Natoveljeni!

NoxBoxxx

Vaimoni lähti viime yönä kävelemään : -( Hän sanoi minulle lähtiessään , että vuokrayksiömme on hänelle liian ahdas ja että hänellä nyt oikea MIES, jonka luokse hän menee.

Koneella roikkumiseni päivät päästään myös ärsyttää häntä suuresti. Olen vaimoni mukaan koneelta tullessani usein itkun partaalla, koska minua kiusataan siellä säälittä pelkuruudestani, köyhyydetäni ja tyhmyydestäni.
Eilen saamani isyystesti oli minulle suuri ja raskas pettymys.

Minulla ei siis olekaan omia lapsia. Onhan minulla sentään tuhkamunat roikkumassa haarojeni välissä pussit rusinoina. Aisankannattajan roolikaan ei ole hurrattava.
Puhumattakaan pelkurin roolistani, tai työttömän roolistani.

Jos jollakin on täällä tarjota minulle työtä, niin otan työtä vastaan hyvin mielelläni. Olen erikoistunut saniteettilojen siivoamiseen. Siellä on yksi ominaishaju haju joka miellyttää minua nykyään erityisesti.
Se haju tulee esiin aina alapäästäni, aina kun alan pelätä isoja ja vahvoja miehiä ja erästä miestä aivan erityisesti. Se on mies joka vei minulta rakkaan, vaikkakin lihavan vaimoni. Hänelle aion kostaa, kunhan saan punttiksella teenattua riittävästi voimaa 162.55 cm pituiseen vartalooni.

34

471

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Voipikkuiiroa

      Voi tziisus mitä kaksoiselämää iiro viettää,päivisin iiro on ihan tavallinen peräkammarinpoika lieksan perukoilta illalla kun isi ja äiti menevät nukkumaan iiro vetää päällensä batmanasun ja alkaa fantasioimaan yönritareista ,miljoonista euroista ja jopa hän voisi olla aatelinen, illan hämärtyessä pikku iiro paukuttaa näppäimistö savuten nato palstalle omia fantasioitaan uneksien putinista venäjän ohjuksista ja idän ylivoimaisuidesta kunnes aamuaurinko palauttaa tämän viittasankarin todellisuuteen ja iiro huomaa olevansa taas tuiki tavallinen peräkammarinpoika lieksasta

      • Mitä vittua Iiro tähän kuuluu? Antaa NoxBoxxxin purkaa tuntoaan jos siltä tuntuu. Se saattaa helpottaa, vaikka aikaa siihen saataakin kulua, sillä omien lapsien menettäminen onkin traagista ja raskasta.


    • Iiro, iiro, Iiro. Olen ylpeä, että minut mainitaan täällä lähes joka käänteessä. Olenhan minä tämän osaston N:1 ylivoimaisesti.

      • Tohtorisetä

        Laaja geenitutkimus on löytänyt yhteisiä geenimuotoja skitsofrenian, autismin kirjon, kaksisuuntaisen mielialahäiriön, vakavan masennuksen ja ADHD-tarkkaavaisuushäiriön taustalta. Osa geenimuodoista vaikuttaa solujen kalsiumkanavien toimintaan, tutkijat havaitsivat.

        Viitteitä esimerkiksi skitsofrenian ja autismin kirjon häiriöiden yhteyksistä on saatu aiemminkin. Nyt julkaistut tulokset ovat kuitenkin kattavimmat ja ne viittaavat myös siihen, että monien mielenterveyshäiriöiden osatekijänä voi olla kalsiumkanavien toiminnan häiriöt. Jos havainto varmistuu uusissa tutkimuksissa ja osoittautuu merkittäväksi, kalsiumkanavat voivat tarjota keinon hoitaa useita sairauksia ja häiriöitä, joita on pidetty toisistaan erillisinä.

        Tutkijat pitävät merkittävänä myös sitä, että geenitason tiedon lisääntyessä heillä on entistä paremmat mahdollisuudet tunnistaa psykiatrisia sairauksia niiden mahdollisten syntymekanismien perusteella eikä vain psykiatristen oireiden avulla. Kasvava määrä tutkimustietoa viittaakin siihen, että monilla mielenterveysongelmilla on samoja geneettisiä riskitekijöitä, vaikka niiden oireet ovat erilaisia.


      • NoxBoxxx
        Tohtorisetä kirjoitti:

        Laaja geenitutkimus on löytänyt yhteisiä geenimuotoja skitsofrenian, autismin kirjon, kaksisuuntaisen mielialahäiriön, vakavan masennuksen ja ADHD-tarkkaavaisuushäiriön taustalta. Osa geenimuodoista vaikuttaa solujen kalsiumkanavien toimintaan, tutkijat havaitsivat.

