Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
mennäporvooseen
mennäporvooseen
mennäporvooseen
Vapaa kuvaus
Tuttujen kesken "tomppa" vaan.
Aloituksia
33
Kommenttia
1301
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Se+että+ihmisille+aiheutetaan+tahallaan+mielipahaa+ei+ole+keskustelua,+vaan+nimenomaan+vastakohta+hyväksi+keskustelupalsta+käyttäytymiseksi.+Minua+voi+kutsua+tosikoksi,+mutta+minua+sellainen+haittaa.
04.10.2017 15:22
Ei+täällä+ole+tarkoitus+toisten+vikoja+etsiä,+vaan+keskustella+palstan+epämiellyttävästä+tilasta.
04.10.2017 15:17
Ei+siinä+mitään+pahaa+olekaan,+vaan+kyse+on+ainoastaan+kiusanteosta.+Täältä+pystyy+poistamaan+melkein+viestin+kuin+viestin+ilmoittamalla+ylläpidolle+siinä+olevan+mukamas+jotain+kelpaamatonta.+Olen+pahoillani+puolestasi+ja+tiedän+hyvin+tunteen,+koska+minulta+on+viety+useita+koko+keskusteluja.+Luultavasti+ihan+piruuttaan+vaan+joidenkin+toimesta.
04.10.2017 13:08
Aika+pieni+piiri+vielä+pyörittää+noita+epäasiallisia+pläjäyksiä,+samat+nimimerkit+lähettävät+viestejä+joita+ei+tosiaankaan+aina+ymmärrä.+Eikä+keskustelupalstalla+mielestäni+ole+tarkoitus+lypsää+joka+asiaa+tai+pyytää+selventäviä+lisätietoja.+Keskustelun+pitäisi+soljua+eteenpäin,+eikä+kenenkään+pitäisi+joutua+arvuuttelemaan,+mitä+toinen+tarkoittaa.+Toki+kaikille+tulee+joskus+ajatuskatkoksia,+mutta+täällä+ihan+kuin+jotkut+tekisivät+sitä+tahallaan?+Jonkinasteinen+vihamielisyys+aivan+kuin+huokuu+joidenkin+kirjoittajien+viesteissä.+Loukkauksia,+panettelua+ja+mustamaalaamista,+todella+ikävää+ja+surumielistä.
04.10.2017 12:55
Ancelina...hei
Jonninjoutavat+keskustelevat+jonninjoutavia.
Minulle+tulee+Antti+Majanlahdesta+aina+mieleen+elokuva+Häräntappoase.
R.I.P
04.10.2017 12:47
Tuota+kaikokaipuuta+voi+helpottaa+varaamalla+matkan+johonkin+etelänmeren+saarelle,+hehee.+Ei+minullakaan+syksy+mitään+erityisemmin+masenne,+tietty+sade+haittaa+vähän+liikkumista.
Itse+en+helposti+altistu+ulkopuolisille+vaikutteille,+vaan+olen+melko+patavanhoillinen+ja+pyristelen+muutosta+vastaan+niin+pitkään+kuin+suinkin+on+mahdollista.
04.10.2017 12:43
Ihan+varmaan+kaikkien+kannattaa+miettiä+mitä+on+kirjoittanut,+ennenkuin+painaa+sitä+"lähetä"-näppäintä.
04.10.2017 12:29
Ei+ollut+tarkoitus+syyttää+yksinäisyyttä+palstan+ongelmista,+sorry.
04.10.2017 12:22
Olemme+toki+alttiita+vaikutuksille,+mutta+esimerkiksi+meikäläinen+ei+edes+seuraa+hallituksen+toimia+tai+päätöksiä.+Lisäksi+täällä+kirjoittaa+paljon+Suomen+ulkopuolelta,+joita+meidän+hallituksemme+päätökset+eivät+koske.
