertoa, luen niitä mielelläni. Mutta otan osaa arkipäivän asiajuttuihin, niihin riittävät aivoni, joiden kunnosta olen iloinen joka päivä. Taas on pari läheistä sairastunut muistisairauteen. Olen nyt pidempään pois töistä ja tarvitsisin tällaisen kanavan.
      Oli oikein hyvä ja aiheellinen aloitus.

      • Aika pieni piiri vielä pyörittää noita epäasiallisia pläjäyksiä, samat nimimerkit lähettävät viestejä joita ei tosiaankaan aina ymmärrä. Eikä keskustelupalstalla mielestäni ole tarkoitus lypsää joka asiaa tai pyytää selventäviä lisätietoja. Keskustelun pitäisi soljua eteenpäin, eikä kenenkään pitäisi joutua arvuuttelemaan, mitä toinen tarkoittaa. Toki kaikille tulee joskus ajatuskatkoksia, mutta täällä ihan kuin jotkut tekisivät sitä tahallaan? Jonkinasteinen vihamielisyys aivan kuin huokuu joidenkin kirjoittajien viesteissä. Loukkauksia, panettelua ja mustamaalaamista, todella ikävää ja surumielistä.


    • Todelliset tilanteet surettavat huomattavasti enemmän kuin tämän joutavan palstan joutavat kinastelut.

      Antti Majanlahtikin kuoli vain 50-vuotiaana.

      • Ancelina...hei

        Jonninjoutavat keskustelevat jonninjoutavia.

        Minulle tulee Antti Majanlahdesta aina mieleen elokuva Häräntappoase.

        R.I.P


      • hippiripa

        Puuttuu kokonaan kosminen ulotuvaisuus ja jonninjoutava on sitä. Teette vain juuri niinkuin minä sanom niin riitaa ei tule.


    • tööttt

      Paljon myös viestejä poistellaan
      - mitä pahaa esm oli vanhan karjalaisperinteen sieluni on vain pieni lintu -perinteessä,kun joka sukupolvi kuitenkin edelleeen joutuu heittämään poikasensa kotipesästä kaikkiin maailmantuuliin ja myrskyihinkin alati myllertävässä maailmassa -viestini kertoi siitä aamusta, jolloin oma äitini kuoli -liian mystistäkö?

      • Ei siinä mitään pahaa olekaan, vaan kyse on ainoastaan kiusanteosta. Täältä pystyy poistamaan melkein viestin kuin viestin ilmoittamalla ylläpidolle siinä olevan mukamas jotain kelpaamatonta. Olen pahoillani puolestasi ja tiedän hyvin tunteen, koska minulta on viety useita koko keskusteluja. Luultavasti ihan piruuttaan vaan joidenkin toimesta.


    • Sitämieltä

      Palstahäiriköt, menkää pieneksi aikaa jäähylle.

      • aivanniin

        Ja sinäkö olet sitten sanomaan, kuka häiriköi ja mitä siitä pitää seuraaman. Jokaisella on oikeus olla täällä ja ilmaista mielipiteensä. Ylläpito puuttuu häiriköintiin ja kirjoittamisen ehdot on selvästi kerrottu palstan käyttösäännöissä.


      • hehehehee

        @Sitämieltä
        "Palstahäiriköt, menkää pieneksi aikaa jäähylle."

        Ketä ovat palstahäiriköt? Mitä nikkejä? Luettele! Tarkennusta tarvitaan! Alkää kainostelko! Palstahäirikköluettelo esiin!

        Vai ilmoittaudutaanko itse palstahäiriköksi?
        Hyviksiksi ovat itse ilmoittautuneet ainakin nämä tunnistettavat nikit: aloittaaja@mennäporvooseen, maissiiii (ehkä?), @Heikunkeikku. @pirremiina...


      • Sitämieltä
        aivanniin kirjoitti:

        Ja sinäkö olet sitten sanomaan, kuka häiriköi ja mitä siitä pitää seuraaman. Jokaisella on oikeus olla täällä ja ilmaista mielipiteensä. Ylläpito puuttuu häiriköintiin ja kirjoittamisen ehdot on selvästi kerrottu palstan käyttösäännöissä.

        Ei ylläpito seuraa näitä keskusteluja millään tavalla. Tänne voi kirjoittaa ihan mitä tahansa...voin vaikka sanoa sun olevan pervo itsensäpaljastaja. Viesti pysyy täällä kunnes sinä pyydät sitä poistoon.


      • aivanniin
        Sitämieltä kirjoitti:

        Ei ylläpito seuraa näitä keskusteluja millään tavalla. Tänne voi kirjoittaa ihan mitä tahansa...voin vaikka sanoa sun olevan pervo itsensäpaljastaja. Viesti pysyy täällä kunnes sinä pyydät sitä poistoon.

        Itsensäpaljastelijoita täällä kyllä riittää, mutta ei se oikeuta sanomaan, että menkää muualle.


      • berberit
        aivanniin kirjoitti:

        Itsensäpaljastelijoita täällä kyllä riittää, mutta ei se oikeuta sanomaan, että menkää muualle.

        Tarkoitatko Paloman alastonkuvaa?


      • aivanniin
        berberit kirjoitti:

        Tarkoitatko Paloman alastonkuvaa?

        Ihan kuvainnollisesti tietty, kirjallisessa muodossa kun ollaan. Näemmä jotkut eivät malta olla strippaamatta harva se ketju ja parhaimmat koettavat kiihkossaan repiä kannsakeskustelijoitaankin paljaaksi, on siinä olemista.


      • hippiripa
        berberit kirjoitti:

        Tarkoitatko Paloman alastonkuvaa?

        Tänään eka kertaa palstalla. Näkyykö täällä kuviekin?


    • Kautta somehistorian tätä älytöntä provoilua on ajoittain ollut, mikä lie syy vai seurausko..

      • PeterPerz

        Minusta jotenkin tuntuu ettei taida täti tietää mitä provoilu tarkoittaa. Pieni vinkki, se ei ole jatkuvaa naljailua.


    • DasBrot

      Leipä avaa suun kuin suun.

    • 1eero

      Aloitus sai he he palstan riitaisaksi, mitäpä tuosta kun ottaa huomioon suomi24 jossa sana on vapaa.

    • hmpff

      Mitämitä, joudunko nurkkaan häpeämään? Onko vielä yhtään nurkkaa vapaana? Pitääkö minun seuraavaksi kysyä "raadilta" saako näin sanoa, ja missä muodossa laitan hakemuksen?

      Kai jokaisella on vähän omat rajat mitä pitää pahana? Se minkä mä kestän, ei välttämättä käy sille kiltimmälle, jne. Jokainen voi vain pitää huolen omasta rajastaan. Olla kostamatta. Ja tietysti, TIETYSTI, minä vain ja yksinomaan puolustaudun ;) Joku saattaa olla sitä mieltä että hirveä emakko. Kauneus ja rumuus on katsojan silmissä.

      Kuitenkin, jokainen pystyy sanomaan pahasti. Omissa silmissä se ei koskaan näytä niin pahalta kuin vastaanottajan, näin ma väittäisin. Kovastikin.

      • Katsojan ja lukijan silmissä tosiaan on millaisen vaikutelman hän muille antaa, kuten myös miten ajattelee muista.

        Sinunkin nimimerkkisi tuntuu tutulta, mutta en saa nyt mieleen missä tiemme ehkä ovat kohdanneet.

        Ei sinun tarvitse nurkkaan häpeämään mennä. Tuo omissa silmissä se ei koskaan näytä niin pahalta kuin vastaanottajan, oli niin hienosti kirjoitettu ettei mitään rajaa.


    • jurkelepemalauta

      Mistä tämä surullinen on tullut muotiin ?? Viestit päättyy sanaan "Surullista." ja muutenkin hoetaan jatkuvasti. Lapsen kuolema on surullista, ei juuri muu.

      • Ystävällisestitiedoksi

        Nykyään on muodissa haasteellista sana, eikä surullista


      • hehehehee
        Ystävällisestitiedoksi kirjoitti:

        Nykyään on muodissa haasteellista sana, eikä surullista

        Eipä oo!
        Surullista, ettet @Ystävällisestitiedoksi seuraa aikaasi, jotta tietäisit.
        Haasteellista on so last season.
        Surullista.


    • Olen viime aikoina ollut enemmän palstalla. En vieläkään viitsi lukea ihan kaikkea.
      Olen oudoksunut kuinka paljon kirjoittajat tietävät ja muistavat toisten nimimerkkien asioista. Ei minulla dementiaa ole ainakaan todettu, silti en muista paljonkaan mitä täällä on kirjoitettu, en edes sitä mitä itse olen kirjoittanut, vastaan vain jotain jos kiinnostaa.
      Kirjoittelen kokemuksistani ja elämästäni ihan sellaisena kun se menee, eipä niissä mitään muisteltavaa ole, tavallista arkea.
      Joskus kerron mielipiteeni myös politiikasta, siitä tulee herkästi erimielisyyttä.
      Ei minua kukaan häiritse palstalla, jos joku kirjoittaa minulle ilkeästi voin kysyä tarkennusta tai jättää hänen viestinsä huomiotta vähäksi aikaa. Sen olen huomannut että ei ole turhempaa kuin alkaa kinastelemaan täällä jonkun kanssa, siitä tulee loputon suo.

      • En minäkään kaikkea lue, mutta omiin ketjuihini olen ottanut tavaksi, että pyrin vastaamaan kaikille. Jotkut tosin eivät tykkää siitäkään, vaan valittavat minun vedättävän ketjuja.

        Ihan samalla tavalla omista kokemuksista ja tuntemuksistani vastailen, täällä on suurin osa tyylikkäitä ja hienoja kirjoittajia.

        Olet oikeassa tuosta kinastelusta ja loputtomasta suosta. On parasta jättää vastaamatta kokonaan joillekin, kun ei pääse mistään yhteisymmärrykseen.


    • On taas niin surullisen negatiivinen ja synkkämielinen aloitus, jossa heitetään oikein kuormakauhurilla paskaa koko palstan yli (eikä enää vain Skodan omistajien, tatskojen ottajien, ärsyttävän toisen sukupuolen ... yli)

      • Rigiht

        Kyllä sinä olet ite suurin syy palstan alemmuustilaan.


      • Rigiht kirjoitti:

        Kyllä sinä olet ite suurin syy palstan alemmuustilaan.

        Alt får man höra!
        Onneksi sinä olet pitämässä huolta palstan korkeasta tasosta.


      • Tuollatavalla noin!
        Hyvä hyvä. Pidä taso ainakin noin korkealla. Ylemmäksikin pääset, kun oikein yrität.


    • Siinäpäseon

      Joku kaipasi palstahäirikköluetteloa: Tellukka ja hunksz.

      • Tarkennas vähän tai valehtelet.
        Kuka kaipasi? Missä? Koska? Kuka on "Joku"?


      • Siinäpäseon
        Tellukka kirjoitti:

        Tarkennas vähän tai valehtelet.
        Kuka kaipasi? Missä? Koska? Kuka on "Joku"?

        Se oli hehhehhehee klo 13:50 tässä samassa keskustelussa.


      • vastausta
        Tellukka kirjoitti:

        Tarkennas vähän tai valehtelet.
        Kuka kaipasi? Missä? Koska? Kuka on "Joku"?

        Nimimerkki hehehe tms.

        "Ketä ovat palstahäiriköt? Mitä nikkejä? Luettele! Tarkennusta tarvitaan! Alkää kainostelko! Palstahäirikköluettelo esiin!"


      • Siinäpäseon kirjoitti:

        Se oli hehhehhehee klo 13:50 tässä samassa keskustelussa.

        Ja sinä palstan viisaimpana tunsit tietäväsi oikean vastauksen.
        Ei voi kuin onnitella viisaudestasi.


    • Samaa ihmettelen! Täällä irvaillaan, pilkataan ja synkistellään lähes jatkuvasti. Tällaista äsken tämän palstan löytänyttä ihan hirvittää, eikö ikäluokkaani kuuluvat näe mitään hyvää ja kaunista ympärillään. Vaan niinhän se on, huonoista asioista naristaan mutta hyvät jätetään omaan arvoonsa. Kiittää ei muisteta, mutta moittia kyllä, surullista. Pitäisi muistaa että täällä on kaikki kohtalaisen hyvin monen muun maan menoon verraten, vaan eihän mikään riitä.

      • Ei tämä aloitus ole ollenkaan ensimmäinen, jossa koko palstan kaikki kommentoijat (muut kuin aloittaja itse) haukutaan kimpassa. Sillä mehän ne olemme, yksitellen ja erikseen, jotka ovat tämä palsta.

        Nämä tällaiset aloitukset vetävät aina hyvin kommentteja ja sen aloittajakin (joka pitää aloituksensa pitkittämisestä) on huomannut.
        Sitten alkaa tulla piiiitkästi niitä kommentteja, joissa annetaan ymmärtää (yritetään antaa ...) jokaisen itse olevan niin maan mainio kommentoija, mutta nuo toiset, ne on yksiä paskoja.


      • Se että ihmisille aiheutetaan tahallaan mielipahaa ei ole keskustelua, vaan nimenomaan vastakohta hyväksi keskustelupalsta käyttäytymiseksi. Minua voi kutsua tosikoksi, mutta minua sellainen haittaa.


      • Tellukka kirjoitti:

        Ei tämä aloitus ole ollenkaan ensimmäinen, jossa koko palstan kaikki kommentoijat (muut kuin aloittaja itse) haukutaan kimpassa. Sillä mehän ne olemme, yksitellen ja erikseen, jotka ovat tämä palsta.

        Nämä tällaiset aloitukset vetävät aina hyvin kommentteja ja sen aloittajakin (joka pitää aloituksensa pitkittämisestä) on huomannut.
        Sitten alkaa tulla piiiitkästi niitä kommentteja, joissa annetaan ymmärtää (yritetään antaa ...) jokaisen itse olevan niin maan mainio kommentoija, mutta nuo toiset, ne on yksiä paskoja.

        Ei mikään estä sinua tekemään omaa mielestäsi hyvää aloitusta. Miksi ihmeessä haaskaat paukkuja siihen, että arvostelet muiden tekemiä, etkä sen sijaan tekisi itse, kun näytät tietävän millaisia niiden sitten pitäisi olla?


      • mennäporvooseen kirjoitti:

        Ei mikään estä sinua tekemään omaa mielestäsi hyvää aloitusta. Miksi ihmeessä haaskaat paukkuja siihen, että arvostelet muiden tekemiä, etkä sen sijaan tekisi itse, kun näytät tietävän millaisia niiden sitten pitäisi olla?

        Miksi haaskaat paukkuja siihen, että arvostelet palstaa, jonka osa olet itsekin?
        Parempi kuin jättäisit tekemättä tällaiset sinäkin.

        Aina, kun sinulla on jotain surullista sanomista, niin sano asianomaiselle itselleen, mutta tuollaisten joukkohaukkumisten tarkoituksena on vain saada toinen toistaan vastaan ja ojentelemaan toinen toistaan, puolustautumaan; en minä, mutta muut, tuo ja tuo ...


      • Tellukka kirjoitti:

        Miksi haaskaat paukkuja siihen, että arvostelet palstaa, jonka osa olet itsekin?
        Parempi kuin jättäisit tekemättä tällaiset sinäkin.

        Aina, kun sinulla on jotain surullista sanomista, niin sano asianomaiselle itselleen, mutta tuollaisten joukkohaukkumisten tarkoituksena on vain saada toinen toistaan vastaan ja ojentelemaan toinen toistaan, puolustautumaan; en minä, mutta muut, tuo ja tuo ...

        Tunnut jankuttavan aina tuota samaa, kun joku ehdottaa sinulle, että voisit tehdä itsekin joskus aloituksen.

        Olet sinä kova neuvomaan muita millaisia heidän pitäisi olla, huh huh!


      • mennäporvooseen kirjoitti:

        Tunnut jankuttavan aina tuota samaa, kun joku ehdottaa sinulle, että voisit tehdä itsekin joskus aloituksen.

        Olet sinä kova neuvomaan muita millaisia heidän pitäisi olla, huh huh!

        Sinä nyt olet näköjään niitä, joille on sama sanottava kolme kertaa, eikä ole varmaa sen perille meneminen sittenkään.

        Ihan niinkuin en itse tietäisi, että minulla on avoimella yleisellä keskustelupalstalla sama oikeus tehdä aloituksia kuin kenellä muulla tahansa. Tiedän senkin, että minulla on myös oikeus olla tekemättä aloituksia niinkuin kenellä vain muullakin.

        Minkäslainen minä olen neuvonut sinun olemaan?
        Taisinhan tosin tuolla jossain ehdottaa, että miettisit vähän, miksi tunnet itsesi ärsyyntyneeksi toisista ihmisistä ja jopa heidän vaatteistaankin. Työstäisit itsestäsi pois sellaisen herkästi ärsyyntymisen, niin olisi itselläsikin parempi olla. Sellaista neuvoin omaksi parhaaksesi.
        Entäs muuta?


      • Tellukka kirjoitti:

        Sinä nyt olet näköjään niitä, joille on sama sanottava kolme kertaa, eikä ole varmaa sen perille meneminen sittenkään.

        Ihan niinkuin en itse tietäisi, että minulla on avoimella yleisellä keskustelupalstalla sama oikeus tehdä aloituksia kuin kenellä muulla tahansa. Tiedän senkin, että minulla on myös oikeus olla tekemättä aloituksia niinkuin kenellä vain muullakin.

        Minkäslainen minä olen neuvonut sinun olemaan?
        Taisinhan tosin tuolla jossain ehdottaa, että miettisit vähän, miksi tunnet itsesi ärsyyntyneeksi toisista ihmisistä ja jopa heidän vaatteistaankin. Työstäisit itsestäsi pois sellaisen herkästi ärsyyntymisen, niin olisi itselläsikin parempi olla. Sellaista neuvoin omaksi parhaaksesi.
        Entäs muuta?

        Onko sinulla kaikki asiat ihan kohdallaan?


      • mennäporvooseen kirjoitti:

        Onko sinulla kaikki asiat ihan kohdallaan?

        On muuten, mutta alkaa olla kiiree valmistautua liikkeelle.
        Muutenhan pitkittäisin ketjuasi lisääkin, mutta saat nyt pitää itse sen jatkumisesta huolta. Osaathan sinä.
        Tai voinhan myöhemmällä tulla tarkistamaan, oletko päässyt kahteen sataan tai silleen.


    • pylykerö

      Helkutti, lopettakaa jo !!! Siirtykää siis jutustelemaan eikä etsimään toisistanne vikoja !

      • Ei täällä ole tarkoitus toisten vikoja etsiä, vaan keskustella palstan epämiellyttävästä tilasta.


      • mennäporvooseen kirjoitti:

        Ei täällä ole tarkoitus toisten vikoja etsiä, vaan keskustella palstan epämiellyttävästä tilasta.

        Jos palsta on mielestäsi epämiellyttävä, niin miksi ollenkaan vaivaudut tänne, jos tunnet olevasi palstan yläpuolella jotenkin vaikka itsekin olet osa palstaa?

        Teitä "palstanparantajia" tänne ilmestyy aina silloin tällöin. Turhaa ruputusta se on ollut aina ennenkin. Palsta on ja pysyy niinkuin on. Ota tai jätä.
        Tuollaisilla palstan joukkosolvaamisaloituksilla saadaan vain enemmän eripuraa ja toistensa sormella ojentamista aikaan.


      • hmpff

        Pylykerö! Nyt levisi naamaani suuri hymy. Ihana viesti!


      • Niin minkäslaiset ne on ilmat nyt?
        Vieläkö sataa?


      • Siinäpäseon
        hmpff kirjoitti:

        Pylykerö! Nyt levisi naamaani suuri hymy. Ihana viesti!

        En ymmärtänyt pylykerön viestin ihanuutta. Voisitko tarkentaa tai valehtelet (Lainaus tellukalle toim.huom)


      • Tellukka kirjoitti:

        Jos palsta on mielestäsi epämiellyttävä, niin miksi ollenkaan vaivaudut tänne, jos tunnet olevasi palstan yläpuolella jotenkin vaikka itsekin olet osa palstaa?

        Teitä "palstanparantajia" tänne ilmestyy aina silloin tällöin. Turhaa ruputusta se on ollut aina ennenkin. Palsta on ja pysyy niinkuin on. Ota tai jätä.
        Tuollaisilla palstan joukkosolvaamisaloituksilla saadaan vain enemmän eripuraa ja toistensa sormella ojentamista aikaan.

        En ole mikään palstanparantaja, olen ihan samanlainen kirjoittaja sinun kanssasi, sillä erotuksellä että teen palstalle aloituksia.


      • mennäporvooseen kirjoitti:

        En ole mikään palstanparantaja, olen ihan samanlainen kirjoittaja sinun kanssasi, sillä erotuksellä että teen palstalle aloituksia.

        Et olekaan vaikka näköjään kuvittelet olevasi.


      • Tellukka kirjoitti:

        Niin minkäslaiset ne on ilmat nyt?
        Vieläkö sataa?

        Ei vastannut pylykerö, kun halusin "jutustella".


