Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
landlord
landlord
landlord
Vapaa kuvaus
Populismin vastustaja. Olipa se sitten oikealta, keskeltä tai vasemmalta.
Aloituksia
671
Kommenttia
4153
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
No+saitpa+sanottua+ja+haukuttua+tuntematonta+kirjoittajaa.+Miten+sitten+itse+asia?
Ovatko+HUS:ssa+kommunisteja+kun+asiasta+kysyin,+siihen+et+vastannut+vaan+hyökkäsit+kirjoittajaa+vastaan.+Vai+mitä+tarkoitat?
18.04.2020 18:49
Pari+huomiota:
-+Se+että+katsoo+kameraan+kun+puhuu+selväsanaisesti,+on+hyvää+ja+hallittua+viestintää.+Olen+nähnyt+Halla-Ahon+puhetta.+Katse+vaeltelee+siellä+täällä+ja+puhuu+monimerkityksellisiä+asioita+joista+ei+ymmärrä+mitä+tämä+tarkoittaa.+Puistattaa+ajatellakin+että+tämä+olisi+pääministerinä.+Onneksi+Suomen+kansa+päätti+toisin.
-+Yleensäkin+viestintä+tapahtuu+niin,+että+puhutaan+lause+kerrallaan.+Oletko+kuullut+toisenlaista+puhumista?
-+Miten+hän+kaunistelee+totuuksia,+annapa+esimerkkejä+tarkoituksellisesta+totuuden+kaunistelemisesta.
-+Osaatko+erottaa+hallituksen+ja+huoltovarmuuskeskuksen+toisistaan?+Hallitus+toimii+ja+tiedottaa+sen+perusteella,+mitä+HVK+kertoo.+Muuten+perussuomalaisillakin+on+ollut+aikaa+vaikuttaa+hallituksessa+HVK:n+toimintaan+mutta+niinpä+vain+ei+ole+käynyt.
-+Osaatko+erottaa+hallituksen+ja+THL:n+toisistaan,+ja+THL:n+sekä+hoitokodit?+Katsos+jos+THL+ei+tiedä,+että+hoitokodeissa+on+kuollut+koronaan+potilaita,+ei+sitä+tiedä+hallituskaan+koska+he+saavat+tiedon+THL:lta.
Sulla+on+niin+sekaisin+omat+ajatukset+ilmeisesti+SDP:n+rakettinoususta+Suomen+suosituimmaksi+puolueeksi,+että+se+laittaa+sinut+kirjoittelemaan+harhaisuuksia.+Se+on+ihan+ok+kritisoida,+mutta+se+pitää+perustua+totuuteen.+Nyt+sinä+yrität+laittaa+sellaisia+asioita+demareiden+kontolle,+jotka+eivät+heille+kuulu+ja+sellaisia+asioita,+joihin+perussuomalaisetkin+olisivat+voineet+vaikuttaa.+Mutta+eipä+vain+vaikuttaneet.
18.04.2020 18:47
Hassua,+kun+ministeriö+on+ensisijaisesti+valinnut+panostukset+suojavarusteiden+omavaraisuuteen+pitkien+hankintaketjujen+sijasta,+niin+se+onkin+huono+asia?+Sekään+ei+ole+varma+juttu,+että+olet+mukana+isojen+EU-maiden+kanssa+kilpailemassa+samoista+maskeista.+Voin+kertoa,+että+Suomi+jossa+on+5,5+miljoonaa+saa+kokonsa+mukaisen+painoarvon+tässä+projektissa.
Nämä+on+paras+tuottaa+itse+joten+parempi+strategia+se+on.+Luulisi+perussuomalaisten+olevan+tyytyväisiä+koska+sehän+on+isänmaallista.+Tosin+PS+ei+ole+kovin+isänmaallinen+puolue,+kuten+on+nähty.
