Vapaa kuvaus

Olen sateekaarivähemmistöön kuuluva 49 ikäinen mieshenkilö. Asun Kontulassa. Etsin Suomi24 osastoilta mies-ja naisseuraa. Kummatkin käyvät, sillä olen BI- seksuaalinen. Pidän lihavista miehistä ja naisista. Ulkonäöllä ei ole väliä. Rahaa ei liiemmin ole, mutta rakkautta voin antaa sitäkin enemmän.

Aloituksia

4

Kommenttia

64

1. Paljastin+jo+itseni,+joten+älä+turhaan+enää+vaivaudu+satuilemaan.+Kaikki+kymmenet++HUUTONAURAVAT+sivunikkini+on++nyt+saatu+selville+ja+myös+sinut+on+paljastettu.+Ylläpito+kärytti+minut!!!Onhan+se+ollut+perin+noloa,+että+olemme+saattaneet+typeryydellämme+ja+tyhmyydellämme+itsemme+tähän+alistettuun+asemaan+ja++polvillemme+nöyrtymään++ironmikessin+eteen.+Nyt+on+parasta+lopettaa+epätoivoinen+taistelumme+murskaavaa+ylivoimaa+vastaan,++sillä+ironmikess+on+meitä++valovuoden+edellä++joka+suhteessa.+Onhan+meidän+pakko+uskoa+myös+ironmikessin+Nizzan+matka,+sillä+ellei++meillä++ole+vastanäyttöjä,+niin+ironmikess+on+taas+kerran+niistänyt+meidät.+Nythän+me++voisimme+tavata+kaikki+meillä,+eli+minä+ja+kaikki+minun+nolatut+mielikuvitusnikkini.+Yksinäistähän+siitä+tulisi,+mutta+kovin+olen+yksinäinen+muutenkin.+HUUTONAURUMME+yksin+yksiössäni+todistavat,+että+häviöntuskamme+on+kuitenkin+aina+yhteinen.+Sateenkaari+on+tunnuksemme+ja+siitä+emme+koskaan+luovu.