      • hmpff
        Siinäpäseon kirjoitti:

        En ymmärtänyt pylykerön viestin ihanuutta. Voisitko tarkentaa tai valehtelet (Lainaus tellukalle toim.huom)

        Tämä ketju on kuin totista sotaa positiivisuuden ja huumorin puolesta. Haukkuu muita haukkujiksi haukkumalla. Hauhau.

        Mun pitää myöntää että mä joskus myös syyllistyin "palstasiivoukseen". Pitää olla näin, pitää sanoa näin. Minä olin väärässä. Tellukka oli oikeassa kun hän sanoi että jos ei kestä, ohita. Ah, tuo kirvelee, mutta näin se vaan on.

        Kurrmjau. Purrr.


      • hmpff
        Tellukka kirjoitti:

        Ei vastannut pylykerö, kun halusin "jutustella".

        Mä voin vastata. Meillä paistaa mjaurinko, vuosisadan vesisateen jälkeen. Pännii ettei ole sademittaria. Eikun, positiivina piti, onneksi ei ole sademittaria, ei tarvi voivotella kuinka paljon satoi.


      • hmpff kirjoitti:

        Mä voin vastata. Meillä paistaa mjaurinko, vuosisadan vesisateen jälkeen. Pännii ettei ole sademittaria. Eikun, positiivina piti, onneksi ei ole sademittaria, ei tarvi voivotella kuinka paljon satoi.

        Ajoin tuulessa ja vesisateessa 45-minuuttia sähköpyörällä. Ainakin sai raitista ilmaa. Onneksi oli tarpeeksi vaatetta päällä.
        Olen ottanut tavoitteeksi ulkoilla joka päivä jonkin verran. Tänä kesänä kelit on olleet sellaiset että välillä meinasin jämähtää sisälle.


    • Mitä.opit

      " Palstalla käynti "
      Innostus
      Hölmistys
      Kauhistus
      Häipyminen

      • Pitää varmaan paikkansa jonkun kohdalla. Itse olen nähnyt ja lukenut monenlaista näillä palstoilla. Toivottavasti tilanne paranee.


      • Sinä minnekään häivy ... tai silloin olisit häipynyt jo.


      • mennäporvooseen kirjoitti:

        Pitää varmaan paikkansa jonkun kohdalla. Itse olen nähnyt ja lukenut monenlaista näillä palstoilla. Toivottavasti tilanne paranee.

        Tilanne tulee pysymään samana.
        Jos ei kelpaa, niin kukaan ei pakota jäämään.


      • Tellukka kirjoitti:

        Tilanne tulee pysymään samana.
        Jos ei kelpaa, niin kukaan ei pakota jäämään.

        Voisitko ystävällisesti lopettaa tähän keskusteluun vastailemisen?


      • Rigiht
        Tellukka kirjoitti:

        Tilanne tulee pysymään samana.
        Jos ei kelpaa, niin kukaan ei pakota jäämään.

        Melko aggressiivinen ämmä


      • Rigiht kirjoitti:

        Melko aggressiivinen ämmä

        Tuotahan minä just sanoin, että tilanne tulee pysymään samana.
        Kiva kun todistit sen oikeaksi.


    • Tellukka, voisitko ystävällisesti lopettaa jo tähän ketjuun vastailemisen. Eikä tarvitse vastata tähän viestiin.

      • Miksi?
        Yleinen avoin keskustelupalsta ... Et sinä omista palstaa, etkä edes yhtä ketjua tästä.


      • Siinäpäseon

        Ei se voi !


      • Niinpä.
        Sävystä päätellen pylykerö on aloittajan nimmari.
        Sellanen siilinleski.

        H.


      • hunksz kirjoitti:

        Niinpä.
        Sävystä päätellen pylykerö on aloittajan nimmari.
        Sellanen siilinleski.

        H.

        Olet taas väärässä, mutta sehän on sinulle enemmän tapa kuin inhimillinen piirre.


      • Siinäpäseon
        hunksz kirjoitti:

        Niinpä.
        Sävystä päätellen pylykerö on aloittajan nimmari.
        Sellanen siilinleski.

        H.

        Nythän tänne tuli toinenkin palstahäirikkö tomppeli. Oletko kaksonen Tellukan kanssa?


      • kopotikopotikop
        hunksz kirjoitti:

        Niinpä.
        Sävystä päätellen pylykerö on aloittajan nimmari.
        Sellanen siilinleski.

        H.

        pelastava ritari hunksz ryntää tellukan tueksi


      • kopotikopotikop kirjoitti:

        pelastava ritari hunksz ryntää tellukan tueksi

        "kopotikopotikop"

        Voihan se olla noinkin.
        Mutta lähdin siitä että aloitus haastaa riitaa.
        TAAS yksi niistä.
        -
        Tellukasta sanoisin että hyvä linja.
        Mutta nimmari saisi hiukan enemmänkin hillitä osallisuuttaan kiukutteluihin.
        Liioittelu tuppaa aina muuttumaan siilinlesken-tyyppiseksi naurettavuudeksi.

        H.


      • Siinäpäseon
        hunksz kirjoitti:

        "kopotikopotikop"

        Voihan se olla noinkin.
        Mutta lähdin siitä että aloitus haastaa riitaa.
        TAAS yksi niistä.
        -
        Tellukasta sanoisin että hyvä linja.
        Mutta nimmari saisi hiukan enemmänkin hillitä osallisuuttaan kiukutteluihin.
        Liioittelu tuppaa aina muuttumaan siilinlesken-tyyppiseksi naurettavuudeksi.

        H.

        Sinä itse haastat riitaa ihan jokaisella viestillä mitä tänne lähetät.


      • Symppatia
        Tellukka kirjoitti:

        Miksi?
        Yleinen avoin keskustelupalsta ... Et sinä omista palstaa, etkä edes yhtä ketjua tästä.

        Vielä vähemmän sinä Tellukka mitään omistat kun et edes avausta tee, ihan turha tekopyhästi sinun on täällä läyskyttää. Sinä olet pahis, ei mennäporvooseen.


      • hunksz kirjoitti:

        "kopotikopotikop"

        Voihan se olla noinkin.
        Mutta lähdin siitä että aloitus haastaa riitaa.
        TAAS yksi niistä.
        -
        Tellukasta sanoisin että hyvä linja.
        Mutta nimmari saisi hiukan enemmänkin hillitä osallisuuttaan kiukutteluihin.
        Liioittelu tuppaa aina muuttumaan siilinlesken-tyyppiseksi naurettavuudeksi.

        H.

        Minä en kiukuttele.
        Symppiksenä haluan vain jatkaa aloittajan ketjua, ettei hänen tarvitse yksin ...
        Enkä minkäänlaista kiitosta ole siitä vielä häneltä saanut.
        Kai se sitten lopussa seisoo, niinhän sitä sanotaan.


      • Symppatia kirjoitti:

        Vielä vähemmän sinä Tellukka mitään omistat kun et edes avausta tee, ihan turha tekopyhästi sinun on täällä läyskyttää. Sinä olet pahis, ei mennäporvooseen.

        Omistan palstasta just yhtä ison osan kuin kuka vaan täällä kirjoitteleva tai pelkkä lukijakin.
        Missäs se sinun aloituksesi on?
        Olenkohan edes nähnyt sinua täällä vielä koskaan aikaisemmin.


      • Siinäpäseon kirjoitti:

        Nythän tänne tuli toinenkin palstahäirikkö tomppeli. Oletko kaksonen Tellukan kanssa?

        Vain minä olen Kaksonen.
        Hän on Jousimies.


    • Toljantteri

      Täällä on helppo suoltaa sontaa muitten niskaan ja kiusata. Live-elämässä mä uskon,että nämä palstakiusaajat on sellasia jänishousuja. :/

      • Samaa mieltä, helppo se on täällä kukkoilla ja antaa itsestään, vaikka millaisen vaikutelman. Jostain luin nettitreffeistä, että suurin ongelma on, kun ihmiset valehtelevat itsestään ja kaunistelevat asioita.


    • hehehehee

      @mennäporvooseen

      @Tellukka 4.10.2017 15:34
      "Aina, kun sinulla on jotain surullista sanomista, niin sano asianomaiselle itselleen"

      Komppaan @Tellukkaa

      Sano heti!
      Miksi arkailet ja kirjoitat vasta päivän/päivien päästä ja epämääräisesti?

      (Varmaan tulee sanomista, kun @Tellukkan kanssa olin samaa mieltä, Ihan järkyttävää tuollainen)

      • En ainakaan tahallisesti jätä kenellekään vastaamatta tai vastaa päivän/päivien kuluttua. Tellukalle vaan on hiton hankala vasta, kun viestejä tulee niin pirusti, ettei ehdi edelliseenkään vastata. Ja se opastuksen ja neuvojen määrä, ei vanhaa miestä tarvitse joka asiassa ohjeistaa.


      • hehehehee
        mennäporvooseen kirjoitti:

        En ainakaan tahallisesti jätä kenellekään vastaamatta tai vastaa päivän/päivien kuluttua. Tellukalle vaan on hiton hankala vasta, kun viestejä tulee niin pirusti, ettei ehdi edelliseenkään vastata. Ja se opastuksen ja neuvojen määrä, ei vanhaa miestä tarvitse joka asiassa ohjeistaa.

        @mennäporvooseen

        Tarkoitin tämän aloituksen aihetta.
        Ainakin minulle jäi epäselväksi, että mikä täällä on ollut riitaa haastava ja/tai synkkämielinen.
        Joku aloitusko? Kommenttiko?
        Itselläni ei ole niin vahva luulo omasta hyvyydestäni, ettei tulisi syyllinen olo tuollaisesta epämääräisestä syyttelystä - että olenko se minä, joka hervottomilla heitoillani pilaan koko palstan.

        P..s. @Tellukkalle ei kannata aina vastata. Kyllä hän rauhoittuu, kun jättää yksikseen räksyttämään. Kirjoittaa jopa joskus ihan järkevän ja rakentavan kommentin.


      • monasti.huomattu
        hehehehee kirjoitti:

        @mennäporvooseen

        Tarkoitin tämän aloituksen aihetta.
        Ainakin minulle jäi epäselväksi, että mikä täällä on ollut riitaa haastava ja/tai synkkämielinen.
        Joku aloitusko? Kommenttiko?
        Itselläni ei ole niin vahva luulo omasta hyvyydestäni, ettei tulisi syyllinen olo tuollaisesta epämääräisestä syyttelystä - että olenko se minä, joka hervottomilla heitoillani pilaan koko palstan.

        P..s. @Tellukkalle ei kannata aina vastata. Kyllä hän rauhoittuu, kun jättää yksikseen räksyttämään. Kirjoittaa jopa joskus ihan järkevän ja rakentavan kommentin.

        Tuo on taivahan tosi, nämä pahimmat räkyttäjät tellukka ja hunkki rauhottuu hetkeksi kun heitä ei huomioi, huomioo he haluavat.


      • monasti.huomattu kirjoitti:

        Tuo on taivahan tosi, nämä pahimmat räkyttäjät tellukka ja hunkki rauhottuu hetkeksi kun heitä ei huomioi, huomioo he haluavat.

        "monasti.huomattu"

        Noh.
        Mihin minä rauhoittuisin tätä enenpää?
        Yleensä en jatka jankutuksia.
        Yleensä tyydyn yhteen kommenttiin.
        Laittamalla EOC.
        En edes ikävöi kommentteja itselleni eri-tyisemmin.
        Minullahan on vain yksi nimmari.
        Joten miten minä voisinkaan jankutella kuten dom andra.
        -
        Olet nähnyt uniasi ihan liian toiveikkaana.

        H.


      • monasti.huomattu kirjoitti:

        Tuo on taivahan tosi, nämä pahimmat räkyttäjät tellukka ja hunkki rauhottuu hetkeksi kun heitä ei huomioi, huomioo he haluavat.

        Aina samaa nikkiä käyttävät vain huomataan helpommin kuin puskasta (mukamas salaa) räyskyttävä, joka vaihtaa nikkiään koko ajan, että luultaisiin siellä olevan montakin Räyskyä.


      • rakki-räksyttäjä-olet

        Ainakin sinun tyhmyys on nyt tullut täydellisesti esiin.


      • monasti.huomattu
        Tellukka kirjoitti:

        Aina samaa nikkiä käyttävät vain huomataan helpommin kuin puskasta (mukamas salaa) räyskyttävä, joka vaihtaa nikkiään koko ajan, että luultaisiin siellä olevan montakin Räyskyä.

        Tällä yhdellä nikillä olen tähän osallistunut, kuvittele ihan mitä mieleesi tulee.


      • rakki-räksyttäjä-olet kirjoitti:

        Ainakin sinun tyhmyys on nyt tullut täydellisesti esiin.

        Tuotahan minä just sanoin, että tilanne tulee pysymään samana.
        Kiva kun todistit sen oikeaksi.


      • monasti.huomattu kirjoitti:

        Tällä yhdellä nikillä olen tähän osallistunut, kuvittele ihan mitä mieleesi tulee.

        Nonnih. Ja aina yhtä aurinkoinen ja ystävällinen.
        Mitäs se aloittaja palstalaisista hupsii.


      • Lääkkeitä.Hoitoa
        Tellukka kirjoitti:

        Tuotahan minä just sanoin, että tilanne tulee pysymään samana.
        Kiva kun todistit sen oikeaksi.

        Miksi et tee jotain tuolle skitsofrenialle?


      • Lääkkeitä.Hoitoa kirjoitti:

        Miksi et tee jotain tuolle skitsofrenialle?

        Mites minä?
        Enhän minä häntä edes tunne, kun vielä puskanikkiäkin ja toista vaihtaa jatkuvasti.
        Eikä minulla ole minkäänlaisia valtuuksia määrätä lääkkeitä kenellekään vaikka tuntisinkin.

        Taidat luottaa liikaa taitoihini.


      • OhMyGodnes.s
        Tellukka kirjoitti:

        Mites minä?
        Enhän minä häntä edes tunne, kun vielä puskanikkiäkin ja toista vaihtaa jatkuvasti.
        Eikä minulla ole minkäänlaisia valtuuksia määrätä lääkkeitä kenellekään vaikka tuntisinkin.

        Taidat luottaa liikaa taitoihini.

        Täällä kirjoittaa liian paljon Ruotsissa asuvia hulluja, menkää siellä hoitoon älkääkä tänne tule avohoitoon.


      • Lääkkeitä.Hoitoa
        Tellukka kirjoitti:

        Mites minä?
        Enhän minä häntä edes tunne, kun vielä puskanikkiäkin ja toista vaihtaa jatkuvasti.
        Eikä minulla ole minkäänlaisia valtuuksia määrätä lääkkeitä kenellekään vaikka tuntisinkin.

        Taidat luottaa liikaa taitoihini.

        Meillä Suomessa olisit suljetulla osastolla, täällä autetaan sairaita.


      • OhMyGodnes.s kirjoitti:

        Täällä kirjoittaa liian paljon Ruotsissa asuvia hulluja, menkää siellä hoitoon älkääkä tänne tule avohoitoon.

        Mikäs ero siinä pitäisi olla, onko Ruotsissa vai Suomessa asuvia hulluja?
        Vähemmän meitä Ruotsissa asuvia tällä palstalla on kuin Suomessa asuvia.


      • Lääkkeitä.Hoitoa kirjoitti:

        Meillä Suomessa olisit suljetulla osastolla, täällä autetaan sairaita.

        Niin?
        Miksi minä siellä olisin auttamassa sairaita, eläkkeellä oleva ihminen?


      • Lääkkeitä.Hoitoa
        Tellukka kirjoitti:

        Niin?
        Miksi minä siellä olisin auttamassa sairaita, eläkkeellä oleva ihminen?

        Pöljä, olisit potilas


      • Lääkkeitä.Hoitoa kirjoitti:

        Pöljä, olisit potilas

        Sinun kanssasiko siellä paikassa, mistä kirjoitit: " täällä autetaan sairaita."?


      • Aapuvvaa
        Tellukka kirjoitti:

        Sinun kanssasiko siellä paikassa, mistä kirjoitit: " täällä autetaan sairaita."?

        Sinä tarvitset apua, tuollainen kaksisuuntainen mielialahäiriö on vakava asia ilman asiaankuuluvaa lääkitystä. Toiminen kahtena eri persoonana(hunksz) ei ole täyspäisen touhua. Olet hullu.


      • Aapuvvaa kirjoitti:

        Sinä tarvitset apua, tuollainen kaksisuuntainen mielialahäiriö on vakava asia ilman asiaankuuluvaa lääkitystä. Toiminen kahtena eri persoonana(hunksz) ei ole täyspäisen touhua. Olet hullu.

        Taidat sekoittaa nyt kaksi eri sairautta keskenään?
        Onneksi et pysty määräämään minulle lääkitystä, sillä tietosi alalta ovat kovin vaillinaiset.


    • Ei mitään riitaa vaan mollissa ja kyynelissä kaikessa musiikissa.

      Tässä piilee suuri rakkaus kuitenkin todessa oli tapahtunut mitä tahansa.

      • Ehkä myös tavallisessa elämässä, kansa Volgan mutkasta tunnen kuuluvani siihen joukkoon ja olen siitä hyvin onnellinen, voinut elää muualla kuin Suomessa.


      • Tehdasjore
        xx9 kirjoitti:

        Ehkä myös tavallisessa elämässä, kansa Volgan mutkasta tunnen kuuluvani siihen joukkoon ja olen siitä hyvin onnellinen, voinut elää muualla kuin Suomessa.

        Me täällä koti-Suomessa oltaisiin onnellisia, jos keskustelisit siellä uuden kotimaasi keskusteluissa. Älä molopää tänne tunge.


      • Tehdasjore kirjoitti:

        Me täällä koti-Suomessa oltaisiin onnellisia, jos keskustelisit siellä uuden kotimaasi keskusteluissa. Älä molopää tänne tunge.

        Hyvä kun osaat lukea, sitä eivät suomalaiset tänään osaa olet hyvin viisas .


      • Tehdasjore
        xx9 kirjoitti:

        Hyvä kun osaat lukea, sitä eivät suomalaiset tänään osaa olet hyvin viisas .

        Svedupellet vielä finskejä huonommin


      • Tehdasjore kirjoitti:

        Svedupellet vielä finskejä huonommin

        Näin varmaan on tänään mutta kai olet lukenut historiaa---- Polatavalla tuli miinus.

        Apina Suomi 2017 uutisissa aina suomi siellä ja täällä, kysyn missä on aivot on vain rovio.


      • Tehdasjore kirjoitti:

        Svedupellet vielä finskejä huonommin

        Se on totta.
        Suomalaiset ovat kaikkein lukutaitoisinta porukkaa. Ruotsi on pohjoismaista viimeisellä ja viidennellä sijalla.
        https://www.hd.se/2016-03-11/laskunnigheten-hog-men-lagst-i-norden

        Johtunee paljon siitäkin, että täällä on niin paljon enemmän lukutaidottomia maahanmuuttajia.


      • Tehdasjore
        xx9 kirjoitti:

        Näin varmaan on tänään mutta kai olet lukenut historiaa---- Polatavalla tuli miinus.

        Apina Suomi 2017 uutisissa aina suomi siellä ja täällä, kysyn missä on aivot on vain rovio.

        Mitä ihmettä sinä horiset, ei tuosta saa mitään selvää? Kipittäppä nyt hevon vidduun täältä ja ota Tellukka mukaasi.


      • Huhuhuhu
        Tellukka kirjoitti:

        Se on totta.
        Suomalaiset ovat kaikkein lukutaitoisinta porukkaa. Ruotsi on pohjoismaista viimeisellä ja viidennellä sijalla.
        https://www.hd.se/2016-03-11/laskunnigheten-hog-men-lagst-i-norden

        Johtunee paljon siitäkin, että täällä on niin paljon enemmän lukutaidottomia maahanmuuttajia.

        Älä vittu jauha aina tuota maahamuuttaja-paskaa. Olet todella negatiivinen ihminen.


      • Tehdasjore
        Huhuhuhu kirjoitti:

        Älä vittu jauha aina tuota maahamuuttaja-paskaa. Olet todella negatiivinen ihminen.

        Tellukka on rasisti


      • täälä.kiusataan

        hunksi ny heti puolustaan gimma kaverias


      • Huhuhuhu kirjoitti:

        Älä vittu jauha aina tuota maahamuuttaja-paskaa. Olet todella negatiivinen ihminen.

        Mikäs sätky sinulle nyt tuli?
        Et kai yritä positiivisesti väittää, ettei Ruotsissa maahanmuuttajia ole?
        Jos väittää niitä olevan niin on rasisti?