        Viitteitä esimerkiksi skitsofrenian ja autismin kirjon häiriöiden yhteyksistä on saatu aiemminkin. Nyt julkaistut tulokset ovat kuitenkin kattavimmat ja ne viittaavat myös siihen, että monien mielenterveyshäiriöiden osatekijänä voi olla kalsiumkanavien toiminnan häiriöt. Jos havainto varmistuu uusissa tutkimuksissa ja osoittautuu merkittäväksi, kalsiumkanavat voivat tarjota keinon hoitaa useita sairauksia ja häiriöitä, joita on pidetty toisistaan erillisinä.

        Tutkijat pitävät merkittävänä myös sitä, että geenitason tiedon lisääntyessä heillä on entistä paremmat mahdollisuudet tunnistaa psykiatrisia sairauksia niiden mahdollisten syntymekanismien perusteella eikä vain psykiatristen oireiden avulla. Kasvava määrä tutkimustietoa viittaakin siihen, että monilla mielenterveysongelmilla on samoja geneettisiä riskitekijöitä, vaikka niiden oireet ovat erilaisia.

        Pitää myöntää, että poden juuri tuontapaista oireytymää ja lisäksi poden tarvetta HUUTONAURAA itselleni!


      • Anonyymi

        Niuvanniemen osaston nro1


    • UteliasU

      No niinhän siinä käy kun ei ole syntynyt aateliseksi miljonääriksi, eikä ole vihitty Ritarihonella eteerisen vaimon kanssa Putinin läsnä ollessa.
      Olet vain raavasta se on aivan sama kuin rahvas (iiro kertoi) joten tyydy osaasi.

      • Suureksi harmiksesi olen syntynyt aateliseksi ja samalla miljonääriksi. Minua ei ole vihitty ritarihuoneella kauniin ja eteerisen naiseni kanssa, mutta sukumme vierailee siellä muissa merkeissä. Putinia en tunne, mutta haluaisin kyllä tuntea, sillä ohan Putin maailman yhkä kuuluisin ja pelätyin mies, eli aivan kun minä täällä.


      • UteliasU
        ironmikess kirjoitti:

        Suureksi harmiksesi olen syntynyt aateliseksi ja samalla miljonääriksi. Minua ei ole vihitty ritarihuoneella kauniin ja eteerisen naiseni kanssa, mutta sukumme vierailee siellä muissa merkeissä. Putinia en tunne, mutta haluaisin kyllä tuntea, sillä ohan Putin maailman yhkä kuuluisin ja pelätyin mies, eli aivan kun minä täällä.

        Suureksi harmiksesi sinä et todellakaan syntynyt aateliseksi tai edes miljonääriksi, sillä aateluuttasi on kestänyt vasta puoli vuotta.
        Ehkä Suomi24 aateloi sinut viime syksynä?
        Varmasti olet kuuluisin ja pelätyin täällä, et kai sinä muuten olisi jatkuvan naurun ja pilkan kohde?


      • NoBoxxx

        Pikkupoikamaista uhoa on vaippahousulla, koska äiti tulee vaihtamaan kuivat kun noin paljon kututtaa? Luulisi Upsalassakin opetettavan kapitalismin aakkosista jotain vai oliko koulusi sittenkin Vallilan amatsussa?
        Taasko on nettipelit mennyt huonosti? Hankkisit kuules joskus elämän ja kokeileisit vaikkapa työntekoa tai jotain kehittävää harrastusta. Käytökselläsi veikkaisin sinun viettäneen lapsuuden poikakodissa ja ehkä muutaman kierroksen rundissakin, kielenkäyttösi on sen suuntaista. Yleensä aikuiset ja fiksut ihmiset eivät käyttäydy noin, mutta ehkä sinulla on lapsuuden traumoja! Vaikka ei se tee asiasta yhtään sen hyväksyttävämpää.
        Alan epäillä että vietät elämäsi netissä, koska elävässä elämässä saisit pataasi muiden ihmisten läsnäollessa heti kun avaat suusi.


      • UteliasU

        ''Tottakai aateluuteni on kestänyt syntymästäni asti. Asia selvisi myös Maailmamenon kateellisille jo vuosia sitten.''

        No sittenhän sinulla ei ole vaikeuksia asiaa todistaa, sen kun vaan laitat linkin mistä asia selviää niin minä pyydän anteeksi epäilystäni, kumma vaan ettei tuollaista kukaan muista, paitsi tietysti ''tukijoukkosi'' eikä niitä lasketa.


