Krimin asukat ovat paniikissa. Talot puretaan.

PetturilleLahja

Tuhansia Krimin Venäjän kannattajat ovat itkemässä, heidän talot puretaan ja rakennetaan kasarmit. Ha ha! Ne eivät uskaltaa edes protestoida. Luvaton mielenosoitus tuo vähintäkin 2 vuoden linnaa.

7

197

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Uusia rakennetaan tilalle ja entistä parempia.

    • TurhaLuulo

      Kuka rakentaa? Venäjä on PA eikä saa aikaiseksi edes lupaamansa siltaa!

    • Mine_ei

      olisivat niinkaan varma teidan asianne.
      Eikös täälä olevat ryssän trollarit ole sanoneet sen suomalaistaustaisen kremlin backsliderin valvovan silmän alla tapahtuneiden rehellisten Ukrainasta irtautumisen sinetöineiden vaalien osoittaneen kuinka 103% Krimin kansasta "halusi" liittyä Venäjään. Miten ne nyt voi olla kärmeissään jos ryssä hajoittaa asuntoja?

    • RyzgeSinisilmäinen

      Hyvä putin! Näytä maanpettureille mikä on maanpetturin kohtalo. Ei edes kansavallisia oikeusjärjestöt voi auttaa. Hyödyllisiä idioottia saa lypsättää kunnolla.
      Ryzge kannattajille huono jälkimakua.

    • OrjanPaikka

      Toissa vuonna oli tuhottu satoja putiikkia Sevastopol kaupungissa. Tilalle oli rakennettu samat rumat kioskit mutta niitä omista uusi kaupungin virkailija Moskovasta. Paikallinen kansan edustaja sai haarojen väliin kun yritti vastusta.
      Hyvä Putin! Näyttää kaapin paikka ryzgille.

    • Paskaivan

      Ei ne ole kasarmeja vaan venäläisnäkemys asunnoista.

    • VenäjäOnMafiaValtio

      Kun ryhtyy saatanan kanssa hieromaan kauppoja, saa potkun munille palkkioksi.

      Ketä vielä yllättää putin kanssa asioiminen? Mafioso toimii aina samalla tavoin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      110
      1060
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      102
      928
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      96
      797
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      86
      713
    5. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      655
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      17
      597
    7. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      35
      511
    8. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      505
    9. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      46
      496
    10. Kuinka paljon hänestä tykkäät?

      Vai tykkäätkö ollenkaan? 🤣
      Ikävä
      43
      492
    Aihe