        Runsaat 16% Ruotsin väestöstä oli ulkomailla syntyneitä jo vuonna 2015. Ja lisää tulee kymmeniä tuhansia vuodessa.
        Vanhemman polven maahanmuuttajat ovat isolta osalta lukutaidottomia.

        https://www.migrationsinfo.se/migration/sverige/


    • Älkääottakotosissaa

      Johtuen ehkäpä siitä että suomalaiset ovat tajunneet hyödynää internettiä vihan, turhautumisen, koko vammaisen ajatusjärjestelmän aiheuttaman stressin, ja yksinäisyydestä johtuvan katkeruuden purkua tänne tänne huomionkipeinä, tai sitten nykyajan suomalaisesta "sisusta" joka on muuttanut karskista miehestä, kraaterinaamaiseksi teiniksi joka uhoaa netissä itsetunnon tuskissaan koska hänen vaimonsa panee naapurin äijjää, tai luettuaan uutisen ettei timo soini päässytkään presidentiksi, ja nainen taas yksinkertaisesti on tajunnut että "hei täällähän voi puhua paskaa ja juoruta kenestä haluan" ja näin saadaan myös kiihotettua ihmiset kuluttamaan ja paskalla palkalla ahkeroidaan iloisemmin ilman tunteiden patoutumia, koska edellis iltana päästiin haukkumaan suomi24 jäseniä esim tällä palstalla... :D

      • Sanassa

        Tellukka toteuttaa tosiaan hyvin tuota ideologiaa, hän haukkuu Ruotsista käsin kaikki suomalaiset hunkszia lukuunottamatta , mutta hänhän onkin puolihurri ja siksi Telan kaveri...


      • Sanassa kirjoitti:

        Tellukka toteuttaa tosiaan hyvin tuota ideologiaa, hän haukkuu Ruotsista käsin kaikki suomalaiset hunkszia lukuunottamatta , mutta hänhän onkin puolihurri ja siksi Telan kaveri...

        Haukkuu?
        Minähän kehuin suomalaisten olevan maailman lukutaitoisinta porukkaa. Vedin faktalinkin vielä esille. Miten sinä sen haukkumisena otit? Hävettääkö sinua lukutaitosi, vai?


      • Sanassa
        Tellukka kirjoitti:

        Haukkuu?
        Minähän kehuin suomalaisten olevan maailman lukutaitoisinta porukkaa. Vedin faktalinkin vielä esille. Miten sinä sen haukkumisena otit? Hävettääkö sinua lukutaitosi, vai?

        Sinä haukut tällä palstalla suomalaisia, oletko jonkun sortin vammainen vai muuten hidasälyinen?


      • Älkääottakotosissaa
        Sanassa kirjoitti:

        Tellukka toteuttaa tosiaan hyvin tuota ideologiaa, hän haukkuu Ruotsista käsin kaikki suomalaiset hunkszia lukuunottamatta , mutta hänhän onkin puolihurri ja siksi Telan kaveri...

        tämä saatanan luoma systeemi ajaa ruotsiin asti tellukan tapaiset
        Suurten päättäjien tuotantoeläimet aukomaan päätään


      • Sanassa kirjoitti:

        Sinä haukut tällä palstalla suomalaisia, oletko jonkun sortin vammainen vai muuten hidasälyinen?

        No kun... Ei kai tällä palstalla muita ole kuin suomalaisia.

        Jos muita haukun palstalla kuin suomalaisia, niin silloin olen rasisti. Vai miten se meni?


      • Älkääottakotosissaa kirjoitti:

        tämä saatanan luoma systeemi ajaa ruotsiin asti tellukan tapaiset
        Suurten päättäjien tuotantoeläimet aukomaan päätään

        No ei oteta tosissaa, ei.


      • KokoaJärkesi
        Tellukka kirjoitti:

        No kun... Ei kai tällä palstalla muita ole kuin suomalaisia.

        Jos muita haukun palstalla kuin suomalaisia, niin silloin olen rasisti. Vai miten se meni?

        Sinä laitat kaikki ikävät asiat maahanmuuttajien syyksi


      • KokoaJärkesi kirjoitti:

        Sinä laitat kaikki ikävät asiat maahanmuuttajien syyksi

        En kai minä kaikkia?
        Maahanmuuttajahan olen itsekin vaikkakin lukutaitoinen, eikä se ole ihmekään, koska olen suomalainen.
        On se todellakin ikävä asia, että kaikkein vanhimmat maahanmuuttajat (naiset) ovat paljolti lukutaidottomia. Mutta kun tulevat sellaisista maista, joissa naisten oikeudet ovat mitä ovat, missä ei ole pidetty tarpeellisena naisten koulunkäyntiä ja lukutaitoa.

        Voit itse tutkia tilastoja, minkä verran missäkin päin maailmaa on analfabetikkoja.


    • Nokia ja Rovio???

    • Heikunkeikku

      Onpas ketju ketjuillut jos jonnekin.
      Ensteks ajattelin, että alanpahan täs aikani kuluksi lukemaan, vaan tulin siihen tulokseen, etten nyt kuitenkaan. Alkoi tuntumaan, ettei huvita. Osan ehdin lukea.

      Annoin itselleni luvan pieneen hmmmm-tuokioon. Mietin, että sanonko OMAN mielipiteeni, vai jätänkö vaan sanomatta ja menen suihkuun.
      Hmmmm-tuokio on nyt ohi.
      Tuntuu melkein, että täs asettelen Pommia.
      Niin tai näin, niin tuo Tellukka-tyyppi ja Hunksz-tyyppi, niin ne on samoja tyyppejä.
      Tämä on minun mielipiteeni, eikä siitä tarvitse alkaa keskustelemaan.
      Kaksi nimimerkkiä, mutta yksi ihminen takana.

      • NikkeNake

        Tottakai ne ovat yksi ja sama, on huomattu jo ajat sitten, samoin kuin se että poistelivat itselleen epäedullisia viestejä mielin määrin. Että tällainen kuusikymppisten kohtaamispaikka suomi24;lla.


      • Sivustaseurannut

        Olen havainnut saman, ihmeen liikuttavaa läheisyyttä kahdella palstahäiriköllä, johtuu siitä kun kyseessä sama hörhö.


      • Ei tässä mittään menetä vaikka ei tätä ketjua lukisi aloitusta pitemmälle.
        Ja vaikka ei sitäkään.

        Tässä nyt vain näpytellään kommentteja, että saadaan porvoolaiselle ennätysketju.
        Hän itse taisi jo väsähtää? Mutta koska hän on luvannut jokaiselle vastata omassa ketjussaan, niin kaipa hän huomenna urakoi sitten lisää, että päästään jopa kolmeen sataan.


      • Oih, kiitos! Tunnen itseni imarrelluksi.


      • Kokoa.Järkesi
        Tellukka kirjoitti:

        Oih, kiitos! Tunnen itseni imarrelluksi.

        Niin, sinähän et pääse koskaan mihinkään, kun et uskalla tehdä ensimmäistäkään avausta. Aikamoista paskaa saisit päällesi.


      • Kokoa.Järkesi kirjoitti:

        Niin, sinähän et pääse koskaan mihinkään, kun et uskalla tehdä ensimmäistäkään avausta. Aikamoista paskaa saisit päällesi.

        Pääsin minä keittiöön asti.
        Avasin kantarellijuustopurkin äsken.
        Vessanpytyn kannenkin avasin, eikä tullut paskaa päälle.


      • mistä.on
        Tellukka kirjoitti:

        Pääsin minä keittiöön asti.
        Avasin kantarellijuustopurkin äsken.
        Vessanpytyn kannenkin avasin, eikä tullut paskaa päälle.

        Näkyikö hunkszia pytyssä?


      • mistä.on kirjoitti:

        Näkyikö hunkszia pytyssä?

        No ei näkynyt. Jatka etsimistä ...


    • Älkääottakotosissaa

      Tellukka olet selkeästi erittäin herkkä provosoinnille, ehkä kannattaisi luopua tuosta perisuomalaisesta ylpeydestäsi ja menisit lukemaan vaikka kirjaa...:DDD

      • Älkääottakotosissaa

        Vitsailin, tellukka oot asiaa!


      • Sivustaseurannut

        Tela ei pysty lopettamaan, kun sen elämään ei kuulu mitään muuta.;(


      • Älkääottakotosissaa
        Älkääottakotosissaa kirjoitti:

        Vitsailin, tellukka oot asiaa!

        Senkin feikki


      • Älkääottakotosissaa

        Sisältöä se suomi24 palstalla kinasteleminenkin on, pieni lasi kallista konjakkia sauvakävelyn ja saunanillan jälkeen ja avot eiku palstan ääreen, hyvän ja menestyksekkään työ päivän jälkeen :DD


      • Älkääottakotosissaa
        Älkääottakotosissaa kirjoitti:

        Senkin feikki

        Itse olet,on tellukka erittäin raukkamaista ja nössöä piiloutua netissä toisen nimen taakse, häpeä pussy ass swedish :D


      • Sivustaseurannut kirjoitti:

        Tela ei pysty lopettamaan, kun sen elämään ei kuulu mitään muuta.;(

        No ei tässä tosiaankaan mitään kummallisempia kuulu elämääni tällä hetkellä.

        Mutta tiedättekös mitä?
        Nimeni lähtee Marsiin ensi toukokuussa Atlas V 401:n mukana.
        Nimeni vain, en siis minä.


      • mistä.on
        Tellukka kirjoitti:

        No ei tässä tosiaankaan mitään kummallisempia kuulu elämääni tällä hetkellä.

        Mutta tiedättekös mitä?
        Nimeni lähtee Marsiin ensi toukokuussa Atlas V 401:n mukana.
        Nimeni vain, en siis minä.

        Siis hunksz?


      • Kokoa.Järkesi
        Tellukka kirjoitti:

        No ei tässä tosiaankaan mitään kummallisempia kuulu elämääni tällä hetkellä.

        Mutta tiedättekös mitä?
        Nimeni lähtee Marsiin ensi toukokuussa Atlas V 401:n mukana.
        Nimeni vain, en siis minä.

        Minun mielestä sinut voisi lähettää Pohjoi-Koreaan tai johonkin maata kiertävälle radalle. Yleensäkin pois täältä tavallisten suomalaisten riesana roikkumasta, olet kummallinen.


      • mistä.on kirjoitti:

        Siis hunksz?

        Ei, kun minun nimeni.


      • Kokoa.Järkesi
        Tellukka kirjoitti:

        Ei, kun minun nimeni.

        Sehän on synonyymi hunkszille


      • Kokoa.Järkesi kirjoitti:

        Sehän on synonyymi hunkszille

        Mikä? Minun nimenikö?
        Taidat olla hullumpi kuin minä?


      • Sivustaseurannut
        Tellukka kirjoitti:

        Mikä? Minun nimenikö?
        Taidat olla hullumpi kuin minä?

        Voivoi, sinua hullumpaa ei näillä palstoilla ole!

        Olet hunksz, kihii, kihii


      • Sivustaseurannut kirjoitti:

        Voivoi, sinua hullumpaa ei näillä palstoilla ole!

        Olet hunksz, kihii, kihii

        "Hän nukkuu, niin luulen ..."


      • mistä.on
        Tellukka kirjoitti:

        "Hän nukkuu, niin luulen ..."

        Sinun vessanpytysäkö


      • mistä.on kirjoitti:

        Sinun vessanpytysäkö

        Johan vastasin, että ei näkynyt siellä. Jatka etsimistäsi ...


    • Tellukanvaimo

      Tekemällä tälläisiä palstoja ?! Minun mieheni tellukka on joutunut nettikiusaamisen kohteeksi tämän takia..JA NYT TELLUKKA TULET SIELTÄ AUTOTALLISTA SÄNKYYN NUKKUMAAN VAI HALUATKO JOUTUA TAAS ARESTIIN?

      • Yksi siinä on jo nukahtanut istualleen ja nähnyt untakin.
        Sattuuhan sitä tuollaista, ettei heti herättyään ole kärryillä, oliko se unta vai totta.

        Töissä kerran yksi tuli oven rakoon, kun olin siivoamassa rappukäytävää ja unisen näköisenä, tukkä pörrössä ilmoitti kauhistuneena, että hissi on ihan verinen. Käski mennä siivoamaan. Meninhän minä katsomaan, eikä siellä mitään verta ollut.


      • mistä.on
        Tellukka kirjoitti:

        Yksi siinä on jo nukahtanut istualleen ja nähnyt untakin.
        Sattuuhan sitä tuollaista, ettei heti herättyään ole kärryillä, oliko se unta vai totta.

        Töissä kerran yksi tuli oven rakoon, kun olin siivoamassa rappukäytävää ja unisen näköisenä, tukkä pörrössä ilmoitti kauhistuneena, että hissi on ihan verinen. Käski mennä siivoamaan. Meninhän minä katsomaan, eikä siellä mitään verta ollut.

        Ne siivoumyrkyt on sekoittaneet pääsi.


      • mistä.on kirjoitti:

        Ne siivoumyrkyt on sekoittaneet pääsi.

        Ei, kun en se minä ollut, joka näki unta siitä verisestä hissistä, vaan yksi sen alueen (traumatisoitunut) asukas.

        Mikä muuten on palstan ketjujen kommenttiennätys? Tiedätkö?
        Nyt alkaa lähennellä kahta sataa.
        Kunhan porvoolainen kaikkiin näihinkin vastaa, niin eikö se mene tuonne kolmeen sataan ja hänen aloituksestaan tulee palstan suosituin (asiaketju).


      • mistä.on
        Tellukka kirjoitti:

        Ei, kun en se minä ollut, joka näki unta siitä verisestä hissistä, vaan yksi sen alueen (traumatisoitunut) asukas.

        Mikä muuten on palstan ketjujen kommenttiennätys? Tiedätkö?
        Nyt alkaa lähennellä kahta sataa.
        Kunhan porvoolainen kaikkiin näihinkin vastaa, niin eikö se mene tuonne kolmeen sataan ja hänen aloituksestaan tulee palstan suosituin (asiaketju).

        Sinä olet traumatisoitunut


      • Sivustaseurannut
        mistä.on kirjoitti:

        Sinä olet traumatisoitunut

        Näytti hunksz/Tellukka poistuneen viestejä keskustelusta. Läpinäkyvää ja lapsellista.


      • Sivustaseurannut
        Sivustaseurannut kirjoitti:

        Näytti hunksz/Tellukka poistuneen viestejä keskustelusta. Läpinäkyvää ja lapsellista.

        Siis...poistaneen


      • Sivustaseurannut kirjoitti:

        Näytti hunksz/Tellukka poistuneen viestejä keskustelusta. Läpinäkyvää ja lapsellista.

        Missä välissä minä olisin kerennyt poistamaan? Meinaa ehtiä kaikkia lukemaankaan.


    • Heikunkeikku

      Kommentoin vielä yhden viestin verran ja siiten menen suihkuun.
      Aloituksesi oli hyvä. Ja aiheellinen.
      Jos olisin ajatellut, että "nyhämmää" vetäsen ja teen aloituksen, niin olisin tehnyt juuri tuon kaltaisen aloituksen.
      Jatka vaan aloituksien tekemisiä!!
      Tullet saamaan toruja jos joitakin, vaan pyyhi paksua nahkaasi ja aateskele, että on niitä immeisiä, jotka ajattelevat samoin tai melkein tai sitä rataa, kuten sinäkin.

      • Ehdottomasti yksi palstan suosituimpia aloituksia, niinkuin näet. Kerännyt jo nyt 194 kommenttia ja lisää tulee ...


      • Tämä on 49. minun kommenttini tässä ketjussa.
        Ihan poikki jo ...


      • Älä.Kokoa.Järkeesi
        Tellukka kirjoitti:

        Tämä on 49. minun kommenttini tässä ketjussa.
        Ihan poikki jo ...

        Hukuta itsesi vessanpyttyyn


    • 2 Suomalaista vetää itsensä hirteen joka päivä ja kansaa naurattaa??? Kuka nauraa täytyy olla apina.

      • mistä.on

        Tässä näkee Tellukan tulevaisuuden viiden vuoden kuluttua. Mielipuolista höpinää.


    • Surullista lukea koko suomen historia---kansa ilman aivoja!

      • Ipd

        Ups


    • hmpff

      Todella surullista luettavaa! Mennäänporvooseen, et todellakaan ole siitä oikeudenmukaisemmasta päästä.

      Kokosin ne pahimmat viestit tänne, ne mitkä ovat saaneet jäädä, perässä nikki:
      "Kyllä sinä olet ite suurin syy palstan alemmuustilaan." - Rigiht
      "Melko aggressiivinen ämmä - Rigiht
      "Ainakin sinun tyhmyys on nyt tullut täydellisesti esiin." - rakki-räksyttäjä-olet
      "Miksi et tee jotain tuolle skitsofrenialle?" - Lääkkeitä.Hoitoa
      "Täällä kirjoittaa liian paljon Ruotsissa asuvia hulluja, menkää siellä hoitoon älkääkä tänne tule avohoitoon." - OhMyGodnes.s
      "Meillä Suomessa olisit suljetulla osastolla, täällä autetaan sairaita."- Lääkkeitä.Hoitoa
      "Sinä tarvitset apua, tuollainen kaksisuuntainen mielialahäiriö on vakava asia ilman asiaankuuluvaa lääkitystä. Toiminen kahtena eri persoonana(hunksz) ei ole täyspäisen touhua. Olet hullu." - Aapuvvaa
      "Me täällä koti-Suomessa oltaisiin onnellisia, jos keskustelisit siellä uuden kotimaasi keskusteluissa. Älä molopää tänne tunge." - Tehdasjore
      "Sinä haukut tällä palstalla suomalaisia, oletko jonkun sortin vammainen vai muuten hidasälyinen?" - Sanassa
      "tämä saatanan luoma systeemi ajaa ruotsiin asti tellukan tapaiset
      Suurten päättäjien tuotantoeläimet aukomaan päätään" - Älkääottakotosissaa
      "Ne siivoumyrkyt on sekoittaneet pääsi." - mistä.on
      "Horohoro Tela" - mistä.on
      "Hukuta itsesi vessanpyttyyn" - Älä.Kokoa.Järkeesi

      Yksikään näistä ala-arvoisista kirjoituksista ei ole Tellukan jota olit ajamassa pois. Jos luet, niin hän on itseasiassa pelkästään antanut kirjoituksellesi kritiikkiä. Ei ole nimitellyt ketään! Minusta vähän kritiikkiä saa luvan kestääkin.

      Kritiikkiä tulee minulta myös palstan luulottelijoille. Jos sellainen parantaa ilmapiiriä, niin antakaa palaa, minusta se ei tee sitä. Voihan joku kokea sitä huumoriksi, mutta en ainakaan ite naura kun kohdalleni sattuu.

      Lystikkäintä tässä on, että melkein jokainen ketjussa on pahastunut siitä että mollataan toisia, mutta siinä samassa syyllistyvät siihen itse. Ja nyt kui luit tämän, peili eteen, oma viesti eteen - näinkö kävi vai ei. Jos ei, sitten olin kohdallasi väärässä. Omalla kohdallani olin oikeassa, onnistuin arvostelemaan koko saamarin ketjukunnan... Nyt mä lopetan.

      • New-age

        Otsikosta päätellen ajattelin jotain ryhtiliikettä.
        2 kommenttia laitoin, Tiedä.se väitti, "ettei hallituksen toimilla ei ole vaikutusta palstalaisten mielialaan". Väite, millä ei ollut mitään perustelua. Absurdi. Ja höh. Ja aloittaja komppaa. Höh. Ilman perusteluja.
        Sosiaaliset sydänsurut = huoli ihmisistä, joiden elämää painetaan koko ajan, sillä vahvemman oikeudella: terveydenhuolto, lukutaidottomuus, jne.jne. jne
        Päätin pysyä ulkona, etten provosoidu, sillä niin voi käydä.
        Ketju meni mielestäni ojista allikoihin. Saattoiko allokoida. Mutta luin.


      • Mitä tarkoitat, että en ole oikeudenmukaisemmasta päästä?

        En minä mitään Tellukkaa ole ajamassa pois palstalta, toivoisin vain järkevyyttä hänen viesteihinsä. Esimerkiksi seuraavat ovat hänen käsialaansa:

        - Ehdottomasti yksi palstan suosituimpia aloituksia, niinkuin näet. Kerännyt jo nyt 194 kommenttia ja lisää tulee .
        - Mikä muuten on palstan ketjujen kommenttiennätys? Tiedätkö?
        Nyt alkaa lähennellä kahta sataa.
        Kunhan porvoolainen kaikkiin näihinkin vastaa, niin eikö se mene tuonne kolmeen sataan ja hänen aloituksestaan tulee palstan suosituin (asiaketju).
        - Nämä tällaiset aloitukset vetävät aina hyvin kommentteja ja sen aloittajakin (joka pitää aloituksensa pitkittämisestä) on huomannut.
        Sitten alkaa tulla piiiitkästi niitä kommentteja, joissa annetaan ymmärtää (yritetään antaa ...) jokaisen itse olevan niin maan mainio kommentoija, mutta nuo toiset, ne on yksiä paskoja.

        Joten mielestäni ajojahti kohdistuu aivan yhtä paljon minun suuntaan ja jotenkin vaistoan hänen jopa tykkäävän siitä, kun pääsee huomion keskipisteeseen.


      • New-age kirjoitti:

        Otsikosta päätellen ajattelin jotain ryhtiliikettä.
        2 kommenttia laitoin, Tiedä.se väitti, "ettei hallituksen toimilla ei ole vaikutusta palstalaisten mielialaan". Väite, millä ei ollut mitään perustelua. Absurdi. Ja höh. Ja aloittaja komppaa. Höh. Ilman perusteluja.
        Sosiaaliset sydänsurut = huoli ihmisistä, joiden elämää painetaan koko ajan, sillä vahvemman oikeudella: terveydenhuolto, lukutaidottomuus, jne.jne. jne
        Päätin pysyä ulkona, etten provosoidu, sillä niin voi käydä.
        Ketju meni mielestäni ojista allikoihin. Saattoiko allokoida. Mutta luin.

