Vapaa kuvaus

Keski-ikään ehtinyt muuten ihan tavallinen mies Varsinais-Suomesta, joka rakastaa vaatteet päällä uimista ja tapaisi mielellään uinnin merkeissä muitakin vaatteiden kastelusta pitäviä.

Aloituksia

0

Kommenttia

73

  1. No,+yksinpä+siellä+sitten+olin,+ihan+huippukeli+kyllä,+24+astetta+lämmintä+ilmassa+ja+vedessä,+hiukan+sadettakin.+No+nyt+oon+ihan+läpimärkä,+päällä+alushousut,+musta+t-paita,+mustat+sukat,+tummat+501:t,+tummanvihreä+huppari+ja+mustat+Converset.+Kohta+taidan+vaihtaa+kuivaa+sinistä+vaatetta+päälle,+käydä+syömässä+ja+ottaa+sitten+kelluntaliivit+mukaan+ja+mennä+rannalle+takaisin+nauttimaan+veden+lämmöstä.
  2. Tuossa+kun+noita+huppareita+tuli,+tokihan+ne+kaikki+vuorollaan+tuli+kasteltua,+se+punainen+ei+ehkä+ollut+sävyltään+ihan+paras,+mutta+muuten+käypänen+kyllä.+Koska+minulla+oli+ennestään+saman+valmistajan+XL-kokoinen+tummanpunainen+huppari,+keksin+laittaa+kaksi+hupparia+päällekkäin,+L-kokoinen+alle.+No+uimaanhan+niiden+kanssa+piti+päästä!+Aamulla+kun+tulin+töistä+puin+päälleni+alusvaatteet,+vaaleat+farkut,+tuplahupparit+ja+vaihtelun+vuoksi+turvakengät.+Sunnuntaiaamuna+puoli+seitsemältä+ranta+oli+täysin+autio,+vain+tuuli+puhalteli+ajankohtaan+nähden+aika+reippaasti.+Hetken+ajatusta+makusteltuani+päätin+hypätä+mereen,+muutama+ripeä+askel+ja+loikka+laiturilta.+Veden+tunkeutuminen+kaikkien+vaatteiden+läpi+vie+pari+sekuntia,+se+tuntuu+mukavalta.+Pintaan+noustuani+oli+huppareihin+jäänyt+reilusti+ilmaa,+tuntui+metkalta+kun+kuitenkin+on+käynyt+yli+metrin+syvyydessä+eikä+vaatteiden+materiaali+periaatteessa+ole+mitään+tiivistä.+Uiminen+sujui+yllättävänkin+hyvin,+tietysti+lisäkerros+vaatetta+tuo+hieman+lisävastusta,+mutta+vähemmän+kuin+odotin.+Vesi+on+jatkuvan+tuulemisen+vuoksi+vain+16-17+astetta+lämmintä,+joten+kauhean+pitkään+en+viihtynyt+ja+väsyttikin+jo.+Vaatteista+valuvan+veden+määrä+oli+melkoinen,+olin+kuin+Niagara+hetken+aikaa+vedestä+noustuani.+Hupparikombo+on+nyt+parvekkeella+kuivumassa,+katsotaan+kauanko+kestää+:)Kävin+myös+iltauinnilla,+hyvin+tavanomaisessa+vaatetuksessa+eli+alusvaatteet,+ykkös-uinti-Levikset,+tummanpunaiset+Conssit+ja+oliivinvihreä+huppari.+Seisoin+laiturin+reunalla+niin,+että+pienempikin+horjahdus+johtaisi+uintiin,+kun+ohi+meni+isohko+vene+asennossa,+jossa+se+teki+huomattavan+suuret+aallot.+Ponttoonilaituri+alkoi+tietenkin+keinua+ja+hyvin+pian+havaitsin+olevani+matkalla+kohti+viileyttä,+eivätkä+vaatteeni+olisi+enää+kauan+kuivat.+Vesi+tuntui+hieman+lämpimämmältä+kuin+aamulla,+jonkin+verran+uiskentelinkin+ja+nousin+välillä+laiturille+ihailemaan+leviksien+aivan+mielettömän+upeaa+kiiltoa+ilta-auringon+paisteessa.+Niin+ja+ovat+ne+Conversetkin+todella+kauniit+märkänä,+ei+taida+monikaan+tietää+miten+upeat+ne+on,+ja+miten+hyvin+ne+sietävät+kastumista!Toivottavasti+nyt+riittää+lämpöä,+niin+vedet+lämpenisivät+tuulen+myötä+syvältä,+jolloin+lämpöä+riittäisi+pitkälle+syksyyn+-+jolloin+märkiä+vaatteitakin+riittäisi+pitkälle+syksyyn+<3
  3. Joitakin+verkkarikuvia+on,+enemmän+farkkukuvia+kylläkin+uintikuvissa.+Pitää+katsoa+missä+vaiheessa+ehtisin,+juuri+nyt+en+ehdi+perata+niitä+kun+on+yli+viikoksi+rajusti+ohjelmaa.