18.04.2020 18:07
Hassua,+kun+ministeriö+on+ensisijaisesti+valinnut+panostukset+suojavarusteiden+omavaraisuuteen+pitkien+hankintaketjujen+sijasta,+niin+se+onkin+huono+asia?+Sekään+ei+ole+varma+juttu,+että+olet+mukana+isojen+EU-maiden+kanssa+kilpailemassa+samoista+maskeista.+Voin+kertoa,+että+Suomi+jossa+on+5,5+miljoonaa+saa+kokonsa+mukaisen+painoarvon+tässä+projektissa.+
Nämä+on+paras+tuottaa+itse+joten+parempi+strategia+se+on.+Luulisi+perussuomalaisten+olevan+tyytyväisiä+koska+sehän+on+isänmaallista.+Tosin+PS+ei+ole+kovin+isänmaallinen+puolue,+kuten+on+nähty.
18.04.2020 18:02
Äänestäjä+palaavat+kotiin+demareihin+ja+kesksutaan+kun+tarjolla+oleva+"uusi+vaihtoehto"+eli+populistit,+Suomessa+toisin+sanoen+perussuomalaiset+ovat+näyttäneet+osaamisen+tasonsa.+
Sipilällä+on+pitkä+varjo.
18.04.2020 10:57
Kepu+teki+demareille+palveluksen+tarjoammalla+epäluottamusta+Rinteelle+niin+saatiinkin+tosi+tekijä+tilalle+:)
18.04.2020 10:55
Silloin+kun+PS+kannatus+nousee,+niin+gallupit+ovat+oikeassa+ja+ne+ovat+rehellisesti+tehtyjä.
Silloin+kun+PS+kannatus+laskee,+niin+gallupit+ovat+salaliittoja+ja+ne+ovat+selvää+politikointia.
Hyvä,+jatkakaa+tähän+malliin+niin+muutkin+näkevät+:)
18.04.2020 10:54
Koska+HUS+ei+ole+ilmoittanut+lukuja,+ovat+he+kommunisteja?
Vai+mitä+tarkoitat?
18.04.2020 09:40
Persujen+kannatus+oli+huipussaan+24,5%+ja+nyt+20,2%.+Joka+viides+nostanut+kytkintä+ja+vauhti+kiihtyy.
Äkkiä+vähättelemään+hallitusta.
18.04.2020 09:39
400+autoa+tunnissa+noin+6,5+autoa+minuutissa.
Hiljaista+on.
18.04.2020 09:36
kannatusta
18.04.2020 09:34
Hyvä+tulos,+persut+menettivät+jälleen+kanantusta.
18.04.2020 09:27
Nythän+on+jo+valinnanvapaus,+vakuutuksella+voit+käydä+missä+haluat.
Voisitko+kertoa+miten+tämä+sinun+ehdotuksesi+tulisi+edullisemmaksi+kuin+nykyinen+malli?
Ja+miten+se+ratkaisisi+koronahaasteen?
18.04.2020 09:26
Mikä+se+tolkun+linja+on+mihin+viittaat?
Onko+se+sama+kuin+Ano+Turtiaisen+linja?
18.04.2020 03:24
Kun+katselee+kuinka+paljon+on+näitä+kieltä+puhuvia,+niin+ehkä+sieltä+löytyisi+syy.+
Olen+yllättänyt+että+tämä+pitää+selittää+erikseen.
18.04.2020 03:23
Minä+olen+vähän+Onnin+uran+puolesta+PS:ssa+huolestunut+että+ossaakohan+tuo+merkata+savolaesittain+kilometrejä+kuten+Ano?
16.04.2020 21:00
Ahaa..+millä+tavalla+olen+kieltänyt+keskustelun+ja+minkä+keskustelun?+
Syytökset+esiin,+nettipersu+:)
16.04.2020 20:59
Vain+perussuomalainen+voi+yrittää+kerätä+hyötyä+itselleen+toisen+kuolemalla.
Niin,+eikös+Halla-Aho+ollut+ampumassa+ihmisiä+päähän?
16.04.2020 20:21
Hassua+että+sinua+kiinnostaa+kommentoida+personaani,+sitähän+voi+pitää+imarteluna+etenkin+kun+itse+asiasta+sinulla+ei+ollut+mitään+sanottavaa.
Voimmeko+näin+ollen+todeta+että+Onni+täyttäisi+heittämällä+persukriteerit?
16.04.2020 20:20
Sarmastehan+olisi+persueliittiä.+Ano+Turtiaisen+vieressä+olisi+heti+paikka+valmiina.
16.04.2020 19:30
151 / 208