        Olen pahoillani, jos eriävä mielipiteeni loukkasi sinua. Kerroin vain mitä mieltä ole asiasta, mutta näköjään sitäkään ei olisi pitänyt kirjoittaa.


      • hmpff@

        Tämä on tyypillinen riitan houkutteleva aloitus. Kommentteja kertyy ja aloittaja vastaa jonninnjoutavilla päivänselvyyksillä.

        Minun kuolemaani on jälleen kerran toivottu, että palstalle lankeaisi keskustelurauha.
        Ei kuolemani ratkaisisi pahuutta ihmisessä. Sota ei yhtä miestä kaipaa siitä tämäkin ketju on osoituksena.

        Tässä saamani viesti siitä mitä viha ja katkeruus saa aikaan.


        tehkää.hyvin-madame
        4.10.2017 2:30


        " Mutta kaunis siitä tuli ja ensi kesänä varmaan saan nauttia kukkaloistosta rannalla."

        Onko edes varmaa, että näet ensi kesää? Alkaa näyttämään siltä, että syöpäsi on uusiutunut, eikä se parane jokapäiväisellä viinin lipittelyllä. Niin kitrerästi ja katkerasti hyökkäilet aamuin illoin joitakin palstalaisia päin. Ehtymätön vihasi kertoo vakavasta parantumattomasta sairaudesta. Tosiasioita pakenet kaikenlaisiin virittelyihin, jopa tuottamattomiin askareihin kuten kivien pyöritys. Siinä samalla pohdit, mitä aiot repäistä seuraavaksi päin palstalaisia, ja sisimmässäsi tunnet että elinpäiväsi alkavat olla paketissa, tiimalasisi viimeiset murusen meneillään.
        Katkerana synnyit, katkerana kuolet. Se olkoon helpotus elämääsi syyttömille palstalaisille.
        Psst. Muista arkistoida. Tämä.Jälkipolville.

        Mutta sinähän hmpff oletkin jo lukenut viestin ja kommentoinut sitä.
        Kopioin viestin, että he jotka eivät ole lukeneet viestiä saisivat sen lukea. Alkuperäinen sanailu " tunnistettujen" puskaviestittäjien kanssa...... löytyy aloituksesta.... Leski on erikoinen tapaus siinä....


      • New-age
        mennäporvooseen kirjoitti:

        Mitä tarkoitat, että en ole oikeudenmukaisemmasta päästä?

        En minä mitään Tellukkaa ole ajamassa pois palstalta, toivoisin vain järkevyyttä hänen viesteihinsä. Esimerkiksi seuraavat ovat hänen käsialaansa:

        - Ehdottomasti yksi palstan suosituimpia aloituksia, niinkuin näet. Kerännyt jo nyt 194 kommenttia ja lisää tulee .
        - Mikä muuten on palstan ketjujen kommenttiennätys? Tiedätkö?
        Nyt alkaa lähennellä kahta sataa.
        Kunhan porvoolainen kaikkiin näihinkin vastaa, niin eikö se mene tuonne kolmeen sataan ja hänen aloituksestaan tulee palstan suosituin (asiaketju).
        - Nämä tällaiset aloitukset vetävät aina hyvin kommentteja ja sen aloittajakin (joka pitää aloituksensa pitkittämisestä) on huomannut.
        Sitten alkaa tulla piiiitkästi niitä kommentteja, joissa annetaan ymmärtää (yritetään antaa ...) jokaisen itse olevan niin maan mainio kommentoija, mutta nuo toiset, ne on yksiä paskoja.

        Joten mielestäni ajojahti kohdistuu aivan yhtä paljon minun suuntaan ja jotenkin vaistoan hänen jopa tykkäävän siitä, kun pääsee huomion keskipisteeseen.

        Tämä oli varmaan hmpffille?

        Kommentit joskus nappaa viitteen ja sitten menee sikinsokin kuka-mitä-kenelle.


      • mennä.on
        korpikirjailija kirjoitti:

        hmpff@

        Tämä on tyypillinen riitan houkutteleva aloitus. Kommentteja kertyy ja aloittaja vastaa jonninnjoutavilla päivänselvyyksillä.

        Minun kuolemaani on jälleen kerran toivottu, että palstalle lankeaisi keskustelurauha.
        Ei kuolemani ratkaisisi pahuutta ihmisessä. Sota ei yhtä miestä kaipaa siitä tämäkin ketju on osoituksena.

        Tässä saamani viesti siitä mitä viha ja katkeruus saa aikaan.


        tehkää.hyvin-madame
        4.10.2017 2:30


        " Mutta kaunis siitä tuli ja ensi kesänä varmaan saan nauttia kukkaloistosta rannalla."

        Onko edes varmaa, että näet ensi kesää? Alkaa näyttämään siltä, että syöpäsi on uusiutunut, eikä se parane jokapäiväisellä viinin lipittelyllä. Niin kitrerästi ja katkerasti hyökkäilet aamuin illoin joitakin palstalaisia päin. Ehtymätön vihasi kertoo vakavasta parantumattomasta sairaudesta. Tosiasioita pakenet kaikenlaisiin virittelyihin, jopa tuottamattomiin askareihin kuten kivien pyöritys. Siinä samalla pohdit, mitä aiot repäistä seuraavaksi päin palstalaisia, ja sisimmässäsi tunnet että elinpäiväsi alkavat olla paketissa, tiimalasisi viimeiset murusen meneillään.
        Katkerana synnyit, katkerana kuolet. Se olkoon helpotus elämääsi syyttömille palstalaisille.
        Psst. Muista arkistoida. Tämä.Jälkipolville.

        Mutta sinähän hmpff oletkin jo lukenut viestin ja kommentoinut sitä.
        Kopioin viestin, että he jotka eivät ole lukeneet viestiä saisivat sen lukea. Alkuperäinen sanailu " tunnistettujen" puskaviestittäjien kanssa...... löytyy aloituksesta.... Leski on erikoinen tapaus siinä....

        Taidat olle kerjäämässä myötätyntoa tellukan kustannuksella? Minun mielestä on kunnioitettavaa, että aloittaja vastaa. Niinhän sinäkin teet omissa keskusteluissasi ja ihan yhtä jonninjoutavilla päivänselvyyksillä. Älä yhtään kiillota omaa kilpeäsi, turhake.


      • New-age kirjoitti:

        Tämä oli varmaan hmpffille?

        Kommentit joskus nappaa viitteen ja sitten menee sikinsokin kuka-mitä-kenelle.

        Juu, kyllä se oli hmpffille. Se toinen tänään lähettämäni viesti oli sinulle.


      • mennä.on kirjoitti:

        Taidat olle kerjäämässä myötätyntoa tellukan kustannuksella? Minun mielestä on kunnioitettavaa, että aloittaja vastaa. Niinhän sinäkin teet omissa keskusteluissasi ja ihan yhtä jonninjoutavilla päivänselvyyksillä. Älä yhtään kiillota omaa kilpeäsi, turhake.

        mennä.on
        Ei minua harmita kirjoittaa jonninjoutavia itsestäänselvyyksiä. Niitä keskustelupalstoille monasti kirjoitetaan.


      • hmpff
        mennäporvooseen kirjoitti:

        Mitä tarkoitat, että en ole oikeudenmukaisemmasta päästä?

        En minä mitään Tellukkaa ole ajamassa pois palstalta, toivoisin vain järkevyyttä hänen viesteihinsä. Esimerkiksi seuraavat ovat hänen käsialaansa:

        - Ehdottomasti yksi palstan suosituimpia aloituksia, niinkuin näet. Kerännyt jo nyt 194 kommenttia ja lisää tulee .
        - Mikä muuten on palstan ketjujen kommenttiennätys? Tiedätkö?
        Nyt alkaa lähennellä kahta sataa.
        Kunhan porvoolainen kaikkiin näihinkin vastaa, niin eikö se mene tuonne kolmeen sataan ja hänen aloituksestaan tulee palstan suosituin (asiaketju).
        - Nämä tällaiset aloitukset vetävät aina hyvin kommentteja ja sen aloittajakin (joka pitää aloituksensa pitkittämisestä) on huomannut.
        Sitten alkaa tulla piiiitkästi niitä kommentteja, joissa annetaan ymmärtää (yritetään antaa ...) jokaisen itse olevan niin maan mainio kommentoija, mutta nuo toiset, ne on yksiä paskoja.

        Joten mielestäni ajojahti kohdistuu aivan yhtä paljon minun suuntaan ja jotenkin vaistoan hänen jopa tykkäävän siitä, kun pääsee huomion keskipisteeseen.

        Vertaa Tellukan sanomat tuohon paskaan minkä kopsasin? Nuo mitkä kopioit ei minusta ollut kovin pahat, mutta eipä ne minulle lausuttukaan. Silti, hän ei haukkunut sua miksikään muuksi kuin... tunnolliseksi kirjoittaksi? :))

        Ja tämä: "Sitten alkaa tulla piiiitkästi niitä kommentteja, joissa annetaan ymmärtää (yritetään antaa ...) jokaisen itse olevan niin maan mainio kommentoija, mutta nuo toiset, ne on yksiä paskoja. " Näinhän siinä kävi, kärjistetysti. Eikö?

        Se mitä Tellukka sai niskaansa, se on minusta sitä palstan itse shittiä. Pitääkö aina mennä henkilökohtaisuuksiin, ja ala-arvoisesti. Olisit mieluummin käskenyt sen häipymään sun aloituksesta kuin Tellukan. Jos olisit ollut oikeudenmukainen tässä asiassa. Pikkasen yleistin aamu-kommentissani, mutku alkoi kuohahduttamaan. En yhtään epäile että muissa asioissa olisit oikeudenmukainen, nyt ei vaan mun mielestä toteutunut. Vieläkin olen muuten sitä mieltä.


      • mennä.on kirjoitti:

        Taidat olle kerjäämässä myötätyntoa tellukan kustannuksella? Minun mielestä on kunnioitettavaa, että aloittaja vastaa. Niinhän sinäkin teet omissa keskusteluissasi ja ihan yhtä jonninjoutavilla päivänselvyyksillä. Älä yhtään kiillota omaa kilpeäsi, turhake.

        En toki etsi myötätuntoa. Olen asian kanssa sujut, haluni oli pistää silmienne eteen sen tosiasiaa, että ...sota ei yhtä miestä kaipaa, ymmärretty vai ei? turjake.


      • hmpff kirjoitti:

        Vertaa Tellukan sanomat tuohon paskaan minkä kopsasin? Nuo mitkä kopioit ei minusta ollut kovin pahat, mutta eipä ne minulle lausuttukaan. Silti, hän ei haukkunut sua miksikään muuksi kuin... tunnolliseksi kirjoittaksi? :))

        Ja tämä: "Sitten alkaa tulla piiiitkästi niitä kommentteja, joissa annetaan ymmärtää (yritetään antaa ...) jokaisen itse olevan niin maan mainio kommentoija, mutta nuo toiset, ne on yksiä paskoja. " Näinhän siinä kävi, kärjistetysti. Eikö?

        Se mitä Tellukka sai niskaansa, se on minusta sitä palstan itse shittiä. Pitääkö aina mennä henkilökohtaisuuksiin, ja ala-arvoisesti. Olisit mieluummin käskenyt sen häipymään sun aloituksesta kuin Tellukan. Jos olisit ollut oikeudenmukainen tässä asiassa. Pikkasen yleistin aamu-kommentissani, mutku alkoi kuohahduttamaan. En yhtään epäile että muissa asioissa olisit oikeudenmukainen, nyt ei vaan mun mielestä toteutunut. Vieläkin olen muuten sitä mieltä.

        Saat pitää oman näkemyksesi, hyväksyn sen kyllä. Mutta en minä sitä paskaa ja yritin kertoa Tellukalle , että olisi parempi jos hän ei vastailisi enää, kun näin sen sonnanluonnin alkavan.


      • hmpff
        korpikirjailija kirjoitti:

        hmpff@

        Tämä on tyypillinen riitan houkutteleva aloitus. Kommentteja kertyy ja aloittaja vastaa jonninnjoutavilla päivänselvyyksillä.

        Minun kuolemaani on jälleen kerran toivottu, että palstalle lankeaisi keskustelurauha.
        Ei kuolemani ratkaisisi pahuutta ihmisessä. Sota ei yhtä miestä kaipaa siitä tämäkin ketju on osoituksena.

        Tässä saamani viesti siitä mitä viha ja katkeruus saa aikaan.


        tehkää.hyvin-madame
        4.10.2017 2:30


        " Mutta kaunis siitä tuli ja ensi kesänä varmaan saan nauttia kukkaloistosta rannalla."

        Onko edes varmaa, että näet ensi kesää? Alkaa näyttämään siltä, että syöpäsi on uusiutunut, eikä se parane jokapäiväisellä viinin lipittelyllä. Niin kitrerästi ja katkerasti hyökkäilet aamuin illoin joitakin palstalaisia päin. Ehtymätön vihasi kertoo vakavasta parantumattomasta sairaudesta. Tosiasioita pakenet kaikenlaisiin virittelyihin, jopa tuottamattomiin askareihin kuten kivien pyöritys. Siinä samalla pohdit, mitä aiot repäistä seuraavaksi päin palstalaisia, ja sisimmässäsi tunnet että elinpäiväsi alkavat olla paketissa, tiimalasisi viimeiset murusen meneillään.
        Katkerana synnyit, katkerana kuolet. Se olkoon helpotus elämääsi syyttömille palstalaisille.
        Psst. Muista arkistoida. Tämä.Jälkipolville.

        Mutta sinähän hmpff oletkin jo lukenut viestin ja kommentoinut sitä.
        Kopioin viestin, että he jotka eivät ole lukeneet viestiä saisivat sen lukea. Alkuperäinen sanailu " tunnistettujen" puskaviestittäjien kanssa...... löytyy aloituksesta.... Leski on erikoinen tapaus siinä....

        Mä en kommentoinut tuota viestiä, vaan sinun. Mahdollisimman lyhyesti, ettei jäisi taas jotain hampaankoloon. Vaarana tietysti että kaikki mitä EI sanoo jää hampaankoloon.

        Asiaton oli sinuun kohdistunut kuolemankommenttisi. Asiattomampi kuin sun takiaiset.


      • hmpff
        mennäporvooseen kirjoitti:

        Saat pitää oman näkemyksesi, hyväksyn sen kyllä. Mutta en minä sitä paskaa ja yritin kertoa Tellukalle , että olisi parempi jos hän ei vastailisi enää, kun näin sen sonnanluonnin alkavan.

        Siinä tapauksessa olen pelkästään iloinen siitä että ymmärsin sua väärin.

        Korppis on siinä oikeassa, että yleensä tällaiset aloitukset menee vain jonkunlaiseksi ajojahdiksi. Ite olen niin suorasanainen, että korvia alkoi kuumottamaan. Enkä mä tiedä kovin montaa palstalla joka ei olisi puuttunut jollain tavalla toisen kirjoittajan olemukseen. Ehkä mimmi-mummi ♥ Itse koetan välttää parhaani mukaan, mutta usein, kuten tänään, se jäi pelkäksi yritykseksi. Eiku nokka kohti uusia nöyryytyksiä, vai kuinka se meni...


      • mimmimum-..mi

        Samaan aikaan näpyttelin kun mainitsit nimmarini .....ei ollut tarkoitettu tarttua...tuli vaan samaan aikaan....


      • hmpff kirjoitti:

        Siinä tapauksessa olen pelkästään iloinen siitä että ymmärsin sua väärin.

        Korppis on siinä oikeassa, että yleensä tällaiset aloitukset menee vain jonkunlaiseksi ajojahdiksi. Ite olen niin suorasanainen, että korvia alkoi kuumottamaan. Enkä mä tiedä kovin montaa palstalla joka ei olisi puuttunut jollain tavalla toisen kirjoittajan olemukseen. Ehkä mimmi-mummi ♥ Itse koetan välttää parhaani mukaan, mutta usein, kuten tänään, se jäi pelkäksi yritykseksi. Eiku nokka kohti uusia nöyryytyksiä, vai kuinka se meni...

        hmpff
        Mukava lukea, että olemme edelleen kirjoitusväleissä.


      • aivanniin
        hmpff kirjoitti:

        Vertaa Tellukan sanomat tuohon paskaan minkä kopsasin? Nuo mitkä kopioit ei minusta ollut kovin pahat, mutta eipä ne minulle lausuttukaan. Silti, hän ei haukkunut sua miksikään muuksi kuin... tunnolliseksi kirjoittaksi? :))

        Ja tämä: "Sitten alkaa tulla piiiitkästi niitä kommentteja, joissa annetaan ymmärtää (yritetään antaa ...) jokaisen itse olevan niin maan mainio kommentoija, mutta nuo toiset, ne on yksiä paskoja. " Näinhän siinä kävi, kärjistetysti. Eikö?

        Se mitä Tellukka sai niskaansa, se on minusta sitä palstan itse shittiä. Pitääkö aina mennä henkilökohtaisuuksiin, ja ala-arvoisesti. Olisit mieluummin käskenyt sen häipymään sun aloituksesta kuin Tellukan. Jos olisit ollut oikeudenmukainen tässä asiassa. Pikkasen yleistin aamu-kommentissani, mutku alkoi kuohahduttamaan. En yhtään epäile että muissa asioissa olisit oikeudenmukainen, nyt ei vaan mun mielestä toteutunut. Vieläkin olen muuten sitä mieltä.

        Ja sinunko mielestäsi olisi oikeudenmukaista käskeä häipymään jostakin aloituksesta? Eihän ne aloitukset sen aloittajan vallassa ole, ja joku niin olettaa, niin on harhaluulo. Olenkin ihmetellyt että miksi jatkuvasti käydään kiinni keskusteluissa, joutuu vielä ilmoittamaan henkisestä pahoinpitelystä kun äityy tarpeeksi pahaksi.


      • hmpff kirjoitti:

        Mä en kommentoinut tuota viestiä, vaan sinun. Mahdollisimman lyhyesti, ettei jäisi taas jotain hampaankoloon. Vaarana tietysti että kaikki mitä EI sanoo jää hampaankoloon.

        Asiaton oli sinuun kohdistunut kuolemankommenttisi. Asiattomampi kuin sun takiaiset.

        Laitoin tuohon viitteen mistä kommentoinnit voi etsiä, olit puolellani, kiitos, olet oikeudenmukainen.

        Palstan kolme muskettisoturia, taistelijat rehellisyyden nimeen.

        Korppis, Paloma ja hmpff


      • mennäporvooseen kirjoitti:

        Saat pitää oman näkemyksesi, hyväksyn sen kyllä. Mutta en minä sitä paskaa ja yritin kertoa Tellukalle , että olisi parempi jos hän ei vastailisi enää, kun näin sen sonnanluonnin alkavan.

        Miksi et kommentoinut puskien sonnanheittelyä asiattomiksi?


      • korpikirjailija kirjoitti:

        Miksi et kommentoinut puskien sonnanheittelyä asiattomiksi?

        korpikirjailija
        Tuolla välissä on hyvä kommentti, että eihän ne aloitukset sen aloittajan vallassa ole. En minä mikään puhemies ole, joka arvostelelee viestit asiallisiksi tai asiattomiksi.


      • hmpff
        aivanniin kirjoitti:

        Ja sinunko mielestäsi olisi oikeudenmukaista käskeä häipymään jostakin aloituksesta? Eihän ne aloitukset sen aloittajan vallassa ole, ja joku niin olettaa, niin on harhaluulo. Olenkin ihmetellyt että miksi jatkuvasti käydään kiinni keskusteluissa, joutuu vielä ilmoittamaan henkisestä pahoinpitelystä kun äityy tarpeeksi pahaksi.

        Siitä on aikaa kun olen oikukkaita teinejä käskenyt omaan huoneeseen, yhtä vastahakoisesti ne lähti.

        Mun mielestä oikeudenmukaisuus on sitä, että käsittelee kaikkia samalla tavalla, pärstäkertoimesta välittämättä.


      • hmpff
        korpikirjailija kirjoitti:

        Laitoin tuohon viitteen mistä kommentoinnit voi etsiä, olit puolellani, kiitos, olet oikeudenmukainen.

        Palstan kolme muskettisoturia, taistelijat rehellisyyden nimeen.

        Korppis, Paloma ja hmpff

        Hah! Justjust, tuossa ainekset uuteen soppaan. Mä en sodi sun sotia.


      • aivanniin
        mennäporvooseen kirjoitti:

        korpikirjailija
        Tuolla välissä on hyvä kommentti, että eihän ne aloitukset sen aloittajan vallassa ole. En minä mikään puhemies ole, joka arvostelelee viestit asiallisiksi tai asiattomiksi.

        paha henki riivaa


      • hmpff kirjoitti:

        Hah! Justjust, tuossa ainekset uuteen soppaan. Mä en sodi sun sotia.

        Nyt en kyllä ymmärrä, mutta haitanneeko tuo kettään, yksinkertainen kun olen.