      • Naurajasiko
        UteliasU kirjoitti:

        ''Tottakai aateluuteni on kestänyt syntymästäni asti. Asia selvisi myös Maailmamenon kateellisille jo vuosia sitten.''

        No sittenhän sinulla ei ole vaikeuksia asiaa todistaa, sen kun vaan laitat linkin mistä asia selviää niin minä pyydän anteeksi epäilystäni, kumma vaan ettei tuollaista kukaan muista, paitsi tietysti ''tukijoukkosi'' eikä niitä lasketa.

        Kannattaa muuten selata ironmikessin vanhoja kommentteja niin huomaa kuinka pahasti poju puhuu itsensä pussiin, löytyi sellainenkin missä itse myöntää olevansa kyvytön tuhkamuna ja aisankannattaja, mutta eipä löydy mitään mainintaa aateluudesta ennen viime syksyä.
        Ja vihittykin se poju on sekä Ruotsissa että kaukomailla ja vielä vajaan vuoden sisällä.
        Olisikohan sillä dementia kun ei oikein pysy omien juttujensa perässä?

        Huutonaurua!!!!!!!!!


      • Hopi-intiaani

        Hopi hopi, sanoo Hopi-intiaani ja kysyy kolmannen kerran: Mistä ansiosta ironmikessin suku on aateloitu, mihin luokkaan suku kuului siihen aikaan ja mihin se luokitellaan nykyään? Aatelisena sinä varmasti ymmärrät, mitä kysymyksellä tarkoitetaan.

        Sukusi nimeä et ole uskaltanut paljastaa.


      • UteliasU kirjoitti:

        ''Tottakai aateluuteni on kestänyt syntymästäni asti. Asia selvisi myös Maailmamenon kateellisille jo vuosia sitten.''

        No sittenhän sinulla ei ole vaikeuksia asiaa todistaa, sen kun vaan laitat linkin mistä asia selviää niin minä pyydän anteeksi epäilystäni, kumma vaan ettei tuollaista kukaan muista, paitsi tietysti ''tukijoukkosi'' eikä niitä lasketa.

        Mikä minä olen teille luusereille todistamaan itsestään selvyyksiä ? Teillähän on jo ollut ihan omaakin "tietoa" asiasta. Onhan se perin noloa, että olettekin jo epävarmoja aateluudestani. Hahaha!


      • Naurajasiko

        Mennään vaan mutta käydään ensin porukalla lukemassa siitä sinun aatelisuudestasi, niin siinähän se helposti selviää että kuka valehtelee.
        Ainakin sinä olet jauhanut niin paljon paskaa ettei tosikaan, samat sadut kymmenellä eri juonella, mahdatko olla ihan idiootti?

        Kannattaa muuten selata ironmikessin vanhoja kommentteja niin huomaa kuinka pahasti poju puhuu itsensä pussiin, löytyi sellainenkin missä itse myöntää olevansa kyvytön tuhkamuna ja aisankannattaja, mutta eipä löydy mitään mainintaa aateluudesta ennen viime syksyä.
        Ja vihittykin se poju on sekä Ruotsissa että kaukomailla ja vielä vajaan vuoden sisällä.
        Olisikohan sillä dementia kun ei oikein pysy omien juttujensa perässä?

        Huutonaurua!!!!!!!!!


      • Ironmousess

        Tosimiestähän sinä et ole edes nähnyt surkea tuhkamuna ja aatelissuvuista sinä olet kauempana kuin kuu maasta.
        Miten sitä sukua arvoustetaan?


      • Rahvasss

        Vähennä Lsd.n käyttöä kestät paremmin kartalla omista jutuistasi herra aatelinen


      • Hopi-intiaani

        No sen nyt on jokainen tajunnut, että sinulla on nimimerkki, eikä kukaan ole muuta väittänytkään.

        Kysymyksiin et uskalla vastata, tai et osaa. Kiemurtelet kuin kalkkarokäärme kavion alla.

        Ugh.


      • Hopi-intiaani

        Et ole kirjoittanut tuosta asiasta mitään.

        Ugh.


      • UteliasU
        Hopi-intiaani kirjoitti:

        No sen nyt on jokainen tajunnut, että sinulla on nimimerkki, eikä kukaan ole muuta väittänytkään.

        Kysymyksiin et uskalla vastata, tai et osaa. Kiemurtelet kuin kalkkarokäärme kavion alla.

        Ugh.

        Mitä sulle muitten asiat kuuluvat?


      • Hopi-intiaani kirjoitti:

        No sen nyt on jokainen tajunnut, että sinulla on nimimerkki, eikä kukaan ole muuta väittänytkään.

        Kysymyksiin et uskalla vastata, tai et osaa. Kiemurtelet kuin kalkkarokäärme kavion alla.