Ihan+itse+vaikutamme+kaikkein+eniten+omaan+elämäämme.+Asenne,+harrastukset,+luonto+ja+lähimmäisistä+huolehtiminen+tuovat+sisältöä+jokaiseen+päivään.+Olen+onnellinen+siitä,+että+olen.
04.10.2017 12:20
Olet+huomannut+saman+asian+kuin+minäkin.+Palstalta+puuttuu+huumori+tai+sitten+se+tosiaan+on+niin+korkealentoista,+että+ei+tavallinen+tallaaja+ymmärrä.
Olen+minä+melko+mursunnahkainen+tyyppi,+mutta+voit+olla+oikeassa,+kuinka+pitkälle+se+riittää?
04.10.2017 12:19
Joo,+ja+ymmärrän+kyllä,+jos+syksy+aiheuttaa+joillekin+lohduttomuutta.+Mutta+ei+sen+verukkeella+kannata+alkaa+lokaa+toisten+päälle+heittämään.
Lokakuu+on+ihan+hyvä+kuukausi,+joten+ei+loanheittoa+lokakuussa.
Hyvä.
04.10.2017 12:13
Viestistäsi+saa+sellaisen+kuvan,+että+ei+kannata+paljastaa+palstalaisille+millaisella+autolla+ajaa,+asuuko+omakotitalossa+tai+onko+perheellinen+ja+kuinka+hyvätuloinen?
Ei+vanhuus+mikään+sairaus+ole,+ei+sen+verukkeella+ihmiset+mitään+valituslaulua+jauha.+
En+todellakaan+kuvittele+olevani+kenenkään+yläpuolella,+vaan+ihan+samanlainen+kuin+muutkin.+Ei+sen+vuoksi+minua+kannata+teilata,+että+en+pidä+Skoda-merkkisestä+autosta.
04.10.2017 12:13
Olen+erittäin+samaa+mieltä.
04.10.2017 11:53
Ihanaa+ja+mahtavaa,+kun+ei+tarvitse+olla+epämiellyttävä+henkilö.
04.10.2017 11:48
Oletko+sinä+yksinäinen+ja+siksi+noin+synkkä?
04.10.2017 11:47
Onko+siis+rahapula+syynä+kaikkeen?
04.10.2017 11:45
sisäistänyt
04.10.2017 11:33
Samoin+täällä,+helppo+antaa+periksi+ja+toinen+saa+sanoa+puolestani+sen+viimeisen+sanan.+Itse+huomannut+niissä+pitkissä+ketjuissa,+että+muutamat+nimimerkit+ikäänkuin+ottavat+ne+itselleen+ja+alkavat+kommentoida+ihan+kaikkea.
Itse+olen+kirjoitellut+jo+parikymmentä+vuotta+näille+foorumeille.+Aloitin+aikoinaan+40++palstalta+ja+siitä+sitten+eteenpäin.+Olen+ollut+pitkiä+aikoja+pois+palstoilla,+nyt+tulin+vähän+niinku+katselemaan+ja+nykymeininki+pisti+karkeasti+silmääni.
Tuo+on+hyvä+neuvo,+että+kun+ei+enää+ole+kiva+lukea,+niin+kerta+kaikkiaan+ei+vaan+avaa+ketjua+enää+ollenkaan.
Kiitos+mukavasta+ja+taas+niin+hyvästä+palautteesta.+Iloa+ja+hyviä+kirjoituksia+tänne+kaivataan.
04.10.2017 11:36
Yksinäisille+ihmisille+tämä+saattaa+olla+ainoa+paikka+päästä+kanssakäymisiin+muiden+ihmisten+kanssa.+En+laske+kaupan+kassaa+sosiaaliseksi+kanssakäymiseksi.+Mutta+eihän+kukaan+jatkuvasti+vidduile+muijalleen+tai+kavereilleenkaan?
04.10.2017 11:25
Ehkä+joku+ei+ole+sisäistäni+keskustelupalstan+tarkoitusta?
04.10.2017 11:27
35 / 66