        Jäi muuten mietityttämään tämä aikaisempikin viestisi minulle, voitko lukea sen rauhallisesti ja oikaista jos tarvis.

        Kirjoitit

        "Mä en kommentoinut tuota viestiä, vaan sinun. Mahdollisimman lyhyesti, ettei jäisi taas jotain hampaankoloon. Vaarana tietysti että kaikki mitä EI sanoo jää hampaankoloon.

        Asiaton oli sinuun kohdistunut kuolemankommenttisi. Asiattomampi kuin sun takiaiset."


      • hmpff
        korpikirjailija kirjoitti:

        Nyt en kyllä ymmärrä, mutta haitanneeko tuo kettään, yksinkertainen kun olen.

        Jäi muuten mietityttämään tämä aikaisempikin viestisi minulle, voitko lukea sen rauhallisesti ja oikaista jos tarvis.

        Kirjoitit

        "Mä en kommentoinut tuota viestiä, vaan sinun. Mahdollisimman lyhyesti, ettei jäisi taas jotain hampaankoloon. Vaarana tietysti että kaikki mitä EI sanoo jää hampaankoloon.

        Asiaton oli sinuun kohdistunut kuolemankommenttisi. Asiattomampi kuin sun takiaiset."

        Kuvittelin että jos nostat meitä, sua, Palomaa ja mua muskettisotureiksi, niin sota syntyy. Vaarana että joku näkee että poljet muita alemman kastiin. Kai täällä kaikki on ihania tavallaan, kamalia tavallaan. Ihmisiä. Mä en pidä kaikista sun sodista, mua vastaan ainakaan ;)) enkä halua olla niissä mukana.

        Oikolukua:
        "Mä en kommentoinut kuolemanviestiä, kommentoin sinulle. Mahdollisimman lyhyesti, ettei syttyisi uusi riita. Vaarana tietysti että jätän jotain tärkeää sanomatta.

        Sinuun kohdistunut kuolema-kommentti oli asiaton. Asiattomampi kuin sun viestit aiemmin siinä ketjussa. Tarkoittaen että minusta sinäkin olit asiaton, vaan et yhtä asiaton."

        Joku raja pitäisi olla. Ei saisi toivoa toisen kuolemaa. Tai että hukuttautuu vessapyttyyn. Sellainen on vain törkeää. Tavallaan että sen esittää kylmän rauhallisesti saa karvat nousemaan. Vastenmielistä.


      • hmpff kirjoitti:

        Kuvittelin että jos nostat meitä, sua, Palomaa ja mua muskettisotureiksi, niin sota syntyy. Vaarana että joku näkee että poljet muita alemman kastiin. Kai täällä kaikki on ihania tavallaan, kamalia tavallaan. Ihmisiä. Mä en pidä kaikista sun sodista, mua vastaan ainakaan ;)) enkä halua olla niissä mukana.

        Oikolukua:
        "Mä en kommentoinut kuolemanviestiä, kommentoin sinulle. Mahdollisimman lyhyesti, ettei syttyisi uusi riita. Vaarana tietysti että jätän jotain tärkeää sanomatta.

        Sinuun kohdistunut kuolema-kommentti oli asiaton. Asiattomampi kuin sun viestit aiemmin siinä ketjussa. Tarkoittaen että minusta sinäkin olit asiaton, vaan et yhtä asiaton."

        Joku raja pitäisi olla. Ei saisi toivoa toisen kuolemaa. Tai että hukuttautuu vessapyttyyn. Sellainen on vain törkeää. Tavallaan että sen esittää kylmän rauhallisesti saa karvat nousemaan. Vastenmielistä.

        Käy lukemassa linkistä ketju uudestaan siltä osin kun sain tämän kuoleman tuomion.

        Et reakoinut kuolemantuomioviestiini mitenkään. Vaan minun kirjoitukseni olivat asiattomia.

        Halusin tehdä sovinnon, mutta näyttää että haluat jatkaa riitelyä kanssani.
        Kyllä se sopii kun ilmatkin suosii sisällä istumista.

        Luin viestini ja saamani viestit huolella.

        Sinä et tykännyt kun mainitsin sinut yhdessä viestissäni, joten korjaan viestin sisältöä.
        Minä katkaisin face-ystävyytemme kun en enää voinut luottaa sinuun Friidun ystävään.

        Käy virkistämässä muistiasi.

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/15019000/leski-on-erikoinen-tapaus-siina


      • hmpff
        korpikirjailija kirjoitti:

        Käy lukemassa linkistä ketju uudestaan siltä osin kun sain tämän kuoleman tuomion.

        Et reakoinut kuolemantuomioviestiini mitenkään. Vaan minun kirjoitukseni olivat asiattomia.

        Halusin tehdä sovinnon, mutta näyttää että haluat jatkaa riitelyä kanssani.
        Kyllä se sopii kun ilmatkin suosii sisällä istumista.

        Luin viestini ja saamani viestit huolella.

        Sinä et tykännyt kun mainitsin sinut yhdessä viestissäni, joten korjaan viestin sisältöä.
        Minä katkaisin face-ystävyytemme kun en enää voinut luottaa sinuun Friidun ystävään.

        Käy virkistämässä muistiasi.

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/15019000/leski-on-erikoinen-tapaus-siina

        Mä en lue kaikkia viestejä, varsinkaan pitkässä ketjussa. Siinä vaiheessa kun sä sekoitit mut soppaan, aloin lukemaan ja vastaamaan. Siellä joku alkoholisoi sua ja vastasin hänelle että joku raja tuossa panettelussa. Kopsasit sen kuolemantoivotuksen, en kommentoinut asiasta sulle mitenkään siihen liittyen, halusin vain rauhaa. Nyt, kun tavallaan kävit pyytämässä arvion tästä viestistä, vastasin rehellisesti.

        Jaksat vieläkin jankuttaa facebookista. No siitä vaan. Tuota asiaa en käsittele täällä, keksi joku muu foorumi.

        Harmittaa sikäli että sun kanssa taitaa mennä niin, että jos en ole sinun puolella, olen sua vastaan? Mä en halua käsittää ihmisiä niin, että tuomitsen kokonaan joko tai. Minusta ihmiset ovat kokonaisuus, ja voi tuomita jonkun tekoa tai sanoja, mutta ihmisessä on silti aina jotain hyvääkin. Niin sulla ja mullakin.


      • korppismökkitieltä
        hmpff kirjoitti:

        Mä en lue kaikkia viestejä, varsinkaan pitkässä ketjussa. Siinä vaiheessa kun sä sekoitit mut soppaan, aloin lukemaan ja vastaamaan. Siellä joku alkoholisoi sua ja vastasin hänelle että joku raja tuossa panettelussa. Kopsasit sen kuolemantoivotuksen, en kommentoinut asiasta sulle mitenkään siihen liittyen, halusin vain rauhaa. Nyt, kun tavallaan kävit pyytämässä arvion tästä viestistä, vastasin rehellisesti.

        Jaksat vieläkin jankuttaa facebookista. No siitä vaan. Tuota asiaa en käsittele täällä, keksi joku muu foorumi.

        Harmittaa sikäli että sun kanssa taitaa mennä niin, että jos en ole sinun puolella, olen sua vastaan? Mä en halua käsittää ihmisiä niin, että tuomitsen kokonaan joko tai. Minusta ihmiset ovat kokonaisuus, ja voi tuomita jonkun tekoa tai sanoja, mutta ihmisessä on silti aina jotain hyvääkin. Niin sulla ja mullakin.

        Miksi yrität heiluttaa miekkaasi sinne tänne ja suudella sitä sun tätä? Pelkäätkö omaa varjoasikin?

        Olitko pelokas tulla eristetyksi mauttomista ja tasottomista kun esitin sinua paloman ja minun oikeudenmukaisuutta etsivään tiimiin.

        Haluat painaa villasella keskenäiset ongelmamme. Emmehän voi asioitamme selvittää muilla keinoin kuin tällä foorumilla. Olet pistänyt minut "lähestymiskieltoon muilla kanavilla.


      • hmpff
        korppismökkitieltä kirjoitti:

        Miksi yrität heiluttaa miekkaasi sinne tänne ja suudella sitä sun tätä? Pelkäätkö omaa varjoasikin?

        Olitko pelokas tulla eristetyksi mauttomista ja tasottomista kun esitin sinua paloman ja minun oikeudenmukaisuutta etsivään tiimiin.

        Haluat painaa villasella keskenäiset ongelmamme. Emmehän voi asioitamme selvittää muilla keinoin kuin tällä foorumilla. Olet pistänyt minut "lähestymiskieltoon muilla kanavilla.

        Omasta mielestä en suutele mitään enkä ketään. Olen nähnyt ja kokenut paljon rikkinäisyyttä, se on koskettanut läheltäkin. Sen myötä nähnyt että ihminen on kokonaisuus niin kuin jo kirjoitin. Siinä kaikki. Ehkä sua estää ymmärtämästä mitä kirjoitan, koska sulla nyt on joku pärstäkerroin päällä mun kohdalla. Ei ole halua ymmärtää.

        Jos tulisin sun johonkin tiimiin, minusta tuntuisi että olisin lähinnä alistunut koira. Kaiken sen jälkeen mitä meidän välillä on ollut. Ei sellainen korjaannu, jos järjestät taas uuden tappelun meidän väliin heti kun sua huvittaa. Välillä esiinnyt niin kuin olisit kaiken unohtanut, ja sitten taas lähtee lapasesta. Minun on vaikeaa luottaa sinuun.

        En halua painaa villasella mitään, jos meidän pitää välejämme selvittää, niin so be it.
        Oletko ajatellut yhtään että se saattaisi suojella suakin että se selvitys ei tapahdu täällä?

        Et ole enää estetty.


      • kylmätotuus
        korpikirjailija kirjoitti:

        Käy lukemassa linkistä ketju uudestaan siltä osin kun sain tämän kuoleman tuomion.

        Et reakoinut kuolemantuomioviestiini mitenkään. Vaan minun kirjoitukseni olivat asiattomia.

        Halusin tehdä sovinnon, mutta näyttää että haluat jatkaa riitelyä kanssani.
        Kyllä se sopii kun ilmatkin suosii sisällä istumista.

        Luin viestini ja saamani viestit huolella.

        Sinä et tykännyt kun mainitsin sinut yhdessä viestissäni, joten korjaan viestin sisältöä.
        Minä katkaisin face-ystävyytemme kun en enää voinut luottaa sinuun Friidun ystävään.

        Käy virkistämässä muistiasi.

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/15019000/leski-on-erikoinen-tapaus-siina

        Mitäpä, jos kävisit itse lukemassa, miten reagoit nimimerkillä "tehkää.hyvin-madame" kirjoitettuun viestiin!

        Annoit selvästi ymmärtää, että minä olisin tuon kirjoituksen kirjoittanut.
        Latelet täällä puolitotuuksia jättäen omat kommenttisi kertomatta.

        Sanotaan, että savolaiset ovat kieroja. Kun he syövät rautanaulan, se tulee ruuvina ulos.
        Minusta nuo jutut kuvaavat paremminkin kainuulaisia, ainakin yhtä heistä-siis sinua.


      • korppistoimetonna
        kylmätotuus kirjoitti:

        Mitäpä, jos kävisit itse lukemassa, miten reagoit nimimerkillä "tehkää.hyvin-madame" kirjoitettuun viestiin!

        Annoit selvästi ymmärtää, että minä olisin tuon kirjoituksen kirjoittanut.
        Latelet täällä puolitotuuksia jättäen omat kommenttisi kertomatta.

        Sanotaan, että savolaiset ovat kieroja. Kun he syövät rautanaulan, se tulee ruuvina ulos.
        Minusta nuo jutut kuvaavat paremminkin kainuulaisia, ainakin yhtä heistä-siis sinua.

        Kuvitteletko olevasi ainut savolainen joka kirjoittaa palstalla?

        Oletko pannut merkille, että kiero ihminen tekee kaikkensa peittääkseen jälkensä. Hän voi tahallisesti kopioida toista palstakirjoittajaa. Hän voi laittaa viestinsä yöllä, leimaten esim. sinut viestin kirjoittajaksi.

        Jos omatuntosi on puhdas yritä muistella ketkä olivat 4.10 yöllä kahden ja kolmen välillä linjoilla.

        Olen kerran tutkinut minulle yöllä tullutta herjaviestiä, löysin kaikkien tunteman nimimerkin, joka kommentoi puskasta ja nikillään typötyhjälle yleisölle suomi24 plus 60-palstalla.

        Minä nukun yöllä, joten yö on sopiva aika iskeä vyön alle. Ei täällä monikaan öitä valvo.


      • kylmätotuus
        korppistoimetonna kirjoitti:

        Kuvitteletko olevasi ainut savolainen joka kirjoittaa palstalla?

        Oletko pannut merkille, että kiero ihminen tekee kaikkensa peittääkseen jälkensä. Hän voi tahallisesti kopioida toista palstakirjoittajaa. Hän voi laittaa viestinsä yöllä, leimaten esim. sinut viestin kirjoittajaksi.

        Jos omatuntosi on puhdas yritä muistella ketkä olivat 4.10 yöllä kahden ja kolmen välillä linjoilla.

        Olen kerran tutkinut minulle yöllä tullutta herjaviestiä, löysin kaikkien tunteman nimimerkin, joka kommentoi puskasta ja nikillään typötyhjälle yleisölle suomi24 plus 60-palstalla.

        Minä nukun yöllä, joten yö on sopiva aika iskeä vyön alle. Ei täällä monikaan öitä valvo.

        Yrityksesi kiemurrella ulos kirjoituksistasi on säälittävää ja toivotonta pyristelyä.

        Koeta pitää mielikuvituksesi "säällisissä" rajoissa ja ole rehellinen edes itsellesi.

        Tässä kaikki minun osaltani tähän keitokseen.


      • korppishymyilee
        kylmätotuus kirjoitti:

        Yrityksesi kiemurrella ulos kirjoituksistasi on säälittävää ja toivotonta pyristelyä.

        Koeta pitää mielikuvituksesi "säällisissä" rajoissa ja ole rehellinen edes itsellesi.

        Tässä kaikki minun osaltani tähän keitokseen.

        Et ole yhteistyökykyinen tulet ja menet niin että ovet paukkuu. Muistutat käytökseltäsi siileä.

        Nukkuukohan hän jo läpi yön lehtien alla?


    • mimmimum-..mi

      Tämmöstä se leppoisa lokakuu sitten on....ei loan heittoa lokakuussa....Tuli vaan mieleeni....mutta hyvähän se on että sanaillaan ja sanansäilät lentelevät ....jos ne puhdistavat ilmaa....

      • Muistan kyllä viestisi ja sen sanoman, joka ei sitten ihan toteutunut. Joillekin kirjoittajille määrätyn nimerkin näkeminen aiheuttaa ihmeellisen vihareaktion ja silloin sitä sanan säilää tulee yllinkyllin.


      • mennäporvooseen kirjoitti:

        Muistan kyllä viestisi ja sen sanoman, joka ei sitten ihan toteutunut. Joillekin kirjoittajille määrätyn nimerkin näkeminen aiheuttaa ihmeellisen vihareaktion ja silloin sitä sanan säilää tulee yllinkyllin.

        "sanan säilä" on minulle vertauskuva siitä kun kirjallista ilmaisua käytetään taistelussa oikeudenmukaisuuden, rehellisyyden, totuuden ja kaiken muunkin "hyvän" asian puolesta. Metafora menettää arvoaan jos sitä käytetään toisten alistamiseen tai solvaamiseen. Silloin ritarin säilästä tulee pahan armeijan vertatihkuvat murhaajaveitset.


    • Surullista luettavaa, todellakin.
      Korpikirjailija; en ollut nähnyt tuota viestiä (olkaahyvä. madame) aikaisemmin en kauheasti selaa palstaa juuri nyt. Todella ala-arvoista kirjoittamista uskomatonta että tuollaista roskaa suolletaan aikuisten palstalla. Maailmaa on vaikea selittää ja aina vain vaikeammaksi se muuttuu.

      • Niin Paloma@

        En ikinä alentuisi kommentoimaan kenellekään en koskaan noin ala-arvoisesti. Onhan se kunnianloukkaus ja poistoon joutava, mutta mielestäni se pitää jäädä muistuttamaan ihmisen raadollisesta toisesta minästä.


      • korpikirjailija kirjoitti:

        Niin Paloma@

        En ikinä alentuisi kommentoimaan kenellekään en koskaan noin ala-arvoisesti. Onhan se kunnianloukkaus ja poistoon joutava, mutta mielestäni se pitää jäädä muistuttamaan ihmisen raadollisesta toisesta minästä.

        No ei muuta kuin "saunan taakse ja nappi ohtaan" sellaisille.
        Vai miten se meni?


      • kylmätotuus
        korpikirjailija kirjoitti:

        Niin Paloma@

        En ikinä alentuisi kommentoimaan kenellekään en koskaan noin ala-arvoisesti. Onhan se kunnianloukkaus ja poistoon joutava, mutta mielestäni se pitää jäädä muistuttamaan ihmisen raadollisesta toisesta minästä.

        Minkä nimimerkin raadollista toista minää tarkoitat?

        Minulla ei ainakaan ole sivupersoonia.


      • korppisvastaa
        kylmätotuus kirjoitti:

        Minkä nimimerkin raadollista toista minää tarkoitat?

        Minulla ei ainakaan ole sivupersoonia.

        Miksi vouhkaat jos ei ole syytä vai onko?

        Ihmisissä on ainakin kaksi minää hyvä ja paha. Lie useampiakin, mutta en ole lukenut kuin lukion psykologiankurssikirjoja ja liikkeenjohto opinnoissa johtamiseen syventävää psykologiaa.


    • Voi teitä!
      Miten suojattua elämää te olette eläneet, kun otatte palstan pikku sanailut noin verisen tosissaan.

      • Kyllä tämä palsta on meille kaikille yhteisö jossa viihdymme vaikka saisimme välillä kuulla epäasiallisuuksia. Olet kaivellut esiin kuten minäkin kirjoittajien ristiin meneviä kannanottoja. Mitä siitä on seurannut? Vimmattu puolustustaisto eli kuten sanotaan hyökkäys on paras puolustus. Sanailua livessä seuraa useimmiten yhteinen hyväntahtoinen nauru.
        Täällä ihmisen pimeäpuoli astuu esiin kun pimeydenhaamua ei voi tunnistaa.


      • korpikirjailija kirjoitti:

        Kyllä tämä palsta on meille kaikille yhteisö jossa viihdymme vaikka saisimme välillä kuulla epäasiallisuuksia. Olet kaivellut esiin kuten minäkin kirjoittajien ristiin meneviä kannanottoja. Mitä siitä on seurannut? Vimmattu puolustustaisto eli kuten sanotaan hyökkäys on paras puolustus. Sanailua livessä seuraa useimmiten yhteinen hyväntahtoinen nauru.
        Täällä ihmisen pimeäpuoli astuu esiin kun pimeydenhaamua ei voi tunnistaa.

        Täällä ei vain pääse näkemää sitä toisen naurua.
        Hymiöt minusta eivät ole kovinkaan vakuuttavia.

        Vaikea uskoa, että tuokaan eilisiltainen jutustelukaverini ihan tosissaan olisi ollut. Pikkusen hulvaton huumori. Varmaan yhtä hauskaa hänellä kuin minullakin.
        Kunhan ketju venyi ...


    • vfmssf

      Kuvittelitteko maailmaa jotenkin paremmaksi paikaksi
      - ,missä milloinkaan ole ollut ihmisiin, ihmisarvoon ja -oikeuksiinkaan kohdistuvia loukkauksia
      - osa ihmisistä kuitenkin erityisesti keskittyy tuskan, pahan mielen ja sortamisen tuottamaan mielihyvään - siis vahingoniloon -saa nautintoa pervessioista ja koston elementeistä?

      • mistä.on

        Tellukka on hyvä esimerkki tuosta keskittymisestä tuskan, pahan mielen ja sortumisen tuottamaan mielihyvään.


      • mistä.on
        mistä.on kirjoitti:

        Tellukka on hyvä esimerkki tuosta keskittymisestä tuskan, pahan mielen ja sortumisen tuottamaan mielihyvään.

        Sortamisen...ennenkin Tela ehtii


      • mistä.on
        mistä.on kirjoitti:

        Sortamisen...ennenkin Tela ehtii

        No johan nyt on...ennenkuin Tela ehtii


      • mistä.on kirjoitti:

        No johan nyt on...ennenkuin Tela ehtii

        Oletko tilannut uusia huonekaluja, vai miksi hätäilet "ennenkuin Tela ehtii"?


      • Uskoisin Saijonmaalla olevan paljon ja parempiakin kavereita. Aika huonosti, jos minä olisi hänen paras kaverinsa.


      • Kysyvä
        Tellukka kirjoitti:

        Uskoisin Saijonmaalla olevan paljon ja parempiakin kavereita. Aika huonosti, jos minä olisi hänen paras kaverinsa.

        Arja oli aikoinaan kommari, oletko sinäkin?


      • Kysyvä kirjoitti:

        Arja oli aikoinaan kommari, oletko sinäkin?