        Ugh.

        Voitaisiinko me tavata jossain, sillä olet minulle mieleen? Olen pienestä pitäen ihaillut inkkareita ja sotinut kaaripyssyjen kanssa, kunnes siirryin nukkeihin. Tule Kontulaan johonkin baariin jookos? Jos tulet niin annan tänne osoitteen ja ajankohdan.


      • Anonyymi
        ironmikess kirjoitti:

        Suureksi harmiksesi olen syntynyt aateliseksi ja samalla miljonääriksi. Minua ei ole vihitty ritarihuoneella kauniin ja eteerisen naiseni kanssa, mutta sukumme vierailee siellä muissa merkeissä. Putinia en tunne, mutta haluaisin kyllä tuntea, sillä ohan Putin maailman yhkä kuuluisin ja pelätyin mies, eli aivan kun minä täällä.

        Kyllä on päiväunet, että saa tuntea ylemmyyttä vaikka mielikuvitusnimimerkin kautta.


      • Anonyymi
        Naurajasiko kirjoitti:

        Kannattaa muuten selata ironmikessin vanhoja kommentteja niin huomaa kuinka pahasti poju puhuu itsensä pussiin, löytyi sellainenkin missä itse myöntää olevansa kyvytön tuhkamuna ja aisankannattaja, mutta eipä löydy mitään mainintaa aateluudesta ennen viime syksyä.
        Ja vihittykin se poju on sekä Ruotsissa että kaukomailla ja vielä vajaan vuoden sisällä.
        Olisikohan sillä dementia kun ei oikein pysy omien juttujensa perässä?

        Huutonaurua!!!!!!!!!

        No olihan se ylvästelijä pakko luoda, jotta natottaja saisi vuoroin toisin ylvästellä itseään ja haukkua mukamas parempana toista. Pääasia, että "minä syyllinen" -tilannetta ei tule.


      • Anonyymi
        ironmikess kirjoitti:

        Mikä minä olen teille luusereille todistamaan itsestään selvyyksiä ? Teillähän on jo ollut ihan omaakin "tietoa" asiasta. Onhan se perin noloa, että olettekin jo epävarmoja aateluudestani. Hahaha!

        Mutta ei hätää aateluus ei riittänyt. Seuraavana oli vuorossa profeetta ja lopulta jumala.


      • Anonyymi
        Rahvasss kirjoitti:

        Vähennä Lsd.n käyttöä kestät paremmin kartalla omista jutuistasi herra aatelinen

        Ethän sinä nyt sellaista käytä. Se on jotain muuta. Mutta mitä?


    • Westpower

      Mites iiro sille viime öiselle sopulialoitukselle kävi oliko suosittu?

      • sertew

        Niin sille.
        Kun Britanniassa kuoli 22 ja loukkaantui yli 50 lasta pommi iskussa?
        Aika heikot näkyy olevan Naton turvatakuut, kun tuollain pääsi käymään..


      • TyperäLuulo

        Ei Nato ole mikään poliisi, joka suojaa terrori-iskuilta vaan sen tekee kunkin maan viranomaiset. Terrori-iskuja on tänäpäivänä kaikkialla Kiinaa ja Venäjää myöten. On vain ajan kysymys, koska sellainen tapahtuu Suomessa!


      • Anonyymi
        TyperäLuulo kirjoitti:

        Ei Nato ole mikään poliisi, joka suojaa terrori-iskuilta vaan sen tekee kunkin maan viranomaiset. Terrori-iskuja on tänäpäivänä kaikkialla Kiinaa ja Venäjää myöten. On vain ajan kysymys, koska sellainen tapahtuu Suomessa!

        Ja taas tuli asiantuntijalausunto... eikö niin?


    • Onhan täällä muutama vajaaälyinen joka luottaa Natoon ja suorastaan himoitsee sitä.

      • SopiikoKenkä

        Onhan täällä myös amisviiksi, joka kirjoittaa silkkaa skeidaa ja häviää kaikki väittelyt!


      • Naurajas
        SopiikoKenkä kirjoitti:

        Onhan täällä myös amisviiksi, joka kirjoittaa silkkaa skeidaa ja häviää kaikki väittelyt!

        Hyvä että tunnustit😀😀😀


      • Naurajas

        Ja Iiron omat alter ego-vitsit ovat säälittäviä😀😀😀


    • Aivan selvä trolli. Kukaan ei tee avauksia vain jotta voisi haukkua itseään.

    Ketjusta on poistettu 18 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      147
      10792
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3063
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      208
      2882
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2147
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1898
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      17
      1719
    7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1686
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1607
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1553
    10. 83
      1536
    Aihe