        Ei, en ole kommari, enkä ole koskaan ollutkaan.
        Nuorena tosin olin joskus käsin veivattavalla monistuskoneella monistamassa marxilais-leninistisille kavereilleni lentolehtisiä tajuamatta tuon taivaallista heidän aatteestaan.


      • Niin mihin sopii?


      • Ei hän ollut hurri.
        Ei sillä alueella asunut muita ruotsalaisia kuin ihan muutama vanhus, jotka itsepäisesti kieltäytyivät muuttamasta pois maahanmuuttajien alta.
        Ei ollut iso vaiva painaa vieressään olevaa hissin nappulaa ja kurkistaa sinne sisälle.


      • mennä.on
        Tellukka kirjoitti:

        Niin mihin sopii?

        Tulee juostenkustu keskustelu kun poistat joka toisen viestin


      • sanonpas
        mennä.on kirjoitti:

        Tulee juostenkustu keskustelu kun poistat joka toisen viestin

        Se on sen tapa päteä


      • mennä.on kirjoitti:

        Tulee juostenkustu keskustelu kun poistat joka toisen viestin

        Ehkä kommenttisi on ollut asiaton, sääntöjen vastainen, kun se on poistettu.
        Pysy asiallisena, niin ei tarvitse itkeä poistettujen kommenttiesi perään.


    • vfmsff

      Oletteko huomanneet sekin tosiasian, että ihmisten arvo kaupalisilla aloilla aina jotenkin saa nostetta kun suomalaisuuteen liitetään toi- huora. tai horatsu- termi - kunnollisuus tai kunniallisuus ei ole niin myyvää - olipa ilotalojen pitäjät kuinka hurskaita tahansa.

      • missä.on

        Esimerkiksi toimiminen ruotsalaisena kerrossiivoojana ei aiheuta muuta kuin myötähäpeää.


      • missä.on kirjoitti:

        Esimerkiksi toimiminen ruotsalaisena kerrossiivoojana ei aiheuta muuta kuin myötähäpeää.

        Mikä sinua siinä hävettää?
        Jonkunhan ne on siivottava kuitenkin.


      • missä.on
        Tellukka kirjoitti:

        Mikä sinua siinä hävettää?
        Jonkunhan ne on siivottava kuitenkin.

        Siihen tehtävään omiaan oli Tela the Tellukka.


      • missä.on kirjoitti:

        Siihen tehtävään omiaan oli Tela the Tellukka.

        No miksi en minä yhtälailla kuin kuka muukin?

        Siivotaanko teillä rappukäytäviä koskaan? Tunnetko aina myötähäpeää, kun näet siivoojan?
        Siinä tapauksessa vointisi ei varmaan ole oikein hyvä; jatkuva häpeän tunne ja kengänkärkiinsä katsominen posket korvia myöten häpeästä punaisina. Onhan se näky. Varmaan siivoojat ihmettelevät, että mikä tuota vaivaa.


      • missä.on
        Tellukka kirjoitti:

        No miksi en minä yhtälailla kuin kuka muukin?

        Siivotaanko teillä rappukäytäviä koskaan? Tunnetko aina myötähäpeää, kun näet siivoojan?
        Siinä tapauksessa vointisi ei varmaan ole oikein hyvä; jatkuva häpeän tunne ja kengänkärkiinsä katsominen posket korvia myöten häpeästä punaisina. Onhan se näky. Varmaan siivoojat ihmettelevät, että mikä tuota vaivaa.

        Hyvä Tela the Tellukka, olet suuri ylpeyden aihe Suomelle


      • iloinenyrittäjä

        "Oletteko huomanneet sekin tosiasian, että ihmisten arvo kaupalisilla aloilla aina jotenkin saa nostetta kun suomalaisuuteen liitetään toi- huora. tai horatsu- termi - kunnollisuus tai kunniallisuus ei ole niin myyvää - olipa ilotalojen pitäjät kuinka hurskaita tahansa."

        Ei ole paljon ilotalojen pitäjiä, mutta nyt siihenkin olisi tilaisuus. Huuto.net palvelussa näyttää olevan internetosoite ilotalo.fi myynnissä. Nyt vain huutamaan ja ilotaloa perustamaan. Eipä siihen juuri parempaa nimeä voisi keksiä.


    • kysynpä

      Pitäisikö jonkun muunkin pyytää tellukkaa lopettamaan tuo tyhjänpäiväinen päänaukominen?

      • Sad.But.True

        Se on turhaa, tollukka on niin tyhmä että kuvittelee olevansa uransa huipulla suomalaisella keskustelupalstalla. Kukaan ei huuda et pidä sinä finski turpasi kiinni!


      • kysynpä
        Sad.But.True kirjoitti:

        Se on turhaa, tollukka on niin tyhmä että kuvittelee olevansa uransa huipulla suomalaisella keskustelupalstalla. Kukaan ei huuda et pidä sinä finski turpasi kiinni!

        Ihminen joka ei ole koskaan saavuttanut mitään


      • Minulta saa pyytää ihan mitä vai ja kuka vain.


      • Hehehheh
        kysynpä kirjoitti:

        Ihminen joka ei ole koskaan saavuttanut mitään

        Suomen tulevaisuus on Tela the Tellukan kaltaisten siivousriepujen varassa, jos hän olisi mies voisi ylentää arvonimellä Tela I från Finland


      • sanonpas
        Hehehheh kirjoitti:

        Suomen tulevaisuus on Tela the Tellukan kaltaisten siivousriepujen varassa, jos hän olisi mies voisi ylentää arvonimellä Tela I från Finland

        Hänen tyttärensä on ihan vaan Tena lady


      • New-age

        Minä nyt en oikein tykkää siitä, että halveerataan jotain työtä tai ihmistä työn takia.
        Täällä on aika-join ylikiehumista. En oo paree.
        Joskus Paloman tekstit, joskus Korppiksen tekstit, nyt lesken ja Tellukan kommentit ja vastakommentit.
        Pitäisikö heittäytyä, vaikka oma käryväli on lyhyt, rauhanneuvottelijaksi:
        riidat poikki ja voita väliin.

        Hengitetään oikein rauhallisesti, lasketaan kymmenestä alas ja sanotaan ommmmmm.


      • New-age

        Po. Aika-ajoin...
        Siivosin just kolmisen tuntia ja on kiva olla.


      • Hehehheh kirjoitti:

        Suomen tulevaisuus on Tela the Tellukan kaltaisten siivousriepujen varassa, jos hän olisi mies voisi ylentää arvonimellä Tela I från Finland

        Tela the Tellukka siivousriepu?
        Onko ne hyviä?

        En ole koskaan ennen kuullut sellaisista vaikka monen merkkistä riepua olen käsitellyt siivousurani aikana.


      • Vastaisku
        New-age kirjoitti:

        Minä nyt en oikein tykkää siitä, että halveerataan jotain työtä tai ihmistä työn takia.
        Täällä on aika-join ylikiehumista. En oo paree.
        Joskus Paloman tekstit, joskus Korppiksen tekstit, nyt lesken ja Tellukan kommentit ja vastakommentit.
        Pitäisikö heittäytyä, vaikka oma käryväli on lyhyt, rauhanneuvottelijaksi:
        riidat poikki ja voita väliin.

        Hengitetään oikein rauhallisesti, lasketaan kymmenestä alas ja sanotaan ommmmmm.

        Teillä kahdella, siis New-age ja Tellukka, on se yhtäläisyys, että teidän kirjoittamista teksteistä näkee hyvin kuinka alhaisesti koulutettuja te olette.


      • kierränkaarran
        Vastaisku kirjoitti:

        Teillä kahdella, siis New-age ja Tellukka, on se yhtäläisyys, että teidän kirjoittamista teksteistä näkee hyvin kuinka alhaisesti koulutettuja te olette.

        Miten on oma koulutuksesi laita. Veikkaan kiertokoulua vastapäivää.


      • New-age
        Vastaisku kirjoitti:

        Teillä kahdella, siis New-age ja Tellukka, on se yhtäläisyys, että teidän kirjoittamista teksteistä näkee hyvin kuinka alhaisesti koulutettuja te olette.

        Niinkös luulet osaltani. Senkun.

        Nyt menee sakinhivuutukseksi.

        Minulle kaikki ovat ihmisiä.

        Kiitos riittää. Hyvää illanjatko


      • Vastaisku
        kierränkaarran kirjoitti:

        Miten on oma koulutuksesi laita. Veikkaan kiertokoulua vastapäivää.

        Akateeminen


      • Vastaisku kirjoitti:

        Teillä kahdella, siis New-age ja Tellukka, on se yhtäläisyys, että teidän kirjoittamista teksteistä näkee hyvin kuinka alhaisesti koulutettuja te olette.

        Palsta on 60 . Kaikille kuuskytä täyttäneille koulutustasosta riippumatta.
        Nii, että mitä tekemistä kenenkin koulutuksella pitäisi olla sinulle?


    • korppisiltapalalla

      Älkää vastatko Tellukalle mitään. Jos ette ilmoita hänen häiritsevistä pilkkaviesteistään ylläpidolle, niin älkää yllyttäkö häntä. Saatte vain ryöpyn uusia vastauksia, eikä tämä hulluus lopu koskaan palstalla. Tällainen häiriökäyttäytyminen on tyypillistä sairaalle ihmiselle.

      • Mielenterveystalo

        Persoonallisuushäiriöt ovat pitkäaikaisia ja joustamattomia ajatus- ja käyttäytymismalleja, jotka aiheuttavat henkilölle haittaa. Niihin liittyy usein henkilökohtaista kärsimystä ja ongelmia ihmissuhteissa ja sosiaalisessa kanssakäymisessä. Persoonallisuushäiriöihin liittyvät piirteet ovat siinä määrin syvään juurtuneita, että henkilö itse ei useinkaan miellä niitä häiriöksi. Ne saattavat aiheuttaa kuitenkin ihmissuhderistiriitoja, ristiriitaa henkilön ja yhteiskunnan välille tai toistuvaa epätasapainoa henkilön odotusten ja kykyjen välillä mikä taas voi altistaa ahdistus- ja masennusoireille. Raja persoonallisuushäiriöisen ja normaalina pidetyn käytöksen välillä on liukuva. Useilla psyykkisesti terveillä ihmisillä voi ilmetä voimakkaassa stressitilanteessa poikkeavia tapoja kokea asioita tai käyttäytyä. Persoonallisuushäiriöissä nämä tavat ja käytös ovat kuitenkin luonteeltaan pitkäaikaisia, jäykempiä ja itsepäisempiä.


      • Selväpy
        Mielenterveystalo kirjoitti:

        Persoonallisuushäiriöt ovat pitkäaikaisia ja joustamattomia ajatus- ja käyttäytymismalleja, jotka aiheuttavat henkilölle haittaa. Niihin liittyy usein henkilökohtaista kärsimystä ja ongelmia ihmissuhteissa ja sosiaalisessa kanssakäymisessä. Persoonallisuushäiriöihin liittyvät piirteet ovat siinä määrin syvään juurtuneita, että henkilö itse ei useinkaan miellä niitä häiriöksi. Ne saattavat aiheuttaa kuitenkin ihmissuhderistiriitoja, ristiriitaa henkilön ja yhteiskunnan välille tai toistuvaa epätasapainoa henkilön odotusten ja kykyjen välillä mikä taas voi altistaa ahdistus- ja masennusoireille. Raja persoonallisuushäiriöisen ja normaalina pidetyn käytöksen välillä on liukuva. Useilla psyykkisesti terveillä ihmisillä voi ilmetä voimakkaassa stressitilanteessa poikkeavia tapoja kokea asioita tai käyttäytyä. Persoonallisuushäiriöissä nämä tavat ja käytös ovat kuitenkin luonteeltaan pitkäaikaisia, jäykempiä ja itsepäisempiä.

        Tellukka


      • Vastaisku
        Selväpy kirjoitti:

        Tellukka

        Sellaista minä vähän Tellukasta olen aavistellutkin.
        Mutta on täällä tilaa hänellekin. Ei kai mitkään säännöt kiellä persoonallisuushäiriöisiäkin tänne kirjoittelemasta?
        Eikös palsta ole kaiken tyyppisille 60 tarkoitettu, myös seinähulluille ja kerrossiivoojille?


      • Selväpy
        Vastaisku kirjoitti:

        Sellaista minä vähän Tellukasta olen aavistellutkin.
        Mutta on täällä tilaa hänellekin. Ei kai mitkään säännöt kiellä persoonallisuushäiriöisiäkin tänne kirjoittelemasta?
        Eikös palsta ole kaiken tyyppisille 60 tarkoitettu, myös seinähulluille ja kerrossiivoojille?

        Toki, mutta eikai nyt sentään ihan jokaiseen viestiin tule vastata. Ajattel jos kaikki toimisivat yhtä ajattelemattomasti. Kaaos ja sekasortohan siitä seuraisi.


      • Korppis11

        En todellakaan ole vielä kello 19.24 iltapalalla.


      • Vastaisku
        Korppis11 kirjoitti:

        En todellakaan ole vielä kello 19.24 iltapalalla.

        Sinunhan piti hävitä viikoksi, mitäs täällä vielä roikut?


      • mistä.on
        Vastaisku kirjoitti:

        Sinunhan piti hävitä viikoksi, mitäs täällä vielä roikut?

        Älä nyt paljasta kaikille, että se oli trolliongelma, kun se kuvitteli olevansa tavattoman ovela vaikka kaikki tunnistivat


      • Vastaisku
        mistä.on kirjoitti:

        Älä nyt paljasta kaikille, että se oli trolliongelma, kun se kuvitteli olevansa tavattoman ovela vaikka kaikki tunnistivat

        Ei ihmekään että täällä riidellään niin paljon, kun jotkut pelaa tuollaista naiivia peliä?


      • Vastaisku kirjoitti:

        Sinunhan piti hävitä viikoksi, mitäs täällä vielä roikut?

        Minäkin tykkään leikkiä piilosta. Olen erikoistunut Arvaa kuka.......peliin

        Tässä puuhastelujeni ohella olen lukenut näitä wikipedian otteita joita joku muka yrittää omina huonolla menestyksellä esittää. Ei noista ota selvää Heikkikään.

        Lähden tästä vielä tilausmarjoja hakemaa.
        Älä heiluttele minun katiskaa, kirjoitan jatkossa rekatulla nikillä

        Menit tosi halpaan kun yritit minuna kirjoittaa ja tyylillä jota ei minun kirjoitukseksi usko sokkee Reetakaan


      • Palsta olisi aika tyhjä, jos täällä olisi vaatimuksena terveen paperit.
        Ei siihen auttaisi sekään vaikka kuinka väittäisi olevansa akateemisesti koulutettu.


      • Selväpy kirjoitti:

        Toki, mutta eikai nyt sentään ihan jokaiseen viestiin tule vastata. Ajattel jos kaikki toimisivat yhtä ajattelemattomasti. Kaaos ja sekasortohan siitä seuraisi.

        No enhän minä ihan kaikkiin viesteihisi edes ehdi vastata.


    • Uranainen-

      Voiko siivojan työskentelemää aikaa kutsua siivousuraksi? Eikös ura käsitteleellä tarkoiteta, että on saavuttanut jotain elämänsä aikana, siis enemmän kuin puhtaita lattioita?

      • VarmaTieto

        Ei voi!


      • Uranainen-
        VarmaTieto kirjoitti:

        Ei voi!

        Silloin ei pitäisi sellaisesta puhua.


      • Kyllä voi siivousurasta puhua.
        Ihan niinkuin minkä vain ammatialan urasta. Monet ovat sillä uralla nousseet hyvinkin korkealle.

        Sinun varmaan on turha enää alkaa yrittämään kovin korkealle, jos olet palstalle kuuluvassa iässä.


      • VarmaTieto
        Tellukka kirjoitti:

        Kyllä voi siivousurasta puhua.
        Ihan niinkuin minkä vain ammatialan urasta. Monet ovat sillä uralla nousseet hyvinkin korkealle.

        Sinun varmaan on turha enää alkaa yrittämään kovin korkealle, jos olet palstalle kuuluvassa iässä.

        Nyt haukkasit liian suuren palan. Et sinä siivojapelle voi määrittää mitä suomalaiset kutsuvat uraksi!



    • pakkoneuroosiko

      Raisa ja Eeva?

      • pakkoneuroosioko

        Tellukka ja hunksz


      • Vielä 194 kommenttia, niin saadaan "surullinen luettava" kiinni ja arkistoon.
        500 kommenttia eikö se raja ole? Oli ainakin joskus aikoinaan.


      • Selväpy
        Tellukka kirjoitti:

        Vielä 194 kommenttia, niin saadaan "surullinen luettava" kiinni ja arkistoon.
        500 kommenttia eikö se raja ole? Oli ainakin joskus aikoinaan.

        Etkai sinä kuvittele sen olevan jotenkin ansiota, senkin ura siivooja?


      • Uranainen-
        Selväpy kirjoitti:

        Etkai sinä kuvittele sen olevan jotenkin ansiota, senkin ura siivooja?

        Tällaiselta ihmiseltä ei voi enempää vaatia, säälittävä tyyppi.


      • Selväpy kirjoitti:

        Etkai sinä kuvittele sen olevan jotenkin ansiota, senkin ura siivooja?

        Ei todellakaan vain minun ansiotani.
        Olet ihan kiitettävästi venyttänyt aloittajan erinomaista ketjua.
        Vähän ikävää vain, että aloittaja itse osallistuu niin huonosti ketjuunsa. Vaikka onhan hän luvannut vastata kaikkiin viesteihin joskus monenkin päivän päästä, kunhan ehtii.


      • mistä.on
        Tellukka kirjoitti:

        Ei todellakaan vain minun ansiotani.
        Olet ihan kiitettävästi venyttänyt aloittajan erinomaista ketjua.
        Vähän ikävää vain, että aloittaja itse osallistuu niin huonosti ketjuunsa. Vaikka onhan hän luvannut vastata kaikkiin viesteihin joskus monenkin päivän päästä, kunhan ehtii.

        Kovasti näet vaivaa porvoolaisen tekemisistä, ootko vähän lääpälläsi?


      • mistä.on kirjoitti:

        Kovasti näet vaivaa porvoolaisen tekemisistä, ootko vähän lääpälläsi?

        No ei tästä sen suurempaa vaivaa ole minulle kuin sinullekaan.
        Jatkahan vain venyttämistä, niin vastailen, ja niin se sujuu.


      • Selväpy
        mistä.on kirjoitti:

        Kovasti näet vaivaa porvoolaisen tekemisistä, ootko vähän lääpälläsi?

        Hörhöllä on aika omituinen tapa näyttää se


      • mistä.on
        Tellukka kirjoitti:

        No ei tästä sen suurempaa vaivaa ole minulle kuin sinullekaan.
        Jatkahan vain venyttämistä, niin vastailen, ja niin se sujuu.

        Bai-bai palstahoro


      • mistä.on kirjoitti:

        Bai-bai palstahoro

        No?
        Et kai sinä aio kyllästyä jo kesken kaiken?


    • paljonneavaa

      Suomi 100.

    • kirottua

      Mies kerran täällä kävi katteleen ja sano että et kai usein tuolla käy, kun oli niin järkyttyny juttujen tasosta. siis kun välillä tuntuu että onko näist jutuista puolet on ääliöjuttuja vai onko suomalaiset kuuskymppiset todella noin tyhmiä? tapellaan aivan älyttömistä aiheista, mieletöntä aggressiivisuutta toisia kohtaan, "vain minä voin olla oikeassa"-mentaliteetti jyrää jne. lisäks tuntuu että onko nää ihmiset edes kiertokoulua käyneet?

      Toisaalta, toivottavasti ne turhautuneet ja aggret palstalaiset saavat paineensa purettua täällä eikä pura sitä enää esim. läheisiinsä täällä tuittuiltuaan.

      Mutta surullinen paikka, oispa joku josta löytyis mukavaa juttuseuraa...

      • RNainen

        Joskus naiset arvostelevat ihan viattomia miehiä törkeästi, eikä niissä miehissä tarvitse itsessä olla mitään oikeaa vikaa, eivät vain vastaa näiden naisten käsitystä siitä, mitä miehen tulisi olla tai mielipiteet ovat niin erilaisia. Naiset vaistoavat miehen epävarmuuden ja heikkouden erittäin tehokkaasti. Suurin virhe on esiintyä itseään anteeksipyytelevänä ja huomiota hakevana naisten edessä. Sinut raadellaan kuin pehmolelu.


      • No mitäs sinä siihen sit?
        Hävettikö miehesi edessä myöntää olevasi itsekin tätä palstaa?


    • Hyvääon

      Kuinka viitsitte riidellä kinastella nälviä toisianne jatkuvasti vaikka onkin yleinen keskustelupalsta. En edes viitsinyt lukea kaikkea, surullista oli. Sivun naiset taitaa kaivata miestä ja kunnon panoa. Saaneena mieli rentoutuu, eikö vaan ? Onhan useimmilla tuttu mies jota pyytää kahville.

      • Tuo..on

        se joka hinkuu päästä asumaan ilmotteks jonku naise luo, nuita 7-kymppisiä,kun edellinen otti ja kuoli pian sen muutettuu sinne


      • Lääkettä
        Tuo..on kirjoitti:

        se joka hinkuu päästä asumaan ilmotteks jonku naise luo, nuita 7-kymppisiä,kun edellinen otti ja kuoli pian sen muutettuu sinne

        Hoitamattomasta bipolaarisesta mielialahäiriöstä kärsivän ihmisen elämä on yhtä vuoristorataa. Hän kärsii voimakkaista mielialan vaihteluista, jolloin mania- ja masennuskaudet vaihtelevat. Maniavaiheessa menee lujaa, ja ihminen alkaa käyttäytyä holtitomasti. Yksi tuhlaa rahansa, toinen vaihtaa seksikumppaneita, kolmas puhuu taukoamatta. Moni kuvittelee olevansa kaikkivoipa.


      • tODbOYS
        Lääkettä kirjoitti:

        Hoitamattomasta bipolaarisesta mielialahäiriöstä kärsivän ihmisen elämä on yhtä vuoristorataa. Hän kärsii voimakkaista mielialan vaihteluista, jolloin mania- ja masennuskaudet vaihtelevat. Maniavaiheessa menee lujaa, ja ihminen alkaa käyttäytyä holtitomasti. Yksi tuhlaa rahansa, toinen vaihtaa seksikumppaneita, kolmas puhuu taukoamatta. Moni kuvittelee olevansa kaikkivoipa.

        Tellukka


      • DasBrot
        tODbOYS kirjoitti:

        Tellukka

        Älkää helkutissa herättäkö sitä hörhöä riekkumaan taas tänne. Annetaan vaan sen aamuläälityksen pitää se poissa palstalta.


      • YLI_320_vihaviestiä_

        Yli ihmisen ymmärryksen menee.


      • Lääkettä kirjoitti:

        Hoitamattomasta bipolaarisesta mielialahäiriöstä kärsivän ihmisen elämä on yhtä vuoristorataa. Hän kärsii voimakkaista mielialan vaihteluista, jolloin mania- ja masennuskaudet vaihtelevat. Maniavaiheessa menee lujaa, ja ihminen alkaa käyttäytyä holtitomasti. Yksi tuhlaa rahansa, toinen vaihtaa seksikumppaneita, kolmas puhuu taukoamatta. Moni kuvittelee olevansa kaikkivoipa.

        Kumpikos vaihe sinulla nyt on menossa?


    • Jaa. aloittaja. Jos näin on, että palsta on mennyt riitaa haastavaksi ja synkkämieliseksi siinä ei mielestäni ole mitään uutta. "Näin on aina ollut ja näin on aina oleva"..))
      Aina silloin tällöin joku urhea yrittää saada muutosta aikaiseksi, mutta yhtä laihoin tuloksin.
      Vaikka nimeltä kutsuttaisiin palstan häiriköt, heitä ei saada ruotuun. .))
      Miksi pitäisikään ? Ei meistä tule salonkikelpoisia ja akateeminen, sivistynyt keskustelu on usein hengetöntä ja tylsää - siis minun mielestäni. Ja eiköhän palsta ole jonkinlaiseen irrotteluun tarkoitettukin ? Vakavuutta ja "tasoa" etsivät hakeutuvat muualle.
      Se on tietysti sanottava, että jos täältä hakee myönteisiä tunne-elämyksiä, ei vältämättä saa sitä mitä tilaa. Väärinymmärretyksi tuleminen on arkipäivää, vastakaikua ei välttämättä tule. Jos tekee aloituksia ja kirjoittaa paljon, joutuu suurennuslasin alle...
      Silti täällä voi mielestäni oppia paljon: ihmisluonnosta, ihmisten käyttäytymisestä, heidän arvoistaan ja siitä elämänvaiheesta, jossa itsekin yrittää sinnitellä...
      Niin että eipä muuta kuin lattea tsemppi: jatketaan entiseen malliin..))

      • Korkein-Totuus

        Vaikka sinä ja Tellukka olisitte tuota mieltä, se ei suinkaan tarkoita sen olevan yleinen mielipide palstalla. Täällä oli ennen paljon hyviä kirjoittajia, jotka palstahäiriköt ovat ajaneet pois Onko toisen mielen pahoittaminen ainoa asia, josta sinun mielestäsi voi jotain oppia?

        Ihan turha laittaa Waltaria tällaiseen paskakeskusteluun "Näin on aina ollut ja näin on aina oleva". Se tuntuu todella naiivilta, kuten myös se ettet edes halua parempaa keskustelua palstalle.


      • Korkein-Totuus kirjoitti:

        Vaikka sinä ja Tellukka olisitte tuota mieltä, se ei suinkaan tarkoita sen olevan yleinen mielipide palstalla. Täällä oli ennen paljon hyviä kirjoittajia, jotka palstahäiriköt ovat ajaneet pois Onko toisen mielen pahoittaminen ainoa asia, josta sinun mielestäsi voi jotain oppia?

        Ihan turha laittaa Waltaria tällaiseen paskakeskusteluun "Näin on aina ollut ja näin on aina oleva". Se tuntuu todella naiivilta, kuten myös se ettet edes halua parempaa keskustelua palstalle.

        Mites, jos sinä antaisit itse sen oman panoksesi hyvään keskusteluun.
        Vai onko se tuollainen joutava jurnutus sitä "hyvää keskustelua" sinun mielestäsi.


      • ei.tuu.mieleen
        Korkein-Totuus kirjoitti:

        Vaikka sinä ja Tellukka olisitte tuota mieltä, se ei suinkaan tarkoita sen olevan yleinen mielipide palstalla. Täällä oli ennen paljon hyviä kirjoittajia, jotka palstahäiriköt ovat ajaneet pois Onko toisen mielen pahoittaminen ainoa asia, josta sinun mielestäsi voi jotain oppia?

        Ihan turha laittaa Waltaria tällaiseen paskakeskusteluun "Näin on aina ollut ja näin on aina oleva". Se tuntuu todella naiivilta, kuten myös se ettet edes halua parempaa keskustelua palstalle.

        Mainitse muutama hyvä kirjoittaja joka on ajettu pois.


      • Korkein-Totuus kirjoitti:

        Vaikka sinä ja Tellukka olisitte tuota mieltä, se ei suinkaan tarkoita sen olevan yleinen mielipide palstalla. Täällä oli ennen paljon hyviä kirjoittajia, jotka palstahäiriköt ovat ajaneet pois Onko toisen mielen pahoittaminen ainoa asia, josta sinun mielestäsi voi jotain oppia?

        Ihan turha laittaa Waltaria tällaiseen paskakeskusteluun "Näin on aina ollut ja näin on aina oleva". Se tuntuu todella naiivilta, kuten myös se ettet edes halua parempaa keskustelua palstalle.

        Niin. Omasta puolestani minä vain puhuin. Minulle kelpaa.
        Samaa meiltä olen siitä, että täällä on - ja on ollut - hyviä kirjoittajia, mutta en nyt kyllä laittaisi heidän katoamistaan kenenkään erityishenkilön piikkiin.

        Se toisen mielen pahoittaminen on kyllä näitä ikuisuusaiheita: on niitä, jotka pahoittavat mielensä puhtaan luulottelun ja väärinymmärryksen vuoksi ja niitä, joiden mieli ei pahoitu mistään. Tämänkin olen oppinut palstalla..))

        No, jos Waltari tuli häväistyksi, tuskin hän haudassaan kääntyy. Voit lohduttaa itseäsi sillä, että tällaisella paskapalstalla (sinun ilmaisusi, ei minun) ei välttämättä tunnisteta tuota sitaattia, minkä nyt naiviudessani heitin kehiin...

        Mutta kaikin mokomin, te tasokkaat, yrittäkään kohottaa keskustelun tasoa, mutta älkää heittakö lasta pesuveden mukana...


      • Hyppääjärveen
        demeter1 kirjoitti:

        Niin. Omasta puolestani minä vain puhuin. Minulle kelpaa.
        Samaa meiltä olen siitä, että täällä on - ja on ollut - hyviä kirjoittajia, mutta en nyt kyllä laittaisi heidän katoamistaan kenenkään erityishenkilön piikkiin.

        Se toisen mielen pahoittaminen on kyllä näitä ikuisuusaiheita: on niitä, jotka pahoittavat mielensä puhtaan luulottelun ja väärinymmärryksen vuoksi ja niitä, joiden mieli ei pahoitu mistään. Tämänkin olen oppinut palstalla..))

        No, jos Waltari tuli häväistyksi, tuskin hän haudassaan kääntyy. Voit lohduttaa itseäsi sillä, että tällaisella paskapalstalla (sinun ilmaisusi, ei minun) ei välttämättä tunnisteta tuota sitaattia, minkä nyt naiviudessani heitin kehiin...

        Mutta kaikin mokomin, te tasokkaat, yrittäkään kohottaa keskustelun tasoa, mutta älkää heittakö lasta pesuveden mukana...

        Älkää heittäjä lasta pesuveden mukana - sinä kirjoitat ikäänkuin tämä muutos että rääväsuut raakkuvat palstalla olisi hyvä asia?


      • Hyppääjärveen kirjoitti:

        Älkää heittäjä lasta pesuveden mukana - sinä kirjoitat ikäänkuin tämä muutos että rääväsuut raakkuvat palstalla olisi hyvä asia?

        Minulle palstan taso riittää.

        Jos joku välttämättä kaipaa korkeampitasoista palstaa, niin ei muuta kuin etsimään vain. Onhan täällä palstoja. Itsensä kiduttamista olla sellaisella palstalla, jonka keskustelijat eivät täytä vaatimuksiasi tasokkuudesta.
        Helpompi niin kuin yrittää muuttaa täällä toisia keskustelijoita tasokkaamiksi. Et onnistu siinä kuitenkaan ja saat vielä pahemman mielen.


      • Hyppääjärveen
        Tellukka kirjoitti:

        Minulle palstan taso riittää.

        Jos joku välttämättä kaipaa korkeampitasoista palstaa, niin ei muuta kuin etsimään vain. Onhan täällä palstoja. Itsensä kiduttamista olla sellaisella palstalla, jonka keskustelijat eivät täytä vaatimuksiasi tasokkuudesta.
        Helpompi niin kuin yrittää muuttaa täällä toisia keskustelijoita tasokkaamiksi. Et onnistu siinä kuitenkaan ja saat vielä pahemman mielen.

        Onko sinun pakko vastata viesteihin, joita ei ole osoitettu sinulle?


      • Hyppääjärveen kirjoitti:

        Onko sinun pakko vastata viesteihin, joita ei ole osoitettu sinulle?

        Ei kukaan pakota.
        Ihan vapaaehtoisesti lykkään kommenttini minne itse haluan. Ja niin tulen jatkamaankin kyyneleistäsi huolimatta.


      • Hyppääjärveen kirjoitti:

        Älkää heittäjä lasta pesuveden mukana - sinä kirjoitat ikäänkuin tämä muutos että rääväsuut raakkuvat palstalla olisi hyvä asia?

        Olisiko tuo 50 palsta sinulle rauhallisempi paikka, jos täällä rääväsuut häiritsevät tasokasta keskusteluasi?
        Olethan kuitenkin yli viisikymmentä, jos olet yli kuusikymmentäkin.


      • Hyppääjärveen kirjoitti:

        Älkää heittäjä lasta pesuveden mukana - sinä kirjoitat ikäänkuin tämä muutos että rääväsuut raakkuvat palstalla olisi hyvä asia?

        @ Hypääjärveen
        En sanonut, että on hyvä asia (että rääväsuut raakkuvat palstalla), sanoin, että minulle kelpaa.
        Ja jos mittari tulee täyteen, voin poistua sensijaan että alkaisin mestaroida muita.


      • New-age

        No siirrryin sivuun, kun meni mahdottomaksi.

        Ihmettelen Korppiksen ja kumpp. käytöstä. Kuten trollihöpöjuttuakin.
        Onko landella noin helvetin tylsää, että kehtaa panostaa moiseen nälvimiseen.
        Tuolla luonteella epäonnistunut yrittäjä ei olisi pärjännyt paremmissa yrityksissä lainkaan. Niin vain hankalat vapautettiin tehtävistään.


      • Figrjkl
        New-age kirjoitti:

        No siirrryin sivuun, kun meni mahdottomaksi.

        Ihmettelen Korppiksen ja kumpp. käytöstä. Kuten trollihöpöjuttuakin.
        Onko landella noin helvetin tylsää, että kehtaa panostaa moiseen nälvimiseen.
        Tuolla luonteella epäonnistunut yrittäjä ei olisi pärjännyt paremmissa yrityksissä lainkaan. Niin vain hankalat vapautettiin tehtävistään.

        Samaa mieltä, lapselliset muskettisoturi jutut eivät ole eläkeläisen kirjoittama.


    • Muutostatoivova

      Nämä palstahäiriköt ovat pitäneet tätä päänaukomista liian pitkään ja kuvittelevat sen olevan toivetila kirjoittajille. He ovat väärässä, täällä on epämiellyttävä ilmapiiri.

    • tasapuolisrtako

      Kummallista kun tellukan minulle palstan taso riittää keskustelusta poistuvat välittömästi kaikki herjaviestit ja täällä ne saavat olla päivästä päivään?

      • Sivustaseurannut

        Sen verran itserakas Tela on ettei viitsi poistaa koko aloitusta, tykkää kun siitä puhutaan:)


    • Hyvää.jatkoa

      Keskusteluun !
      Onko teillä mitään lisättävää jos.on niin olkaa hyvä.

      • Varma-Tieto

        Epäilen hunkszin aiheuttavan 90% palstariidoista.


      • Korkein-Totuus
        Varma-Tieto kirjoitti:

        Epäilen hunkszin aiheuttavan 90% palstariidoista.

        Eli toisin sanoen tellukka aiheuttaa yhtä paljon koska hän on hunksz


      • Hyppääjärveen
        Korkein-Totuus kirjoitti:

        Eli toisin sanoen tellukka aiheuttaa yhtä paljon koska hän on hunksz

        Ihana seurata kyyhkyläisiä tuolla toisaalla Tellukan debyytti keskustelussa, buahhaaa!


      • Korkein-Totuus
        Hyppääjärveen kirjoitti:

        Ihana seurata kyyhkyläisiä tuolla toisaalla Tellukan debyytti keskustelussa, buahhaaa!

        Brutaalia


    • Rakkaat sisaret ja veljet, täytyy ymmärtää huumoria vaikka se olisi karkeaa.

      Suomi 100 vuotta, historiaa ei kuitenkaan ole käyty läpi oikein vaan usein valehtelemalla siellä korkealla tasolla, 100 vuotta on pieni aika.

      • New-age

        No oliko sulla hauskaa kun luit? Mä en nähnyt enää vähääkään huumoria.
        Ihan huippuunsa viritettyä ilkeyttä.


      • New-age kirjoitti:

        No oliko sulla hauskaa kun luit? Mä en nähnyt enää vähääkään huumoria.
        Ihan huippuunsa viritettyä ilkeyttä.

        Yleensä en lue muuta kuin alun ja vähän, olen eläkeläinen ei ole aikaa sillä kuolema lähestyy.

        Oli aamulla TV:ssä tämä historian sekoilu Suomi-Saksa tämä hyvin pieni osa kokonaisuutta Suomen historiassa joka on täysin väärin mikä olisi ollut totuus. Kaikki sodat ja sen jälkeinen politiikka ja politiikka tänään.


      • Suomi on surullista luettavaa kun on täyttänyt 70 ja lapsuus köyhä, olen yksi sadoista tuhansista.

        Vain rikkailla oli oikeus kaikkeen ja tässä matkassa oli pahe Kekkonen!


      • ErkkiTwista
        xx9 kirjoitti:

        Suomi on surullista luettavaa kun on täyttänyt 70 ja lapsuus köyhä, olen yksi sadoista tuhansista.

        Vain rikkailla oli oikeus kaikkeen ja tässä matkassa oli pahe Kekkonen!

        Yritä saada jotain kontaktia Tellukkaan, se asustelee siellä sinun ihannemaassasi Ruotsissa.


      • mistä.on
        xx9 kirjoitti:

        Suomi on surullista luettavaa kun on täyttänyt 70 ja lapsuus köyhä, olen yksi sadoista tuhansista.

        Vain rikkailla oli oikeus kaikkeen ja tässä matkassa oli pahe Kekkonen!

        Viesteistäsi ei saa mitään tolkkua


      • En saa vastata!!!!!!


    • En saa vastata.

    • En saa vastata.

      • Uusikokeilu olen ollut rehellinen ja yrittänyt vastata vaan ei toimi, jos tämä on minun ohjelman aiheuttama vika, en tiedä jos ei niin jätän ja poistun. >Minulle suomalaiset eivät ole tärkeä asia elämässä koska en tapaa suomalaisia vain lapseni paperilla ei suomalaisia.


      • Korkein-Totuus
        xx9 kirjoitti:

        Uusikokeilu olen ollut rehellinen ja yrittänyt vastata vaan ei toimi, jos tämä on minun ohjelman aiheuttama vika, en tiedä jos ei niin jätän ja poistun. >Minulle suomalaiset eivät ole tärkeä asia elämässä koska en tapaa suomalaisia vain lapseni paperilla ei suomalaisia.

        Meidän ei tule ikävä sinua.


      • Korkein-Totuus kirjoitti:

        Meidän ei tule ikävä sinua.

        Hyvä jätän, om andra är med.


      • Korkein-Totuus kirjoitti:

        Meidän ei tule ikävä sinua.

        Koska olet puska apina haluan oikean nimen!!!!


      • Sivustaseurannut

        On, mutta sinulla ei ole.


      • New-age

        Peruutan pajoitteluni ja anteeksipyyntöni täällä bessie - who ever.

        Miksi muuten kirjoitat tuollaista?

        Oletkos sinäkin joku seonnut lande-mummo?
        Miksi käytät nimimerkkiäni.

        Yököttää. Taitaa ketjut olla pöpejä ja juoppoja täynnä.
        Kaikenko te pilaatte. Tämä on sitten viihdettä. Fyifan.

        Normaalit: ilmoittautukaa


      • bessie-

        Miksi käytit toisen kirjoittajan, eli minun jo vuosia käyttämää nimimerkkiä?
        Sinulla varmasti on paljon muitakin nimimerkkejä käytössäsi, minä taas käytän vain ja ainoastaan nimimerkkiä bessie-, joten voisitko ystävällisesti olla käyttämättä sitä minun selkäni takana.

        Siis viesti joka on kirjoitettu 6.10.2017 22:40 ei ole minun, 'oikean' bessien kirjoittama. Joku vinksahtanut käytti minun nimimerkkiäni, mihin lie sillä pyrkii.


      • mmuiiiuutt

        Hyvästi suomalaiset en leiki kuin Te lapset.


    • 1eero

      Kännyä joutu tovin pyörittää ennenkuin tänne alas pääsi katsomaan mitä ihmettä täällä, no ei sitten mitään järkevää voi että.

      • Eikö tässä kerrankin olla ihan pysytty ketjun aiheessa.

        Ketjun otsikkohan on :"Surullista luettavaa"


      • New-age

        Juurikin näin. Jos ja jos bessie ei todellakaan kirjoittanut: olen n-e plaap plaap,
        mitä minäkään en kirjoittanut, kuka saa kicksejä tällaisesta? Ihan sairasta.
        Ei oikeastaan edes surullista.


      • New-age kirjoitti:

        Juurikin näin. Jos ja jos bessie ei todellakaan kirjoittanut: olen n-e plaap plaap,
        mitä minäkään en kirjoittanut, kuka saa kicksejä tällaisesta? Ihan sairasta.
        Ei oikeastaan edes surullista.

        Sinäkö ymmärrät, että keskustelusta on saatava kicksejä, että se olisi tervettä keskustelua?
        Tuollaista en ole koskaan tullut ajatelleeksi.


      • New-age

        Vastaus: en. Ajattelen näin, että jos ja jos joku käyttää toisen nikkiä ja sieltä käsin vielä väittä olevansa minä, niin eihän siinä ole järkeä ja tämän henkilön täytyy saada siitä jotain halpaa hupia lue kicksejä ehkä päissään?


      • New-age kirjoitti:

        Vastaus: en. Ajattelen näin, että jos ja jos joku käyttää toisen nikkiä ja sieltä käsin vielä väittä olevansa minä, niin eihän siinä ole järkeä ja tämän henkilön täytyy saada siitä jotain halpaa hupia lue kicksejä ehkä päissään?

        Oikeastihan musta puskanikki ei ole kenenkään omaisuutta.
        Sitä on lupa käyttää kenen vaan vaikka sinä tuota nikkiä enimmäkseen käytätkin nykyisin.


      • New-age

        Nyt olet väärässä. Yritätkö painostaa Isohoomaisesti rekisteröitymään.
        Mielestäni on identiteettivarkaus kirjoittaa toisen nimimerkillä. Mielestäni siitä on jotain sääntöjäkin. Eräänlainen aineeton oikeus.
        Voisihan lainata sun passia ja tehdä isoja diilejäkin, kuten Nokian nimissä keekoillut nainen.
        Toisen nimmarilla toimivalla o n r i k o l l i n e n mieli.


      • New-age kirjoitti:

        Nyt olet väärässä. Yritätkö painostaa Isohoomaisesti rekisteröitymään.
        Mielestäni on identiteettivarkaus kirjoittaa toisen nimimerkillä. Mielestäni siitä on jotain sääntöjäkin. Eräänlainen aineeton oikeus.
        Voisihan lainata sun passia ja tehdä isoja diilejäkin, kuten Nokian nimissä keekoillut nainen.
        Toisen nimmarilla toimivalla o n r i k o l l i n e n mieli.

        Ei, kun olen ihan oikeassa.
        En painosta sinua mihinkään. Ihan oma valintasivapaus. Eikä ole identiteettivarkaus, koska et ole tuota nikkiä ominut itsellesi omalla oikealla nimelläsi. On vain yksi puskanikki muitten joukossa, joita sinullakin on ollut koko joukko. Nikkisi ei ole mitenkään siis identtinen sinun henkilösi kanssa, eikä sitä voi verrata passiin. Onko sinulla passejakaan monella nimellä; pulp-fiktio, tavuviiva, taikaviitta, New-age ...

        Ei ole mitään sääntöä missään, etteikö samaa mustaa nikkiä saisi käyttää kuka vain.


      • bessie-
        New-age kirjoitti:

        Vastaus: en. Ajattelen näin, että jos ja jos joku käyttää toisen nikkiä ja sieltä käsin vielä väittä olevansa minä, niin eihän siinä ole järkeä ja tämän henkilön täytyy saada siitä jotain halpaa hupia lue kicksejä ehkä päissään?

        "Halpaa hupia lue kicksejä ehkä päissään".

        Pikemminkin halpamaista kuin halpaa. Tyhmänilkeä rassukka taisi laskelmoida ettei jää kiinni nimimerkkini käyttämisestä. Ihan sattumalta jäi. Tulin vähän tavallista myöhemmin sulkemaan konetta. Tämä ketju näkyi taas olevan ylimmäisenä ja uteliaisuuttani päätin vilkaista että mistä täällä oikein keskustellaan. Aloitin alhaalta, viimeisimmistä kommenteista ja huomasin jonkun esiintyneen minuna. Että sellaista rehellisyyttä.


      • bessie- kirjoitti:

        "Halpaa hupia lue kicksejä ehkä päissään".

        Pikemminkin halpamaista kuin halpaa. Tyhmänilkeä rassukka taisi laskelmoida ettei jää kiinni nimimerkkini käyttämisestä. Ihan sattumalta jäi. Tulin vähän tavallista myöhemmin sulkemaan konetta. Tämä ketju näkyi taas olevan ylimmäisenä ja uteliaisuuttani päätin vilkaista että mistä täällä oikein keskustellaan. Aloitin alhaalta, viimeisimmistä kommenteista ja huomasin jonkun esiintyneen minuna. Että sellaista rehellisyyttä.

        Halpamaistahan se on, mutta ei kiellettyä, jos käyttää samaa puskanikkiä kuin tietää jonkun toisen käyttävän.
        Että olisit varma, ettei sitä ole joku toinen käyttänyt paljonkin, muulloinkin, niin silloin sinun pitäisi seurata palstaa aktiivisesti ja muitakin palstoja, kaikkia Suomi24 palstoja ja niitä on aika paljon.
        Oma valinta, jos sen riskin ottaa, eikä mitään syytä valittaa. Puskanikki et ole sinä, vaan se on mikä vain nikki nikkien joukossa.


      • New-age
        Tellukka kirjoitti:

        Ei, kun olen ihan oikeassa.
        En painosta sinua mihinkään. Ihan oma valintasivapaus. Eikä ole identiteettivarkaus, koska et ole tuota nikkiä ominut itsellesi omalla oikealla nimelläsi. On vain yksi puskanikki muitten joukossa, joita sinullakin on ollut koko joukko. Nikkisi ei ole mitenkään siis identtinen sinun henkilösi kanssa, eikä sitä voi verrata passiin. Onko sinulla passejakaan monella nimellä; pulp-fiktio, tavuviiva, taikaviitta, New-age ...

        Ei ole mitään sääntöä missään, etteikö samaa mustaa nikkiä saisi käyttää kuka vain.

        Tässä oikeassa oleminen tai kinaaminen on sekundääristä.
        Otetaanpa sitten 'hyvä tapa', kuten on käytetty käsite 'hyvä kauppiastapa', mikä tietenkin täällä joissain ketjuissa on pyrsk-luokkaa.
        Jos kovasti paljon puolustat oikeutta identiteettivarkauteen, siis kaapata toisen nimmari, niin sori vaan epäilen ensimmäisenä nyt sua, vaikka se olisi korppis tai joku pipi.


      • New-age kirjoitti:

        Tässä oikeassa oleminen tai kinaaminen on sekundääristä.
        Otetaanpa sitten 'hyvä tapa', kuten on käytetty käsite 'hyvä kauppiastapa', mikä tietenkin täällä joissain ketjuissa on pyrsk-luokkaa.
        Jos kovasti paljon puolustat oikeutta identiteettivarkauteen, siis kaapata toisen nimmari, niin sori vaan epäilen ensimmäisenä nyt sua, vaikka se olisi korppis tai joku pipi.

        Saat epäillä mitä epäilet. Omapa on pääsi.
        En puolusta identiteettivarkautta, mutta sinun musta nikkisihän (mikään mustista nikeistäsi) ei ole sinun identiteettisi millään muotoa.
        Tämä minun nikkini on minun omani, koska se on rekisteröity minulle minun oikealla nimelläni, osoitteellani, puhelinnumerollani ...
        Sitten se olisi varastaminen, jos joku toinen rekisteröisi sen omalla nimellään.
        Tajua nyt jo.


      • New-age

        Tajusin edellisen tekstin.
        Onko sinusta ihan ok.käytöstä, että aikuinen käyttää nimmaria, mikä on muuntunut vakioksi?
        Minusta ei.
        Eikö mielestäsi muka ole mitään "sisäänkirjoitettua hyvää tapaa"?
        Minusta on.


      • bessie-
        Tellukka kirjoitti:

        Halpamaistahan se on, mutta ei kiellettyä, jos käyttää samaa puskanikkiä kuin tietää jonkun toisen käyttävän.
        Että olisit varma, ettei sitä ole joku toinen käyttänyt paljonkin, muulloinkin, niin silloin sinun pitäisi seurata palstaa aktiivisesti ja muitakin palstoja, kaikkia Suomi24 palstoja ja niitä on aika paljon.
        Oma valinta, jos sen riskin ottaa, eikä mitään syytä valittaa. Puskanikki et ole sinä, vaan se on mikä vain nikki nikkien joukossa.

        Olen rekisteröinyt tämän nimimerkin. Salasanani ei enää toimi, joten en pääse kirjautumaan. Uudelleenkaan en voi tällä nimimerkillä rekisteröityä, nimimerkkihän oli jo varattu minulle. Se oli joku palstauudistus aikoja sitten, sen jälkeen ei ole onnistunut kirjautuminen tai salasanan vaihtaminen. Vain se, että nimimerkki ei ole vapaa (rekisteröitävissä), näyttää edelleen toimivan.

        "Että olisit varma, ettei sitä ole joku toinen käyttänyt paljonkin, muulloinkin, niin silloin sinun pitäisi seurata palstaa aktiivisesti ja muitakin palstoja, kaikkia Suomi24 palstoja ja niitä on aika paljon."
        Tämä on ainoa suomi24 palsta jossa käyn. Se, että joku latvaB tällä palstalla esiintyy minuna ei heilauta mielenrauhaani suuntaan eikä toiseen, ihan sama. Jos satun huomaamaan niin ehkä reagoin, aina en viitsi. Se, että minulla olisi nimimerkkikaimoja muilla palstoilla ei tietenkään häiritse minua sitäkään vähää.

        "Oma valinta, jos sen riskin ottaa, eikä mitään syytä valittaa. Puskanikki et ole sinä, vaan se on mikä vain nikki nikkien joukossa."
        En koe ottaneeni riskiä, ja en todellakaan ole valittanut.


      • Sivustaseurannut
        New-age kirjoitti:

        Tajusin edellisen tekstin.
        Onko sinusta ihan ok.käytöstä, että aikuinen käyttää nimmaria, mikä on muuntunut vakioksi?
        Minusta ei.
        Eikö mielestäsi muka ole mitään "sisäänkirjoitettua hyvää tapaa"?
        Minusta on.

        Jos kuvittelet saavasi jotain erityiskohelua, olet väärässä sillä palstalla kaikki ovat tasa-arvoisia. Yritä vaan mielistellä enemmän hunkszin kaltaisia pellejä mutta ei se mihinkään riitä, ei sinulle mitään ystäviä täällä ole vaikka kuinka myötäilet...


      • New-age
        Tellukka kirjoitti:

        Ei, kun olen ihan oikeassa.
        En painosta sinua mihinkään. Ihan oma valintasivapaus. Eikä ole identiteettivarkaus, koska et ole tuota nikkiä ominut itsellesi omalla oikealla nimelläsi. On vain yksi puskanikki muitten joukossa, joita sinullakin on ollut koko joukko. Nikkisi ei ole mitenkään siis identtinen sinun henkilösi kanssa, eikä sitä voi verrata passiin. Onko sinulla passejakaan monella nimellä; pulp-fiktio, tavuviiva, taikaviitta, New-age ...

        Ei ole mitään sääntöä missään, etteikö samaa mustaa nikkiä saisi käyttää kuka vain.

        Tellukalle ja muillekin olen ilmoittanut, kun olen vaihtanut nimeä eli olen pitänyt nimiäiset. Jätit jotain olellista pois.
        Yllytätkö jotain tekemään, sitä mitä oikeassa olemisesi muka tarkoittaa.
        Joku dorkahan eilen käytteli ikään kuin vakuudeksi nimimerkkiäni.

        Ei se ole hullu joka yllyttää, vaan se joka on yllytettävissä.


      • New-age
        New-age kirjoitti:

        Tellukalle ja muillekin olen ilmoittanut, kun olen vaihtanut nimeä eli olen pitänyt nimiäiset. Jätit jotain olellista pois.
        Yllytätkö jotain tekemään, sitä mitä oikeassa olemisesi muka tarkoittaa.
        Joku dorkahan eilen käytteli ikään kuin vakuudeksi nimimerkkiäni.

        Ei se ole hullu joka yllyttää, vaan se joka on yllytettävissä.

        No, nyt sinulla on oma avaus ettei travitse täällä ruikuttaa.


      • New-age
        New-age kirjoitti:

        No, nyt sinulla on oma avaus ettei travitse täällä ruikuttaa.

        Kiitos


      • New-age kirjoitti:

        Tellukalle ja muillekin olen ilmoittanut, kun olen vaihtanut nimeä eli olen pitänyt nimiäiset. Jätit jotain olellista pois.
        Yllytätkö jotain tekemään, sitä mitä oikeassa olemisesi muka tarkoittaa.
        Joku dorkahan eilen käytteli ikään kuin vakuudeksi nimimerkkiäni.

        Ei se ole hullu joka yllyttää, vaan se joka on yllytettävissä.

        En muista yhtään sinun kertoneen nimen vaihdostasi.
        Ja mitäpä sillä olisi merkitystäkään täällä, missä kirjoitellaan nimimerkkien takaa.


      • New-age

        En kirjoittanut tätäkään.

        Nyt uskon, että täällä on hyvin sairas palstalla.

        Se ainoa oikea.


      • New-age
        Tellukka kirjoitti:

        En muista yhtään sinun kertoneen nimen vaihdostasi.
        Ja mitäpä sillä olisi merkitystäkään täällä, missä kirjoitellaan nimimerkkien takaa.

        13.01 -> 13.05 4 min ero. Hmmm
        En voi sille mitään, jos et muista.


        10 ilmoitusta jo valvomoon, koska voidaan tsekata, kuka hullu on kyseessä.
        Laitan lisää, jos on aihetta.


      • Tosinaine
        Tellukka kirjoitti:

        En muista yhtään sinun kertoneen nimen vaihdostasi.
        Ja mitäpä sillä olisi merkitystäkään täällä, missä kirjoitellaan nimimerkkien takaa.

        Olet pirullinen ämmä


      • New-age kirjoitti:

        13.01 -> 13.05 4 min ero. Hmmm
        En voi sille mitään, jos et muista.


        10 ilmoitusta jo valvomoon, koska voidaan tsekata, kuka hullu on kyseessä.
        Laitan lisää, jos on aihetta.

        Ei todellakaan ole jäänyt mieleen sellainen, jos joku puskis on kertonut vaihtaneensa nimeään, kun enhän heidän nimiäänkään tiedä, enkä kaikkien rekattujenkaan.

        Oli kai siitä jossain ketjussa joskus niistä nimien vaihtamisista avioliittojen ja avioerojen yhteydessä. Minulle ainakaan sillä ei ole yhtään mitään merkitystä, jos joku minulle tuntematon jossain päin maailmaa on vaihtanut nimeään. Tutuista kyseen ollen se on hyvä tietää.


      • New-age

        Kun nyt kovasti olet kaikessa olevinasi oikeassa, niin mitä ihmettä selittelet.
        Jos olen ollut > vuoden ja Isohoo hiffasi, mikset sinä? Hmmmm.
        Nolottaako? 4 min aikaa lukea ja kirjoittaa.

        Se ainoa oikea


      • Nyt näkyy menneen palstan taso minulle liian korkeaksi.
        Ei riitä 4 min ymmärtämään kommenttiasi.


    • tööttt

      Vain kulttuurien, uskontojen ja yhteiskuntapolitiikan kulttuurikeitoksiahan kaikki jutut lienee - miten ihmiset läpikäy vaikeita tunteita. ahdistusta ja pelkoja - velkoineenkin - vaikka Johanneksen päätä vadille vaatiessaan Salomen kiemailevassa tanssissa juhannusjuhllla - paitsi omaa kansankulttuuria -herkkää suomenmaan kesäjuhlaa - uskontojen kauhea ja pimeä menneisyys antaa kansojen historiikkien ohella aika paljon ajattelemisen aihetta itsekullekin - millä kaikella päänuppins sisältöä viiraa. Aineitten ja viinojen kera tahi ilman - yhdistäen tai erottain ihmisiä klaaneihinsa - - kuvitteellisesti tai tosiasioihn pitäyten.

    • Tulin.näin.luin

      Aloittaja on täysin oikeassa, tämä on surullinen palsta jota aivan muutamat kirjoittajat pyörittävät omilla löpinoillään. Sen näki hyvin keskustelusta "Minulle palstan taso riittää", siinä esiintyivät öykkärit ja riidankylväjät, jotka eivät edes halua muutosta parempaan.

      • gsjmk

        Esimerkiksi hunksz on hyvä osoitus aivovammaisesta täysin keskustelukyvyttömästä pellestä, joka on löytänyt palstalta kaksi ystävää, jotka pitävät hänen puoliaan. Huomioitavaa, toistan kaksi!


      • Sivustaseurannut
        gsjmk kirjoitti:

        Esimerkiksi hunksz on hyvä osoitus aivovammaisesta täysin keskustelukyvyttömästä pellestä, joka on löytänyt palstalta kaksi ystävää, jotka pitävät hänen puoliaan. Huomioitavaa, toistan kaksi!

        Yhdyn edellisen kirjoittajan mielipiteeseen.


      • jotenketkäkaksi
        gsjmk kirjoitti:

        Esimerkiksi hunksz on hyvä osoitus aivovammaisesta täysin keskustelukyvyttömästä pellestä, joka on löytänyt palstalta kaksi ystävää, jotka pitävät hänen puoliaan. Huomioitavaa, toistan kaksi!

        Hunksz ilmoitti eilen ettei hänellä ole palstalla ystäviä.


      • jotenketkäkaksi kirjoitti:

        Hunksz ilmoitti eilen ettei hänellä ole palstalla ystäviä.

        Montako ystävää sinulla on palstalla?


      • jotenketkäkaksi
        Tellukka kirjoitti:

        Montako ystävää sinulla on palstalla?

        Nolla zipaletta


      • jotenketkäkaksi kirjoitti:

        Nolla zipaletta

        Niin kai suurimmalla osalla meistä.


    • ohraleipää

      Ei, eihän palstalla ole yhtään surullista, muutamat samat tyypit häiriköivät ja yrittävät olla älykkäitä. Siis yrittävät. Kammottava luettevaa kuuskymppisiltä.

      • Olisiko ketjun otsikko siis pitänytkin olla "Kammottavaa luettavaa"?


      • No mitä siitä sit?
        Tuollaisestakinko on oikein kilpasille alettu?


      • Sivustaseurannut
        Tellukka kirjoitti:

        No mitä siitä sit?
        Tuollaisestakinko on oikein kilpasille alettu?

        Ruotsalainen siivooja lempipuuhassaan, iso luuta heiluu ja viestit poistuvat.


      • Sivustaseurannut kirjoitti:

        Ruotsalainen siivooja lempipuuhassaan, iso luuta heiluu ja viestit poistuvat.

        Harmillista, jos Suomi24:n tekoäly poistaa laadukkaat ja huolella laatimasi kommentit.
        Teepä valitus ylläpidolle ja kysy, miksi ne on katsottu asiattomiksi.
        Tekoälyhän on vai 90% oikeassa. Ehkä ylläpito tarkistaa ne nätisti pyytäessäsi ja palauttaa takaisin paikalleen.


    • hippiripa

      Onko palsta synkkä? Olen tänään ensikertaa mukana, ja sanovat etä sen essikerran muistaa aina...

      • Vaikuttaa olevan monta teitä ensikertalaisia palstalla.


      • Arvaaketä
        Tellukka kirjoitti:

        Vaikuttaa olevan monta teitä ensikertalaisia palstalla.

        Enemmän sinun kaltaisia pölvästejä täällä on!


      • Hehehhee
        Arvaaketä kirjoitti:

        Enemmän sinun kaltaisia pölvästejä täällä on!

        Naseva kommentti!


    • tööttt

      -uutisotsikointiteemojen ja aiheitten käsittely ynnäihmisten vedätykset varainhankintoineen . Jotkut alati hehkuttaa makaamisteemoja kohujuttuineen
      - toiset uhoaa jeesustelua - jopa kanssaihmisten listimistä pois päiväjärjestyksestä,
      - mainosporukat hehkuttaa ihmisten optimaalista terveyttä - jostain totuuden laitapuoli kuiteski kertoo että ihan kaikenlaisia terveyskremppoja on liki kaikenikäisillä - ei elossa riitä että vain juomapuoli on alkodementioineen kunnossa
      - ilkeys ja toisten kiusaaminen on joittenkin huvi ja nautinto - kårsimyksen sanotaan tuhoavan ihmisten jaloimmatkin pyrkimykset - jne
      Aleksis Kiven päivä - kuvattu runoissa lapsena, joka eli vain syksystä jouluun - tuberkuloosiin menehtyen - yksinäisnä kylmässä mökissäään
      ei aikalaisilleen ollut muuta kuin köyhäliston rupusakkia - arvonsa kansankuvaajana Seitsemän veljeksen myötä myöhempinä aikoina nosti lukkarin lukukoulun opastuksella suurempaan arvostukseen.
      Monien mielestä palstakirjoittelu on turhaa ajanhaaskausta - meille kaikille esitetään toteamus että eihän edes ole ainuttakaan kaveria tai ystävääkään koska yrittää olla fiksumpi ja muita parempi - tollo mikä tollo - samanmoisia väitteitä esittänyt iankaiken myös asuinympäristö ... joten eihän siinäkään mitään uutta koskaan
      -hyvät päivänjatkot silti. Elämä tosin lienee paljo muutakin kuin esittämistä
      -- muistelen että nuorena kuolleen Aleksis Kiven viimeinen lause oli - minä elän
      - kun kuolo samantien päätti hänen elämänsä. Kirjoittamansa tekstit silti elävät edelleenkin suomalaisen taiteen ja kansankulttuurin helminä edelleenkin.

    • Mis_an_tropia

      Koska ihminen on idiootti.

      • salamandia

        Ihmisviha eli misantropia selittää osittain palstan tilanteen. Ei tarvita montaakaan epämiellyttävää kuittalijaa ja joka viestin tonkijaa, kun muita alkaa ärsyttää.

        Jotkut eivät omalta jääräpäisyydeltään näe miten palsta pirstaloituu ja muuttuu vihamielisemmäksi.

        Lempeyttä kirjoituksiin.


      • tälläpalstalla
        salamandia kirjoitti:

        Ihmisviha eli misantropia selittää osittain palstan tilanteen. Ei tarvita montaakaan epämiellyttävää kuittalijaa ja joka viestin tonkijaa, kun muita alkaa ärsyttää.

        Jotkut eivät omalta jääräpäisyydeltään näe miten palsta pirstaloituu ja muuttuu vihamielisemmäksi.

        Lempeyttä kirjoituksiin.

        paha henki riivaa


    • kyttäri

      Tellukalta 184 viestiä, uskomatonta.

    • OlettekoHuomanneet

      Kun lueskelee tuon hunkszin viestejä, ei ole kyse mistään muusta kuin vidduilusta ja vinoilusta. Ärsyttää palstalaisten äänetön hyväksyntä häiriökäyttäytymisen suhteen.

      • nähtyon

        Ja sellaisesta huomion kerjäämiseltä, vähän niinku pikkumuksut tekevät.


    Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1896
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1648
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1574
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1415
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1316
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1138
    Aihe